Fruit is op, moet ff nieuwe kiwi's en mandarijntjes halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat dacht je van fruit en groente![]()
Serieus Ing, dat avondeten
Tekort aan eten mee naar het werk vanwege slecht inkopen doen heb ik ook wel eens, jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fruit is op, moet ff nieuwe kiwi's en mandarijntjes halen.
Normaal gesproken neem ik altijd een fruitje mee naar het werk en 's avonds eet ik thuis vaak ook nog eentje.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
sterkte senes klinkt niet fijn
Ik ging hard lopen en op het moment dat ik mij bedacht dat het best wel goed ging bleef ik achter een steen haken.
Allebei mijn knieën kapot, beide handen kapot, jukbeen kapot en mijn schouder geschaafd. En ik ben nu nog een beetje aan het na bibberen
Auwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ging hard lopen en op het moment dat ik mij bedacht dat het best wel goed ging bleef ik achter een steen haken.
Allebei mijn knieën kapot, beide handen kapot, jukbeen kapot en mijn schouder geschaafd. En ik ben nu nog een beetje aan het na bibberen
Ik hou niet van normaal avondeten, ik vind dit lekker en je dagelijkse portie vitamientjes zit er al doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tekort aan eten mee naar het werk vanwege slecht inkopen doen heb ik ook wel eens, ja.
Maar waarom ga je aan de shakes, eet gewoon normaal avondeten.
Oh bah...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Euhm, 2 pilletjes van 50, kan dat? Ik heb ze hier niet liggen.
Dat is balen zeg, beterschapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Geheel onder narcose? Of lokaal / ruggenprik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik had een bultje in mijn been, al jaren en steeds zei de arts dat het een vetbultje was en geen kwaad kon maar ik bleef er maar last van houden. Nu was mijn been zelfs lekker opgezet dus ik ben weer terug gegaan en nu lijkt er onder dat vetbultje waarschijnlijk een limpoon/m (?) te zitten en die zit tegen/aan een spier of zenuw dus die mag de chirurg eruit halen.
Wel spannend
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Vraag of de moeder van Qwea een mailtje voor je stuurt, dat helpt vast
Je kan ook bellen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Greys het volgende:
En verdomme, T-mobile inloggen kan nog steeds niet.
Lekker als je je bundel wilt wijzigen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb teveel pasta carbonara gegeten en nu ben ik misselijk
Zo maar een ijsje eten
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voel wel ff aan je tieten zaterdag, zoooo klaar!![]()
Geen idee, ik moet die beste man nog spreken. Wat is beter?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geheel onder narcose? Of lokaal / ruggenprik?
Met een beetje mazzel val ik daar niet af!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]dan gaan we de 24ste ook collectief tieten voelen
![]()
![]()
Goed planquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]dan gaan we de 24ste ook collectief tieten voelen
![]()
![]()
Dat heb ik al gedaanquote:
Samen in de ochtendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kanDan werkt het wel snel idd
Geef je ze tegelijk of 's ochtends en 's avonds?
Ik moet morgen naar de tandartsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet woensdag weer een wortelkanaal
Ruilen?
Ik kan mijn usernaam en zo invullen maar hij doet vervolgens nietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan![]()
En toen was het opgelost.
Dacht ik.
Want nu kan ik weer niet inloggen
Kan iemand eens naar www.t-mobile.nl gaan, dan rechts bij my t-mobile op 'aanmelden' klikken en zeggen of je dan een ladende pagina krijgt? Want bij mij blijft dat wit.
Doe ik zaterdag welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
Aan mijn tieten wordt NIET gevoeld de 24e
Ik heb geen username enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan mijn usernaam en zo invullen maar hij doet vervolgens niets
succesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de tandartsBoren en schoonmaken
Dieet halvarine! *opschrijftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totaal: 720 cal.
Wat zal ik vanavond nog es naar binnen gaan werken?
Ruggeprikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
senes ik vond ruggenprik echt een heel raar gevoel maar ik denk wel dat het beter is dan algehele narcose
Ik ben best wel beetje blij dat ean morgen naar de oppas gaat
quote:
Hij blijft bij jou ook maar laden en laden dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan mijn usernaam en zo invullen maar hij doet vervolgens niets
Echt? Eerst zienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
senes ik vond ruggenprik echt een heel raar gevoel maar ik denk wel dat het beter is dan algehele narcose
Ik ben best wel beetje blij dat ean morgen naar de oppas gaat
Blank page!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan![]()
En toen was het opgelost.
Dacht ik.
Want nu kan ik weer niet inloggen
Kan iemand eens naar www.t-mobile.nl gaan, dan rechts bij my t-mobile op 'aanmelden' klikken en zeggen of je dan een ladende pagina krijgt? Want bij mij blijft dat wit.
En dat doet ze ook echt hoor Tombo en dan zegt ze dat het per ongeluk gingquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat doet ze ook echt hoor Tombo en dan zegt ze dat het per ongeluk ging
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij blijft bij jou ook maar laden en laden dus?
Wat een klotezooi, want dan heb ik dus geen moer aan wat hij gedaan heeft, want dan kan ik niet opnieuw registrerenGelukkig dat ik hem vast gevraagd had telefonisch om mijn bundel ff aan te passen.
Ik durf niet meer meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat doet ze ook echt hoor Tombo en dan zegt ze dat het per ongeluk ging
Ruggenprik. Serieus. Ben je niet achteraf ziek van, doet geen pijn, voelt alleen raar, je krijgt geen slang in je strot... ik ga echt de volgende x weer voor een ruggenprik!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet die beste man nog spreken. Wat is beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |