ze is deze week al vaker gegaan maar dan haalde ik haar eerder op. Maar ik kan haar nu amper dragen en ik vrees best voor mijn schouder. Zo te voelen zit hij goed maar hij heeft wel weer een klapje gekregen en waarschijnlijk is die morgen dus helemaal onbruikbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Eerst zien
Ik was daar erg slecht in in mijn kinderen afgeven, misschien wel eens te hoor
Ik ben geen anesthetist. Het is enkel een bultje? Lijkt me wel dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal het niet gewoon onder plaatselijke verdoving kunnen?
Er zijn wel mensen waarmee ik dat zou willen doen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Oooooooooooooooh, niet meer durven, maar er wel vunzige TT's over maken, hè!
In de sauna?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen waarmee ik dat zou willen doen hoor
Spermabank ftwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je altijd zo verlegen tombo? Zo raak je natuurlijk nooit knocked up
*Applaudisseert*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn ik heb zin in een broodje kaas
*pakt*
Via je snee?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef indaha het volgende:
Senesta , mijn man heeft dat ook eens gehad op zijn pols en dat ging idd gewoon met plaatselijke verdoving.
Ik weet niet in welk ziekenhuis je gaat maar bij DH stond dit bij de patientenfolder
De operatie
De ingreep wordt uitgevoerd op de poliklinische operatiekamer.
De ingreep gebeurt meestal onder plaatselijke verdoving.
Een lipoom kan vaak via en snee in de huid vrij gemakkelijk worden verwijderd
Ik kan dus duidelijk geen val meer breken met mijn rechterarm. Gelukkig schouder niet uit de kom oid. Het gaat ook wel weer ik was gewoon heel erg geschrokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik krijg het een beetje warm van deze TT![]()
Ferrari, wat een smakker heb je gemaakt!![]()
Ik heb het niet verzonnen, het staat in de folderquote:
Sterkte, je zal inderdaad morgen wel helemaal stijf wakker worden en onder de blauwe plekken zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kan dus duidelijk geen val meer breken met mijn rechterarm. Gelukkig schouder niet uit de kom oid. Het gaat ook wel weer ik was gewoon heel erg geschrokken
Dannnnnnnnnnnnnnn moet je het vaker doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga me straks maar eens scheren, best een opgave na 2 weken
Zijn de blauwe plekken al weer een beetje genezen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, maak eens een voor foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Samenvatting: je bent niet te verlegen om kinderen voor je voeten te gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
NOUHOU!
Heb ik het niet over kinderen/zwanger worden gaan anderen het voor mn voeten gooien
En nee, daar ben ik niet te verlegen voor
Ja nou vrij enzo, en toen ZOU ik 5 dagen Pukkelpop zijn, en daarna gewoon nog steeds vrij, dus lui enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dannnnnnnnnnnnnnn moet je het vaker doen
Ik heb al een blauwe plek als je naar me wijst bij wijze van. Dus dat zal wel. Vriend is nu bang dat iedereen denkt dat hij mij geslagen heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sterkte, je zal inderdaad morgen wel helemaal stijf wakker worden en onder de blauwe plekken zitten
en heeftie dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb al een blauwe plek als je naar me wijst bij wijze van. Dus dat zal wel. Vriend is nu bang dat iedereen denkt dat hij mij geslagen heeft.
Oh ja, die waren na een paar dagen alweer redelijk weggetrokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zijn de blauwe plekken al weer een beetje genezen?
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scherenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Wat voor vlees staat er niet in de lijst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie nou bv vlees nemen als avond eten en je vlees staat niet in je lijstje, wat dan?
En ik zit nu op 1576 kcal das genoeg toch?
3 haartjes op mn kinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scheren
Iets vergelijkbaars opzoeken in de lijst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie nou bv vlees nemen als avond eten en je vlees staat niet in je lijstje, wat dan?
Dat is keurigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit na 2 weken niet scheren
Zit jij mobiel te FOK!en?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ja Ll, fotooooooooooooooooo
VOOR en NA
Ja, dat deed ik al. Maar dat staat er niet echt inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars opzoeken in de lijst?
Net geantwoord, zit bij mn neefje en die deed ff gekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij mobiel te FOK!en?
En zo ja, zie je dan DMs niet?
Dit maakt nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooh, dus je zit niet alleen met mij te dm'en? Zie, je geeft niks om me!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus je zit niet alleen met mij te dm'en? Zie, je geeft niks om me!
/dramaqueen.
Hij zou het niet eens durven want ik sla dan gewoon terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en heeftie dat?![]()
dan komen we langs met de FOK! Knokploeg hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |