Dat was niet de afspraakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga maar eerst wat eten god god godv!
Cobanimquote:
Jawelquote:
Wel altijd apart volk, die BV-docenten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou vroeger altijd kunst leraar worden.
Tot jouw volgende lapo..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jawelik zou er zijn tot de volgende lapo
![]()
Ik ben er ook maar met eten
Engels.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat voor docente werd je nou chloro?
zou ik me wel thuis voelen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel altijd apart volk, die BV-docenten.
Zei ik toch! I hate you! Hate you! Yeah I really doquote:
3e jaar, binnenkort half jaartje in Engeland vertoeven en dan eindstage alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welk jaar zit je en waar ?
Privé gebruik?quote:
Nee, want deze:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
KUT-TT
Doe dan; I wanna see the rainbow high in the sky, i wanna see you and mee together........
BAM! JONGE!
quote:
fap pit zequote:
quote:
South park politie stem: Nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
3e jaar, binnenkort half jaartje in Engeland vertoeven en dan eindstage alles.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
x heel veel
Geen bass, geen muziek.
Mja best wel eigenlijk.quote:
Mening hebben over muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mening hebben terwijl je er niet eens bij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Nee, Liverpool.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:45 schreef Gridlok het volgende:
Waar ga je heen in Engeland? Londen?
Slaap lekkerquote:
Jij ook.quote:
Joe lé Taxiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
Btw, Good night and sleep well mon amour
Mja, ben benieuwd, nog nooit geweest dus zal wel tof worden denk. Paar maanden terug in Oxford gezeten paar weken, leuke stad ook, mooie uni alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooien stad, veel architectuur.
Oxford Uni is zooooomoooooi, alleen al daar te lopen en de architectuur te zien krijg je al zin om iets productiefs te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ben benieuwd, nog nooit geweest dus zal wel tof worden denk. Paar maanden terug in Oxford gezeten paar weken, leuke stad ook, mooie uni alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |