Dankjewel voor je mededeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:50 schreef nero7 het volgende:
Deel 6? Ik herinner me nog dat deeltjes niet langer dan 5 min konden leven.
Morgen intro dag, denk dat ik maar niet ga slapen. Maakt het nog interessant.
kutzooi
Ja, ik kreeg er zeer veel zin van om alcohol te consumeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oxford Uni is zooooomoooooi, alleen al daar te lopen en de architectuur te zien krijg je al zin om iets productiefs te doen.
Hahahaha dat had ik dus in Berlijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er zeer veel zin van om alcohol te consumeren.
Wil je een Orbassme?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
x heel veel
Geen bass, geen muziek.
Mja ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer live zien
wat zijn pikdlumps?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gelieve bagger,
Geen pikdlumps...
Als in Aphex Twin? Wel prima.quote:
Nice, nog meer IDM?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als in Aphex Twin? Wel prima.
Eh, mja, deadmau5 opzich wel, al weet ik niet of dat daaronder valt.quote:
Mhoah, eerder progressive trance denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, mja, deadmau5 opzich wel, al weet ik niet of dat daaronder valt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, eerder progressive trance denk ik.
Waar luister je nu naar?
Haha lekker waus die clip.quote:
Briljant toch?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh shit.. zoek is pik lumps....![]()
![]()
![]()
Wat voor vieze dingen zeg je allemaal![]()
Mwoah, niet echt. Baby's met snorren daarentegen.quote:
Wat is dit voor rare mix?quote:
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
DeRakker noemde mij een baas.
[ afbeelding ]
Serieus![]()
Gezien op Lowlands best goed livequote:
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gezien op Lowlands best goed live
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erin![]()
But u dont give a fuck
Ja, misschien. En de dude is blind eh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.
Zeg ik ook altijd ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
of ik er nou 1 meer of minder zie.
Oh, mad props voor hem dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, misschien. En de dude is blind eh.
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.
Klopt wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.
Denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |