Ik zit onder de dekens, telt dat ook?quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Verstandig mens lag nu ook onder de dekens moeders. Ben je 's ochtends weer fris en fruitig.
Ge bent goed bezigquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit onder de dekens, telt dat ook?
Ja is wel verleidelijk honge rwordt steeds erger. MAAR IK BEN STERK.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:46 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ge bent goed bezig![]()
Nu nog een lekker hapje..
Jij ging toch slapen? :squote:Op zondag 28 augustus 2011 06:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kk harde pep dip kk zooi kk brak kut leven help mij
Barrietjeeequote:
Wat ben jij stoer man. Beetje drugs gebruiken en het in combinatie met veel kanker hier posten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kk harde pep dip kk zooi kk brak kut leven help mij
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je hebt vannacht toch al genoeg kunnen spammen?
Geboren voor die shitquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer man. Beetje drugs gebruiken en het in combinatie met veel kanker hier posten.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_da_hood_promo.html
Whutquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_da_hood_promo.html
nee die zijn voor m'n tuinmanquote:
De buitendlander!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
nee die zijn voor m'n tuinman
nee hooor (6)quote:
Wat is daar grappig aan.quote:
JA omdat ik pas om 8uur ging slapen en mijn wekker om 12 uur weer ging.quote:
Niet aanstellen hé. Daar is het zaterdag avond voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
JA omdat ik pas om 8uur ging slapen en mijn wekker om 12 uur weer ging.
Het is zondagochtend man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet aanstellen hé. Daar is het zaterdag avond voor.
ik sliep om 12 uur smiddags pas tot 1 uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
JA omdat ik pas om 8uur ging slapen en mijn wekker om 12 uur weer ging.
Bitch please.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik sliep om 12 uur smiddags pas tot 1 uur.
dus koest
JA MAAR.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik sliep om 12 uur smiddags pas tot 1 uur.
dus koest
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Nounou niet zo hardhandig optredne, nergens voor nodig.
Heb je hem een handje geholpen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik sta op de foto met dr peacock![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Blijkbaar bestaan er nogsteeds mensen die denken dat ik iets in m'n fietstas laat zitten als ik 'm ergens achterlaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet haten op peacockquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je hem een handje geholpen?
Ik klikte.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet haten op peacock
[ afbeelding ]
niet dat iemand op die link gaat klikken maar hiermee breidt ik mijn standpunt uit
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet haten op peacock
[ afbeelding ]
niet dat iemand op die link gaat klikken maar hiermee breidt ik mijn standpunt uit
Het is kk niet.quote:
Was wel zo bedoeld hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Vind ik geen lieve posts van je BB.
Okequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
post pics van jezelf
gr gr meneer bouman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke![]()
fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke![]()
my oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Ik ook, Tilburgquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Morgen weer schoolvoor anderhalf uur naar Eindhoven
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
HAHA ik heb nog een week vrij.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
HAHA ik heb nog een week vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |