Klinkt als een studenten probleem, dus: diepvries pizza in de oven? Koken in de reclame?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan niet, de keuken is beneden, de tv staat boven op mijn kamer
Nee, ik ga iets heel lekkers maken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
het begint!
[..]
Klinkt als een studenten probleem, dus: diepvries pizza in de oven? Koken in de reclame?
Ik moest hem eerst nog aanzettenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch voor me.. ideaal
mijn tv ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch voor me.. ideaal
schoolreisjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Welkom in wassenaar?
Konden ze geen mooie lokaties in de provincies zelf vinden?
Nein!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?
nee hoor,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
Zo, ben er ook weer bij. Heb wel gekeken maar de afgelopen 2 dagen niet meegepost. Ben ik de enige die de lerares-kok met 't droopy-gezicht schrecklich vindt?
Camiel Oostwegel wilde zeker niet meewerkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
Welkom in wassenaar?
Konden ze geen mooie lokaties in de provincies zelf vinden?
Dat ze evenoud is als Mischa (quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |