heb je ervaringen met dat lampje??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Nog een lampje: http://www.focalprice.com(...)with_Clip_Black.html
Nee, dat niet, maar ziet er aardig uit en is spotgoedkoop.quote:
Welkom in de wonderlijke sprookjeswereld die Chinashopping heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb een order al sinds 7/8 besteld, maar hij staat nog steeds op Order Received, terwijl hij wel In Stock zou zijn. Enig idee hoe dat kan?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat toch groot focalprice op de foto's
Ik dacht al dat het nepgeld wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Dealextreme is goed bezig(het is een portomenee btw)
http://www.dealextreme.co(...)l-style-wallet-68987
Hoe zal de douane opkijken als ze dit in een envelop zien zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Dealextreme is goed bezig(het is een portomenee btw)
http://www.dealextreme.co(...)l-style-wallet-68987
Dat wisten we nog niet, bedankt voor het vermelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Thorical het volgende:
7%NLFOK kortingscode bij BIC is verlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hem nou juist, met die code 10%ebay2011 werkt een referrer niet meer (RobertNL).quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef Levolution het volgende:
Kun je bij BIC niet je shopping cart opslaan zoals bij DX? Nu mag ik alles weer bij elkaar gaan zoeken.
Sinds wanneer is dat? Paar dagen terug werkte dat nog gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, met die code 10%ebay2011 werkt een referrer niet meer (RobertNL).
Tenminste bij mij niet.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef W00fer het volgende:
Eerste order ingelegd bij Mistertao. Referrer Tokko1 gaf 5% korting :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(als deze zichtbaar is voor iedereen?)Als je gewoon even had gekeken op de voorpagina van buyincoins. Daar bevind zich reclame voor producten en ook voor "the newest items". Klikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:15 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Is er geen "new products" of "top sellers" pagina op buy in coins?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
zonder shipping... die kosten komen er later nog boven op ..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef MagischMannetje het volgende:
Bij de price calculator van MisterTao bedoelen ze met total toch gewoon de prijs van het product die er staat?
Dus dit klopt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
zonder shipping... die kosten komen er later nog boven op ..
heb geeb zin om die link te ontledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat toch groot focalprice op de foto's
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Thorical het volgende:
7%NLFOK kortingscode bij BIC is verlopen.
Heb gemaild, er is wel een 10% discount code voor 2011 die wel gewoon werktquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Loll het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopen dat ze snel een nieuwe geven aan tokko1
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...quote:It has no problem.Maybe the different watch.
wat kk beunhazen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Jezus wat een gezeik bij Focalprice.
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Jezus wat een gezeik bij Focalprice.
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.
Of is het echt een speciale horlogebatterij?
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed nietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de final price; maar pas op..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus dit klopt?
Dit stond er bij het product:
Totals: $5.81
Toen heb ik dit ingevuld bij de calculator:
[ afbeelding ]
Dus 10$ is de totale prijs incl toch?
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed niets( RMA --> Nieuwe
, was geen focalprice)
Ik dacht het wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef Repeating het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?
Jacht op HP Padquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:46 schreef Jetfly het volgende:
Hoe zit het met de HP TouchPad? Is diue nog steeds uitverkocht?
quote:
En dan vakantiefoto's met hun 1.3 MP camera. 'Gekregen van de baas.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die lui hebben echt de vakantie van hun leven
Als het goed is wel alleen volgens mij wel besloten, maar heb de link niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |