Ok, if you want to:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit soort topics openen is een absolute Don't.
TS laten beginnen is een flinke Do!
U bent één held!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
Keihard schreeuwen 'God zal berouw tonen voor wij die gezondigd hebben' als je klaarkomt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
Keihard schreeuwen 'God zal berouw tonen voor wij die gezondigd hebben' als je klaarkomt.
Do. Overduidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Plums het volgende:
[..]en zie jij dat als een do or don't dan?
Ik kick daar stiekem wel op, en ook als de vrouw stiekem een vingertje in mijn poepert rost.quote:
Handig, dan kun je meteen die meid die je meegenomen hebt voorstellen. Zo in de ochtend lijk je net een hork.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Weissman het volgende:
Dat ze wakker wordt als ik bezig ben
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef Id_do_her het volgende:
Handig, dan kun je meteen die meid die je meegenomen hebt voorstellen. Zo in de ochtend lijk je net een hork.
Waarom ook niet als ze/hij toch al bezig isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Don't: als ze bezig is met pijpen er achter komen dat het een hij isik laat ze dan meestal maar doorgaan.
En de mannen weten niet dat ze eigenlijk aan een George Clooney of een Josh Holloway denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Markster het volgende:
Haar keihard in der reet neuken, terwijl ze dat niet wilde.
In der gezicht / mond spuiten, zonder die intentie te geven.
Aan aan lekkerder wijf denken om het zo geiler te maken. (ook al weet ze dat natuurlijk nietmaar not done is het wel
)
Don't zeggen Je moeder neukt toch beter dan jijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:49 schreef Nixx- het volgende:
Don't: zeggen 'ik kan niet geloven dat ik dit ook met je zus heb gedaan...'
Don't: zeggen 'ik kan niet geloven dat ik dit ook met je ex heb gedaan...'
Don't: zeggen 'ik kan niet geloven dat ik dit ook met je beste vriendin heb gedaan...'
Geen idee, geen ervaring mee maar ik zou dan toch liever een vrouw hebben hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, de kwaliteit is wel beter dan.
Daar ben ik het ook wel mee eens!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, de kwaliteit is wel beter dan.
Als ik een meid vinger zit ik net boven de clit, of ik zorg ervoor dat ze de clit zelf stimuleren, werkt ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Sofia90 het volgende:
Allerlei freaky shit kan je het beste achterwege laten en mijn anus met rust laten en niet gaan vingeren als je denkt dat je dan een paar keer flink hard op mn clit moet gaan drukken
Lijkt me geen praktische combo neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Do: sigaret NA, don't: sigaret TIJDENS
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Lijkt me geen praktische combo neeZiet al scenario's met brandwonden voor zich.
Doggy stijl met de asbak op je rugquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Do: sigaret NA, don't: sigaret TIJDENS
Doggystyle met Hustler op haar rug dan weer wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doggy stijl met de asbak op je rug
Nee lijkt me ook niet zo geschikt
Telefoon in je broekzak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef Rivalo het volgende:
Rot op met jullie sigaretten. Als ik kanker wil doe ik dat wel op een andere manier
Dat is denk ik één van de ergste ja... Mijn eerste vriendin liet zich graag beffen, vingeren en droogneuken, maar als het op pijpen of echt batsen aankwam wilde ze niet meer -.- Nou dan heb ik er ook geen zin meer in hoorquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Dat is denk ik één van de ergste ja... Mijn eerste vriendin liet zich graag beffen, vingeren en droogneuken, maar als het op pijpen of echt batsen aankwam wilde ze niet meer -.- Nou dan heb ik er ook geen zin meer in hoor
Ja, De man gaat liggen, vrouw klampt zich vast aan de man (penis in vagina). Dan wordt de man samen met de vrouw opgetild door vrienden. Terwijl de man en de vrouw dan aan het batsen zijn, worden ze langzaam rondgedraaid alsof ze aan het spit zijn.quote:
Mag je het ook wél erg vinden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Tanin het volgende:
Do's:
Aangeven als je moeite hebt met klaarkomen en het niet erg vindt als het niet lukt
quote:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef muhahaha het volgende:
AnthonyZeus verhaal niet meegekregen zeker?
ja wat moet ik googelen danquote:
Do: Als jij en je partner kinderen willen. Zeggen dat je haar zwanger gaat spuiten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef muhahaha het volgende:
Dont: roepen dat je de pil bent vergeten op het moment supreme
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef muhahaha het volgende:
Dont:
De naam van een andere griet roepen als je klaarkomt
Als man de naam van je chick roepen..... kom op zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen laatst
Ik zeg niet dat ik dat doe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Wootism het volgende:
Als man de naam van je chick roepen..... kom op zeg
Lijkt me best lachen om gewoon een keer voor de gein te doenquote:
Wat is daar nou weer mis mee? Vind ik als vrouw op een of andere manier wel een DO als een man dat DOet. Zal wel weer een soft vrouwending zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als man de naam van je chick roepen..... kom op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |