SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finalisten van 2011
Reeds exit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
hebben friet gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
Even kijken hoe het met mijn culinair onverantwoorde pizza staat
Altijd de sarcasme modus aan![]()
Zoetje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
Even kijken hoe het met mijn culinair onverantwoorde pizza staat
Bittertje?
Garing?
SAUS?![]()
![]()
Ik heb gewoktquote:
dacht nog wel genoeg gewok te zien te krijgen vanavond, vandaar maar nietquote:
Daar is Kraan weer![]()
Maar als hij dat zegt lijkt het niet op zijn eigen stem, horen jullie dat ook?quote:Koel en donker bewaren![]()
Wellicht door hem overgedubt nadien, omdat het eigenlijke geluid niet goed was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als hij dat zegt lijkt het niet op zijn eigen stem, horen jullie dat ook?![]()
Reclame duurde te lang
Volgens mij mogen ze max 15min per uur reclame uitzenden. Dus per blok doen ze 7-8 min (2 blokken per uur)
./lekker-boeiend![]()
Ja dat mag ik zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Ik vind alleen de snijwijze wat slordig, mag ik dat zeggen?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Waar is het bier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Ik vind ut eggg hielemal super
supag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind ut eggg hielemal superKoel en donker bewaren![]()
Ik zat 'm al te herhalen voor mezelf, maar kwam er maar niet uitquote:
Limburgs
alleen maar blancheren om ze even te dodenquote:
Ik heb m'n glas water al klaar staan!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik vind jouw UI zo leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb m'n glas water al klaar staan!Dat moment was echt supag!
Koel en donker bewaren![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI zo leukDat moment was echt supag!
Slokje water
donkere tamara is geen ster in pellen, of het nou eieren of rivierkreeftjes zijn
echt slim is tamara niet.... die gaat straks
![]()
Combinatie van de twee kutste programma's op de Nederlandse TVquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Godsamme, wat is dit voor programma?? X-Cherso?![]()
![]()
En daarom leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Combinatie van de twee kutste programma's op de Nederlandse TV![]()
![]()
X-factor vind ik leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Combinatie van de twee kutste programma's op de Nederlandse TV
Zo zeg, beste reclame hoor
Waar the fuck zit die derde hartslag Petra?
Zei ik dus ook netquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waar the fuck zit die derde hartslag Petra?![]()
Het commentaar van de jury?! We zitten hier niet bij X Factor!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Petra heeft waterige ogen
![]()
Tamara
Bonny
Bonny en Tamara RAUS!!!!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wok blijft
quote:![]()
![]()
Wok is dagwinnaar
Misschien later deze week?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Maar staat nog steeds onderaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar staat nog steeds onderaan
Geen Priscilla???!!!
Ze had niks zei ze, maar in andere voorstukjes zag je dat er nog snel even een braadslee gevuld werd met vlees.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Wilde Petra morgen nou niet uitserveren. Kon niet helemaal horen wat ze zei.
Petra heeft eniszins wel een voordeel, als ze doorgaat is het prima, als Rudy en Petra doorgaan is het super en als alleen Rudy doorgaat is het weliswaar pech voor Petra maar kan ze d'r hoofd nog ophouden omdat ze haar leerling goed heeft opgeleid.
Ze zat buiten in elk geval dusdanig te vloeken dat zelfs de ondertitelaar er niets meer van begreep.![]()
Ik hoop het welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Paul het volgende:
Zit zij ook in de nieuwe serie
[ afbeelding ]
Nieuwe TT voor het volgende topic is wel duidelijk natuurlijkDie slokjes water zijn hilarisch!
En zeer aardig dat ze niet zo vielen over het vergeten bier. Dat zou ik echt heel stom gevonden hebben, dat zoiets belangrijker wordt geacht, en gelukkig gebeurde dat niet."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Die is ook wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef SiGNe het volgende:
Nieuwe TT moet "Stop!...eerst een glaasje water" worden![]()
Al denk ik dat er mogen weer veel leuke TT's voorbijkomen![]()
![]()
6 keer water gedronken en nog liep die Tamara rampzalig ver achter..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
zo even het vorige deel inhalen voor het 7 uur ismoet lukken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
hmmm wel grappig dat niemand uitloopt in het klassement
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik kan het niet zien vandaagquote:
Fat de wok?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien vandaag![]()
Jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien vandaag![]()
![]()
ik ben er ookvandaag wel
gister mistte ik he al maar ik heb bijgekeken
Mooi zo, we maken er weer een leuk uurtje van!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
ik ben er ookvandaag wel
gister mistte ik he al maar ik heb bijgekeken
![]()
![]()
Ja, ik zit hier bij een scriptieverdediging van een vriendin. Erg leuk zo laat op de dagquote:
komt goed dankje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Mooi zo, we maken er weer een leuk uurtje van!
kook tijdens het kijken
het begint!Klinkt als een studenten probleem, dus: diepvries pizza in de oven? Koken in de reclame?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan niet, de keuken is beneden, de tv staat boven op mijn kamerEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Nee, ik ga iets heel lekkers maken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
het begint!
[..]
Klinkt als een studenten probleem, dus: diepvries pizza in de oven? Koken in de reclame?
naja, er komen nog genoeg afleveringen, kijk het wel terug.
Have fun y'allKoel en donker bewaren![]()
Ik moest hem eerst nog aanzettenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch voor me.. ideaal
mijn tv ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch voor me.. ideaal
schoolreisjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Welkom in wassenaar?
Konden ze geen mooie lokaties in de provincies zelf vinden?
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?![]()
Nein!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?![]()
nee hoor,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?
hoi CeeAltijd de sarcasme modus aan![]()
Camiel Oostwegel wilde zeker niet meewerkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Welkom in wassenaar?
Konden ze geen mooie lokaties in de provincies zelf vinden?
吴 曼 迪![]()
zo een rib van een echt limburgs varkenYou better lose yourself in the music
Dat ze evenoud is als Mischa (quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?) is best schrecklich ja.
![]()
Ze is dan ook wel een hele erge droopy
vis voor de niet vlees eters? ik had vegetarisch verwacht
Misschien zijn het moslimsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Frag_adder het volgende:
vis voor de niet vlees eters? ik had vegetarisch verwacht![]()
Een vis kan niet loeien. Of het moet een zeekoe zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Dat snap ik dus niet, vegetariër zijn maar wel vis eten.![]()
Een varken toch ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een vis kan niet loeien. Of het moet een zeekoe zijn.![]()
![]()
ze is gewoon een gevoelige vrouwquote:
De WC?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat die Petra normaal gesproken met haar haar doet.![]()
en dat hoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef megamandy het volgende:
Ik irriteer mij zo aan dat kapsel van Petra![]()
![]()
Pleonasme?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze is gewoon een gevoelige vrouw![]()
![]()
overtreffende trapquote:Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
En de leerling moet haar helpenquote:
de ondertiteling is er niet meer valt me nu pas op xD welke afl zijn ze daarmee gestopt?
Dat is alleen als ze Limburgs pratenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
de ondertiteling is er niet meer valt me nu pas op xD welke afl zijn ze daarmee gestopt?
Net ook even met de bonen吴 曼 迪![]()
Donkere Tamara is er niet meer, misschien is dat het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
de ondertiteling is er niet meer valt me nu pas op xD welke afl zijn ze daarmee gestopt?![]()
Jup, de voice-over is gewoon Djeez.. Begint ook al over spuitgasten..
En ze maken ook geen Livar varken klaar maar een Livar.
Livar betekent namelijk niets meer dan LImburgs VARken.![]()
zou wel de grap zijn als zij afvalt en die student door gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
Hoe kun je in godsnaam een kooklerares zijn als je zo hard faalt
die hoeft zich op de school waar ze werkt ook niet meer te vertonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zou wel de grap zijn als zij afvalt en die student door gaat
grote kans dat dat nog gaat gebeuren ook, die kan zich niet meer vertonen op schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zou wel de grap zijn als zij afvalt en die student door gaat![]()
Daar dacht ik net ook al aan. Volgens mij geeft ze juist daarom les, hoeft ze niet te falen in een keuken voor gasten
Theorie perfect, uitvoering mjaaa吴 曼 迪![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Zooooo eerste 15 min gemist, maar ik ben er![]()
![]()
hoooi drassquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
![]()
En ook hoe Petra telkens zo uitschiet tegen haar leerling, terwijl ze zelf zo chaotisch is. Faalmens![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ook pescetariërs, die eten wel vis maar geen vlees.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Dat snap ik dus niet, vegetariër zijn maar wel vis eten.
Ze hebben dan het idee dat de vis in elk geval een vrij leven heeft gehad (terwijl er steeds meer vis in grote kweekvijvers worden gekweekt)![]()
ontzettend veel ja, vooral in landen als vietnam en zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt ook pescetariërs, die eten wel vis maar geen vlees.
Ze hebben dan het idee dat de vis in elk geval een vrij leven heeft gehad (terwijl er steeds meer vis in grote kweekvijvers worden gekweekt)dus die regel gaat ook nog maar zelden op
Faalgastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, Petra staat op het punt om te falen![]()
![]()
Als Rudi doorgaat wel hoor, heeft ze laten zien dat ze de leerlingen goed opleidt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hoeft zich op de school waar ze werkt ook niet meer te vertonen
Zelf kan ze duideliojk niet tegen het hoge tempo, dat heb je op school tenslotte niet.
En ik weet wel dat je op die school ook een restaurant hebt (heb je op alle kookscholen wel) maar ook daar is het minder erg als een gang een kwartiertje later doorkomt, in een normaal restaurant hebje dan een probleem.![]()
Mokka-wokka.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wok mag niet wokken, is choco-wok nu![]()
Lekker gezond pangafiletjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ontzettend veel ja, vooral in landen als vietnam en zodus die regel gaat ook nog maar zelden op
吴 曼 迪![]()
Alleen die van de Kraan is leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef zoem het volgende:
Nou schiet eens op met die reclame, niemand kijkt die rommel.![]()
Als ie wint is ie een topwokquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als ie boos is, noemen we 'm Mok-Wok![]()
![]()
Hopelijk geen Nok-Wokquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als ie boos is, noemen we 'm Mok-Wok![]()
![]()
De X-Cherso Drasssssquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
Godsklere die oh oh cherso pestrotzooi
En Petra wil weer huilen
ze kon wel huilen? Ze is gewoon aan het huilenEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Lekkahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef zoem het volgende:
We krijgen ouderwets vlees-aardappels-groente吴 曼 迪![]()
klopt, dan zeg je "koeien eten al genoeg gras, dus eet ik koequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef megamandy het volgende:
een "echte" man, vreet niks wat koud is.
Eet zeker ook geen sla omdat het konijnenvoer is."
kooklerares kan dr baan wel opzeggen
PRoficiat, Jullie krijgen nog een kans
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
als ie nou ook nog goed kon koken....quote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef franklop het volgende:
PRoficiat, Jullie krijgen nog een kans![]()
![]()
Cloche rouletteYou better lose yourself in the music
't Is een kwestie van geduld tot heel Limburg Julius vult?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Cateye2011 het volgende:
wie weet een leuke TT voor zometeen?
Bestel mar bestel mar?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is een kwestie van geduld tot heel Limburg Julius vult?
Bestel mar bestel mar?![]()
![]()
Proficiat, jullie krijgen nog een kansquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is een kwestie van geduld tot heel Limburg Julius vult?
Bestel mar bestel mar?Altijd de sarcasme modus aan![]()
hmmm 2 verlaten nu topchef, is het dan zo dat de winnaar door is? aangezien er vandaag ook iemand definitief door zou gaan toch? of heb ik weer liggen slapenEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |