En voor de borstjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nooit de laatste controle gedaan voor jeweetwel.
Maar da's al zo lang geleden...
Ja maar dat laat ik wel zitten heurquote:
Okee, dan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zullen we het er niet weer over hebben?
Serieus, echt ff geen zin in
Ik voel wel ff aan je tieten zaterdag, zoooo klaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zullen we het er niet weer over hebben?
Serieus, echt ff geen zin in
Ik val niet meer af hoor, ik weeg nu echt al ruim een half jaar hetzelfdequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voel wel ff aan je tieten zaterdag, zoooo klaar!![]()
Tombo, vind je het gek dat je afvalt. Eet eens wat meer, kies volle en vette producten!
Ohhh, is alleen vandaag! Nouja, dan is er geen probleem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik val niet meer af hoor, ik weeg nu echt al ruim een half jaar hetzelfdeEn ik eet juist alleen nog maar vol en vet en geen halfvol/mager/light
Maar vandaag heb ik gewoon totaal geen honger ook
Ik ga nooit dood jewaidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker vis met pasta pesto en spinazie gegeten![]()
Oh, die muis van gisteren is nu toch dood(nee, niet 006
)
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
In de wacht bij T-mobile en ze draaien Jason Mraz
Oh, al aan de beurt na 10 sec
Nee, heb overdag echt haast niks gegeten vandaag, dat scheelt wel echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, is alleen vandaag! Nouja, dan is er geen probleem!
Ja, Muissie?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, heb overdag echt haast niks gegeten vandaag, dat scheelt wel echt
Nu even mn 2e bol eten, want het moet van Greys
Geilquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag ook aan mijn tieten voelen hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Wat een superaardige kerel
"Lukt het inloggen niet? Ik heb *NU* uw account gedelete!"
Ik: "Euh, huh?"
Hij: "Geen zorgen! Gewoon opnieuw registreren. Als uw wachtwoord hond was, dan maakt nu er nu hond1 van. Alles staat er nog in. Er zijn procedures enzo, maar dan belt u nog drie keer terug dat het niet werkt en uiteindelijk gaat iemand hem dan voor u deleten. Nou, dan kan ik dat beter meteen doen toch?"
Ik: "Zet dan meteen ff mijn sms bundel aan!"
Hij: "Bij deze gedaan!"
Ik: "Bedankt, goedenavond!"
Eitje
Dan moet je ook vragen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Wat een superaardige kerel
"Lukt het inloggen niet? Ik heb *NU* uw account gedelete!"
Ik: "Euh, huh?"
Hij: "Geen zorgen! Gewoon opnieuw registreren. Als uw wachtwoord hond was, dan maakt nu er nu hond1 van. Alles staat er nog in. Er zijn procedures enzo, maar dan belt u nog drie keer terug dat het niet werkt en uiteindelijk gaat iemand hem dan voor u deleten. Nou, dan kan ik dat beter meteen doen toch?"
Ik: "Zet dan meteen ff mijn sms bundel aan!"
Hij: "Bij deze gedaan!"
Ik: "Bedankt, goedenavond!"
Eitje
Ik ookquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Oeh woensdag kolleesj en ik ben zenuwachtig
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je ook vragen:
"mag ik uw nummer voor Tombo?"
Da's nog een heeeeeeeele week!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Oeh woensdag kolleesj en ik ben zenuwachtig
Oké, ik kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent dan! Maar wel fijn om daar aanwezig te zijn, of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat het mijn derde hoorcollege ooit wordt
Maar de eerste met schrijftolk erbij.
Maak jij de aantekeningen economische psy?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet woensdag weer een wortelkanaal
Ruilen?
Ja dat wel, thuis studeren gaat heel snel vervelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent dan! Maar wel fijn om daar aanwezig te zijn, of niet?
Ja! Ik weet alleen niet of je er daarna iets aan hebt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak jij de aantekeningen economische psy?
Deal
Ah joh komt goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik weet alleen niet of je er daarna iets aan hebt!
PM d'r effequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, waar hangt oh-oh eigenlijk uit?
Heb ik iets gemist?
Wat leuk dat hij de sauna ook leuk vondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Helleu! Goed nieuws: het kind vindt sauna leuk![]()
En we hebben weer eens een barfusspfad gelopen vandaag, we waren net voor de bui klaar
Effe kind in bed stoppen.
Geweldigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
Wat leuk dat Christan dat ook fijn vindt.
Hoe gaat het met jou, met al dat lopen?
Totaal: 720 cal.quote:Ontbijt
Thee met zoetje 3 glas (150ml)
Volkorenbrood 2 snee (35gr)
Kaas, 30+ 2 voor 1 snee (20gr)
Dieethalvarine 2 voor 1 snee (5gr)
Koffie met een zoetje 3 kopje (125ml)
Halfvolle koffiemelk 3 cupje (8ml)
Subtotaal Ontbijt
Lunch
Halfvolle koffiemelk 1 cupje (8ml)
Koffie met een zoetje 1 kopje (125ml)
Thee met zoetje 1 beker (250ml)
Rundertartaar (rauw) 20 gram
Dieethalvarine 2 voor 1 snee (5gr)
Volkorenbrood 2 snee (35gr)
Subtotaal Lunch
Avondeten
Karnemelk 1 beker (250ml)
Subtotaal Avondeten
Tussendoor
Pistachenootjes, gepeld 1 handje (10gr)
Koffie met een zoetje 1 beker (250ml)
Halfvolle koffiemelk 1 cupje (8ml)
Een pizza.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totaal: 720 cal.
Wat zal ik vanavond nog es naar binnen gaan werken?
Wat dacht je van fruit en groentequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totaal: 720 cal.
Wat zal ik vanavond nog es naar binnen gaan werken?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef tombolafan het volgende:
Je hebt je rondomrond ook 's avonds genomen gok ik ing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |