nee joh die zijn allemaal 20 jaar ouder op zijn minstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen contact met mensen van je werk trouwens?
Ah, dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee joh die zijn allemaal 20 jaar ouder op zijn minst
Waarom zoek je niet wat coffee partners via CouchSurfing?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee joh die zijn allemaal 20 jaar ouder op zijn minst
wat dan?quote:
Niemand in de buurt is te vertrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet wat coffee partners via CouchSurfing?
Wat zijn ze doen danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zaterdag komtterug, zondag mijn beste vriendinnetje, en vanaf dan gaat het snel, hopelijk. Nog 2,5 week voor school weer begint, maar nu kan ik echt vrij weinig
quote:
Zij zijn gewoon naar huis gegaan voor de zomer. Wat normale mensen doen. Wat ik ook had moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zijn ze doen dan.
En kon je niet mee.
ook lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Bart het volgende:
v
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet ik vanavond.
Ja, was misschien wel handig danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zij zijn gewoon naar huis gegaan voor de zomer. Wat normale mensen doen. Wat ik ook had moeten doen
Pics!quote:tering ik hang er echt bij als een vaatdoek
Geen idee, nog nooit eerder gehadquote:
Ook de meiden van je eigen leeftijd niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
Niemand in de buurt is te vertrouwen
In galesburg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook de meiden van je eigen leeftijd niet?
En denk je dat die op CouchSurfing zitten? Ik denk van niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In galesburg?Die hebben allemaal al twee kinderen, of een meth verslaving (of allebei)
Jij zit nu in Galesburg, Illinois? Wat een gat als ik dat zo op Google Maps ziequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In galesburg?Die hebben allemaal al twee kinderen, of een meth verslaving (of allebei)
Ja. Ik zit nu op de hoek van South en Cherry, om precies te zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij zit nu in Galesburg, Illinois? Wat een gat als ik dat zo op Google Maps zie.
Waarom loopt South street van oost naar west?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Ik zit nu op de hoek van South en Cherry, om precies te zijn
Omdat het ten zuiden van Main is?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom loopt South street van oost naar west?
Luie donder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Bart het volgende:
v
[..]
[ afbeelding ]
Deze eet ik vanavond.
quote:
Dan is dit best wel gezond eten.quote:
Dat vond ik dus ook toen ik het zag liggen in de Appiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is dit best wel gezond eten.
Zuidelijke grens van het dorpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom loopt South street van oost naar west?
Oh op die manier. Nou deze mensen vinden me wel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig ook een jaar of 20 ouder zijn dan jij...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En I rest my case...
loop ik van mijn gebouwtje naar het science gebouw waar ik wat moet meten, word ik gevolgd door een geblindeerd busje. Kerel stopt, vraagt om mijn naam. ik vraag hem wat het uitmaakt en hij werd boos. Ik ben het gebouw ingevlucht en hij keerde om
google earth geeft ook een beter beeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:21 schreef Bart het volgende:
Geen Streetview. Wel een foto van Knox College.
iemand suggereerde al een taser gun op mn facebookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Neem voortaan maar pepperspray mee op zak.
ja dat is wsl wel een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Pepperspray zou je in je eigen ogen spuiten?
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, die spray.
Och, je weet het ook elke keer weer zo te draaien...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nou deze mensen vinden me wel leuk
Ik heb echt nooit gezegd dat ik niet met mensen van 20 jaar ouder om kan gaan. Dat maak jij er vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och, je weet het ook elke keer weer zo te draaien...
Wie geeft hier nu aan dat ze moeilijk met mensen kan omgaan die 20 jaar ouder zijn?
Not me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |