En voor de borstjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nooit de laatste controle gedaan voor jeweetwel.
Maar da's al zo lang geleden...
Ja maar dat laat ik wel zitten heurquote:
Okee, dan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zullen we het er niet weer over hebben?
Serieus, echt ff geen zin in
Ik voel wel ff aan je tieten zaterdag, zoooo klaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zullen we het er niet weer over hebben?
Serieus, echt ff geen zin in
Ik val niet meer af hoor, ik weeg nu echt al ruim een half jaar hetzelfdequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voel wel ff aan je tieten zaterdag, zoooo klaar!![]()
Tombo, vind je het gek dat je afvalt. Eet eens wat meer, kies volle en vette producten!
Ohhh, is alleen vandaag! Nouja, dan is er geen probleem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val niet meer af hoor, ik weeg nu echt al ruim een half jaar hetzelfdeEn ik eet juist alleen nog maar vol en vet en geen halfvol/mager/light
Maar vandaag heb ik gewoon totaal geen honger ook
Ik ga nooit dood jewaidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker vis met pasta pesto en spinazie gegeten![]()
Oh, die muis van gisteren is nu toch dood(nee, niet 006
)
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
In de wacht bij T-mobile en ze draaien Jason Mraz
Oh, al aan de beurt na 10 sec
Nee, heb overdag echt haast niks gegeten vandaag, dat scheelt wel echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, is alleen vandaag! Nouja, dan is er geen probleem!
Ja, Muissie?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, heb overdag echt haast niks gegeten vandaag, dat scheelt wel echt
Nu even mn 2e bol eten, want het moet van Greys
Geilquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag ook aan mijn tieten voelen hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Wat een superaardige kerel
"Lukt het inloggen niet? Ik heb *NU* uw account gedelete!"
Ik: "Euh, huh?"
Hij: "Geen zorgen! Gewoon opnieuw registreren. Als uw wachtwoord hond was, dan maakt nu er nu hond1 van. Alles staat er nog in. Er zijn procedures enzo, maar dan belt u nog drie keer terug dat het niet werkt en uiteindelijk gaat iemand hem dan voor u deleten. Nou, dan kan ik dat beter meteen doen toch?"
Ik: "Zet dan meteen ff mijn sms bundel aan!"
Hij: "Bij deze gedaan!"
Ik: "Bedankt, goedenavond!"
Eitje
Dan moet je ook vragen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Wat een superaardige kerel
"Lukt het inloggen niet? Ik heb *NU* uw account gedelete!"
Ik: "Euh, huh?"
Hij: "Geen zorgen! Gewoon opnieuw registreren. Als uw wachtwoord hond was, dan maakt nu er nu hond1 van. Alles staat er nog in. Er zijn procedures enzo, maar dan belt u nog drie keer terug dat het niet werkt en uiteindelijk gaat iemand hem dan voor u deleten. Nou, dan kan ik dat beter meteen doen toch?"
Ik: "Zet dan meteen ff mijn sms bundel aan!"
Hij: "Bij deze gedaan!"
Ik: "Bedankt, goedenavond!"
Eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |