Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij onsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
ja oke maar ik moet gewoon uitgeroosterd zijn op die dag anders kan ik niet naar school die dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
ooh heb jij een goed raam? met spannende dingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Snel geregeld!quote:
Pak het picknickkleed alvast, de burgemeester komt er zo aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!
Er is maar een programma die vrijwel overal wordt gebruikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
dat klinkt wel ideaal!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
OMG, T! Daar gaat je privacy!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
Bhehe, met die 5 van ons waarvan er 3 gewoon fulltime werken is het nog wel te overzienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ik.
Fatsoenlijke verlofadministratie kunnen ze ook al niet bijhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.
dat zuigt dan wel weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Tot ze zeggen: "We hebben geen werk voor je".
Dan moet ik droog brood eten.
Nee, wij zijn bezig met diezelfde leverancier en noemde jouw werkgever als ander project.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Tegan het volgende:
Er is maar een programma die vrijwel overal wordt gebruikt?
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Bhehe, met die 5 van ons waarvan er 3 gewoon fulltime werken is het nog wel te overzien
Oh, ik dacht adhv mijn reactie. Maar ok. Het werkt kut en traag dus begin er niet aan als je nog een keuze hebt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, wij zijn bezig met diezelfde leverancier en noemde jouw werkgever als ander project.
En als ze bij jou komen zeuren kun je ze eindeloos van het kastje naar de muur blijven sturenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.
Voor iedere simpele taak die misgaat mag je het bij ons zelf uitzoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel een van de voordelen van een groot bedrijf. Voor iedere simpele taak is een heel team met mensen waar je kan zeuren als het misgaat.
Ik werk niet in roosterdienst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht adhv mijn reactie. Maar ok. Het werkt kut en traag dus begin er niet aan als je nog een keuze hebt!
Degene die de fouten maakt is dan ook duidelijk incapabel om dat probleem op te lossenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor iedere simpele taak die misgaat mag je het bij ons zelf uitzoeken.
De gouden regel is: degene die de fouten maakt hoeft het nooit zelf op te lossen.
ik zou wel eigen baas willen zijnquote:
Valt mee. I can be very persuasive.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
En als ze bij jou komen zeuren kun je ze eindeloos van het kastje naar de muur blijven sturen
De programma's zijn op dit moment niet de beperking.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
Je zadelt graag collega's op met slecht werkende programma's?
ik uiteraard niet want ik word briljant in wat ik doequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook wel eigen baas willen zijn. Totdat ik me besefte dat je je dus uit je naad werkt voor een mager loontje.
daar huur ik dan wel iemand voor inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef Tegan het volgende:
Dan zorgen andere wetten en regels wel dat je alsnog onnodig veel papierwerk hebt.
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik uiteraard niet want ik word briljant in wat ik doe
Volgens mij is de hele managementlaag bij ons compleet incompetent. Van de teamchefs tot de topmanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Degene die de fouten maakt is dan ook duidelijk incapabel om dat probleem op te lossen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.
Ja, op papier ziet het er bij ons grote bedrijf ook allemaal heel goed uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Als ik dan zie hoe georganiseerd wij werken ben ik daar echt wel blij mee. Grote bedrijven.
Ik zou me eerder vinden in dat eerste, denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ooit eens gevraagd hoe mijn stamkroeg dus de boeken deed. En hij telde aan het einde van de avond het geld en als het wel klopte zo ongeveer op hoe druk hij het vond dan vond hij het wel prima. En bestellen bestond uit een rondje lopen in de voorraad en dan met het opgehaalde geld een bestelling maken. Daar kreeg ik wel hoofdpijn van. Ze hebben ook geen kassa maar alleen een geldlade enzo ><. Als ik dan zie hoe georganiseerd wij werken ben ik daar echt wel blij mee. Grote bedrijven.
je moet wel goed oefenen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... bergen geld verdienen door de hele dag in je bed te liggen en film te kijken. Dan ben je inderdaad een briljant ondernemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |