abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101135054
quote:
Leuk maar daar heeft de rechter toch echt anders over geoordeeld. Het gaat puur en alleen om die gallerij.

Die niet eens van Samsung is maar van Android. Kansloos dit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101135138
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dan is Samsung hun grootste klant en enkele miljarden per jaar kwijt en stapt Apple naar een van de andere fabrikanten die in de rij staan voor een exclusieve miljardendeal met Apple. :')
Want de LG's van deze wereld zien er inderdaad naar uit om, net als Samsung, voor de rechter gedaagd te worden door hun eigen klant. LG maakt en verkoopt immers ook Android-toestellen. Oh, wacht; "namaak-iphones"... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_101135160
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dus Samsung moet maar een driehoekige telefoon met touchscreen maken? Je snapt zelf toch ook wel dat er niet bijzonder veel ruimte voor design is als je een touchscreen telefoon maakt, aangezien 90 procent van de telefoon, het scherm is.
Bovendien heeft de rechter dat van de hand gewezen.
Het hele concept van een touchscreen telefoon met 90 procent scherm IS een designkeuze. Als dat concept zo voor de hand lag, waarom werd het door niemand gebruikt? Waarom kon een bedrijf als Apple, dat nota bene nog nooit een telefoon had gemaakt, er de eerste mee zijn? Blijkbaar lag het toch niet zó voor de hand.
pi_101135247
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het hele concept van een touchscreen telefoon met 90 procent scherm IS een designkeuze. Als dat concept zo voor de hand lag, waarom werd het door niemand gebruikt? Waarom kon een bedrijf als Apple, dat nota bene nog nooit een telefoon had gemaakt, er de eerste mee zijn? Blijkbaar lag het toch niet zó voor de hand.
Door niemand gebruikt? IBM deed het al begin jaren 90, wat al 1000 x verteld is. Verder was het een logische ontwikkeling waar steeds meer fabrikanten heen gingen, zoals ook LG al deed.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101135282
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Want de LG's van deze wereld zien er inderdaad naar uit om, net als Samsung, voor de rechter gedaagd te worden door hun eigen klant. LG maakt en verkoopt immers ook Android-toestellen. Oh, wacht; "namaak-iphones"... :')
Ik zie het verband niet tussen een leveringscontract en een rechtszaak.
pi_101135333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Door niemand gebruikt? IBM deed het al begin jaren 90, wat al 1000 x verteld is. Verder was het een logische ontwikkeling waar steeds meer fabrikanten heen gingen, zoals ook LG al deed.
Doel je hierop?

woensdag 24 augustus 2011 @ 18:00:39 #57
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101135350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja want door foto's heen swipen is op zoveel andere manieren te doen. Muggenzifterij. Van Apple EN Samsung.
Ja echt een non issue pur sang.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_101135379
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:00 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Doel je hierop?

[ afbeelding ]
Ja. Telefoon met 90% touchscreen.
En vergeet de LG prada niet.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:03:11 #59
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101135448
quote:
Ja dus? Kut he dat Apple concurrentie heeft :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_101135594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik lach me rot als Samsung door al deze onzin een totale leveringsstop van onderdelen voor Apple in het leven gaat roepen. Daar sta je dan met je hippe telefoontjes, je patenten én de totale instorting van je verkoop- en dus winstcijfers, meneer Jobs... >:)
Als dat een probleem zou veroorzaken, kopen ze Samsung gewoon.
pi_101135645
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je weet dat LG met hun Prada-telefoon eerder was?
pi_101135787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja. Telefoon met 90% touchscreen.
En vergeet de LG prada niet.
Oké. Misschien was het niet helemaal duidelijk wat ik bedoelde met "telefoon met 90% touchscreen". Ik bedoelde dit:

Zwarte telefoon met afgeronde hoeken, multitouch portrait capacitief touchscreen met ongeveer 3:4 beeldverhouding en ongeveer 3,5" diagonaal dat 90% van de voorkant beslaat, minimaal aantal knoppen onder het scherm. Ik kan nog verder gaan over de interface: paginerend hoofdscherm bestaande uit een grid van 4x5 icoontjes waarbij de onderste 4 statisch zijn, page control bestaande uit witte cirkels van een paar pixels groot, etcetera etcetera.
pi_101135820
quote:
5s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je weet dat LG met hun Prada-telefoon eerder was?
De Prada werd een paar weken ná de iPhone officieel aan het publiek getoond. Bovendien lijkt de interface van de Prada in niks op die van de iPhone.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:22:31 #64
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101136012
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:13 schreef retorbrapi het volgende:
Zwarte telefoon met afgeronde hoeken, multitouch portrait capacitief touchscreen met ongeveer 3:4 beeldverhouding en ongeveer 3,5" diagonaal dat 90% van de voorkant beslaat, minimaal aantal knoppen onder het scherm. Ik kan nog verder gaan over de interface: paginerend hoofdscherm bestaande uit een grid van 4x5 icoontjes waarbij de onderste 4 statisch zijn, page control bestaande uit witte cirkels van een paar pixels groot, etcetera etcetera.
Bezopen dat hier überhaupt patent op gevraagd kan worden. Sowieso patenten op beeldverhouding is echt te belachelijk. Mooi dat de rechter er in ieder geval niet intrapt. Zou wat zijn als bv Ford in den begin jaren van de auto-industrie een patent had gevraagd voor ronde wielen, instappen via de zijkant enz enz.
pi_101136171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:22 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Bezopen dat hier überhaupt patent op gevraagd kan worden. Sowieso patenten op beeldverhouding is echt te belachelijk. Mooi dat de rechter er in ieder geval niet intrapt. Zou wat zijn als bv Ford in den begin jaren van de auto-industrie een patent had gevraagd voor ronde wielen, instappen via de zijkant enz enz.
Ik heb al teveel verschillende formfactors van telefoons gezien om te geloven dat er maar één logische, voor de hand liggende keuze is.
pi_101136198
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:15 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De Prada werd een paar weken ná de iPhone officieel aan het publiek getoond. Bovendien lijkt de interface van de Prada in niks op die van de iPhone.
Ja, maar je vergeet dat de iPhone bij die aankondiging niet vertoond werd.

De iPhone is pas publiekelijk getoond nadat de LG Prada al in de winkels lag. Daarbij had de Prada ook gewoon een menu van icoontjes met een label.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:30:28 #67
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101136283
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik heb al teveel verschillende formfactors van telefoons gezien om te geloven dat er maar één logische, voor de hand liggende keuze is.
Ja dus?
pi_101136365
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, maar je vergeet dat de iPhone bij die aankondiging niet vertoond werd.

De iPhone is pas publiekelijk getoond nadat de LG Prada al in de winkels lag. Daarbij had de Prada ook gewoon een menu van icoontjes met een label.
Nee hoor, Jobs liet 'm gelijk zien. En de gelijkenissen met de Prada houden bij een menu van icoontjes wel op. De Prada had geen paginering, geen page control, geen dock, geen kinetic scrolling, geen rubberbanding, etcetera.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:37:46 #69
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101136524
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee hoor, Jobs liet 'm gelijk zien. En de gelijkenissen met de Prada houden bij een menu van icoontjes wel op. De Prada had geen paginering, geen page control, geen dock, geen kinetic scrolling, geen rubberbanding, etcetera.
Ja dus? Alsof het rechtvaardig zou zijn als alleen Apple deze implementaties mag gebruiken :') Dan mag Apple wel zogenaamde patenten hebben daarop maar de rechter trapt er dus niet in. Begrijp me niet verkeerd ik vind Apple hele goede spullen maken maar dat zogenaamde alleenrecht op bepaalde implementaties is gewoon kinderachtig.
pi_101136559
Goed dat Apple bakzeil gehaald heeft op een software puntje na. Het symphatieke imago dat ze vroeger hadden is er allang bij ze af.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:42:30 #71
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101136662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:39 schreef Dutchguy het volgende:
Goed dat Apple bakzeil gehaald heeft op een software puntje na. Het symphatieke imago dat ze vroeger hadden is er allang bij ze af.
Je bent niet de enige die er zo tegen aankijkt.

quote:
Eigen imago door het slijk
Tot slot rechtszaken terzijde, Apple schiet zichzelf voor de rechtbank in de voet en tegelijkertijd erbuiten. Voor het algemene publiek. Zeker, de Apple-getrouwelingen kunnen in de handelingen van 'hun' bedrijf, onder leiding van voorman Steve Jobs, gerechtvaardigde verdediging zien tegen luie na-aperij. Het grotere publiek dat Apple-producten wellicht begeert, kan daar anders over denken, of gaan denken.

Zielig, sneu, Apple = M$ (Microsoft), heel extreem, boycotten dat Apple, ik koop niets meer van Apple, en meer van dat soort opruiende geluiden klinken op. Het goede imago is altijd al Apple's grootste goed geweest: magisch, innovatief, revolutionair, makkelijk, fantastisch. Eventueel ook: streng doch rechtvaardig, beschermend. Maar Steve Jobs zit vast niet te wachten op 'veroordelingen' als: marktdespotisme, arrogantie, machtsmisbruik, bullebakgedrag, pesterij.
http://webwereld.nl/de-vijf/107647/5-schoten-in-apple-s-eigen-voet.html
pi_101136821
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Er is bar weinig verschil tussen ALLE smartphones nu. Net zoals de basisvorm van een auto, een vliegtuig, een TV ed allemaal hetzelfde is.

En wederom: de rechter heeft apple afgewezen met hun eisen qua vorm, het gaat nu alleen om een lachwekkend patent op een gallerij die niet eens van Samsung is, maar van Google.
pi_101136824
De SII in oktober al een opvolger? Dat ding is amper drie maanden uit...
pi_101137256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:37 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ja dus? Alsof het rechtvaardig zou zijn als alleen Apple deze implementaties mag gebruiken :') Dan mag Apple wel zogenaamde patenten hebben daarop maar de rechter trapt er dus niet in. Begrijp me niet verkeerd ik vind Apple hele goede spullen maken maar dat zogenaamde alleenrecht op bepaalde implementaties is gewoon kinderachtig.
Ik heb nooit gezegd dat Apple het alleenrecht heeft, of moet hebben. Sterker nog, ik heb altijd gezegd het huidige patentensysteem onzin te vinden. Maar ik ben wel van mening dat Samsung overduidelijk Apple heeft gekopiëerd.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:23 #75
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101137297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef apple_pie het volgende:
De SII in oktober al een opvolger? Dat ding is amper drie maanden uit...
Nee gewoon een software update. De S2 wordt straks nog gewoon verkocht hoor. De overwinning van Apple is een pyrrusoverwinning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')