ze is deze week al vaker gegaan maar dan haalde ik haar eerder op. Maar ik kan haar nu amper dragen en ik vrees best voor mijn schouder. Zo te voelen zit hij goed maar hij heeft wel weer een klapje gekregen en waarschijnlijk is die morgen dus helemaal onbruikbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Eerst zien
Ik was daar erg slecht in in mijn kinderen afgeven, misschien wel eens te hoor
Ik ben geen anesthetist. Het is enkel een bultje? Lijkt me wel dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal het niet gewoon onder plaatselijke verdoving kunnen?
Er zijn wel mensen waarmee ik dat zou willen doen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Oooooooooooooooh, niet meer durven, maar er wel vunzige TT's over maken, hè!
In de sauna?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen waarmee ik dat zou willen doen hoor
Spermabank ftwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je altijd zo verlegen tombo? Zo raak je natuurlijk nooit knocked up
*Applaudisseert*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn ik heb zin in een broodje kaas
*pakt*
Via je snee?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef indaha het volgende:
Senesta , mijn man heeft dat ook eens gehad op zijn pols en dat ging idd gewoon met plaatselijke verdoving.
Ik weet niet in welk ziekenhuis je gaat maar bij DH stond dit bij de patientenfolder
De operatie
De ingreep wordt uitgevoerd op de poliklinische operatiekamer.
De ingreep gebeurt meestal onder plaatselijke verdoving.
Een lipoom kan vaak via en snee in de huid vrij gemakkelijk worden verwijderd
Ik kan dus duidelijk geen val meer breken met mijn rechterarm. Gelukkig schouder niet uit de kom oid. Het gaat ook wel weer ik was gewoon heel erg geschrokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik krijg het een beetje warm van deze TT![]()
Ferrari, wat een smakker heb je gemaakt!![]()
Ik heb het niet verzonnen, het staat in de folderquote:
Sterkte, je zal inderdaad morgen wel helemaal stijf wakker worden en onder de blauwe plekken zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kan dus duidelijk geen val meer breken met mijn rechterarm. Gelukkig schouder niet uit de kom oid. Het gaat ook wel weer ik was gewoon heel erg geschrokken
Dannnnnnnnnnnnnnn moet je het vaker doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga me straks maar eens scheren, best een opgave na 2 weken
Zijn de blauwe plekken al weer een beetje genezen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, maak eens een voor foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Samenvatting: je bent niet te verlegen om kinderen voor je voeten te gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
NOUHOU!
Heb ik het niet over kinderen/zwanger worden gaan anderen het voor mn voeten gooien
En nee, daar ben ik niet te verlegen voor
Ja nou vrij enzo, en toen ZOU ik 5 dagen Pukkelpop zijn, en daarna gewoon nog steeds vrij, dus lui enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dannnnnnnnnnnnnnn moet je het vaker doen
Ik heb al een blauwe plek als je naar me wijst bij wijze van. Dus dat zal wel. Vriend is nu bang dat iedereen denkt dat hij mij geslagen heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sterkte, je zal inderdaad morgen wel helemaal stijf wakker worden en onder de blauwe plekken zitten
en heeftie dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb al een blauwe plek als je naar me wijst bij wijze van. Dus dat zal wel. Vriend is nu bang dat iedereen denkt dat hij mij geslagen heeft.
Oh ja, die waren na een paar dagen alweer redelijk weggetrokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zijn de blauwe plekken al weer een beetje genezen?
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scherenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Wat voor vlees staat er niet in de lijst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie nou bv vlees nemen als avond eten en je vlees staat niet in je lijstje, wat dan?
En ik zit nu op 1576 kcal das genoeg toch?
3 haartjes op mn kinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scheren
Iets vergelijkbaars opzoeken in de lijst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie nou bv vlees nemen als avond eten en je vlees staat niet in je lijstje, wat dan?
Dat is keurigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scheren
Zit jij mobiel te FOK!en?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ja Ll, fotooooooooooooooooo
VOOR en NA
Ja, dat deed ik al. Maar dat staat er niet echt inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars opzoeken in de lijst?
Net geantwoord, zit bij mn neefje en die deed ff gekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij mobiel te FOK!en?
En zo ja, zie je dan DMs niet?
Dit maakt nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooh, dus je zit niet alleen met mij te dm'en? Zie, je geeft niks om me!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus je zit niet alleen met mij te dm'en? Zie, je geeft niks om me!
/dramaqueen.
Hij zou het niet eens durven want ik sla dan gewoon terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en heeftie dat?![]()
dan komen we langs met de FOK! Knokploeg hoor
![]()
Mijn Siciliaans worstje, mijn runder braadworst bv, ect.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor vlees staat er niet in de lijst?
En dan ook nog opletten dat je de goede antwoorden naar de goede personen stuurtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus je zit niet alleen met mij te dm'en? Zie, je geeft niks om me!
/dramaqueen.
Ze gaf me de tip hoe ik jou het doeltreffendste kan hoeken bij ongewenste intimidaties in de saunaquote:
En als je dan bv op worst zoekt, of op braadworst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn Siciliaans worstje, mijn runder braadworst bv, ect.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook nog opletten dat je de goede antwoorden naar de goede personen stuurtDat gaat ook nog wel eens mis.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook nog opletten dat je de goede antwoorden naar de goede personen stuurtDat gaat ook nog wel eens mis.
Nou hup!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga echt geen foto hier in de spiegel maken, ik heb er nog wel eentje van toen ik vanmiddag pak aan het passen was![]()
Worstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je dan bv op worst zoekt, of op braadworst?
Maar dan wel ook een na-foto hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga echt geen foto hier in de spiegel maken, ik heb er nog wel eentje van toen ik vanmiddag pak aan het passen was![]()
Die staat in zijn fobo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan wel ook een na-foto he
Greys vindt dat heul niet ongewenstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze gaf me de tip hoe ik jou het doeltreffendste kan hoeken bij ongewenste intimidaties in de sauna
Na ken je wel ,das gewoon hoe ik normaal benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan wel ook een na-foto he
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Q!!! ik denk dat die DM over dat prive-sushi-gebeuren voor jou was ipv voor mij
Sssssssshttttquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys vindt dat heul niet ongewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 20:51:26 ]
Ongewenste intimidatie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys vindt dat heul niet ongewenst
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, niet scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wild thingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tududududu
You make my heart sing
tududududu
Ik moest hem nog kopen, uiteindelijk niet gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeft wel wat Len!
En pssssst, er hangt een kaartje aan je pak!
Ooh wat een lekker ding Nok, vaker showen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik breek gewoon zomaar even snel in met foto's van mijn genipte ne geplukte grijs/witte poes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een vage maar lieve foto van Purrr die Kay gister knuffelde alsof ze nog een kitten was
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je het over Len had!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh wat een lekker ding Nok, vaker showen!
Ze had nu wel zin om te poseren. En volgende week gaat ons monster, Poeska ook. Dus dan weer picsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh wat een lekker ding Nok, vaker showen!
Dat valt idd reuze mee, en staat je best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Len had!
tafel, somsquote:
En ze was heel lief. Doet eigenlijk honden en zit in Rotterdamquote:
Ligt eraan, soms van de wasmachinequote:
Ik gebruik meestal geen fototoestel bij de seksquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik breek gewoon zomaar even snel in met foto's van mijn genipte ne geplukte grijs/witte poes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een vage maar lieve foto van Purrr die Kay gister knuffelde alsof ze nog een kitten was
[ afbeelding ]
Bo-ring.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal geen fototoestel bij de seks
Eeeeeeeeeh, nopequote:
Neeeeeeeeeeeeeee. Jaaaaaaaaa, wel douchen, niet scherenquote:
En zonder seks ook zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer met Calgon, Q.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Neh het gaat er af, ik kan me zo niet op mn werk vertonenhet zou wel leuk zijn eens een beetje te kijken wat staat, wat Q al zei, de onderkant ff wat bijwerken ofzo, maar geen tijd/zin om daar nu mee te gaan rommelen. Waarschijnlijk faalt het dan toch jammerlijk en kan alles er alsnog af
Dus daarom is MM je beard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan ook een ringbaard proberen.
Ik vind het tof staan iig. Maar goed, ik geil op baardjes
Toch wel een videocamera?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal geen fototoestel bij de seks
Haarbesparende behandeling. Combinatie van ontwollen, uitdunnen en plukken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nol ze ziet er goed uit?
Hoe noemen ze die tactiek die ze hebben toegepast? kan ik googelen of ik dat hier kan vinden
Dat valt nog mee LL als mijn vriend zich niet geschoren heeft een dag gaat ean huilen als hij met zijn wang langs haar gezicht komt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ze mijn ogen heeft. die ik al kind ook had. Ik hoop voor haar dat ze zo groot en blauw blijven. Bij mij zijn ze helaas niet zo gebleven
Ik drijf weg van krentenbaardquote:
ik vind het niet zo mooi die van mij zijn heel kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haarbesparende behandeling. Combinatie van ontwollen, uitdunnen en plukken.
En dat ze jouw ogen had, had ik all aaaaang gezien
Poezeoogjes.
mn bedpartners willen nooitquote:
Haha ik had de quote niet gelezen en ik dacht "wut?"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik vind het niet zo mooi die van mij zijn heel klein
Kwestie van stiekem opstellen dat dingquote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van stiekem opstellen dat ding
doe dat. Ik ga op de bank hangen, rugpijnquote:
Ja dat ken ik, daar moet je even doorheenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nol ze ziet er goed uit?
Hoe noemen ze die tactiek die ze hebben toegepast? kan ik googelen of ik dat hier kan vinden
Dat valt nog mee LL als mijn vriend zich niet geschoren heeft een dag gaat ean huilen als hij met zijn wang langs haar gezicht komt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ze mijn ogen heeft. die ik al kind ook had. Ik hoop voor haar dat ze zo groot en blauw blijven. Bij mij zijn ze helaas niet zo gebleven
Wat grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi pak; staat je goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee aanquote:
En op de vloer een lege fles wijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee aan![]()
En kleren overal en nergens
Dat moet ik nog aan S vragen en die is nog niet terug uit Noorwegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys, konden jullie mij ergens oppikken voor die reunie? Anders moet ik ff afzeggen
Nee, die gewoon in de keukenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op de vloer een lege fles wijn?
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
De scheeeeemering, de radio zacht
En deze nacht is alles
*ploingggg*
Wat iuk van een nacht verwaaaaaaaacht
Ik drink nooit wijn in bedquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums ziet
Een bed is om in te slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Well somebody should.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Met singstar is ie vet moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ja de klapjes vind ik het leukst om te doen (oo-err)
Ik heb hem niet op Singstarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met singstar is ie vet moeilijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dan lig ik met de wijndrinker in bed meestalquote:
Ah oke, wist niet dat hij weg was. Dan hoor ik het welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ik nog aan S vragen en die is nog niet terug uit Noorwegen.
Maar zal wel hoor! En je hoeft het toch niet nu al af te zeggen dan?Dat kan evt. last minute nog wel in noodgevallen toch? Maar zal wel goed komen!
Vanavond later istie er weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat hij weg was. Dan hoor ik het wel
Op de kop een glas water drinken, is het overquote:
Moet je ff in de spiegel kijkenquote:
Flash je boobsquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je ff in de spiegel kijken
Dat werkt inderdaad. Heel rustig en gecontroleerd ademhalen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Op de kop een glas water drinken, is het over
Als je in de spiegel kijkt ga je rammelen?quote:
Jij toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt ga je rammelen?
Die ziet ie elke week, schrikt ie niet van hoorquote:
Whoehoehoeeeeee Maes in de bochtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Die ziet ie elke week, schrikt ie niet van hoor
Wat weet jij dat wij niet wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ssssssssssssstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 't beiden met een kilo vulling minder moeten doenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 't beiden met een kilo vulling minder moeten doen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog maar es een gehaktballetje in de pan gooien
Vroeg ik me ook net afquote:
Die krijgt als geboortecadeautje gelijk een Darwin awardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
OMG, hier is een kindje "Darwin" geboren
Lekker juist!quote:
Gewoon, tegen al het gelijn in gehakt etenquote:
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon, tegen al het gelijn in gehakt eten
Die vindt Facebook tegenwoordig leuker dan onsquote:
oww, dan kom ik haar niet tegen. Ik heb haar niet op facebook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die vindt Facebook tegenwoordig leuker dan ons
Nee, maar ik vind het gewoon goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passen
Had je de worship smiley achter Tombo d'r post gemist?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je de worship smiley achter Tombo d'r post gemist?
Ja, ze zijn lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem voor mij dan ook een gehaktbal mee?
Metquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze zijn lekkerMet of zonder Flurry?
Erg netjesquote:Uit solidariteit met de financieel geteisterde organisatie van muziekfestival Pukkelpop storten Belgische artiesten massaal hun gage terug.
Na het Pukkelpopdrama kampt de festivalorganisatie niet alleen met zware emotionele maar ook met financiële kopzorgen. Zowel terugbetaling van de tickets als compensatie van de artiesten dreigt voor een aderlating te zorgen.
In de Belgische rockscène is de hulpvaardigheid echter bijzonder groot. Vijfendertig van de 210 geprogrammeerde acts waren van eigen bodem, ongeveer de helft ervan bevestigde al zijn financiële steun.
De festivalorganisatie heeft ondertussen 15 november vooropgesteld als deadline om de terugbetaling van de tickets en schade af te handelen.
Ik lees 'met'...quote:
En nu heb ik trek in chipsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is netjes van ze LL
Aan facebook doe ik ook niet en ik heb net troostchips gehad
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrrotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik lees 'met'...
...en ik heb ineens oinbedwingbare trek in patat
Ik heb een heel stokbrood op met hu-huutekeejze en gerookte zalm
Is dat ook troost voer???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu heb ik trek in chips
Kan iemand het ff over bleekselderij en water hebben
Morgen ga ik je zoeken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oww, dan kom ik haar niet tegen. Ik heb haar niet op facebook.
Niemand van hier trouwens. Ik deed toen niet mee aan dat spelletjesding
Gofter Llquote:
Ik lust geen katjang, dus dit boeit me nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrroten![]()
Zegquote:Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dat ook troost voer???
bleekselderij en water is ook heel lekker ja echt waar
Schrijf de komende dagen maar afquote:En ik ben net mijn bed uit gestrompeld ik heb liever een ks dan dit jf ik durf de trap met ean in mijn armen niet eens af
Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrroten
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Heb ff gecheckt >>quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Ik moet vrijdag welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Schrijf de komende dagen maar af
quote:
Gewillige mannen genoeg daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
Schop hem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word gewoon uitgelachen hier thuis.
True, dat kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
quote:
Katjang nootjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?
Oh dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn uitgevonden door de zwagert van Yolanthe las ik
Ik denk dat ik alles bij elkaar nog niet aan de 1600 zitquote:
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocoladequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Beterschap f_r
Ik ben ongesteld en dat is echt heel kut voor mijn vriendIk geloof dat ik nog nooit zo kut tegen hem ben geweest, al 3 dagen
![]()
Stel watjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter Ll
Nu heb ik zelfs trek in een broodje bal met majo
Ik kon wel zwangert wezen
[..]
Ik lust geen katjang, dus dit boeit me niet
[..]
Zeg
Chocola doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocolade
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je yoghurt? Ja toch zeker? Jij en yoghurt
Doe er wat ketchup en flink wat peper door en roer dat.
En dip daarin met komkommert
Ik ben jaloers, mijn ruimte is opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik had die ruimte nog in mijn lijstje, ik vrat leeg omdat het KON!
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!
Hoezo?quote:
Ja, maar ketchup???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt toch ook mayo die op yoghurt is gebaseerd?
En tzaziki is ook gewoon yoghurt met knoflook en komkommer er in
Nou, dan moet ik ook maar zo'n doos met glas kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.
*ril*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort magere cocktailsaus
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Mayo met ketchup is lekker (vind ik dan).
En yoghurt met ketchup iets minder, maar toch goed te doen om je komkommert of worteltjes in te dippen.
hihiihihihihiiihihiihihihihi!!!quote:
Mayo met ketchup is idd lekker maar als je zelf al zegt dat yoghurt met ketchup minder is...quote:
Ik heb echt geen idee. Ik ga maar uit van het ergste ; 500grquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoeveel verwacht je afgevallen te zijn?
Ik vind het in elk geval lekkerder dan wortels met niksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mayo met ketchup is idd lekker maar als je zelf al zegt dat yoghurt met ketchup minder is...
Ik vind het ook vies klinken
Heb je goed water gedronken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
Heel stiekem hoop ik sowieso 2kg, maar dat geluk zal ik wel niet hebben.
Dat zal echt wel meer zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik ga maar uit van het ergste ; 500gr
Dan ben ik echt gedemotiveerd hoor
Nou, niet echt goed goed. Wel meer dan anders. Meer water voor mijn doen iig. Ik drink enkel nog water. Geen fris of niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je goed water gedronken?
En zei je niet dat je riem al een extra gaatje moest?
Paracetamolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat ook jamaar koppijn had ik daarvoor ook al
Helpt niequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paracetamol
Die lyrica voor mijn rug doet geen fuck trouwens
Morgen mag de rode op de site en gaan we een goed huisje voor haat vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Moet deze kluns wel haar been omhoog kunnen krijgen.
Hebben je kittens al een nieuw huisje gevonden?
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat je niet teveel spier hebt opgebouwd Q, want dan schrik je morgen
Spier is zwaarder dan vet geloof ik. Dus dan kan je alsnog veel cm's zijn afgevallen maar dan denk je fuckkkkkk maar 1 kg bvTerwijl je dan in centimeters veel meer kwijt bent. Maar dan wegen de nieuwe spieren weer mee.
Doe ik niet hoor. Waar het eten betreft heb ik mezelf meer dan prima in de handquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
En Elies kom opNeem een komkommer of een tomaatje of iets anders gezonds
Niet de mist in gaan.
Gatverdammequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je yoghurt? Ja toch zeker? Jij en yoghurt
Doe er wat ketchup en flink wat peper door en roer dat.
En dip daarin met komkommert
Ibuprofen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Helpt nienaja, met coffeïne helpt een beetje maar dan heb ik overal anders ook pijn en helpt het daartegen ipv de hoofdpijn
Lyrica, mag je daar mee autorijden? Het schijnt ook te helpen bij fibro hoor ik
JEZUS WAT IS DIE DIK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik spam dit filmpje nog even, ter inspiratie van het afvallen.
Man man man man wat een tof filmpje![]()
http://www.wimp.com/beinspired/
Ibuprofen is niet zo goed voor je en helpt helemaal niet helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibuprofen?
Lyrica mag je de eerste 3 weken niet autorijden, zeggen ze. Want je wordt er duizelig enzulks van. Nou, ik voel me prima. Ik voel geen verschil met of zondermoet over 2 dagen 2x per dag 1 dus ben benieuwd.
Lyrica voor fibro? Ik weet wel dat het voor zenuwpijn en epilepsie wordt voorgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |