Voor het nageslacht. Ik heb hem al uitgeprint en verspreid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dat jullie mijn grammaticale fout hebben gequoot.
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij zeurde over geen inspiratie
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..quote:
Ondertiteling, sinds ik Engels echt begrijp faalt de ondertiteling altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Owja wtf de onderitteling gaf avara kadavra
zo zie je maar weer nooit op die shit vertrouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..
Not at all.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.
Moord, ban.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Avada Kedavra!
DM: Doei. 200 uur.
Zo doen ze dat
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.
Niks vs. Allemaal volgens plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
Avada Kedavra
S. Snape vs A. Dumbledore
Waarom haten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
Hij mocht niet meer posten en toen was hij al zijn powers kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo ging Dumbledore ook dood... Door FOK!
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!quote:
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijdquote:
Goed hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!
Oh de jeugdsentiment!quote:
hahah toen je 6 was je bent 15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijd
Potterquote:
Het is wat hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Hoe moeten we je dan noemen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Beter gebruik ik ff Lumos in dit topic voordat het verdonkerd wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waar staan alle letters voor dan
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
En dan Patrificus Totalus voor de mods.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
speedking kun je niet lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe moeten we je dan noemen?
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
Expecto patronum!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Beter gebruik ik ff Lumos in dit topic voordat het verdonkerd wordt
Eigenlijk nog meer. Hij heeft nog veel meer titels. Onder andere hoofd van de Wikenweegschaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staan
Zoiets (wel opgezocht:)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staan
quote:Schoolhoofd van Zweinstein, vroeger leraar Gedaanteverwisselingen, hoofd van De Orde van de Feniks, Voorzitter van het Internationaal Overlegorgaan van Heksenmeesters, Hoofdbewindwijzer van de Wikenweegschaar, Orde van Merlijn, Eerste Klas, en Opperste Hotemetoot van de Wereldbond van Toverlieden.
Ik denk dat ze dan, nog voordat wij dat kunnen doen, Colloportus gaan gebruiken op onze topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan Patrificus Totalus voor de mods.
Schaaaatje askim liefje mijn hartje teddybeertje mijn allesje ik hou tantoe veel van je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
Met onder andere Yvonne als jouw Patronum. Hoe nice!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijne komt in de vorm van een computer met FOK! forum opgestart
Reducto!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan, nog voordat wij dat kunnen doen, Colloportus gaan gebruiken op onze topics.
lichtjes-attack?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
Mijn TV pretendeert nu een discotheek te zijn.
Vlekken in alle kleuren heel snel overalquote:
Kapotgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vlekken in alle kleuren heel snel overalkutding
Doe dan Fenrir Greyback man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Remus op je af tijdens volle maan.
Oh jeetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Remus op je af tijdens volle maan.
Zal niet gewaardeerd worden vrees ikquote:
Ik kan dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op jezelf
Dan moet je wel een goede wizard zijn.
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |