quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef bartrid het volgende:
Welke band?
With its angular rhythms and fluid leads,'s music always went in unconventional directions, laying the groundwork for many of the guitar-based post-punk pop groups of the late '70s and '80s.
quote:
goed gegokt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef schaap001 het volgende:
Weet niet of Stooges goed is... zou zelf gokken op Televison?
quote:Clocking in at 45 minutes,'s third record of guitar-dominated, hook-laden power pop runs through its 12 songs at a classic speed, piling up songs that lovingly conform to the three-minute pop tradition. Televisions Richard Lloyd's gnarled guitars save
's melodies and harmonies from being saccharine or sappy. Behind
's bright hooks lies something darker -- the self-loathing of "Sick of Myself" and the mental manipulation of "We're the Same" aren't evident from the sound of the record, which obliterates any hidden meanings with its chiming guitars and driving rhythms.
Dat is goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herken liedjes van Matthew Sweet.
De 1e is goed, de 2e al geweest (en valt dus niet onder nóg). Er zijn er nog 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Matthew Best
Matthew Sweet
zoiets ?
Ehm, nee sorry, niet positief genoegquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Is Matthew Wilder (zonder s op het eind) positief genoeg?
Omdat er geen -s achter staat is het wel al bijna positief, alleen niet wat ik bedoeldequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Is Matthew Wilder (zonder s op het eind) positief genoeg?
Die bedoelde ik ook. En dan had Matthew Dear (dit jaar op Lowlands) ook nog gekund. Wat is dat met die voornaam?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet alleen Matthew Good (Band)
quote:We are stardust, we are golden
And we've got to get ourselves back to the garden
Die inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Woodstock, Matthews Southern Comfort
Zul je zien dat er toch weer iemand Joni Mitchell roept, maar nee....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef schaap001 het volgende:
uitgaande van een vervolgvraag (ik ga streng zijn!)
Zou eigenlijk een punt voor peaceman geweest moeten zijnquote:
ben in zulks geval al benieuwd naar die foto rebusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou je Bukkake Radleys wel snappen?
Niet dat ik het anders wel uit ga leggen
Ja, ik begreep het wel, maar de band (if any?) ken ik niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou je Bukkake Radleys wel snappen?
Niet dat ik het anders wel uit ga leggen
En dan die klodders op hun gezicht erbij, smakelijk eten...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow dit paste er het beste bij
En een andere inmiddels al gegeven hint...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
maargoed, dit lijkt me een amerikaans jaren 90 alternative bandje..en dan moeilijk met Snoopy linken dus.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan die klodders op hun gezicht erbij, smakelijk eten...
Nee, maar deze actuele band zou wel een moord doen voor het fonetische antwoord op de vorige vraag...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is de bandnaam gerelateerd aan een snoepmerk/soort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |