Dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt hadquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt had
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.quote:
Precies. Ik moet wel blijven voldoen aan mijn zo zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke basics hebben ze en van best goede kwaliteit. ik heb sommige hemdjes al meer dan 10 jaar inmiddels (nu wel gedegradeerd tot slaaphemdje ivm verbleken maar nog helemaal heel..)
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
ok genoteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooi
Heb ook nog wat nieuwe sporttopjes nodig nu ik weer buitenshuis ga sporten
Ik ben ook benieuwd naar de foto's FFT!
ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Neu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.
Foto van mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok genoteerd.
Foto's: Krak, Golfer, Borisz en Sarabi
en je blijft het daarna ook proeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef z80 het volgende:
daarstraks een pakje gerookte makreel gekregen.
eerst visjes zijn inmiddels op. maar wat een stik vingers krijg je er van.
Ja,quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Krak, ik slik de naproxen nog niet eens 1X per weeken ik muis links
Ik kijk het wel aan en anders laat ik de röntgen er wel op los volgende week.
@ AnneZZ ik ben vanaf dat de computer in mijn tijdperk kwam links gaan muizen omdat mijn 2 zoontjes links waren/zijn.. dus dat ding lag altijd links![]()
Tonio is aangrijpend, van top tot teen kippenvel en een kleine huilbui later leg ik het boek maar even weg
ik heb nog niks van de shoot van FFT gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef DarkElf het volgende:
lekker bijgekletst met mijn zus
Oh Bluezz dat zou vervelend zijn zeg
FFT leuk dat je shoot zo gezellig was en ik ben ook benieuwd hoor!
Over die rokjes ik heb idd ook M mooi rond de billen, te lis rond de taille maar das niet erg. Prima basisspul idd.
En verder geen idee of ik wat vergeten ben
Ehm ze postte dat t zo leuk was toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ik heb nog niks van de shoot van FFT gehoord.
Huhquote:
Ja, duidelijk verhaal, komen gewoon tekort. Benfica gaat de poulefase ook wel doorkomen als ze een beetje normaal loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
Klasseverschil is veel te groot. Twente.
huh?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat het niet perfect was en dat ze niet meer mag zeggen....
Dat zei ik ook alquote:
Oh, ik was niet de enige dus die er niets van snapte.quote:
Nee joh...!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG FFT je bent stout en gaat NU naar bed
Krak ik begrijp je niet. ik heb niet gezegd dat het niet perfect is en dat ik niet meer mag zeggenquote:
nou wel bij jou net...hallelujah zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG FFT je bent stout en gaat NU naar bed
Als je het niet kunt volgen: het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Ligt het nou aan mij of aan jullie?ikniemeersnapnie
Hele geruststelling, wilde me al bijna weer uitschrijven voor komend studiejaar..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt volgen: het ligt niet aan jou
Ja, dat ligt duidelijk aan jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
schnappiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Doe eens niet zo moeiliik kenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Krak ik begrijp je niet. ik heb niet gezegd dat het niet perfect is en dat ik niet meer mag zeggen
ik heb gezegd dat ik heel veel lol heb gehad met de meiden. tijdens het omkleden en foto's maken worden er echt opmerkingen gemaakt die je niet vaak hoort (gelukkig)
Ahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeiliik ken
nken, het ligt aan jouw.
Krak vertaling:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeiliik ken
nken, het ligt aan jouw.
maar dan snap ik em nog niet... sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krak vertaling:
Doe eens niet zo moeilijk denken. Het ligt aan jou.
Vast wel. Ze is behoorlijk dronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef DarkElf het volgende:
Ehm.. Krak gaat alles goed? Je bent niet echt duidelijk
Ik vertaal alleen. Interpretatie is een vak apartquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar dan snap ik em nog niet... sorry
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Dit moet de meest wazige SC tot nu toe zijn
Ik ben je echt volledig kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat wel goed. Maar het ging niet zo tof, met mensen.. Heel raar...
Die kun je nu ook wel plaatsen, dit topic kan niet veel gekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ben de eerste foto's aan het binnen halen!!
Nee om die Achquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat inmiddels iedereen hier zo zit
Die zijn tofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
Dan zie en hoor en lees ik het morgen wel.
Dharma en Greg : ik lig te schateren in mijn bed dan, zo voor het slapen gaan.
Dat vind ik echt zo'n vreselijke seriequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
Dan zie en hoor en lees ik het morgen wel.
Dharma en Greg : ik lig te schateren in mijn bed dan, zo voor het slapen gaan.
LMAO!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Ze is behoorlijk dronken.
De whisky is nog dicht?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Dit moet de meest wazige SC tot nu toe zijn
Ik vind Dharma altijd wel erg koddigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vreselijke serie.
Verwachte reacties:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. ik sta op 1 foto bij de eerste partij die ik heb ontvangen en mijn pantykruis is behoorlijk zichtbaar dus die laat ik sorrylekkere verpesting van de foto
ja, kom maar op ermee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou.. ik sta op 1 foto bij de eerste partij die ik heb ontvangen en mijn pantykruis is behoorlijk zichtbaar dus die laat ik sorrylekkere verpesting van de foto
Bijna...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Verwachte reacties:
"Posten."
"Zien"
"Wanneer kom je eens eten?"
"Die mag je best naar mij sturen"
Oh dank je golfer. Dat had ik nou net nodig!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef golfer het volgende:
Overdag is Krakke een verstandig en duidelijk postende vrouw, maar 's avonds verandert ze in een.....
/Jambers
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Zullen we gewoon kappen met die hele SC, het is zo voorspelbaar
K vind het wel entertaining, eigenlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Zullen we gewoon kappen met die hele SC, het is zo voorspelbaar
Dat klinkt wel goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg nu een mailtje van een ander castingbureau (dan die me voor de Smiths reclame vroegen)
of ik a.s. zaterdag wil figureren in de nieuwe detectiveserie op Net 5 'Hart tegen Hard'.
ik ken het niet maar wat tof dat ik zo snel door bureaus gevraagd wordt.. alledrie de bureaus waar ik me tot nu toe hebben ingeschreven hebben al zo snel positief gereageerdik ga me komend weekend maar bij nog veel meer inschrijven
Schrijf maar een boek over mij. Dat lijkt me een uitdaging.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
K vind het wel entertaining, eigenlijk!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verwachte reacties:
"Posten."
"Zien"
"Wanneer kom je eens eten?"
"Die mag je best naar mij sturen"
Nee, ik moet morgen fietsen en een scan he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen, morgen weer de sportschool in.
Krak, niet teveel drinken!
kijk je uit dat je niet te gespierd wordt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen, morgen weer de sportschool in.
Krak, niet teveel drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |