Dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt hadquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt had
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.quote:
Precies. Ik moet wel blijven voldoen aan mijn zo zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke basics hebben ze en van best goede kwaliteit. ik heb sommige hemdjes al meer dan 10 jaar inmiddels (nu wel gedegradeerd tot slaaphemdje ivm verbleken maar nog helemaal heel..)
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
ok genoteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooi
Heb ook nog wat nieuwe sporttopjes nodig nu ik weer buitenshuis ga sporten
Ik ben ook benieuwd naar de foto's FFT!
ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Neu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.
Foto van mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok genoteerd.
Foto's: Krak, Golfer, Borisz en Sarabi
en je blijft het daarna ook proeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef z80 het volgende:
daarstraks een pakje gerookte makreel gekregen.
eerst visjes zijn inmiddels op. maar wat een stik vingers krijg je er van.
Ja,quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Krak, ik slik de naproxen nog niet eens 1X per weeken ik muis links
Ik kijk het wel aan en anders laat ik de röntgen er wel op los volgende week.
@ AnneZZ ik ben vanaf dat de computer in mijn tijdperk kwam links gaan muizen omdat mijn 2 zoontjes links waren/zijn.. dus dat ding lag altijd links![]()
Tonio is aangrijpend, van top tot teen kippenvel en een kleine huilbui later leg ik het boek maar even weg
ik heb nog niks van de shoot van FFT gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef DarkElf het volgende:
lekker bijgekletst met mijn zus
Oh Bluezz dat zou vervelend zijn zeg
FFT leuk dat je shoot zo gezellig was en ik ben ook benieuwd hoor!
Over die rokjes ik heb idd ook M mooi rond de billen, te lis rond de taille maar das niet erg. Prima basisspul idd.
En verder geen idee of ik wat vergeten ben
Ehm ze postte dat t zo leuk was toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ik heb nog niks van de shoot van FFT gehoord.
Huhquote:
Ja, duidelijk verhaal, komen gewoon tekort. Benfica gaat de poulefase ook wel doorkomen als ze een beetje normaal loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
Klasseverschil is veel te groot. Twente.
huh?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat het niet perfect was en dat ze niet meer mag zeggen....
Dat zei ik ook alquote:
Oh, ik was niet de enige dus die er niets van snapte.quote:
Nee joh...!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG FFT je bent stout en gaat NU naar bed
Krak ik begrijp je niet. ik heb niet gezegd dat het niet perfect is en dat ik niet meer mag zeggenquote:
nou wel bij jou net...hallelujah zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG FFT je bent stout en gaat NU naar bed
Als je het niet kunt volgen: het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Ligt het nou aan mij of aan jullie?ikniemeersnapnie
Hele geruststelling, wilde me al bijna weer uitschrijven voor komend studiejaar..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt volgen: het ligt niet aan jou
Ja, dat ligt duidelijk aan jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
schnappiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Doe eens niet zo moeiliik kenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Krak ik begrijp je niet. ik heb niet gezegd dat het niet perfect is en dat ik niet meer mag zeggen
ik heb gezegd dat ik heel veel lol heb gehad met de meiden. tijdens het omkleden en foto's maken worden er echt opmerkingen gemaakt die je niet vaak hoort (gelukkig)
Ahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeiliik ken
nken, het ligt aan jouw.
Krak vertaling:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeiliik ken
nken, het ligt aan jouw.
maar dan snap ik em nog niet... sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krak vertaling:
Doe eens niet zo moeilijk denken. Het ligt aan jou.
Vast wel. Ze is behoorlijk dronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef DarkElf het volgende:
Ehm.. Krak gaat alles goed? Je bent niet echt duidelijk
Ik vertaal alleen. Interpretatie is een vak apartquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar dan snap ik em nog niet... sorry
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Dit moet de meest wazige SC tot nu toe zijn
Ik ben je echt volledig kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat wel goed. Maar het ging niet zo tof, met mensen.. Heel raar...
Die kun je nu ook wel plaatsen, dit topic kan niet veel gekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ben de eerste foto's aan het binnen halen!!
Nee om die Achquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat inmiddels iedereen hier zo zit
Die zijn tofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
Dan zie en hoor en lees ik het morgen wel.
Dharma en Greg : ik lig te schateren in mijn bed dan, zo voor het slapen gaan.
Dat vind ik echt zo'n vreselijke seriequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
Dan zie en hoor en lees ik het morgen wel.
Dharma en Greg : ik lig te schateren in mijn bed dan, zo voor het slapen gaan.
LMAO!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Ze is behoorlijk dronken.
De whisky is nog dicht?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Dit moet de meest wazige SC tot nu toe zijn
Ik vind Dharma altijd wel erg koddigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vreselijke serie.
Verwachte reacties:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. ik sta op 1 foto bij de eerste partij die ik heb ontvangen en mijn pantykruis is behoorlijk zichtbaar dus die laat ik sorrylekkere verpesting van de foto
ja, kom maar op ermee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. ik sta op 1 foto bij de eerste partij die ik heb ontvangen en mijn pantykruis is behoorlijk zichtbaar dus die laat ik sorrylekkere verpesting van de foto
Bijna...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Verwachte reacties:
"Posten."
"Zien"
"Wanneer kom je eens eten?"
"Die mag je best naar mij sturen"
Oh dank je golfer. Dat had ik nou net nodig!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef golfer het volgende:
Overdag is Krakke een verstandig en duidelijk postende vrouw, maar 's avonds verandert ze in een.....
/Jambers
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Zullen we gewoon kappen met die hele SC, het is zo voorspelbaar
K vind het wel entertaining, eigenlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Zullen we gewoon kappen met die hele SC, het is zo voorspelbaar
Dat klinkt wel goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg nu een mailtje van een ander castingbureau (dan die me voor de Smiths reclame vroegen)
of ik a.s. zaterdag wil figureren in de nieuwe detectiveserie op Net 5 'Hart tegen Hard'.
ik ken het niet maar wat tof dat ik zo snel door bureaus gevraagd wordt.. alledrie de bureaus waar ik me tot nu toe hebben ingeschreven hebben al zo snel positief gereageerdik ga me komend weekend maar bij nog veel meer inschrijven
Schrijf maar een boek over mij. Dat lijkt me een uitdaging.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
K vind het wel entertaining, eigenlijk!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verwachte reacties:
"Posten."
"Zien"
"Wanneer kom je eens eten?"
"Die mag je best naar mij sturen"
Nee, ik moet morgen fietsen en een scan he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen, morgen weer de sportschool in.
Krak, niet teveel drinken!
kijk je uit dat je niet te gespierd wordt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen, morgen weer de sportschool in.
Krak, niet teveel drinken!
Oeh!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
suntav
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/45020236/46
dick swaab op LL
Tof!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg nu een mailtje van een ander castingbureau (dan die me voor de Smiths reclame vroegen)
of ik a.s. zaterdag wil figureren in de nieuwe detectiveserie op Net 5 'Hart tegen Hard'.
ik ken het niet maar wat tof dat ik zo snel door bureaus gevraagd wordt.. alledrie de bureaus waar ik me tot nu toe heb ingeschreven hebben al zo snel positief gereageerdik ga me komend weekend maar bij nog veel meer inschrijven
Je valt in herhaling.quote:
Lijkt mij verstandig.quote:
En zonder ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten!
En met een oxazepam word ik 6 x per nacht wakker,,,
whahaha krijg weer mail dat het voor de 'rol' als reporter is haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wie weet? Nieuwe carriere na het dansen? Eerst figureren als 3e lantaarnpaal van links en daarna echt acteren?
welterusten Krak, slaap zacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten!
En met een oxazepam word ik 6 x per nacht wakker,,,
Wat is de rol? Mag je het lijk spelen? Of ben je achtergrond vegetatie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken het niet maar wat tof dat ik zo snel door bureaus gevraagd wordt.. alledrie de bureaus waar ik me tot nu toe heb ingeschreven hebben al zo snel positief gereageerdik ga me komend weekend maar bij nog veel meer inschrijven
reporter!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is de rol? Mag je het lijk spelen? Of ben je achtergrond vegetatie?
Slimquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende tandzorg verzekering..(en geen tandarts geloof ik, toch eens achteraan gaan
![]()
)
Jambers!quote:
Oh das minderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....net verzekering nagekeken. Ik heb dus niet die mooie 100%-vergoeding75% met een max van 900 EUR. Nou ja, dat overleef ik ook nog wel
Jammer alleen dat ik de vorige gaatjesvulactiefactuur kwijt ben
Dacht dat ik die nog had
Tandarts morgen maar lief aankijken of-ie een kopiefactuur kan uitdraaien. Moet er toch weer ff langs. Tand begint gevoelig te worden
Huh? Zou ik maar doen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende tandzorg verzekering..(en geen tandarts geloof ik, toch eens achteraan gaan
![]()
)
Yup, maar ik lees net op internet dat deze symptomen nog wel een paar dagen kunnen aanhoudenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:48 schreef Bluezz het volgende:
Blaast symptomen weg en laat de koffie erin
Niet hier want dat durft ze niet meer na de ietwat kritische opmerkingen van de vorige keerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Waar de foto's van FF"s shoot?
Ohquote:
koffie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier een portie duf te zijnBeetje subtiel dreuntje in mijn kop ook btw
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Eens kijken hoe laat ik vandaag miojn dip krijgHoop niet vanmiddag, want dan sta ik voor een groep als procesbegeleider, staat zo lullig om dan om de minuut te gapen
foto's?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:04 schreef FutureFairytale het volgende:
server is weer eens uitgevallen dus we kunnen weer niet werken
Ik las het net. Erg tragisch jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)gd-in-woestijn.dhtml
Wat een tragische manier om aan je einde te komen op vakantie zeg
Ja. Hoewel ik mij ook afvraag wat hij in een gebied doet waar je niet met een auto mag komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dommigheid waarschijnlijk? Maakt het niet minder tragisch..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik mij ook afvraag wat hij in een gebied doet waar je niet met een auto mag komen.
Sneu en alle optredens in de 013 zijn deze week afgelast. Hij heeft er een prima podium van weten te maken. Ook 1 waar ik zelf graag kom.
Dommigheid of eigenwijs? Ik heb geen flauw idee. Het is sowieso erg sneu.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dommigheid waarschijnlijk? Maakt het niet minder tragisch..
Maar idd, 013 is echt een top-tent, groot verlies voor de muziekwereld wat dat betreft..
Ja precies.. Of idd eigewijsheid wat in dit geval dom was.. Of wellicht verdwaald en in paniek, dat kan ook nog.. maar goed, dan nog 8km lopen, je partner zien bezwijken en dan zelf nog 2km lopen (die vrouw dus). Bah.. alsof je in een slechte film terecht bent gekomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dommigheid of eigenwijs? Ik heb geen flauw idee. Het is sowieso erg sneu.
Het is vooral gissen wat er werkelijk aan de hand isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja precies.. Of idd eigewijsheid wat in dit geval dom was.. Of wellicht verdwaald en in paniek, dat kan ook nog.. maar goed, dan nog 8km lopen, je partner zien bezwijken en dan zelf nog 2km lopen (die vrouw dus). Bah.. alsof je in een slechte film terecht bent gekomen.
wat n verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
geen idee Sarabi, maak eigenlijk nooit pizza, Lie wel. Maar zaak is wel de saus goed kruidig te maken denk ik, anders proef je er niets van.
Goed afgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Best een raar idee.. mijn beste vriendinnetje woont nu in Wales (gister vertrokken).Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik er heen moet
Thijs en ik gaan sowieso in de meivakantie samen heen, maar als ze zich eenzaam ging voelen moest ze me gewoon zeggen dat ik moet komen hebben we afgesproken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed afgesproken
Het zonnetje!!! Lunchwandelen zometeen
No thanxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef Den_Haag het volgende:
Wel netjes een stropdas om he, Tav
kon dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
enbenzinegeld
. nieuwe loonstrook zonder benzine sinds mijn verhuizing. ben alleen nog maar achteruit gegaan in salaris hier
als er koekjes zijn is t al gauw goed toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga zo eens met Sam langs de dierenarts wandelen.. kan hij even op de weegschaal en ze hebben er light koekjesKijken hoe hij reageert als hij door heeft waar hij is
ja ik krijg geen inflatiecorrectie. verhoging mag ik helemaaaaal op mn buik schrijven.quote:
Ik krijg ook geen inflatiecorrectie. Volgens mij is dat overigens ook niet verplicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik krijg geen inflatiecorrectie. verhoging mag ik helemaaaaal op mn buik schrijven.
Boven in bij je naam vind je de opties. En daar kun je achter 'smilies bij quick reply' ja invullen.quote:
niet eerlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen inflatiecorrectie. Volgens mij is dat overigens ook niet verplicht.
gevonden, thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boven in bij je naam vind je de opties. En daar kun je achter 'smilies bij quick reply' ja invullen.
balen Memoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
geen andere vacatures bij ikea, dus ikea wordt voorlopig niks
tapasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef LieLie het volgende:
Balen MeMo!
Wie weet nog iets leuks om de mensen die op de verjaardag blijven eten voor te zetten?
En dan niet soep en broodjes?
ik vind t best en beluga hoeft niet per se, ik houd niet zo van chiquequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen we zaterdag Preuvemint doen en zondag Beluga Beach club?
Preuvemint sluit zondag namelijk, denk dat alles dan net wat minder is.
Jurkje en hakjes aan zul jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind t best en beluga hoeft niet per se, ik houd niet zo van chique![]()
nja de vakantiekrachten die blijven nu plakken zoals ik al verwacht hadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef freecell het volgende:
Balen Memo, je zou zeggen, ze vinden wel een plekje voor je...
ik ben zondag ziekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jurkje en hakjes aan zul je![]()
En foto maken van ons tweeën
ook lekker en handig dat je er de dag zelf geen werk meer aan hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef LieLie het volgende:
Ik denk dat ik het al weet, pizzapita's.
Kan ik die vooraf al klaarmaken, met wat tomatensaus, kaas, paprika, ui, ham.
En dan kunnen ze zo de oven in 's avonds.
haha ja dat is het ook, maar hij had ook net ff een te dik laagje over zijn ribbetjes. Gevoelsmatig zou ik trouwens wel zeggen dat het minder is geworden..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef freecell het volgende:
Is Sam zo'n bolle dan?
Ik dacht dat het 90% haar was
Zet hem aan een Dr. Frank dieet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja dat is het ook, maar hij had ook net ff een te dik laagje over zijn ribbetjes. Gevoelsmatig zou ik trouwens wel zeggen dat het minder is geworden..
Familie die menen ergens aanspraak op te kunnen maken zijn behoorlijk irritantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje van oom/tante uit UK, ze willen aanwezig zijn op m'n diplomauitreiking
Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, dus dat ga ik maar eens politiek correct uitleggen. Zal m'n ouders wel weer op m'n dak krijgen, maar die kunnen ook wegblijven als ze teveel zeuren.
/remi
Hoe gaat het met de bruiloft?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Familie die menen ergens aanspraak op te kunnen maken zijn behoorlijk irritant.
Weet je wat ze met al die bokjes doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
damn wat is geitenkaassalade toch lekker
(met veldsla, appel, lenteui, cherrytomaatjes, pijnboompitjes en een dressing van olie, azijn en wat balsamicocreme voor wat zoetigheid)
op de bbqquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wat ze met al die bokjes doen![]()
Jouw uitreiking, jouw gastenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje van oom/tante uit UK, ze willen aanwezig zijn op m'n diplomauitreiking
Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, dus dat ga ik maar eens politiek correct uitleggen. Zal m'n ouders wel weer op m'n dak krijgen, maar die kunnen ook wegblijven als ze teveel zeuren.
/remi
dat klinkt ook goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan vakantie toeIk las 'met mezelf besmeerd met appelstroop'
Ik dacht eerst: 'Dat staat er toch ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Maken ze appelstroop op je werk?
Ken je kopen in kuppiesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Maken ze appelstroop op je werk?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht eerst: 'Dat staat er toch ook'
Operatie assistentesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
Ik kan leerling operatie-assistent worden
Ik weet niet of dat wel wat voor je isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef freecell het volgende:
Ik kan leerling operatie-assistent worden
Ze vrezen een tekort en willen graag weer een groot overschot zodat de prijs lekker laag blijft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef Vork het volgende:
Waarom lees ik de laatste tijd berichten over dat er in de toekomst een te kort aan mensen binnen de levensmiddelenwereld gaat ontstaan, dat jongeren moeilijk zijn te enthousiasmeren voor een voedingsstudie , terwijl ik met de juiste studie al 2 jaar geen baan binnen die wereld kan vinden en de kans op werk inmiddels tot een fractie van wat het ooit was (en dat was ook al niet veel) is gedaald?
Wat doe ik fout?
Oh, mijn bachelor had ik ook opgehaald, maar voor m'n master wil ik wel ceremonie en borrel enzo. Maar zonder al teveel familiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, lieg gewoon dat je niet naar de uitreiking gaatik heb mn bachelor ook gewoon opgehaald, gedoe enzo
Ha, daar is ze net : wat wil je weten ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel wat voor je isVraag AnneX anders even, maar ik denk dat het te passief voor jou is.
Of je even handschoenen maat 6 kunt halen, er zit een gat in de mijnequote:
dus lieg je tegen hen dat je dat niet doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, mijn bachelor had ik ook opgehaald, maar voor m'n master wil ik wel ceremonie en borrel enzo. Maar zonder al teveel familie
Ik heb geen flauw idee wat je fout doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef Vork het volgende:
Waarom lees ik de laatste tijd berichten over dat er in de toekomst een te kort aan mensen binnen de levensmiddelenwereld gaat ontstaan, dat jongeren moeilijk zijn te enthousiasmeren voor een voedingsstudie , terwijl ik met de juiste studie al 2 jaar geen baan binnen die wereld kan vinden en de kans op werk inmiddels tot een fractie van wat het ooit was (en dat was ook al niet veel) is gedaald?
Wat doe ik fout?
't was ook geen serieus planquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel wat voor je isVraag AnneX anders even, maar ik denk dat het te passief voor jou is.
Of ik een coole ok-assistente zou zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, daar is ze net : wat wil je weten ?
Mijn baan dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een kantoorbaan oidIk wil koffie kunnen halen en kunnen plassen wanneer ik dat wil. En niet de hele dag rondrennen, dat doe ik thuis al.
Anesthesie!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een kantoorbaan oidIk wil koffie kunnen halen en kunnen plassen wanneer ik dat wil. En niet de hele dag rondrennen, dat doe ik thuis al.
Idem hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
nu nog iets verzinnen om vanavond te eten..
kan FC jouw baan niet overnemen over een tijdje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn baan dus(alhoewel ik voor vandaag al bijna weer klaar ben; ik verwacht nog 4 patiënten tot 5 uur
)
Ja, jij zou vast een coole ok-ass. zijn - natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
't was ook geen serieus planIk kan alleen vrij makkelijk instappen met mijn opleiding.
[..]
Of ik een coole ok-assistente zou zijn
Hoe gaat het met stoppen met roken en werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoppen met roken : is te doen.
Gaan stoppen met werken heeft mij al heel wat geld bespaard.![]()
Deze week komen net de ac binnen voor de beroepsveren, de gouden gids etc.
JT ?? hoe is het bij jou ? Heb je mijn suggestie voor kunstnagels gelezen?![]()
Steer: maat 6 ? En ms. voelen oom/tante zich verplicht omdat zij toch recent bij jou op bezoek waren.
Gewoon : Nee, dat komt niet uit en dankjewel voor het idee.
Ga je ons uitnodigen? Of MeMo?
The chef doet iets simpels met noodles- een berg wokgroenten en kip en boemboe curry vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier.
Inspiratieloos tot nu toe.
Dat is eigenlijk wel een idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef AnneX het volgende:
The chef doet iets simpels met noodles- een berg wokgroenten en kip en boemboe curry vanavond.
Niet verfijnd - wel vullend.
Assen? Nehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan FC jouw baan niet overnemen over een tijdje?
Mja, juist omdat ze recent hier geweest zijn zouden ze zich toch niet verplicht voelen? Anyway, ik ga het met vizier open bespreken, probeer duidelijk te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef AnneX het volgende:
Steer: maat 6 ? En ms. voelen oom/tante zich verplicht omdat zij toch recent bij jou op bezoek waren.
Gewoon : Nee, dat komt niet uit en dankjewel voor het idee.
Ga je ons uitnodigen? Of MeMo?
Afreageren op TAV, hij verdient hetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
schoonmoeders die kruiden weggooien inclusief ingenieus watertoevoer-gadget
nu is 1 van mijn 2 mooie bodum kruidenpotten dus verminderd bruikbaar geworden
kutzooi
die is niet thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afreageren op TAV, hij verdient het![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
schoonmoeders die kruiden weggooien inclusief ingenieus watertoevoer-gadget
nu is 1 van mijn 2 mooie bodum kruidenpotten dus verminderd bruikbaar geworden
kutzooi
ja ik had al ff gekeken, misschien wel een idee om ff te mailen.. zie de betreffende pot niet meer staan btw, ze hebben nu wel een stenen versie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:02 schreef LieLie het volgende:
Sun, ze hebben op Bodum.nl (was dat ding van bodum toch?) wel een kopje met reserveonderdelen.
Staat niets voor zo'n pot bij, maar je kunt er altijd een mailtje aan wagen.
Als ze het systeem hetzelfde hebben gelaten zal dat waterding wel hetzelfde zijn denk ik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja ik had al ff gekeken, misschien wel een idee om ff te mailen.. zie de betreffende pot niet meer staan btw, ze hebben nu wel een stenen versie.
geen idee, maar ik stuur wel ff een mailtje ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ze het systeem hetzelfde hebben gelaten zal dat waterding wel hetzelfde zijn denk ik?
De prei van ah : voor 1 euro 750 gram prei.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geen idee, maar ik stuur wel ff een mailtje ja..
ik denk dat ik Ainsley's paella ga maken vanaaf, lekker makkelijk. Alleen nog iets meer groente er in gooien, ff bedenken wat..
nja prei lijkt me er niet zo lekker bij.. ik doe wel gewoon een dubbele hoeveelheid doperwtjes..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
De prei van ah : voor 1 euro 750 gram prei.
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Groeten vanuit Amsterdam waar ik net heerlijk geluncht heb in de hermitage met oma en de mr.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Sarabi het volgende:
even een domme vraag
ik moet de saus eerst laten afkoelen voordat ik hem kan invriezen, toch?
Trekt oma het allemaal nog ? Gezellig op stap met kleindochter...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Zo weer in de auto en nu gaan we oude straten etc van oma opzoeken
Ja gaat goed. Rolstoel bij ons dus t museum was lekker ontspannen voor haar, en nu zit ze lekker voorin naast de mr die rijdt te babbelen over alles van vroeger en hoe dingen veranderd zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef AnneX het volgende:
Trekt oma het allemaal nog ? Gezellig op stap met kleindochter...
Mooi (droog) weer.
Fiets anders langs het vvv.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef borisz het volgende:
Net op tijd thuis voor de bui. Fietsen in de zak van Zuid-Beveland. Fietsen kan je er prima, verder is er geen moer te doen
. Denk je lekker te kunnen lunchen is het tot 2x toe gesloten
.
Mensen zijn terug van vakantie hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Vet druk hier
Niet eens tijd om te fokkelen
nee das domquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
in je ogen wrijven terwijl je met pepers gewerkt hebt is niet grappig
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
in je ogen wrijven terwijl je met pepers gewerkt hebt is niet grappig
Ik sluit me daar bij aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
@ AnneX: het wordt dus woknoodles, kalkoenfilet in gele currypasta en wokchampignons/groentemix. Nogmaals dank voor de suggestie.
Auw...das ook niet prettigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Contactlenzen uit doen als je een paar kilo tot sambal hebt verwerkt zonder handschoenen geeft leuk stuiterwerk. Ik stuiterde letterlijk alle kanten op door de woonkamer
Kleiner dan 5 cm?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:57 schreef Sarabi het volgende:
uw...das ook niet prettig
De mini ijsjes van de Plus zijn trouwens wel heel erg mini
Ik heb nog een mosseluitnodiging en die moet ik maar eens snel verzilverenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
Als afsluiter van de week vanavond lekker mosselen eten bij de brasserie hier verderop.
Jij gaat zeker voor de oestersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
Mosselen![]()
kan mij niet bekoren
4 besprekingen op 1 dag is toch een beetje te![]()
![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
Als afsluiter van de week vanavond lekker mosselen eten bij de brasserie hier verderop.
Leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Weer huiswaarts, leuke dag was het! Ik heb echt een leuke oma.
Haha, zo veel ingeslagen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
Nou, sneeuw ons maar in, wij overleven het wel een tijdje
Mjam, Oosterscheldekreeft.quote:
Al die dagen is het gewoon in Bloemendaal e.o. (dus ook IJmuiden) zonnig geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
Kreeft is dan wel weer.
Oh. De zon
, voor het eerst in Zeeland even buiten kunnen zitten
Je komt eindelijk langs? Of bedoelde je niet mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een mosseluitnodiging en die moet ik maar eens snel verzilveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |