nee joh die zijn allemaal 20 jaar ouder op zijn minstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen contact met mensen van je werk trouwens?
Ah, dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee joh die zijn allemaal 20 jaar ouder op zijn minst
Waarom zoek je niet wat coffee partners via CouchSurfing?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat dan?quote:
Niemand in de buurt is te vertrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet wat coffee partners via CouchSurfing?
Wat zijn ze doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zaterdag komtterug, zondag mijn beste vriendinnetje, en vanaf dan gaat het snel, hopelijk. Nog 2,5 week voor school weer begint, maar nu kan ik echt vrij weinig
quote:
Zij zijn gewoon naar huis gegaan voor de zomer. Wat normale mensen doen. Wat ik ook had moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zijn ze doen dan.
En kon je niet mee.
ook lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Bart het volgende:
v
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet ik vanavond.
Ja, was misschien wel handig danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zij zijn gewoon naar huis gegaan voor de zomer. Wat normale mensen doen. Wat ik ook had moeten doen
Pics!quote:tering ik hang er echt bij als een vaatdoek
Geen idee, nog nooit eerder gehadquote:
Ook de meiden van je eigen leeftijd niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
Niemand in de buurt is te vertrouwen
In galesburg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook de meiden van je eigen leeftijd niet?
En denk je dat die op CouchSurfing zitten? Ik denk van niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In galesburg?Die hebben allemaal al twee kinderen, of een meth verslaving (of allebei)
Jij zit nu in Galesburg, Illinois? Wat een gat als ik dat zo op Google Maps ziequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In galesburg?Die hebben allemaal al twee kinderen, of een meth verslaving (of allebei)
Ja. Ik zit nu op de hoek van South en Cherry, om precies te zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij zit nu in Galesburg, Illinois? Wat een gat als ik dat zo op Google Maps zie.
Waarom loopt South street van oost naar west?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Ik zit nu op de hoek van South en Cherry, om precies te zijn
Omdat het ten zuiden van Main is?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom loopt South street van oost naar west?
Luie donder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Bart het volgende:
v
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet ik vanavond.
quote:
Dan is dit best wel gezond eten.quote:
Dat vond ik dus ook toen ik het zag liggen in de Appiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is dit best wel gezond eten.
Zuidelijke grens van het dorpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom loopt South street van oost naar west?
Oh op die manier. Nou deze mensen vinden me wel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig ook een jaar of 20 ouder zijn dan jij...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En I rest my case...
loop ik van mijn gebouwtje naar het science gebouw waar ik wat moet meten, word ik gevolgd door een geblindeerd busje. Kerel stopt, vraagt om mijn naam. ik vraag hem wat het uitmaakt en hij werd boos. Ik ben het gebouw ingevlucht en hij keerde om
google earth geeft ook een beter beeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:21 schreef Bart het volgende:
Geen Streetview. Wel een foto van Knox College.
iemand suggereerde al een taser gun op mn facebookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Neem voortaan maar pepperspray mee op zak.
ja dat is wsl wel een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Pepperspray zou je in je eigen ogen spuiten?
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, die spray.
Och, je weet het ook elke keer weer zo te draaien...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nou deze mensen vinden me wel leuk
Ik heb echt nooit gezegd dat ik niet met mensen van 20 jaar ouder om kan gaan. Dat maak jij er vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och, je weet het ook elke keer weer zo te draaien...
Wie geeft hier nu aan dat ze moeilijk met mensen kan omgaan die 20 jaar ouder zijn?
Not me...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Soempie het volgende:
Ach, 't ging best wel goed. Alleen is m'n auto echt zo'n nerveus ding wat het lastig schakelen maakt. Bij het omhoog schakelen moet je altijd best flink gas bijgeven en dat ben ik niet gewend. En ik kan alle bochten in z'n 3 doen.gaat ook nergens over.
Maar Sven zat: 'GAS, GAS, GAS!' (en nog een paar keer zoiets)
(na daarvoor heel geduldige bespreking hoe in dat gekke ding te schakelen, zonder dus te schokken.). Dus toen zei ik dat hij ongeduldig was en een slechte rijleraar om die reden. Vanaf daar kun je het wel raden.
Was niet m'n meest slimme opmerking natuurlijk.
Dat soort dingen leer je ook pas in je eerste auto. Meestal is een lesauto diesel, en dan is dat inderdaad zelden nodig. Meestal is je eerste eigen auto benzine, en dan is dat bijna altijd nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb tijdens m'n rijlessen en examen niet een keer gas bijgegeven bij het schakelen of wegrijden vanuit 1. Dus.
In benzine kan je vaak ook nog wel wegrijden zonder gas, maar echt makkelijk gaat dat niet. Leren waar het aangrijpingspunt zit en daar dan gas bijgeven dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat soort dingen leer je ook pas in je eerste auto. Meestal is een lesauto diesel, en dan is dat inderdaad zelden nodig. Meestal is je eerste eigen auto benzine, en dan is dat bijna altijd nodig.
Als je je auto kent en voorzichtig doet, dan lukt het inderdaad wel. Maar als newbie slaat ie echt wel afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In benzine kan je vaak ook nog wel wegrijden zonder gas, maar echt makkelijk gaat dat niet. Leren waar het aangrijpingspunt zit en daar dan gas bijgeven dus
Dat had m'n ex met zijn 2de auto, een Golf. Je kon echt roeren met de versnellingspookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Soempie het volgende:
Nou, die pook kan alle kanten op en de veer doet het ook niet.Dus er is niet echt een duidelijk midden.
![]()
1 gaat prima, maar 3 is een beetje gokken. Maargoed, dat was dus verder geen probleem.
Als oldbie ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je je auto kent en voorzichtig doet, dan lukt het inderdaad wel. Maar als newbie slaat ie echt wel af.
Elke auto kan je optrekken zonder gas bij te geven, als je het maar rustig aan doet met de koppeling. Als je wil kan je zelfs in z'n 5 optrekken, moet je alleen wel een half uurtje uittrekken (en goede koppelingsplatenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als oldbie ook.Gaat gewoon niet bij deze auto, maar 't is ook een barrel.
liever met jou auto danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Elke auto kan je optrekken zonder gas bij te geven, als je het maar rustig aan doet met de koppeling. Als je wil kan je zelfs in z'n 5 optrekken, moet je alleen wel een half uurtje uittrekken (en goede koppelingsplaten).
heb ooit een keer een huurauto gehad en doordat ik niet oplette probeerde ik weg te rijden in z'n 3 op een best wel steile helling. Het ging niet soepel en ik rook de koppelingsplaten....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
Neuh ik doe het ook niet hoor. Alhoewel ik soms best wel in z'n 2 optrek. Zeker met mijn vorige auto's die op diesel reden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit gezegd dat ik niet met mensen van 20 jaar ouder om kan gaan. Dat maak jij er van
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen contact met mensen van je werk trouwens?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hequote:
ja, op de werkvloer is het fine en vinden ze me allemaal heel leuk, maar iedereen zit in zijn eigen kantoortje de hele dag. En ik zou niet wat met ze gaan drinken, nee.quote:
Jaquote:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het een kunst hoe PS ook in dit geval weer iets wat goed door mij bedoeld was weer zodanig om weet te buigen dat het negatief door haar geïnterpreteerd wordt...quote:
Je had ook in je eentje moeten gaan rijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Soempie het volgende:
hmpf
ruzie met Sven nadat ik voor het eerst in m'n eigen autotje heb gereden.
Mja, misschien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had ook in je eentje moeten gaan rijden
Ik ga met je mee.quote:
pics.quote:
ik heb duidelijk iets gemistquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pics.
mijn hemaworst en ik zwemmen
Kan je op dat ding drijven dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pics.
ik moet nog bijna een uurmaar dan gaan mijn hemaworst en ik zwemmen
Ho...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ok. Unox merchandising, weer eens anders dan een muts
geen idee. Als het zinkt, dan zinken we samen. Mijn hemaworst en ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je op dat ding drijven dan?
Ik bedoel, is dat ding bedoeld om mee te zwemmen/op te drijven en is het niet slechts een decorstuk?
sorry, ik heb slecht nieuws voor je....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho...![]()
De Hema worsten komen van Zwan, niet van Unox.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, ik heb slecht nieuws voor je....
quote:
Dat schept een band...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee. Als het zinkt, dan zinken we samen. Mijn hemaworst en ik.
precies. pure poezie, ook.quote:
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, ik heb slecht nieuws voor je....
Ah, je had 'm door...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. pure poezie, ook.
Met > bedoelde ik ook dat ze beter zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor zover ik weet. zijn wel van betere kwaliteit dan die van Unox, worden wel gerookt.
Boe!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want idd overgenomen door Unox
kijk eens linksboven in de hoek...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
En dit?
http://www.unilever.be/nl/merken/voedingsmiddelenmerken/zwan.aspx
Ja ik kon dat Unilever logo al zien natuurlijk. Maar ik bedoel dus dat het als merk dus nog wel bestaat. Althans, in Belgie danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk eens linksboven in de hoek...
en van wie is unox?
Hier: http://www.zwan.be/nl/producten.html geen rookworsten meer...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
En dit?
http://www.unilever.be/nl/merken/voedingsmiddelenmerken/zwan.aspx
Ze zijn wat vet ja. Maar die 1 of 2 keer per jaar dat ik ze eet mag dat bestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier: http://www.zwan.be/nl/producten.html geen rookworsten meer...
Ik vind de Hema rookworsten net als Nem op zich lekkerder dan een Unox rookworst.
Alleen heb ik na 2 happen genoeg en word ik kotsmisselijk er van.
Eet ze daarom nog maar zelden...
Tenzij ze niet drijven...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de vraag is alleen nog of ze drijven, maar daar gaat PS ons van op de hoogte houden
Kan er wel een opsturenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja tietnu heb ik echt stervende trek in een hema worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, met het vorige topic.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
Heeft het met Twitter of Facebook te maken?quote:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, die zenuwtrek heb ik ook. Als ik een spoiler zie, MOET ie gewoon open.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
Heeft het met Twitter of Facebook te maken?
PS vertelde vanmiddag dat ze de 'grove' strips van Nem niet leuk vond, waarop Nem vroeg of 'ie ze voortaan in spoilers moest plaatsen.
Daarop gaf PS aan dat ze dan toch wel in de spoiler ging kijken en dat dat dus niet nodig was.
Van Bart weet ik het niet, maar die kijkt sowieso altijd overal...![]()
![]()
Oh dat.
Ik denk dat iedereen spoilertags zonder enige context altijd openklikt, toch? Ik wel. Anders weet ik niet of er iemand naar mij zwaait (niet dus).
![]()
Awwww.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
Oh dat.
Ik denk dat iedereen spoilertags zonder enige context altijd openklikt, toch? Ik wel. Anders weet ik niet of er iemand naar mij zwaait (niet dus).
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Zo, mijn vader maar even een Westvleteren 12 geserveerd voor zijn verjaardag
Het beste bier ter wereld?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Is dat ook jouw oordeel?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Vertel het mijn zwager uit de USA die hier vorige week was.quote:
Die denkt alleen maar in 'the best, the greatest, the most luxe' enzovoorts...:r![]()
Neenquote:
Het is natuurlijk ook enorm gehyped. En het is alweer 5 jaar geleden geloof ik dat het verkozen is en in de tussentijd zijn er ook andere bieren verkozen.
Maar het blijft een kwestie van smaak.
Ik dronk het vroeger heel veel toen het gewoon normaal te verkrijgen was en het is zeker lekker maar het beste..tja.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Een "echte" Amerikaan dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel het mijn zwager uit de USA die hier vorige week was.
Die denkt alleen maar in 'the best, the greatest, the most luxe' enzovoorts...:r
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel het mijn zwager uit de USA die hier vorige week was.
Die denkt alleen maar in 'the best, the greatest, the most luxe' enzovoorts...:r- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Gloeiende neuk
Hebben ze Stargate Universe gecancelled(blijkbaar in December al)
WHY? THE FUCK WHY?
En erger nog: ik weet niet eens of ik dat eerder al wist en vergeten ben of dat ik er echt nu pas achter kom.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
En erger nog: ik weet niet eens of ik dat eerder al wist en vergeten ben of dat ik er echt nu pas achter kom.![]()
Ik haal er nog wel eens een als ik bij de bloedbank ben geweest voor een donatie "om aan te sterken". Waarschijnlijk is dat niet nodig, maar het is een goed excuusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn wat vet ja. Maar die 1 of 2 keer per jaar dat ik ze eet mag dat best
Vroeger kocht je nog wel eens een halve als je aan het winkelen was ofzo..maar dat doe ik nooit meer.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Vergaat de wereld nu of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Gloeiende neuk
Hebben ze Stargate Universe gecancelled(blijkbaar in December al)
WHY? THE FUCK WHY?
En erger nog: ik weet niet eens of ik dat eerder al wist en vergeten ben of dat ik er echt nu pas achter kom.![]()
Nou, een piepklein beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergaat de wereld nu of heb ik iets gemist?
Zie het als een beetje alsof Ajax na de winterstop niet was teruggekomen en daar kwam je nu pas achter.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Euh... If so, dan zou ik mezelf heel erg dom vinden...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, een piepklein beetje.
Zie het als een beetje alsof Ajax na de winterstop niet was teruggekomen en daar kwam je nu pas achter.![]()
![]()
Ja het was ook wel een slecht voorbeeld denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... If so, dan zou ik mezelf heel erg dom vinden...
Meer dat een goede destilleerderij heeft besloten de boel op te doeken dan
En zelfs dat gebeurt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het was ook wel een slecht voorbeeld denk ik.
Meer dat een goede destilleerderij heeft besloten de boel op te doeken dan
En eind vorig jaar is er inderdaad één opgedoekt, terwijl ik daar begin dit jaar pas achter kwam...
Goed voorbeeld dus...![]()
![]()
![]()
En dan baal je toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zelfs dat gebeurt.
En eind vorig jaar is er inderdaad één opgedoekt, terwijl ik daar begin dit jaar pas achter kwam...
Goed voorbeeld dus...![]()
Tijd voor een klassieker: "One flew over the cuckoo's nest":)"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)n_vraagje_aan_u.html
Voor de nerds hier
meneer links, is dat niet g-man van halflife ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat was lekker zwemmen. En eindelijk een goede bikinien echt eten daarna
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
3xquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh dat was lekker zwemmen. En eindelijk een goede bikinien echt eten daarna
en de worst drijft als een tierelier
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en de worst drijft als een tierelier![]()
![]()
De andere zwemmers keken zeker wel een beetje raar?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
die waren er nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De andere zwemmers keken zeker wel een beetje raar?
Live from Chicago
Ah, geen artikelen over "A girl with a big wiener" in de kranten dus morgen.quote:
nopeLive from Chicago
Jammer.
niet echt
Live from Chicago
Voor ons wel.quote:
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Goeiemorgen!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_vraagje_aan_u.html
Voor de nerds hier
meneer links, is dat niet g-man van halflife ?halflifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
![]()
Vandaag voor semi-wekdienst gespeeld bij E.Die moest 10 minuten later dan mij van bed af, dus ik heb 'm gebeld dat hij eruit moest
Bestaat er zoiets als een slaapkamer stem, naast slaapkamer ogen?![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Voor wat betreft dat laatste:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:09 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag voor semi-wekdienst gespeeld bij E.Die moest 10 minuten later dan mij van bed af, dus ik heb 'm gebeld dat hij eruit moest
![]()
![]()
beetje ziek?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:07 schreef MadMaster het volgende:
Rommel-de-bommel, wat een gestommel...
Ik blijf even een dagje thuis...Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Je bedoelt zo'n beetje schor van de droge bek, inclusief ondefinieerbare lucht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer hier te leren, maar er loopt een schoonmaakster rond die ik ken en maar blijft kletsen. Zelfs nadat ik stug in m'n boek bleef kijken en daarna ook nog iets heb gezegd van: 'leuk je even gesproken te hebben, moet nu alleen wel heel hard weer aan het werk'. En daarna nog: 'oke, maar ik ga nu weer leren, werkze nog!'Vorig jaar hield ze me ook altijd van m'n werk en ik hoopte dat ze me niet zou herkennen, maar helaas.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Tot zover mijn romantische gevoelens hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n beetje schor van de droge bek, inclusief ondefinieerbare lucht?Gewoon negerenquote:Ik probeer hier te leren, maar er loopt een schoonmaakster rond die ik ken en maar blijft kletsen. Zelfs nadat ik stug in m'n boek bleef kijken en daarna ook nog iets heb gezegd van: 'leuk je even gesproken te hebben, moet nu alleen wel heel hard weer aan het werk'. En daarna nog: 'oke, maar ik ga nu weer leren, werkze nog!'Vorig jaar hield ze me ook altijd van m'n werk en ik hoopte dat ze me niet zou herkennen, maar helaas.
With four other people
And aliens![]()
MM, beterschap.
Dat je op je 11e naar de dokter gaat voor flaporen is nog wel logisch, maar voor een flapkut ...quote:'Designervagina' razend populair
De vraag naar een cosmetische ingreep aan de vagina steeg de laatste tien jaar met 500 procent, dat blijkt cijfers van de Britse gezondheidszorg.
De Britse professor Creighton ondervroeg 33 vrouwen die door hun huisarts werden doorverwezen nadat ze vroegen om een schaamlipverkleining. Daarbij zaten ook acht schoolmeisjes, eentje was slechts 11 jaar oud.
De vagina van elke vrouw werd gemeten en onderzocht door een gynaecoloog, ze vergeleken deze met de standaardmaten. Iedereen die zelf om een operatie vroeg, had normale genitaliën. Slechts drie van hen gingen onder het mes omdat ze asymmetrie vertoonden. Van degenen die een operatie geweigerd werden, wilde 40 procent nog steeds een ingreep. 11 van hen lieten zich doorverwijzen naar een psycholoog.
Zorgbarend
Onderzoeker Creighton: 'Het is verrassend dat alle deelnemers normaal 'geschapen' waren, toch wilde bijna de helft onder het mes gaan. 60 procent wilde een kleinere vagina om het uiterlijk te verbeteren. Veel dames waren jonger dan 15 jaar toen ze zich hier voor het eerst zorgen over maakten, bij 12 van hen begon het pas later. Tv-programma's over dit onderwerp, commentaren van een partner en lichamelijk ongemak maakten dat ze een operatie wilden. Vrouwen worden tegenwoordig gebombardeerd met pornografische beelden, waardoor ze zich erg onzeker gaan voelen. Dit is erg zorgbarend, aangezien sommige deelneemster echt nog jong waren. Ze vragen om een ingreep die onomkeerbaar is en we weten nog niets over de risico's van deze procedure op lange termijn.'![]()
![]()
MM, beterschap!!
Soempie, wat een stom mens... idd gewoon negeren.
Goedemorgen![]()
![]()
Vanavond een gesprek met mn ex.. ik kijk er niet naar uit.
Make love, not war ☮![]()
Over Twan? Is er iets aan de hand dat je zegt ' ik kijk er niet naar uit'?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Yeps.. m'n ex gaat weer samenwonen woont weer samen met zijn vriendin. Ze waren sinds begin oktober uit elkaar. Twan wil nu niet meer 1x per 2 weken naar ze toe. Hij vindt haar niet leuk... zachtjes uitgedrukt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef Soempie het volgende:
Over Twan? Is er iets aan de hand dat je zegt ' ik kijk er niet naar uit'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit speelde ook al toen ze nog samen waren, toen zou er een gesprek plaatsvinden met Twan. Maar omdat ze toen uit elkaar gingen, is dat er nooit van gekomen... Twan wil dus echt echt niet. Ik vind het fijn voor m'n ex en zijn kinderen dat ze weer bij elkaar zijn, maar hij moet ook oor hebben voor Twans gevoelens. Voor mijn gevoel wordt daar nu overheen gewalst.Make love, not war ☮![]()
Het kan zijn dat je er écht last van hebt en dat je niet normaal kunt zitten omdat de schaamlippen domweg te groot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat je op je 11e naar de dokter gaat voor flaporen is nog wel logisch, maar voor een flapkut ...
Maar verder, voor de looks enzo, wat onzinnig
With four other people
And aliens![]()
Oei, dat is niet tof om daar inderdaad een gesprek over te moeten voeren. Dan zit je op een positie die je natuurlijk liever niet hebt op dat moment. Met Twan naar een oplossing zoeken en het gesprek dus alsnog aangaan, lijkt me? Succes in elk geval.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ja precies. Als er geen 'medische noodzaak' is, dan is het echt wel heel erg gesteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je er écht last van hebt en dat je niet normaal kunt zitten omdat de schaamlippen domweg te groot zijn.
Maar verder, voor de looks enzo, wat onzinnig
Twans oplossing: 1x per jaar een weekend naar papa en S.Maar dat gaat dus niet gebeuren...
Ik ga vanavond eerst zelf het gesprek aan, later misschien nog een keer met Twan erbij.. ik heb wel wat opties en voel me gesteund door m'n ex-schoonouders. Twan moet zelf echter ook wat energie erin steken, ondanks dat ik hem wel begrijp.
Dankje!! Ik ben op eigen grondgebied, dus dat is wel prettig.
Dames, dank voor de goede wensen, komt wel goed.
Ben gewoon aan het werk thuis, maar ben wel blij dat ik in een vertrouwde omgeving ben nu...![]()
![]()
jajaja, het is al duidelijk dat je darmen overstuur zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Dames, dank voor de goede wensen, komt wel goed.
Ben gewoon aan het werk thuis, maar ben wel blij dat ik in een vertrouwde omgeving ben nu...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je er écht last van hebt en dat je niet normaal kunt zitten omdat de schaamlippen domweg te groot zijn.![]()
Kan dat?![]()
Geloof het welquote:
With four other people
And aliens![]()
Daarom hoef je dat nog niet zo te bevestigen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
jajaja, het is al duidelijk dat je darmen overstuur zijn.![]()
![]()
Ja, ook bijvoorbeeld met fietsen, dat het ontzettend veel pijn doet.quote:In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
je zat er zo naar te hinten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom hoef je dat nog niet zo te bevestigen...
Ow...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ook bijvoorbeeld met fietsen, dat het ontzettend veel pijn doet.![]()
![]()
Kun je geen printscreen maken als je een rechtermuisknop-menu hebt uitgeklapt
With four other people
And aliens![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je er écht last van hebt en dat je niet normaal kunt zitten omdat de schaamlippen domweg te groot zijn.
Maar verder, voor de looks enzo, wat onzinnigDus ook meisje van 11.quote:Onderzoeker Creighton: 'Het is verrassend dat alle deelnemers normaal 'geschapen' waren,![]()
quote:
Ja, voordat ik weer vragen krijg of ik koorts heb of zo en waarom ik hier zit i.p.v. in mijn bed te liggen (wat ik trouwens nooit doe als ik ziek ben, kan ik niet...).![]()
Jawel, maar geen Alt-Print screen (of in elk geval niet makkelijk)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Kun je geen printscreen maken als je een rechtermuisknop-menu hebt uitgeklaptIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Wel Prtscr, geen Alt-Prtscr.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Kun je geen printscreen maken als je een rechtermuisknop-menu hebt uitgeklapt
De Alt-functie heft je popup menu op...![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar geen Alt-Print screen (of in elk geval niet makkelijk)Ja daar kwam ik achterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel Prtscr, geen Alt-Prtscr.
De Alt-functie heft je popup menu op...Maar gewoon printscreen werkt ook niet.
Oh well, ze moeten het maar snappen
With four other people
And aliens![]()
Hier wel onder W7...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja daar kwam ik achterMaar gewoon printscreen werkt ook niet.
![]()
Wel godver nu werkt de hele printscreen niet meer?
With four other people
And aliens![]()
Paint opnieuw gestart
With four other people
And aliens![]()
Neem een laptop, roep het gewenste scherm op en toon die aan ze...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Wel godver nu werkt de hele printscreen niet meer?![]()
![]()
Paint is, vind ik, veruit het makkelijkste om printscreens mee op te slaanquote:
With four other people
And aliens![]()
Als ik iemand serieus zou willen bedreigen, zou ik toch wel zorgen dat het geen topadvocaat is. Mocht het dan tot een rechtszaak komen heb je immers een probleem...quote:Gebroeders Anker bedreigd
Redactie − 25/08/11, 05:43
Verdediging pedofiel Robert M. de oorzaak
De advocaten Hans (links) en Wim Anker. © ANP
Het advocatenkantoor van de Friese gebroeders Anker wordt bedreigd. Oorzaak is hun verdediging van de hoofdverdachte in de Amsterdamse zedenzaak, Robert M.
Dat meldt De Telegraaf vandaag. De advocaten worden niet alleen geconfronteerd met scheldpartijen, maar ook met 'serieuze bedreigingen'. In de honderden brieven en mailtjes die hun in Leeuwarden gevestigde kantoor Anker en Anker Advocaten tot dusverre over de zaak kreeg, worden de broers 'de vreselijkste ziekten' toegewenst.
Er zitten bedreigingen tussen waaruit zou blijken dat de afzenders het kantoor van de broers erg goed kennen. De advocaten vrezen een toename in het aantal haatmails nu blijkt dat hun cliënt in de zedenzaak schadevergoeding zal ontvangen voor de periode waarin hij in de gevangenis onterecht onder permanent cameratoezicht stond.![]()
Ik gebruik daar ook altijd paint voor.
Met het slechtste resultaat qua JPG-compressie, maar als dat niet uitmaakt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paint is, vind ik, veruit het makkelijkste om printscreens mee op te slaan![]()
Als je ziet welke dubieuze zaken ze aannemen, dan had die tent allang tot op de bodem afgefikt moeten zijn..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik iemand serieus zou willen bedreigen, zou ik toch wel zorgen dat het geen topadvocaat is. Mocht het dan tot een rechtszaak komen heb je immers een probleem...![]()
Ik zou dan ook nooit een goede advocaat zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet welke dubieuze zaken ze aannemen, dan had die tent allang tot op de bodem afgefikt moeten zijn..
Iemand verdedigen die al schuld heeft bekent... zou ik mijn best niet meer voor doen om zo een laag mogelijke straf te laten krijgen.![]()
Heb net over haar net gedweilde vloer gebanjerd met modderschoenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, wat een stom mens... idd gewoon negeren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb net over haar net gedweilde vloer gebanjerd met modderschoenen.![]()
![]()
En wiens vloer is dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb net over haar net gedweilde vloer gebanjerd met modderschoenen.![]()
Vloer naar de toiletten. Ik zit in Nijmegen (uni).quote:In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ah, dan is het goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vloer naar de toiletten. Ik zit in Nijmegen (uni).![]()
Dacht dat je thuis zat...
BTW. Zat jij altijd al in Nijmegen?
Dacht Groningen...![]()
Sinds ik in Breda woon in Nijmegen. Voor die tijd Groningen.
Ik hou het allemaal niet meer bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Soempie het volgende:
Sinds ik in Breda woon in Nijmegen. Voor die tijd Groningen.
Al die kinderen die groot groeien...![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.. m'n ex gaat weer samenwonen woont weer samen met zijn vriendin. Ze waren sinds begin oktober uit elkaar. Twan wil nu niet meer 1x per 2 weken naar ze toe. Hij vindt haar niet leuk... zachtjes uitgedrukt.Wat een kutverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit speelde ook al toen ze nog samen waren, toen zou er een gesprek plaatsvinden met Twan. Maar omdat ze toen uit elkaar gingen, is dat er nooit van gekomen... Twan wil dus echt echt niet. Ik vind het fijn voor m'n ex en zijn kinderen dat ze weer bij elkaar zijn, maar hij moet ook oor hebben voor Twans gevoelens. Voor mijn gevoel wordt daar nu overheen gewalst.
Ik vraag me alleen af wat je kunt doen in zo'n geval...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Reist u met korting op uw OV-Chipkaart? Gefeliciteerd! Dan betaalt u meer!
http://www.nu.nl/economie(...)rt-vaak-duurder.html- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Het zuigt inderdaad. Net op het moment dat Twan weer in wat rustiger vaarwater zit. Ik kan helaas niet veel doen. Proberen door te dringen tot m'n ex dat hij Twans gevoelens ook serieus neemt en niet zomaar overheen walst, zoals hij nu imo heeft gedaan. En voorstellen om de weekenden rustig op te bouwen. Bijvoorbeeld 1 nacht ipv 2 nachten. Ik weet wel dat m'n ex Twan ook gelukkig wil zien, ook als hij bij hem is. Maar ik vind de positie van m'n ex ook een moeilijke hoor. Twan is echter heel stellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal
Ik vraag me alleen af wat je kunt doen in zo'n geval...Make love, not war ☮![]()
Ik denk dat vooral dat laatste erg belangrijk isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zuigt inderdaad. Net op het moment dat Twan weer in wat rustiger vaarwater zit. Ik kan helaas niet veel doen. Proberen door te dringen tot m'n ex dat hij Twans gevoelens ook serieus neemt en niet zomaar overheen walst, zoals hij nu imo heeft gedaan. En voorstellen om de weekenden rustig op te bouwen. Bijvoorbeeld 1 nacht ipv 2 nachten. Ik weet wel dat m'n ex Twan ook gelukkig wil zien, ook als hij bij hem is. Maar ik vind de positie van m'n ex ook een moeilijke hoor. Twan is echter heel stellig.
Dat Twan heel stellig is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral dat laatste erg belangrijk isMake love, not war ☮![]()
Kinderen hebben vaker ergens geen zin in en dan kun je ze toch een beetje dwingen maar als 'ie erg stellig blijft, dan schiet het niet veel op.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Succes Diaan
Mijn cadeau aan E. wordt vandaag verzonden. Dus die komt morgen aan óf zaterdag. En E. komt morgenmiddag naar ons huis en zaterdag zijn we de hele dag weg.
Dat wordt interessant
With four other people
And aliens![]()
Ja, klopt. Ik hoop dat m'n ex in Twans "wensen" mee wil gaan... ze gaan ook verhuizen. Huidige huis wordt/is verkocht en ze gaan een ander huis kopen in een dorpje dichtbij Enschede. Dat wordt ook al minder leuk voor Twan... daar waar ze nu wonen, is dichtbij school, bij ons, z'n vriendjes en opa&oma. Nou ja, we shall see!Make love, not war ☮![]()
Dan is het geen stripper dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Succes Diaan
Mijn cadeau aan E. wordt vandaag verzonden. Dus die komt morgen aan óf zaterdag. En E. komt morgenmiddag naar ons huis en zaterdag zijn we de hele dag weg.
Dat wordt interessant![]()
Volgens mij trekt iemand een verkeerde conclusie:http://www.nu.nl/gezondhe(...)chuwingssysteem.htmlquote:'Vrouwen hebben hoger emotioneel waarschuwingssysteem'
BAARN - Iedereen die wel eens een horrorfilm bekijkt kent het fenomeen: zodra het een beetje eng begint te worden beginnen vrouwen te gillen en verbergen ze het gezicht achter de handen.
Onderzoekers hebben ontdekt waarom ze dit vaker doen dan mannen.
Het verschil in beleving van het kijken naar een enge scène tussen mannen en vrouwen is enorm. Waar mannen handenwrijvend wachten op de volgende enge shot, zitten vrouwen in angstige afwachting klaar om het gezicht te bedekken.
Kijken ze wel, dan reageren ze met een schreeuw, terwijl mannen vaker beginnen te lachen.
Hersenen
Onderzoekers van het University College Of London probeerden de verschillen te ontrafelen en de uitkomst is verrassend.
De hersenen van vrouwen blijken veel beter in staat te anticiperen op het ergs dat komen gaat, terwijl mannen veel meer een afwachtende houding aannemen en pas reageren tot het moment dat ze de horror werkelijk registreren.
De hersenen van 30 mannen en vrouwen werden met sensoren onderzocht tijdens het kijken naar een aantal plezierige en onplezierige filmbeelden.
Langzaam oplopen
Daarbij bleek dat de hersenactiviteit bij vrouwen langzaam oploopt, zodra ze weten of voelen dat ze iets ergs te zien krijgen. Bij mannen bleef die lager totdat de horror toeslaat.
"Met andere woorden: Vrouwen hebben een veel hoger emotioneel waarschuwingssysteem, zijn beter in het aanvoelen van gevaarlijke situaties en beter op hun hoede dan mannen," aldus het hoofd van het onderzoek Dr. Giulia Galli.
In dit stukje staat:quote:De hersenen van vrouwen blijken veel beter in staat te anticiperen op het ergs dat komen gaat, terwijl mannen veel meer een afwachtende houding aannemen en pas reageren tot het moment dat ze de horror werkelijk registreren.
Ze zijn dus beter in staat te anticiperen en daarom gaan ze zich verschuilen achter hun handen en gillen(shutdown)
Lees: vrouwen gaan al veel te vroeg panisch liggen huilen op de grond. Vervolgens worden ze als eerste opgevreten door een sabeltandtijger, verkracht door de man in een donkere steeg en overspoeld door een vloedgolfje.
gebruik daar vooral Irfanview voor, kan je het gelijk croppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paint is, vind ik, veruit het makkelijkste om printscreens mee op te slaanNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
dit wordt vast (emotioneel )anders ervaren door een vrouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij trekt iemand een verkeerde conclusie:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)chuwingssysteem.html
In dit stukje staat:
[..]
Ze zijn dus beter in staat te anticiperen en daarom gaan ze zich verschuilen achter hun handen en gillen(shutdown)
Lees: vrouwen gaan al veel te vroeg panisch liggen huilen op de grond. Vervolgens worden ze als eerste opgevreten door een sabeltandtijger, verkracht door de man in een donkere steeg en overspoeld door een vloedgolfje.
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Als ze beter kunnen anticiperen dan zouden ze toch juist mínder moeten schrikken dan mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees: vrouwen gaan al veel te vroeg panisch liggen huilen op de grond. Vervolgens worden ze als eerste opgevreten door een sabeltandtijger, verkracht door de man in een donkere steeg en overspoeld door een vloedgolfje.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze beter kunnen anticiperen dan zouden ze toch juist mínder moeten schrikken dan mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit wordt vast (emotioneel )anders ervaren door een vrouw"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Oh dat heb ik ook inderdaad maar gebruik ik nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gebruik daar vooral Irfanview voor, kan je het gelijk croppen.
With four other people
And aliens![]()
Als je ergens een Print Screen van maakt, gaat het meestal niet om fotografische hoogstandjes, hè. En wat doet de Alt-Print Screen eigenlijk? Bij mij plakt ie hetzelfde beeld als met de gewone Print Screen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Met het slechtste resultaat qua JPG-compressie, maar als dat niet uitmaakt...Op welke manier gaat hij daar nu mee om dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het fijn voor m'n ex en zijn kinderen dat ze weer bij elkaar zijn, maar hij moet ook oor hebben voor Twans gevoelens. Voor mijn gevoel wordt daar nu overheen gewalst.
Je kunt wel Twan zijn zin geven, maar dan ziet je ex, Twans eigen vader dus, hem maar 1 keer per jaar. Lullig voor je ex, niet? Vergeet niet dat Twan in een koppige fase zit, je zegt zelf al dat hij aan het prepuberen is. Daarbij vindt hij de vriendin van je ex 'dom, stom en irritant'. Dat zegt niet zoveel. Geeft hij ook aan waarom hij dat vindt of is het gewoon omdat zij een buitenstaander is, is zij stom en vervelend naar hem toe? Lijkt me voor die vriendin ook kut dat haar vriend zijn eigen zoon niet kan zien omdat een joch haar irritant vindt. Twan is er toch voor zijn vader, niet voor haar? Ik vind dat hij zich ook moet aanpassen. Natuurlijk moet je waken voor de gevoelens van Twan, maar denk eens iets breder.
Maar als je ex hem ook liever 1 keer per jaar ziet is er uiteraard niks aan de hand.Ik weet niet hoe die verhoudingen zijn.
![]()
Nee, maar de jpg-compressie van Paint maakt het allemaal nog erger...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je ergens een Print Screen van maakt, gaat het meestal niet om fotografische hoogstandjes, hè.
Printscreen is je volledige scherm, Alt-Printscreen is slechts het actuele venster...quote:En wat doet de Alt-Print Screen eigenlijk? Bij mij plakt ie hetzelfde beeld als met de gewone Print Screen.![]()
@wyccie 1 x per jaar? Waar haal je dat vandaan?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik zie het verschil nog steeds niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Printscreen is je volledige scherm, Alt-Printscreen is slechts het actuele venster...Ah, nu wel! Net zoals met Printen: actuele venster of gehele pagina.
Omdat dat Twans idee was volgens Diaan:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
@wyccie 1 x per jaar? Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Twans oplossing: 1x per jaar een weekend naar papa en S.![]()
![]()
Ah.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef wyccie het volgende:
Omdat dat Twans idee was volgens Diaan:
[..]sorry
Geeft niet, moest het zelf ook weer opzoeken omdat ik dacht dat ik het dan wel verkeerd gelezen zou hebben.quote:![]()
Hij gaat er nu mee om alsof niets is gebeurd. En dat is het wel en er zou ook een gesprek plaatsvinden met die vriendin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je ergens een Print Screen van maakt, gaat het meestal niet om fotografische hoogstandjes, hè. En wat doet de Alt-Print Screen eigenlijk? Bij mij plakt ie hetzelfde beeld als met de gewone Print Screen.
[..]
Op welke manier gaat hij daar nu mee om dan?
Je kunt wel Twan zijn zin geven, maar dan ziet je ex, Twans eigen vader dus, hem maar 1 keer per jaar. Lullig voor je ex, niet? Vergeet niet dat Twan in een koppige fase zit, je zegt zelf al dat hij aan het prepuberen is. Daarbij vindt hij de vriendin van je ex 'dom, stom en irritant'. Dat zegt niet zoveel. Geeft hij ook aan waarom hij dat vindt of is het gewoon omdat zij een buitenstaander is, is zij stom en vervelend naar hem toe? Lijkt me voor die vriendin ook kut dat haar vriend zijn eigen zoon niet kan zien omdat een joch haar irritant vindt. Twan is er toch voor zijn vader, niet voor haar? Ik vind dat hij zich ook moet aanpassen. Natuurlijk moet je waken voor de gevoelens van Twan, maar denk eens iets breder.
Maar als je ex hem ook liever 1 keer per jaar ziet is er uiteraard niks aan de hand.Ik weet niet hoe die verhoudingen zijn.
Wyccie, ik heb ook gezegd dat 1x per jaar geen optie is. Ik blijf bij het standpunt dat Twan gewoon 1x per 2 weken naar z'n vader (en gezin) moet. Nu is dat een heel weekend, misschien moeten we met 1 nachtje beginnen, zodat zij weer aan elkaar kunnen wennen. Twan geeft wel aan waarom hij haar niet leuk vindt en zoals ik haar ken, herken ik dat ook wel. Zij is ook niet hartelijk naar hem toe, ook niet naar mij, maar dat vind ik niet erg. Maar als hij een dagje weg is geweest en ik breng hem daar en zij doet de deur open en loopt meteen naar de kamer zonder maar iets te zeggen... vind ik eigenlijk wel onbeschoft. Zo zijn er nog wel wat meer voorbeelden. Ik vind ook dat we niet zomaar aan de grillen van Twan moeten toegeven, maar er moet wel rekening met hem gehouden worden. Ik vind juist dat ik wel breed denk...Make love, not war ☮![]()
Helemaal eens, en daarom hecht ik veel waarde aan het feit dat 'ie aan blijft geven waarom hij niet wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind ook dat we niet zomaar aan de grillen van Twan moeten toegevenDat laatste denk ik ookquote:, maar er moet wel rekening met hem gehouden worden. Ik vind juist dat ik wel breed denk...
Het opbouwidee vind ik ook een goeie.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik had al wel gezien dat je liever hebt dat hij eens per 2 weken naar je ex gaat. Ik haalde dat aan om aan te tonen dat een kind, ook al gaat het om zijn gevoelens, hier niet altijd de juiste beslissing in kan maken.
Heel goed dat die vriendin er ook bij betrokken wordt, want dat is nu waar het om draait. Als zij er iets mee gaat doen, hoop ik dat het probleem ook snel opgelost is.
Nu duidelijk is waar Twan mee zit, snap ik wel waarom hij daar liever niet is. Toch wel jammer dat dit zo moet lopen.![]()
Hij is nu zelfs zo ver, dat hij het ook tegen z'n vader durft te zeggen. Dat zegt wel wat. Maar ik vind dat hij op deze leeftijd nog niet zo'n gesprek met z'n vader hoeft aan te gaan. Daarom ga ik het bespreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal eens, en daarom hecht ik veel waarde aan het feit dat 'ie aan blijft geven waarom hij niet wil.
[..]Dankje!quote:Dat laatste denk ik ook
Het opbouwidee vind ik ook een goeie.Make love, not war ☮![]()
Als een kind daar zelf al mee komt, dan zie ik niet in waarom hij zelf zijn verhaal niet kan doen aan zijn vader? Zelfstandigheid en opkomen voor zichzelf kun je niet vroeg genoeg lerenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is nu zelfs zo ver, dat hij het ook tegen z'n vader durft te zeggen. Dat zegt wel wat. Maar ik vind dat hij op deze leeftijd nog niet zo'n gesprek met z'n vader hoeft aan te gaan. Daarom ga ik het bespreken.
Ik kan me voorstellen dat jij het misschien iets beter uit kunt drukken maar ik zou 'm zeker zelf ook zijn verhaal laten doen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Is het dan niet juist beter als hij wél bij het gesprek betrokken wordt? Dan kan je ex het ook van Twan zelf horen wat zijn beweegredenen zijn. Dat geeft een veel sterker signaal af dan dat jij dat doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is nu zelfs zo ver, dat hij het ook tegen z'n vader durft te zeggen. Dat zegt wel wat. Maar ik vind dat hij op deze leeftijd nog niet zo'n gesprek met z'n vader hoeft aan te gaan. Daarom ga ik het bespreken.
En is die vriendin erbij?![]()
Hij ging ook gewoon 1x per 2 weken, maar wil nu niet meer omdat z'n stiefmoeder weer in huis is. Maar dat van 1x per jaar heb ik al meteen uit z'n hoofd gezet hoor. Het liefst doet hij dat wel. In dit geval is zijn antipathie voor z'n stiefmoeder groter dan de loyaliteit voor z'n vader. Helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
Ik had al wel gezien dat je liever hebt dat hij eens per 2 weken naar je ex gaat. Ik haalde dat aan om aan te tonen dat een kind, ook al gaat het om zijn gevoelens, hier niet altijd de juiste beslissing in kan maken.Eerst ga ik vanavond alleen met m'n ex praten. Leek me wel verstandiger.. dan kan hij het met haar en evt. Twan bespreken. Maar helemaal eens, jammer dat het zo moet lopen. Al had ik ook wel een klein beetje meer respect van hun kant richting Twan verwacht.quote:Heel goed dat die vriendin er ook bij betrokken wordt, want dat is nu waar het om draait. Als zij er iets mee gaat doen, hoop ik dat het probleem ook snel opgelost is.
Nu duidelijk is waar Twan mee zit, snap ik wel waarom hij daar liever niet is. Toch wel jammer dat dit zo moet lopen.Make love, not war ☮![]()
True... maar ik moet nog iets met hem bespreken waar ik Twan niet bij wil hebben, daarom vanavond eerst met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een kind daar zelf al mee komt, dan zie ik niet in waarom hij zelf zijn verhaal niet kan doen aan zijn vader? Zelfstandigheid en opkomen voor zichzelf kun je niet vroeg genoeg leren
Ik kan me voorstellen dat jij het misschien iets beter uit kunt drukken maar ik zou 'm zeker zelf ook zijn verhaal laten doen.
Ow en Twan heeft gezegd dat hij het toch fijner vond dat ik het eerst met z'n vader ging bespreken.Make love, not war ☮![]()
Oh, dat zei je er net niet bijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True... maar ik moet nog iets met hem bespreken waar ik Twan niet bij wil hebben, daarom vanavond eerst met z'n tweetjes.
Ow en Twan heeft gezegd dat hij het toch fijner vond dat ik het eerst met z'n vader ging bespreken.
Ik vind het vooral jammer dat je ex doet alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Al had ik ook wel een klein beetje meer respect van hun kant richting Twan verwacht.![]()
Nu maar hopen dat de boodschap goed doorkomt en dat die vriendin ook welwillend is.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat zei je er net niet bijMaar ik was even aan het terugdenken hoe het gekomen is dat ik vanavond een gesprek heb.
Dat vind ik dus ook. Wij wisten het trouwens ook niet dat ze weer samen waren. Ik moest het van Twan horen. Hij heeft het mij zelf niet gezegd. Pas nadat ik er naar gevraagd heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat je ex doet alsof er niks aan de hand is.![]()
Nu maar hopen dat de boodschap goed doorkomt en dat die vriendin ook welwillend is.
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat het haar niets/niet veel uitmaakt. Hoe minder Twan daar is, des te beter. Ze heeft het "al druk" genoeg met haar eigen 2 kinderen. Maar nogmaals dat is het gevoel dat ik er bij heb. Hopelijk heb ik dat helemaal mis.Make love, not war ☮![]()
Ik kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om "met het kind van een ander opgescheept te zitten" en daardoor een rare houding tegen dat kind inneemt. Al dan niet bewust.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar ik was even aan het terugdenken hoe het gekomen is dat ik vanavond een gesprek heb.
[..]
Dat vind ik dus ook. Wij wisten het trouwens ook niet dat ze weer samen waren. Ik moest het van Twan horen. Hij heeft het mij zelf niet gezegd. Pas nadat ik er naar gevraagd heb.
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat het haar niets/niet veel uitmaakt. Hoe minder Twan daar is, des te beter. Ze heeft het "al druk" genoeg met haar eigen 2 kinderen. Maar nogmaals dat is het gevoel dat ik er bij heb. Hopelijk heb ik dat helemaal mis.
Misschien is dat het geval en voelt Twan dat ook.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dat is wel heel sneu allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik dus ook. Wij wisten het trouwens ook niet dat ze weer samen waren. Ik moest het van Twan horen. Hij heeft het mij zelf niet gezegd. Pas nadat ik er naar gevraagd heb.
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat het haar niets/niet veel uitmaakt. Hoe minder Twan daar is, des te beter. Ze heeft het "al druk" genoeg met haar eigen 2 kinderen. Maar nogmaals dat is het gevoel dat ik er bij heb. Hopelijk heb ik dat helemaal mis.
Tja, ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen als zij niet meewerkt.![]()
![]()
Goh, Twan zit dus in een zelfde situatie als ik toen ik negen was.
Ik heb medelijden met het jochie."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Tja, dat vind ik een lastige. Je weet - als je een relatie met iemand aangaat die een kind heeft dat dat kind erbij hoort. Leuk of niet leuk. Dat krijg je erbij en kies je dan voor. Zo heb ik het Peace ook altijd voorgelegd.. het is of mij met Twan of niet. Daar heeft hij dus heel bewust zelf voor gekozen. Ik kan me wel voorstellen dat het niet altijd even goed loopt en dat het gevoel tegenover je stiefkind anders kan zijn dan tegenover je eigen kind. Maar ik denk dat wat je zegt, misschien wel hier kan spelen. Bewust voor gekozen, onbewust toch rare houding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om "met het kind van een ander opgescheept te zitten" en daardoor een rare houding tegen dat kind inneemt. Al dan niet bewust.
Misschien is dat het geval en voelt Twan dat ook.Is het ook. Vooral voor Twan. Ik denk dat zijn vader hierin een punt moet maken. Ik kan niet anders dan aangeven mbt Twan en bespreekbaar maken. Met haar heb ik - in principe - niets te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu allemaal.
Tja, ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen als zij niet meewerkt.Make love, not war ☮![]()
Werkelijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:15 schreef Cobra4 het volgende:
Goh, Twan zit dus in een zelfde situatie als ik toen ik negen was.
Ik heb medelijden met het jochie.
Hoe zijn jullie daar uit gekomen? Of niet?Make love, not war ☮![]()
Ow en ik wil nog even kwijt dat ik zo blij ben dat Twan en Peace het wel heel goed met elkaar kunnen vinden. Of zoals Twan het zegt: Peace en S. zijn tegenovergestelden.
Ik moet er niet aan denken dat het tussen Peace en Twan niet goed zou gaan. Dus ik snap ook best dat de situatie voor m'n ex ook erg vervelend is. Hij zit tussen zijn vriendin en zoon in.Make love, not war ☮![]()
Ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens. Twan is wel op een leeftijd dat hij zelf ook inbreng moet kunnen hebben, vind ik. In elk geval dat z'n vader ook serieus naar zijn gedachten luistert en er in elk geval 'iets' mee doet (bijvoorbeeld vaker vader-zoon uitjes zonder vriendin). Anders gaan alle volwassenen dwars over hem heen beslissen en dat maakt het er ook niet beter op. Ik zou wel aangeven dat het niet zo kan zijn dat hij z'n vader maar eens per maand ziet ofzo. Dat er naar een andere oplossing moet worden gezocht (misschien wel Twan-vriendin uitjes om zo die relatie te herstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
Op welke manier gaat hij daar nu mee om dan?
)
Dus, aan de ene kant wel een grens stellen, maar ook Twan mee laten denken naar oplossingen binnen die grens. Dat zou ik doen.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik heb mijn vader pas op mijn twaalfde weer gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk?
Hoe zijn jullie daar uit gekomen? Of niet?
Dit omdat de jeugdbescherming het briljante idee had mij op mijn negende voor een rechter te laten vertellen hoe ik over mijn ouders dacht. Dit terwijl ik op dat moment al een tijd alleen bij mijn moeder woonde. En beide ouders het niet eens waren over de bezoekregeling.
Wat ik nog weet is dat er alleen vragen gesteld werden als "heb je het naar je zin bij je moeder" etc. Mijn pa mocht niet eens aanwezig zijn.
Gevolg: ontzegging bezoekregeling voor mijn vader.
Pas op mijn twaalfde mocht ik, na een nieuwe rechtzaak, mijn pa weer eens ontmoeten.
Het heeft echt nog jaren gekost om de verloren "schade" weer in te halen."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Jeugdzorg maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader pas op mijn twaalfde weer gezien.
Dit omdat de jeugdbescherming het briljante idee had mij op mijn negende voor een rechter te laten vertellen hoe ik over mijn ouders dacht. Dit terwijl ik op dat moment al een tijd alleen bij mijn moeder woonde. En beide ouders het niet eens waren over de bezoekregeling.
Wat ik nog weet is dat er alleen vragen gesteld werden als "heb je het naar je zin bij je moeder" etc. Mijn pa mocht niet eens aanwezig zijn.
Pas op mijn twaalfde mocht ik, na een nieuwe rechtzaak, mijn pa weer eens ontmoeten.
Het heeft echt nog jaren gekost om de verloren "schade" weer in te halen.
Echt, die lui zijn soms helemaal van God los.
Ik weet niet hoe het bij jouw ouders was, maar er zijn best wat ouders die tegenover de kinderen af blijven geven op de ander. Gevolg is dat het kind een mening ingeprint krijgt en die zelf gaat uitdragen. En ja, dan krijg je in zo'n overhoring waarschijnlijk een vertekend beeld
Mijn buurjong werd ooit door zijn vader tegen zijn moeder opgezet omdat ze hem had verlaten. Uiteindelijk geloofde mijn buurjongen dat zijn moeder ook hém verlaten had en niets meer met hem te maken wilde hebben e.d. terwijl ze via ons zelf nog contact probeerde te krijgen.
Pas na een paar jaar kwam 'ie erachter dat zijn vader gewoon een manipulerende lul aan het uithangen was.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef Soempie het volgende:
(misschien wel Twan-vriendin uitjes om zo die relatie te herstellen)
Wat een vreemde gang van zaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je het contact met je vader echt gemist? Hadden jullie daarvoor een goede band?
Sinds de scheiding van mijn ouders heb ik eerst een aantal jaar mijn vader niet gezien, toen een paar keer per jaar. Nu sinds een tijdje weer helemaal niet. Maar ik mis er niks aan.![]()
Mijn moeder was degene die dat aan het doen was. Ik heb mijn vader nooit een slecht woord over haar horen zeggen. En later ook nooit gelezen in de documenten van die (recht)zaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeugdzorg maakt meer kapot dan je lief is
Echt, die lui zijn soms helemaal van God los.
Ik weet niet hoe het bij jouw ouders was, maar er zijn best wat ouders die tegenover de kinderen af blijven geven op de ander. Gevolg is dat het kind een mening ingeprint krijgt en die zelf gaat uitdragen. En ja, dan krijg je in zo'n overhoring waarschijnlijk een vertekend beeld
Mijn buurjong werd ooit door zijn vader tegen zijn moeder opgezet omdat ze hem had verlaten. Uiteindelijk geloofde mijn buurjongen dat zijn moeder ook hém verlaten had en niets meer met hem te maken wilde hebben e.d. terwijl ze via ons zelf nog contact probeerde te krijgen.
Pas na een paar jaar kwam 'ie erachter dat zijn vader gewoon een manipulerende lul aan het uithangen was.
Maar het was in de tijd dat de moeder (bijna) altijd de kinderen kreeg toegewezen.
Inderdaad, lang leve jeugdzorg en rechters die daarin geloven.
Dat is zo waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeugdzorg maakt meer kapot dan je lief is
Ik was uit huis geplaatst en ging alleen in het weekend naar m'n ouders. Vervolgens kwam ik daar met een medicijnvergiftiging vandaan (1,5 jaar oud ofzo en overduidelijk dat ik niet zelf zoveel pillen voor snoepjes had aangezien, is ergens in verwerkt waarschijnlijk) en heb weken in het ziekenhuis gelegen. Net uit het ziekenhuis geeft m'n vader aan dat hij me terug wil en ik word zo teruggeplaatst, terwijl het onderzoek nog liep. Kinderbescherming kwam nog met: we gaan akkoord, maar dan komen we wel elke week langs blabla. M'n vader heeft ze nooit binnen gelaten en ze hebben me er gewoon laten zitten en nooit stappen ondernomen verder (terwijl het overduidelijk was voor iedereen dat het niet goed ging).
En bij gezinnen waarbij er niet veel/ niks aan de hand is plaatsen ze kinderen uit huis.![]()
Nu weet ik wel dat die beslissingen heel moeilijk zijn, maar het gaat zo vaak mis.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ow dat is echt heel vervelend zeg. Belachelijk hie dat gegaan is. Is toch hoor en wederhoor? contact is wel weer helemaal goed gekomen? Ik vind dat je je kind nooit -uitzonderingen daargelaten- het contact met een ouder mag verbieden!! Een kind heeft recht op beide ouders. Daarom ben ik ook altijd voor co-ouderschap geweest. En nog steeds eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze situatie is dus wel iets anders omdat wij het wel eens zijn over de bezoekregeling, alleen Twan wil anders.Make love, not war ☮![]()
Jemig wat een verhalen
* Etcetera knuffelt iedereen eensIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Jemig wat een verhalen
* Etcetera knuffelt iedereen eensDank
Ik laat Twan ook wel meedenken hoor. Hij komt alleen niet verder dan: ik ga niet 1x per 2 weken naar haar! De opties die ik heb bedacht, kan hij zich wel in vinden. Twan heeft ook al reder aangegeven dat hij vaker met z'n vader alleen dingen wilde doen. In het weekend dat hij bij z'n vader was, waren de andere twee kinderen er ook altijd. M'n ex heeft daar niet zo heel veel mee gedaan en ging meer op initiatief van Twan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens. Twan is wel op een leeftijd dat hij zelf ook inbreng moet kunnen hebben, vind ik. In elk geval dat z'n vader ook serieus naar zijn gedachten luistert en er in elk geval 'iets' mee doet (bijvoorbeeld vaker vader-zoon uitjes zonder vriendin). Anders gaan alle volwassenen dwars over hem heen beslissen en dat maakt het er ook niet beter op. Ik zou wel aangeven dat het niet zo kan zijn dat hij z'n vader maar eens per maand ziet ofzo. Dat er naar een andere oplossing moet worden gezocht (misschien wel Twan-vriendin uitjes om zo die relatie te herstellen)
Dus, aan de ene kant wel een grens stellen, maar ook Twan mee laten denken naar oplossingen binnen die grens. Dat zou ik doen.
Haha uitjes met z'n stiefmoeder?? gaat hij echt niet doen.
Wat heb ik eigenlijk een fantastische jeugd gehad. Binnenkort maar eens een bloemetje meenemen voor m'n ouders ofzo
With four other people
And aliens![]()
Lief!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Jemig wat een verhalen
* Etcetera knuffelt iedereen eens
Ja, een goede band. En die heb ik zeker gemist.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Wat een vreemde gang van zaken.
Heb je het contact met je vader echt gemist? Hadden jullie daarvoor een goede band?
Sinds de scheiding van mijn ouders heb ik eerst een aantal jaar mijn vader niet gezien, toen een paar keer per jaar. Nu sinds een tijdje weer helemaal niet. Maar ik mis er niks aan.
Ik was enorm blij dat ik hem weer mocht zien. Maar de verloren jaren inhalen heeft wel wat tijd gekost."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee, blijkbaar had de rechter en jeugdzorg genoeg aan de verhalen van mijn ma.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt heel vervelend zeg. Belachelijk hie dat gegaan is. Is toch hoor en wederhoor? contact is wel weer helemaal goed gekomen? Ik vind dat je je kind nooit -uitzonderingen daargelaten- het contact met een ouder mag verbieden!! Een kind heeft recht op beide ouders. Daarom ben ik ook altijd voor co-ouderschap geweest. En nog steeds eigenlijk.
Onze situatie is dus wel iets anders omdat wij het wel eens zijn over de bezoekregeling, alleen Twan wil anders.
Dus Diaan, laat het nooit aankomen op bemiddeling door Jeugdzorg of een rechter!"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Mijn jeugd was ook fantastisch hoor. Ik heb hele lieve ouders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een fantastische jeugd gehad. Binnenkort maar eens een bloemetje meenemen voor m'n ouders ofzo![]()
En ik hoop dat Twan het bij ons wel heel erg leuk heeft en daar is hij toch de grootste deel van de tijd. Dat dat later overheerst en niet de "slechte" momenten.Make love, not war ☮![]()
Zeker doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een fantastische jeugd gehad. Binnenkort maar eens een bloemetje meenemen voor m'n ouders ofzo
Stom dat veel ouders niet kunnen bedenken dat ze na de scheiding elkaar misschien niet meer kunnen luchten of zien, maar dat de kinderen wel beide ouders moeten leren kennen op een goede manier (dus niet zwartmaken van de ander, je best doen voor de bezoeken, etc.). Dat moet je niet verknallen voor je kind.
Diaan, ik vind dat je het echt heel goed aanpakt.
Echt belachelijk!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar had de rechter en jeugdzorg genoeg aan de verhalen van mijn ma.
Dus Diaan, laat het nooit aankomen op bemiddeling door Jeugdzorg of een rechter!
Dat ben ik zeker niet van plan. En ik denk/ hoop dat dat ook niet nodig is.Make love, not war ☮![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt belachelijk!!!
Dat ben ik zeker niet van plan. En ik denk/ hoop dat dat ook niet nodig is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
Ik doe het wel vaker hoorquote:Laatste keer was ergens voor Campzone geloof ik
M'n ouders vinden dat sowieso leuker dan dat ze iets krijgen met vader- of moederdag
With four other people
And aliens![]()
Dankje. Ik doe mijn best. Ook de bezoekjes aan opa en oma van vaderskant, dat vind ik ook belangrijk en gaat heel goed. Kreeg tranen in m'n ogen toen ik dit las.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
Stom dat veel ouders niet kunnen bedenken dat ze na de scheiding elkaar misschien niet meer kunnen luchten of zien, maar dat de kinderen wel beide ouders moeten leren kennen op een goede manier (dus niet zwartmaken van de ander, je best doen voor de bezoeken, etc.). Dat moet je niet verknallen voor je kind.
Gisterenavond bleef Twan onverwacht bij opa en oma vaderskant en heb ik hem kleren gebracht...zegt de opa tegen mij: wil Peace nog makreel, ik heb nog wat voor hem.vond ik erg lief en grappig. Ik, maar ook Peace kan goed met zo opschieten. Bijzonder vind ik dat.
Zij weten ook van de situatie en steunen Twan daar in.Make love, not war ☮![]()
Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 was en hoewel mijn moeder soms nog wel iets in haar boosheid zei over mijn vader, heeft ze dat nooit gedaan op een manier om hem zwart te maken of mij een mening aan te smeren.
Ze heeft er destijds zelf op aangedrongen dat mijn broer en ik iedere 2 weken een weekend bij mijn vader zouden zijn(en in de zomervakantie 3 weken, kerst/O&N en andere vakanties afwisselend) want wij hadden immers niets met hun scheiding te maken.
Het heeft jaren geduurd voordat ze weer samen door één deur konden maar ze hebben ons altijd beschermd tegen hun eigen ongenoegen jegens elkaar. En daar ben ik wel blij mee als ik alle verhalen altijd hoor.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe het wel vaker hoorLaatste keer was ergens voor Campzone geloof ik
M'n ouders vinden dat sowieso leuker dan dat ze iets krijgen met vader- of moederdag
![]()
Het was een reactie op de post van wyccie, want ik weet ook dat je Twan er bij betrekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik laat Twan ook wel meedenken hoor. Hij komt alleen niet verder dan: ik ga niet 1x per 2 weken naar haar! De opties die ik heb bedacht, kan hij zich wel in vinden. Twan heeft ook al reder aangegeven dat hij vaker met z'n vader alleen dingen wilde doen. In het weekend dat hij bij z'n vader was, waren de andere twee kinderen er ook altijd. M'n ex heeft daar niet zo heel veel mee gedaan en ging meer op initiatief van Twan.
Haha uitjes met z'n stiefmoeder?? gaat hij echt niet doen.
En dat laatste was een grapje.Daarvoor heb je ook echt een volwassene nodig die het belangrijk vindt en graag wil. Als je haar beschrijft denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.
En zo hoort het ook vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 was en hoewel mijn moeder soms nog wel iets in haar boosheid zei over mijn vader, heeft ze dat nooit gedaan op een manier om hem zwart te maken of mij een mening aan te smeren.
Ze heeft er destijds zelf op aangedrongen dat mijn broer en ik iedere 2 weken een weekend bij mijn vader zouden zijn(en in de zomervakantie 3 weken, kerst/O&N en andere vakanties afwisselend) want wij hadden immers niets met hun scheiding te maken.
Het heeft jaren geduurd voordat ze weer samen door één deur konden maar ze hebben ons altijd beschermd tegen hun eigen ongenoegen jegens elkaar. En daar ben ik wel blij mee als ik alle verhalen altijd hoor.![]()
Ik hoop dat Twan zich dat ook zo herinnert als hij volwassen is.Make love, not war ☮![]()
On it's way!quote:
Ow Okay... Had ik niet helemaal door.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was een reactie op de post van wyccie, want ik weet ook dat je Twan er bij betrekt.
En dat laatste was een grapje.Daarvoor heb je ook echt een volwassene nodig die het belangrijk vindt en graag wil. Als je haar beschrijft denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.
Ja snap ik. Ik denk zelf dat Twan dat vooralsnog echt niet wil. Misschien ooit!!Make love, not war ☮![]()
Sorry, ik brak inderdaad in bij wat zwaardere zaken. Heftig allemaal hoor. Succes Diaan, je bent goed bezig voor Twan.quote:![]()
Njema problema.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Sorry, ik brak inderdaad in bij wat zwaardere zaken.
Geeft niet hoor!! Dankjewel!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Sorry, ik brak inderdaad in bij wat zwaardere zaken. Heftig allemaal hoor. Succes Diaan, je bent goed bezig voor Twan.Make love, not war ☮![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook vind ik.![]()
Ik hoop dat Twan zich dat ook zo herinnert als hij volwassen is.![]()
Juistem.
En nu ga ik Lennon uit bed halen en naar m'n ouders. Ik ga een nieuw rolgordijn bij ze ophangen.Mijn vader heeft het geduld er niet voor en m'n moeder wil dat hij goed en mooi komt te hangen..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, een goede band. En die heb ik zeker gemist.
Ik was enorm blij dat ik hem weer mocht zien. Maar de verloren jaren inhalen heeft wel wat tijd gekost.![]()
Balen, en als kind kun je daar zo moeilijk tegenin gaan, zowel tegen je moeder als Jeugdzorg.
Toen de scheiding eraan zat te komen vroeg mijn vader bij wie ik zou willen wonen. Schijterig als ik was zei ik natuurlijk dat ik bij hem wil wonen. Als mijn moeder het me had gevraagd had ik gezegd dat ik bij haar wil wonen.![]()
Ik heb geluk gehad dat ik het niet miste om geen vader te hebben. Toen hij later na de scheiding wel contact opnam was dat ook niet heel veel soeps. Telkens weer slechte woorden, maar andersom repte mijn moeder met geen woord over hem.
Diaan, wat leuk dat Peace helemaal geaccepteerd is.![]()
![]()
En daar heb je Lennon bij nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
En nu ga ik Lennon uit bed halen en naar m'n ouders. Ik ga een nieuw rolgordijn bij ze ophangen.Mijn vader heeft het geduld er niet voor en m'n moeder wil dat hij goed en mooi komt te hangen..
Doe van mij ook maar...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Jemig wat een verhalen
* Etcetera knuffelt iedereen eens![]()
Die kan/mag ik nog niet alleen thuis laten. Straks krijg ik Jeugdzorg op m'n dak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar heb je Lennon bij nodig?
En dat wil niemand.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kan/mag ik nog niet alleen thuis laten. Straks krijg ik Jeugdzorg op m'n dak.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Balen, en als kind kun je daar zo moeilijk tegenin gaan, zowel tegen je moeder als Jeugdzorg.
Toen de scheiding eraan zat te komen vroeg mijn vader bij wie ik zou willen wonen. Schijterig als ik was zei ik natuurlijk dat ik bij hem wil wonen. Als mijn moeder het me had gevraagd had ik gezegd dat ik bij haar wil wonen.![]()
Ik heb geluk gehad dat ik het niet miste om geen vader te hebben. Toen hij later na de scheiding wel contact opnam was dat ook niet heel veel soeps. Telkens weer slechte woorden, maar andersom repte mijn moeder met geen woord over hem.
Diaan, wat leuk dat Peace helemaal geaccepteerd is.erg fijn vooral.
Pfff, als ik dit allemaal zo lees, dan mag ik mijn handjes dichtknijpen.
Alhoewel ik het wel wat herken van mw. MM...![]()
Het is allemaal best heftig inderdaad!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, als ik dit allemaal zo lees, dan mag ik mijn handjes dichtknijpen.
Alhoewel ik het wel wat herken van mw. MM...
Van mij ook nog even dikke knuffel
Correct.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Balen, en als kind kun je daar zo moeilijk tegenin gaan, zowel tegen je moeder als Jeugdzorg.Dat gevoel had ik ook tijdens de ondervragingen door de jeugdzorg en rechter.quote:Toen de scheiding eraan zat te komen vroeg mijn vader bij wie ik zou willen wonen. Schijterig als ik was zei ik natuurlijk dat ik bij hem wil wonen. Als mijn moeder het me had gevraagd had ik gezegd dat ik bij haar wil wonen.
[/quote]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties Forumhop: Hop naar: