Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij onsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
ja oke maar ik moet gewoon uitgeroosterd zijn op die dag anders kan ik niet naar school die dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
ooh heb jij een goed raam? met spannende dingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Snel geregeld!quote:
Pak het picknickkleed alvast, de burgemeester komt er zo aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!
Er is maar een programma die vrijwel overal wordt gebruikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
dat klinkt wel ideaal!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
OMG, T! Daar gaat je privacy!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
Bhehe, met die 5 van ons waarvan er 3 gewoon fulltime werken is het nog wel te overzienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ik.
Fatsoenlijke verlofadministratie kunnen ze ook al niet bijhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.
dat zuigt dan wel weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Tot ze zeggen: "We hebben geen werk voor je".
Dan moet ik droog brood eten.
Nee, wij zijn bezig met diezelfde leverancier en noemde jouw werkgever als ander project.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Tegan het volgende:
Er is maar een programma die vrijwel overal wordt gebruikt?
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Bhehe, met die 5 van ons waarvan er 3 gewoon fulltime werken is het nog wel te overzien
Oh, ik dacht adhv mijn reactie. Maar ok. Het werkt kut en traag dus begin er niet aan als je nog een keuze hebt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, wij zijn bezig met diezelfde leverancier en noemde jouw werkgever als ander project.
En als ze bij jou komen zeuren kun je ze eindeloos van het kastje naar de muur blijven sturenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.
Voor iedere simpele taak die misgaat mag je het bij ons zelf uitzoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.
Ik werk niet in roosterdienst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht adhv mijn reactie. Maar ok. Het werkt kut en traag dus begin er niet aan als je nog een keuze hebt!
Degene die de fouten maakt is dan ook duidelijk incapabel om dat probleem op te lossenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor iedere simpele taak die misgaat mag je het bij ons zelf uitzoeken.
De gouden regel is: degene die de fouten maakt hoeft het nooit zelf op te lossen.
ik zou wel eigen baas willen zijnquote:
Valt mee. I can be very persuasive.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
En als ze bij jou komen zeuren kun je ze eindeloos van het kastje naar de muur blijven sturen
De programma's zijn op dit moment niet de beperking.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Je zadelt graag collega's op met slecht werkende programma's?
ik uiteraard niet want ik word briljant in wat ik doequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook wel eigen baas willen zijn. Totdat ik me besefte dat je je dus uit je naad werkt voor een mager loontje.
daar huur ik dan wel iemand voor inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef Tegan het volgende:
Dan zorgen andere wetten en regels wel dat je alsnog onnodig veel papierwerk hebt.
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik uiteraard niet want ik word briljant in wat ik doe
Volgens mij is de hele managementlaag bij ons compleet incompetent. Van de teamchefs tot de topmanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Degene die de fouten maakt is dan ook duidelijk incapabel om dat probleem op te lossen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.
Ja, op papier ziet het er bij ons grote bedrijf ook allemaal heel goed uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Als ik dan zie hoe georganiseerd wij werken ben ik daar echt wel blij mee. Grote bedrijven.
Ik zou me eerder vinden in dat eerste, denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ooit eens gevraagd hoe mijn stamkroeg dus de boeken deed. En hij telde aan het einde van de avond het geld en als het wel klopte zo ongeveer op hoe druk hij het vond dan vond hij het wel prima. En bestellen bestond uit een rondje lopen in de voorraad en dan met het opgehaalde geld een bestelling maken. Daar kreeg ik wel hoofdpijn van. Ze hebben ook geen kassa maar alleen een geldlade enzo ><. Als ik dan zie hoe georganiseerd wij werken ben ik daar echt wel blij mee. Grote bedrijven.
je moet wel goed oefenen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.
Het kost even tijd voor je geen last meer hebt van doorligplekken en rode ogen van 24/7 scherm turen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
je moet wel goed oefenen hoor
anders behaal je nooit mijn niveau
Mja, hier ook. Maar grote bedrijven is dat toch onmogelijk. Net als een heel land runnen. Tijd om terug te gaan naar dorpen en dat de bakker brood ruilde voor een stuk vlees bij de veehouder etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, op papier ziet het er bij ons grote bedrijf ook allemaal heel goed uit.
Hoe lang nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kost even tijd voor je geen last meer hebt van doorligplekken en rode ogen van 24/7 scherm turen...
Nou, de meeste dingen zijn in de afgelopen paar jaar gewoon in ijltempo verslechterd bij ons. Dan heb ik het dus echt over de meest simpele dingen als het werkrooster ed. Als daar 5 jaar geleden iets niet aan klopte was dat een schande die tot op de bodem uitgezocht moest worden. Nu is het gewoon weer elke week afwachten wat er fout is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, hier ook. Maar grote bedrijven is dat toch onmogelijk. Net als een heel land runnen. Tijd om terug te gaan naar dorpen en dat de bakker brood ruilde voor een stuk vlees bij de veehouder etc.
Uiteindelijk is het wel de betere van de twee. Zo'n groot bedrijf.
Ik had ook een heul goed idee voor een website.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik heb al heel lang een idee, waar ook markt voor is maar ik durf gewoon niet
en vooral niet nu ik net klaar ben met een studie waar ik had voor gewerkt heb en waar ik dan niks mee zou doen
en ik heb het al druk genoeg dit jaar dus ik kan het er ook niet naast doen
vriendje zegt dat ik het gewoon moet doen maar ik ben gewoon niet zo'n risico nemen... ik ben diep van binnen gewoon echt een kantoormens
hendigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Ik had ook een heul goed idee voor een website.
Maar toen zag ik dat www.wiebetaaltwat.nl al bestaat.
Tot nu toe zijn al mijn goede ideeën voor websites ook altijd al hopeloos achterhaald geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Ik had ook een heul goed idee voor een website.
Maar toen zag ik dat www.wiebetaaltwat.nl al bestaat.
met banaan toch? owja en pindakaas?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
op lowlands hadden ze elvis tosti's(ja google dat maar eens)
En hoe werkt dat dan? Ga je dan de hele dag soep koken, en 's avonds op een brommertje door de buurt met je brouwsels? Is daar markt voor? Hoeveel soep moet je verkopen om er een bedrag aan over te houden dat het waard is al je vrije tijd op te offeren? En hoeveel soep moet je verkopen om je vaste baan op te kunnen zeggen? Komt nog meer bij kijken dan je denkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dat iemand een soepbezorgservice moet beginnen
volgens mij hoef je ook niet zo veel te investeren.. alleen in grote pannen en een grote vriezer
...En daar wil jij glijmiddel van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
op lowlands hadden ze elvis tosti's(ja google dat maar eens)
ik wil ook geen soepbezorgservice beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan? Ga je dan de hele dag soep koken, en 's avonds op een brommertje door de buurt met je brouwsels? Is daar markt voor? Hoeveel soep moet je verkopen om er een bedrag aan over te houden dat het waard is al je vrije tijd op te offeren? En hoeveel soep moet je verkopen om je vaste baan op te kunnen zeggen? Komt nog meer bij kijken dan je denkt.
Dr hangen hier in de flat wel eens briefjes aan het mededelingenbord van iemand die zelf noodles maakt en bezorgt in de flat. Zoiets lijkt me ook nog wel eens wat om te proberen. Gewoon lekker kleinschalig, dat je er ook niet rijk van hoeft te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook geen soepbezorgservice beginnen
ik ga mijn briljante idee niet op fok gooien natuurlijk
dus hoe het werkt mag iemand anders verzinnen
maar ik heb gewoon vaak zin in soep en geen zin om het te maken
ja maar dan heb ik niks in huisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef Tegan het volgende:
Maar soep is zo enorm makkelijk om te maken.
Moet je heulemaal zo'n blik in een kom gieten en in de magnetron zetten hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef Tegan het volgende:
Maar soep is zo enorm makkelijk om te maken.
nou dat ligt er aan wat voor soep je wil natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je in huis hebben voor soep dan?
Maar wel komkommer, aubergine en courgette zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat ligt er aan wat voor soep je wil natuurlijk
maar bv erwten soep
daar moet vlees in en groenten
en die heb je natuurlijk niet standaard in huis... ik heb iig niet standaard een knolselderij in huis
Daarvan moet je gewoon 3 blikken op voorraad hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat ligt er aan wat voor soep je wil natuurlijk
maar bv erwten soep
daar moet vlees in en groenten
en die heb je natuurlijk niet standaard in huis... ik heb iig niet standaard een knolselderij in huis
Wilde je dat dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:15 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Oh. Ik wil toch niet meer met je trouwen.
ik heb alleen een kneuterig vakje dat telkens dicht vriestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Vriezer voor vlees. En ehm, erwtensoep is vies!
barbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Daarvan moet je gewoon 3 blikken op voorraad hebben.
Ik kan echt niet zonder vriezerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb alleen een kneuterig vakje dat telkens dicht vriest
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Maar wel komkommer, aubergine en courgette zeker?
jajaquote:
Ik heb inderdaad nog nooit zelf verse soep gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat dat het lekkerst is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja
jij lijkt me wel een soep uit blik en noodles van de knorr waar je kokend water op gooit type
Als ik een half uur bezig ben met eten maken vind ik het al lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik doe over mijn soep minimaal 3 uur om te maken,
mergpijp in water, laten trekken, enz...
Dat komt mede omdat iemand anders het dan heeft gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit zelf verse soep gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat dat het lekkerst is.
Een van de weinige dingen waar mijn moeder echt goed in is ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt mede omdat iemand anders het dan heeft gemaakt.
Ze had het beter bij soep kunnen houden in plaats van jou te baren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Kasseistamper het volgende:
Een van de weinige dingen waar mijn moeder echt goed in is ook
ik eet geen vlees dus mijn soepen duren meestal minder lang maar het is niet zo simpel als een blik open trekken iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik doe over mijn soep minimaal 3 uur om te maken,
mergpijp in water, laten trekken, enz...
Bestaat dus ook al.quote:
Je staat niet drie uur lang in de pan te roeren als het om soep gaat hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Als ik een half uur bezig ben met eten maken vind ik het al lang.
niet hier iigquote:
Jouw huismoederhart gaat harder kloppen van dit soort onderwerpen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
Je staat niet drie uur lang in de pan te roeren als het om soep gaat hoor.
Nee, maar ik begin altijd pas met koken als ik dusdanig honger heb dat het ook binnen één a twee kwartier klaar moet zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je staat niet drie uur lang in de pan te roeren als het om soep gaat hoor.
niet iedereen kan om 3 uur al zijn soep beginnenquote:
Misschien wil ik toch weer met je trouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het koken zelf leuker dan het opeten. Perfecte huisvrouw.
ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Dan voldoe je nog maar aan één van de drie kenmerken van de ideale vrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Hier ook. My first partyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en al helemaal voor groepen
en nog meer voor feestjes
vrijdag weer een borrel hier
Ik hou van koken, dat is geen geheim.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw huismoederhart gaat harder kloppen van dit soort onderwerpen?
Voorspelbaar maar welke andere twee dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voldoe je nog maar aan één van de drie kenmerken van de ideale vrouw.
jaaa pics!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier ook. My first party. Ga een groot deel van je tips maken
. Zal eens kijken of ik pics kan maken
.
Een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
Voorspelbaar maar welke andere twee dan?
De beste soep is dan ook de soep die een dag vantevoren is gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iedereen kan om 3 uur al zijn soep beginnen
de meeste mensen zijn dan op hun werk natuurlijk
Ik maak het in het weekend en vries het inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iedereen kan om 3 uur al zijn soep beginnen
de meeste mensen zijn dan op hun werk natuurlijk
Het past wel bij je.quote:
Of een half jaar van tevoren gemaakt en ingeblikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De beste soep is dan ook de soep die een dag vantevoren is gemaakt.
Ik zal net doen alsof ik het heel normaal vind!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk wel dat de gasten het raar vinden als ik overal pics van maak tussendoor.
ja oke maar als ik op donderdag zin in soep heb dan weet ik dat op woensdag nog niet natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De beste soep is dan ook de soep die een dag vantevoren is gemaakt.
tuurlijk nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk wel dat de gasten het raar vinden als ik overal pics van maak tussendoor.
ik mis een vriezer wel echt ja bij dat soort dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik maak het in het weekend en vries het in
Ik plan altijd vantevoren wat ik op welke dag eet. Sommige mensen vinden dat gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar als ik op donderdag zin in soep heb dan weet ik dat op woensdag nog niet natuurlijk
In de rommelkamerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis een vriezer wel echt ja bij dat soort dingen
maar ik heb helaas ook geen ruimte meer voor een losse vriezer
Dat moet ik ook gaan doen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik plan altijd vantevoren wat ik op welke dag eet. Sommige mensen vinden dat gek.
Kun je je koelkast niet inruilen voor een met een beter vriesvak dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis een vriezer wel echt ja bij dat soort dingen
maar ik heb helaas ook geen ruimte meer voor een losse vriezer
oh als ik dat doe dan draait het er altijd op uit dat ik er toch geen zin meer in heb en de dag zelf nog ff snel de winkel in ren voor wat andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik plan altijd vantevoren wat ik op welke dag eet. Sommige mensen vinden dat gek.
Ik weet altijd pas 10 minuten van tevoren waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Hm, twee van de drie is geen slechte score toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.
Wat zegt dat over mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of je dat nu aardig bedoelt of niet.
die staat vol met kleding kasten en schoenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
In de rommelkamer.
[..]
Dat moet ik ook gaan doen!
Ben je zo lomp op straat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, twee van de drie is geen slechte score toch.
Ja dat is bekendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh als ik dat doe dan draait het er altijd op uit dat ik er toch geen zin meer in heb en de dag zelf nog ff snel de winkel in ren voor wat anders
Klinkt als die reclame van Zalando... Walk in closet ... Hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die staat vol met kleding kasten en schoenen
mijn schoenenrek is een paar dagen geleden ingestortnu ligt er een mega schoenenslagveld in die kamer... zo erg dat je de kamer niet in kunt
ik heb een nieuwe besteld maar die is er nog niet en tot die tijd kan ik ze gewoon echt niet kwijt
Ik ken dat niet. Als ik besluit dat ik donderdag spaghetti eet, stel ik me donderdag in op spaghetti, en heb ik daar dus zin in. Werkt prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet altijd pas 10 minuten van tevoren waar ik zin in heb.
Nope, zeker niet aangezien jij het liefst zo min mogelijk buiten komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef Tegan het volgende:
Hm, twee van de drie is geen slechte score toch.
En ik maar denken dat dat iets negatiefs was!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, zeker niet aangezien jij het liefst zo min mogelijk buiten komt.
Ik ben geen echte 'dame' iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben je zo lomp op straat dan?
ik woon ongeveer 100 meter van de supermarkt, dus dat is nooit zo'n probleemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Als ik besluit dat ik donderdag spaghetti eet, stel ik me donderdag in op spaghetti, en heb ik daar dus zin in. Werkt prima.
En ik heb gewoon geen tijd / mogelijkheden om dagelijks boodschappen te doen, dat is het vooral.
geen ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Klinkt als die reclame van Zalando... Walk in closet ... Hoeveel paar schoenen heb je?
Vroeger wel. Tegenwoordig kun je de boodschappen gewoon via internet bestellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat dat iets negatiefs was!
Ja, het is absoluut goedkoper. Voor mij wel tenminste!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik woon ongeveer 100 meter van de supermarkt, dus dat is nooit zo'n probleem
Volgens mij is het wel voordeliger als je een beetje plant wat je gaat eten.
Ik woon erboven:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik woon ongeveer 100 meter van de supermarkt, dus dat is nooit zo'n probleem
Volgens mij is het wel voordeliger als je een beetje plant wat je gaat eten.
De wasmachine aandoen vind ik niet zo erg hoor. Strijken doe ik niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja, dat mag je compenseren door de was te doen, dan.
Oohquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
mijn schoenenrek van 40 paar zat iig zo vol dat ie instorttedat kan ook komen doordat ik mijn slippertjes er gewoon boven op had gestapeld
dus met of zonder slippertjes?
zonder denk ik rond de 40 en met rond de 60/70 misschien zelfs wel?
Dat doe ik ook nooit hoor, sinds iemand me zo'n trucje geleerd heeft dat je je overhemden aan een kleerhanger moet laten drogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
De wasmachine aandoen vind ik niet zo erg hoor. Strijken doe ik niet aan.
Dat was wel een heel slim iemand zeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit hoor, sinds iemand me zo'n trucje geleerd heeft dat je je overhemden aan een kleerhanger moet laten drogen.
Heb je een schoenen fetish ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
OohLeuk om naar te kijken.,.. maar dan wel allemaal passen op 1 dag
een soort catwalk..
Maar meestal heb je bij bepaalde schoenen een bepaalde outfit nodig ook... dus ook 70 jurken/rokken/broeken?
ik gok van wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
OohLeuk om naar te kijken.,.. maar dan wel allemaal passen op 1 dag
een soort catwalk..
Maar meestal heb je bij bepaalde schoenen een bepaalde outfit nodig ook... dus ook 70 jurken/rokken/broeken?
Nee absoluut niet, maarik kan wel genieten van een vrouw die blij en vrolijk is en die de show steeltquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trouwen? Neh, je bent te jong voor me.
Ik ben stukken ouder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
Trouwen? Neh, je bent te jong voor me.
nou ik word er echt niet blij en vrolijk van als ik ze allemaal aan moet doen en weer op moet ruimenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maarik kan wel genieten van een vrouw die blij en vrolijk is en die de show steelt
je denkt dat ik een dame benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ze is een dame op straat.
-edit-
Oh dit was geen quote van Rhu. :")
Fijnquote:
Ah ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maarik kan wel genieten van een vrouw die blij en vrolijk is en die de show steelt
variatie wel ja maar het is toch geen garantie voor smaak?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
FijnHeb je in ieder geval smaak en variatie wat dingen betreft om aan te doen.
Ik vind vrouwen in rokken en jurken er een stuk vrouwelijker uitzien, maar belangrijker vind ik datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik vind dat helemaal opdossen in een jurk enzo ook wel leuk. Alleen het is zoveel werk, en lastig met lopen en steeds letten op hoe alles zit enzo. Dus alleen met speciale gelegenheden, voor de rest gewoon lekker spijkerbroek enzo. Vandaag het niet dame zijn op straat.
Wil jij zo graag trouwen dan?quote:
Daar zijn niet zo heel erg veel vrouwen goed in, in wansmaak. In mijn omgeving tenminste niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
variatie wel ja maar het is toch geen garantie voor smaak?
misschien heb ik wel 70 onwijs lelijke hobbezakken
60+? dat is wel echt megaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Daar zijn niet zo heel erg veel vrouwen goed in, in wansmaak. In mijn omgeving tenminste niet.
Ze zijn niet allemaal maat 36, en ook wel eens maat 60+, maar ze hebben wel smaak en weten wat flatteert of niet
Zou je echt met mij daten als ik vrijgezel zou zijn, wil je zeggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Nee. Maar trouwen kan je ook vervangen voor daten dan.
Die hele office look is juist zo sexy. Rode lippestift. Kokerrok. Hakken. Of mantelpakje dat net te kort isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
nog een reden waarom ik eigenlijk liever partime wat anders ga doen dan lesgeven
80% van mijn garderobe kan ik niet naar het werk aan![]()
ellende
Waarom kan je het niet aan naar het werk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
nog een reden waarom ik eigenlijk liever partime wat anders ga doen dan lesgeven
80% van mijn garderobe kan ik niet naar het werk aan![]()
ellende
Maat 60+?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Daar zijn niet zo heel erg veel vrouwen goed in, in wansmaak. In mijn omgeving tenminste niet.
Ze zijn niet allemaal maat 36, en ook wel eens maat 60+, maar ze hebben wel smaak en weten wat flatteert of niet
Dat klopt. Maar dat is ook de reden dat er zoveel meer variatie in vrouwenkleding isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die hele office look is juist zo sexy. Rode lippestift. Kokerrok. Hakken. Of mantelpakje dat net te kort is.
Oh hai.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Die hele office look is juist zo sexy. Rode lippestift. Kokerrok. Hakken. Of mantelpakje dat net te kort is.
Kan best sexy zijn ja, maar meestal niet bij het soort mensen dat het toepastquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
omdat ik les geef aan 16 jarigequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Waarom kan je het niet aan naar het werk?
Ik heb meer werkkleding dan vrije tijdskleding zelf. Werk in pak/ pantalon/overhemd
Ja.... met een vriend die strak en gespierd isquote:
Wat versta je onder braaf dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik les geef aan 16 jarige
en scholen zijn best strikt wat dat betreft
het moet allemaal heel braaf en dat is niet mijn persoonlijke stijl
serieus een vrouw die maat 60+ heeft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja.... met een vriend die strak en gespierd is
duh je mag bijna geen huid of vormen zienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Wat versta je onder braaf dan?
Nouja. Ehm. Hoe zeg ik dit. Ik vind je wel aardig en we delen wel interesses en dus zou ik niet inzien waarom wij niet een keer iets zouden kunnen gaan drinken als ik je irl kende en je niet getrouwd was enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je echt met mij daten als ik vrijgezel zou zijn, wil je zeggen?
Wij hebben het maar makkelijk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is ook de reden dat er zoveel meer variatie in vrouwenkleding is
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ehm. Hoe zeg ik dit. Ik vind je wel aardig en we delen wel interesses en dus zou ik niet inzien waarom wij niet een keer iets zouden kunnen gaan drinken als ik je irl kende en je niet getrouwd was enzo..
Maar 60 is echt enorm he. 50 ofzo is al flink. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja.... met een vriend die strak en gespierd is
Heh ze is nog lang niet dood gelukkig. En ja, ze is dik, maar dat houdt niet in dat je je dan niet goed kan kleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus een vrouw die maat 60+ heeft?
en ze is nog niet dood van al het vet?
sorry ik ben ook echt goed dik maar zelfs ik heb geen 60+
nog niet in de buurt er van... volgens mij ben ik al lang dood voor ik daar in de buurt kom
Geen vormen zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh je mag bijna geen huid of vormen zien
lijkt me obvious
ja dit iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar 60 is echt enorm he. 50 ofzo is al flink. Dat was mijn punt.
Dat bedoelt ze niet hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Heh ze is nog lang niet dood gelukkig. En ja, ze is dik, maar dat houdt niet in dat je je dan niet goed kan kleden.
En zo dik zal je wel niet zijn, wat versta je onder dik?:)
Dus eigenlijk moet je als non of in boerka?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh je mag bijna geen huid of vormen zien
lijkt me obvious
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja. Ehm. Hoe zeg ik dit. Ik vind je wel aardig en we delen wel interesses en dus zou ik niet inzien waarom wij niet een keer iets zouden kunnen gaan drinken als ik je irl kende en je niet getrouwd was enzo..
het is niet de bedoeling dat de leerlingen naar je boobs kijken ipv het bordquote:
Dat plaatje is echt niet te sexy hoor. Dan is one-shoulder sexier!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat de leerlingen naar je boobs kijken ipv het bord
ik bedoel je hoeft geen zak aan maar dat plaatje hier net is echt te sexy
en dan zijn ze op mijn school nog soepel
ik heb ooit commentaar gekregen over een one-shoulder shirtje
nee maar mijn stijl is nou eenmaal niet de hobbezakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je als non of in boerka?
Ik zou het heel raar vinden als er geen vormen te zien zouden zijn. Net alsof je jezelf moet verbergen. Dat je niet als verleidelijke vamp voor de klas moet staan is logisch, maar werk je op een christelijke school?
Sorry, ik ken je te kortquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hitsige tienersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Het is juist heel chic om zo gekleed te gaan, maar de andere kant is probeer jezelf maar
staande te houden tussen de hitsige tieners
Ik maak mij absoluut geen illusies hoor. Het is gewoon een leuk compliment om te horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb geen crush hoor. Gewoon dat je wel tof bent!
K. Mooi. Het stond er een beetje suggestiefquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak mij absoluut geen illusies hoor. Het is gewoon een leuk compliment om te horen.
Hooguit voor mensen die overal wat achter zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
K. Mooi. Het stond er een beetje suggestief.
welkom op fokquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit voor mensen die overal wat achter zoeken.
Dat is toch gewone kledingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou ook van '50's en '60 kleding
die zou ik ook niet naar mijn werk dragen eigenlijk
ook omdat ik me dan zelf niet fijn voel
naar mijn werk draag ik meestal een zwarte broek met een wijder jurkje en een vestje
en er onder een hempje wat ik op kan trekken als de directie in zicht is![]()
... waar 99% van de mensen en hun meningen mij toch niet boeit.quote:
nou ik wil heel graag deze maar die zou ik toch niet naar mijn werk dragen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat is toch gewone kledingEn eigenlijk zou je gewoon kleding aan moeten kunnen doen waar je je gemakkelijk in voelt.
nee oke maar ze zoeken wel overal wat achterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... waar 99% van de mensen en hun meningen mij toch niet boeit.
Tja, not my problem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
nee oke maar ze zoeken wel overal wat achter
haha ik ben bang dat ik daar echt nog niet goed genoeg voor benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Tegan het volgende:
He rhutje, wil je geen jurk voor mij op bestelling maken.
Wat een geweldige jurkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik wil heel graag deze maar die zou ik toch niet naar mijn werk dragen hoor
weet je hoeveel commentaar je dan krijgt van die leerlingen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik wil heel graag deze maar die zou ik toch niet naar mijn werk dragen hoor
weet je hoeveel commentaar je dan krijgt van die leerlingen
[ afbeelding ]
Ik wil een rhu limited editionquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik ben bang dat ik daar echt nog niet goed genoeg voor ben
wat voor iets wil je graag dan?
hij was te duur (vooral van een jurk gemaakt uit frieking polyesterquote:
haha als het aan mij ligt word dat ooit mogelijkquote:
Sowieso is het een mooie jurk met mooi model erin. En zoiets maken is moeilijk, maar geeft ook een hoop voldoeningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was te duur (vooral van een jurk gemaakt uit frieking polyester)
ik heb hem op vakantie aan gehad
nu wil ik hem na maken maar ik durf het alleen aan zonder dat geweldige detail op de rug
maar misschien over een jaar met dat detail
Dat willik ook.quote:
vraag het over een jaar nog eens en dan durf ik het misschien wel aanquote:
ja maar het is te 'carnavalesk' voor een groep 16jarige natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Sowieso is het een mooie jurk met mooi model erin. En zoiets maken is moeilijk, maar geeft ook een hoop voldoening
Prima, ik PM je wel ff over de details.quote:
Klopt, tenzij het een themafeest betreftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar het is te 'carnavalesk' voor een groep 16jarige natuurlijk
naja en dit is dus meer en meer mijn stijlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Klopt, tenzij het een themafeest betreft
En zo voor de klas gaan staan is vragen om problemen ja, alhoewel ik het dan wel weer op prijs zou stellen
Bij mij op mijn werk zouden de klanten het super vinden (naast ikzelf) Ik heb twee vrouwelijke collega's en die lopen zelf ook altijd in het "net"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja en dit is dus meer en meer mijn stijl
en het zou, in mijn ogen, best kunnen naar bepaalde kantoorachtige bedrijven
Ik ben audicien (hoortoestellen, gehoorbescherming en dergelijke, super leuk werk)quote:
Of in combinatie met zo'n ouderwetse jethelm en een vespa soep rondbrengen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja en dit is dus meer en meer mijn stijl
en het zou, in mijn ogen, best kunnen naar bepaalde kantoorachtige bedrijven
Hehe dat gaat makkelijk, want er zijn er heel veel tekort.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
oh misschien moet ik dat ook maar worden dan
als je haar haar en make up weg denkt lijkt het een heel normale jurk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Zoiets vind ik meer iets voor feesten en niet voor op kantoor of ligt dat aan mij.
Ja rhu, doe maar even omscholen dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hehe dat gaat makkelijk, want er zijn er heel veel tekort.
nah zal ook wel een opleiding bij horen tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hehe dat gaat makkelijk, want er zijn er heel veel tekort.
Nee, ik vind dat het moet kunnen, het is wel leuk om te dansen met iemand in zo eenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Zoiets vind ik meer iets voor feesten en niet voor op kantoor of ligt dat aan mij.
Yup. maar als je goed kan leren kan het in 1 jaar, anders doe je er 3 jaar overquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah zal ook wel een opleiding bij horen toch
Wat voor les geef je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
nah dan ga ik toch maar voor mijn master
Op welk niveau? en maatschappijleer heb ik nu nog steeds wat aanquote:
vmbo en havoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Op welk niveau? en maatschappijleer heb ik nu nog steeds wat aan
Allebei met totaal andere uitdagingen! goed over nagedacht.quote:
Ja hartstikke snel, maar lijkt erop alsof iedereen is gaan slapen...quote:
Goeie TT he, dat lokt.quote:
Wat saai allemaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja hartstikke snel, maar lijkt erop alsof iedereen is gaan slapen...
Ja soms wel, maar je kan niet altijd tot laat doorgaan. Morgen moet ik ook om half 8 weer fris en fruitig naast mijn bed staanquote:
Wat ga je morgen doen T?quote:
Elke werkdag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig is het voor mij eenmalig
Waarom eenmalig?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig is het voor mij eenmalig
lol en dat kunnen ze niet op een schappelijke tijd doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen morgenochtend iets bezorgen
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
lol en dat kunnen ze niet op een schappelijke tijd doen?
Dat is prima. Maar ik stop dan weer om half 6quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga wel voor jullie uitslapen. Moet om 14.00u beginnen. Late dienst ftw.
Ja, maar wel lastig als je eerst moet opstaan, douchen enzo en dan komen ze pas om 12 uur :Squote:
Met vroege dienst ben ik om 15.00u vrij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar ik stop dan weer om half 6
Wat zij zegt. En je noemt me Tquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen morgenochtend iets bezorgen
T klinkt ook leuker, en fijner dan Teganquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zij zegt. En je noemt me T.
[..]
Ben je dan wel vroeg klaar?quote:
Dat is lekker, dat heb ik dan weer niet. Maar ik kan moeilijk verlangen van de senioren datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met vroege dienst ben ik om 15.00u vrij.
Hoe laat ben je zelf thuis ?quote:
Ik werk tot laaaaaaaaaaat. Horeca.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hoe laat ben je zelf thuis ?
Als ik tot half 6 werk ben ik ongeveer een uur later thuis door de file
Dus je hebt nog een dag om te genietenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb morgen mijn laatste vakantiedag
Ja eh, horeca werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Is dat laat of al vroeg
Wat voor werk doe je in de horeca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |