Meestal rond 00:00, zeker nu we vrij zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's bullshit. Sowieso hangt het ook een beetje van je ritme af (of je om 22.00 uur of 01.00 uur naar bed gaat ofzo). Zorg dat je 's avonds gewoon nog wat eet, waardoor je de rest van de avond niet meer met een honger gevoel zit!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Getver, ga maar naar slank hoor. Daar heb je ook een paar die graag over dat soort dingen praten!
Omg, aarbeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga lekker gezond eten zoeerst 500 gram aardbeien gehad net, en straks vis met paprika en kaas uit de oven met een paprikasalade erbij
heerlijk hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omg, aarbeienIk kan me daar echt letterlijk dood in vreten.
Zag net dat de pruimen ook in de aanbieding waren deze week
Ik hou echt van fruit
Hopen dat ze daar voor de rest van haar leven kan blijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno is in haar nieuwe huisje..er was al een speciaal mandje voor haar gekocht en toen ze daar binnenkwam liep ze gelijk vrolijk rond en ging lekker in de mand liggen. Toen ik wegging bleef ze ook gewoon in haar mandje liggen. Had net al een mailtje dat ze al samen met de teckels in de tuin liep rond te scharrelen.
Die vond het goed en Kim ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Ging het trouwens in overleg met de vorige eigenaar? Wat vond zij er van?
Ah fijn! Anders zou ik het lullig vinden als ze zouden denken dat ze nog bij jou zit, maar dan is het prima geregeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die vond het goed en Kim ook.
DAN MAAK JE MAAR HONGER!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als ik nu mijn tweede italiaanse bol met mozzarella tomaat en pesto opeet kom ik aan de 1349 kcal maar ik heb geen honger meer
Nee had het gewoon gevraagd. Die vrouw is wat ouder, werkt niet.. heeft 5 bejaarde honden. Juno is al 1 van de logees aan het uitdagen en liep daar heel vrolijk rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn! Anders zou ik het lullig vinden als ze zouden denken dat ze nog bij jou zit, maar dan is het prima geregeld
Ja, dat vind ik ook, anders heb ik tot nu toe maar 800 kcal op, das wel weinig hequote:
Ja hoor. En als het niet hier kan dan wel via PM/DMquote:
Nice! En hoe gaat het met je beweging?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Nee nou, gaat goed vandaag ook weer met eten!
- cornflakes met halfvolle melk
- als lunch zo'n shake
- tussendoor 2 crackers met kaas en komkommer en tomaat
- druiven
- katjangnootjes en gedroogde banaanschijfjes
- avondeten: bapao kip en broccolisalade
En dan kom ik op ongeveer 1100. Dus ik neem nu twee schijven galiameloen en straks nog wat extra nootjes en druiven. De katjang is 550 kcal per 100 gram, dus dat lukt wel
Ipv het huppelfilmpje van een kwartier heb ik in youtube een aparte playlist gemaakt met liedjes die ik leuk vind, beetje tempo enzo, van 30 minuten. En die heb ik geheel uitgehuppeld vanmiddagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! En hoe gaat het met je beweging?
Netjesss!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ipv het huppelfilmpje van een kwartier heb ik in youtube een aparte playlist gemaakt met liedjes die ik leuk vind, beetje tempo enzo, van 30 minuten. En die heb ik geheel uitgehuppeld vanmiddag
Kan jij straks ook met je hometrainert doen!
Leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef senesta het volgende:
Wij gaan volgende week een weekje weg en als we terug zijn ga ik meedoen met afvallen
Ik heb besloten er niet naar te kijken, want ik ken mezelf. Dan ga ik dus als ik niet thuis ben ook nog kcal checken en dan sla ik misschien doorquote:
Moeilijk voor jou, maar als ze daar beter op haar plaats is een goede beslissingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno en haar nieuwe troon![]()
[ afbeelding ]
Nou ik had een bultje in mijn been, al jaren en steeds zei de arts dat het een vetbultje was en geen kwaad kon maar ik bleef er maar last van houden. Nu was mijn been zelfs lekker opgezet dus ik ben weer terug gegaan en nu lijkt er onder dat vetbultje waarschijnlijk een limpoon/m (?) te zitten en die zit tegen/aan een spier of zenuw dus die mag de chirurg eruit halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Wat moet je dan in september?
En fijn van Elco!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Elco is duidelijk happy met de pijnstillers![]()
Hij is ineens weer bewakert van het huis en hij deed zelfs weer een poging om met zijn poot omhoog te piesen
Euhm, 2 pilletjes van 50, kan dat? Ik heb ze hier niet liggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Qwea het volgende:
Elco![]()
Hoeveel krijgt hij nou senes?
En wat moet je in sept?
Ow! Nou zeker spannend! Maar als ze het echt niet zouden vertrouwen zou je vast deze week al onder het mes moeten hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik had een bultje in mijn been, al jaren en steeds zei de arts dat het een vetbultje was en geen kwaad kon maar ik bleef er maar last van houden. Nu was mijn been zelfs lekker opgezet dus ik ben weer terug gegaan en nu lijkt er onder dat vetbultje waarschijnlijk een limpoon/m (?) te zitten en die zit tegen/aan een spier of zenuw dus die mag de chirurg eruit halen.
Wel spannend
Ja doe maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow! Nou zeker spannend! Maar als ze het echt niet zouden vertrouwen zou je vast deze week al onder het mes moeten hoor
Ik moet toch ook maar eens naar de bult op mijn schouder laten kijken
Moest jij zowieso niet ergens een afspraak voor maken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow! Nou zeker spannend! Maar als ze het echt niet zouden vertrouwen zou je vast deze week al onder het mes moeten hoor
Ik moet toch ook maar eens naar de bult op mijn schouder laten kijken
Voor wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Moest jij zowieso niet ergens een afspraak voor maken?
Vraag of de moeder van Qwea een mailtje voor je stuurt, dat helpt vastquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Greys het volgende:
En verdomme, T-mobile inloggen kan nog steeds niet.
Lekker als je je bundel wilt wijzigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |