SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
maar is de kermis een beetje de moeite waard?
Jawel hoor. Waar kom je vandaan? Als je de kermis in rosmalen hebt gezien is dit een reuzekermis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
Den Bosch. Dus de kermis in Rosmalen heb ik niet gezien. Denk dat ik morgenavond eens een kijkje ga nemen! Met een paar biertjes erbij is het al snel leuk..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel hoor. Waar kom je vandaan? Als je de kermis in rosmalen hebt gezien is dit een reuzekermis!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
Met Cam Gigandetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Ben een supervette film aan het kijkenPriest. Snap niet dat ie hier niet in de bios is geweest...
Da's die stinksheriffquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Cam Gigandetdan snap ik het ook niet.
Misschien heeft tie dan daarom niet de bios gehaald.quote:
Ik weet niet. Maar hij is wel tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft tie dan daarom niet de bios gehaald.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar hij is wel tof!
Die gast is echt een kensermongool.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Cam Gigandetdan snap ik het ook niet.
/carequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gast is echt een kensermongool.
Ik heb verder nog nooit van hem gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
KK wel kan je nagaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb verder nog nooit van hem gehoord
Ja van een mixed martial arts film met alleen maar snelle auto's, vechtende gasten en gruwelijk lekkere chicks. Nou jij weer.quote:
Welke editie playgirl stond hij in dan?quote:
Never back down ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja van een mixed martial arts film met alleen maar snelle auto's, vechtende gasten en gruwelijk lekkere chicks. Nou jij weer.
Misschien weet KK dat wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke editie playgirl stond hij in dan?
Ik google hem net.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Never back down ja.Maar dat jij dan uitgerekend zijn naam onthoud is wel erg.
Nadat ik hem gegoogled heb, ben ik het met deze post eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.
Klopt. Ik zag 'm ook meteenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.
Jij weet er heul niks van. Op geen van die chicks kan ik mijn truukje doen hoor.quote:
Maar wel gelijk die neger zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij weet er heul niks van. Op geen van die chicks kan ik mijn truukje doen hoor.
Edit: ok mss op 2-3
Ik zag die neger ook meteen, maar die was ook kei opvallen. Er is wel een ander vet filmpje met zoiets, zal ff zoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wel gelijk die neger zienAls man.
Kut.quote:
quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NeeHeb het twee keer terug gekeken omdat ik het niet geloofde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef shifto het volgende:
Ik zag hem wel, daarintegen wist ik niet hoeveel passes ze maakte
JE LIEGTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:40 schreef shifto het volgende:
Ik zag hem wel, daarintegen wist ik niet hoeveel passes ze maakte
Ja. Dat soort mensen eet ik altijd op. Rauwquote:
Was een film van toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:53 schreef bijdehand het volgende:
Wat zijn we toch een bengeltjes in dit topic he
Ja. Poepfilmquote:
Mag ik een keer meekijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dat soort mensen eet ik altijd op. Rauw
JA JONGE KUT NIET ALS JE DE BALLETJES TELT HEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef shifto het volgende:
yeah ik loog, hoe hebben jullie me toch door
Sjonge jonge, dikke aap die ineens blij komt dansen valt echt wel op hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:55 schreef bijdehand het volgende:
The Little Rascals zijn De Bengeltjes
Inderdaad. Valsspelen op het hoogste niveauquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JA JONGE KUT NIET ALS JE DE BALLETJES TELT HE
Samen kijken als date????quote:
GE GAAT TOCH GEEN BALLETJES TELLEN KUTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JA JONGE KUT NIET ALS JE DE BALLETJES TELT HE
JE MOET DIE BALLETJES TELLEN KUTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:56 schreef shifto het volgende:
[..]
GE GAAT TOCH GEEN BALLETJES TELLEN KUT
dat is net zo dom als voetbal kijken
Oudste grap ooitquote:
Maar is wel lief als we die samen kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was toch een poepfilm
JA JONGE SHIFTOquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JE MOET DIE BALLETJES TELLEN KUT
maar qua voetbal heb je gelijk.
Dat is waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar is wel lief als we die samen kijken.
zelfs WK en EK kijk ik niet echt. Ben wel altijd benieuwd naar de uitslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JA JONGE SHIFTO
eens. Op WK en EK na jwz.
quote:
Ben jij nu een man?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zelfs WK en EK kijk ik niet echt. Ben wel altijd benieuwd naar de uitslagen.
Nee toen bestonden er nog geen grappenquote:
Ja, en ik kan het bewijzenquote:
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee toen bestonden er nog geen grappen
Hoi engeltjequote:
Toen moesten de dino's nog geboren worden.quote:
Moet jij met je hand iets voelen...quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen moesten de dino's nog geboren worden.
Je bent er!quote:
Doe niet zo eng ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet jij met je hand iets voelen...
quote:
Ik kan het ook laten zien maar dat is ook zo raarquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan het ook laten zien maar dat is ook zo raar
Die kan ookquote:
Volgende meet (lees: date) dan, abgesprochen?quote:
Zijn er zoveel van. Vertel eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kan ookken je die met de bakker?
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgende meet (lees: date) dan, abgesprochen?
quote:
quote:
met een kwakje erbovenopquote:
Zo voel ik me nuquote:
Ja, maar ik time het een beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Krijg jij ook steeds een melding dat je te snel post?
Kuikentjes zijn te lief!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:08 schreef bijdehand het volgende:
Barrie zullen we kistjes kopen en samen kuikentjes pletten?
Oke doe maar zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik time het een beetje
Dat kan ook! Deal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kuikentjes zijn te lief!![]()
![]()
Katten doen?
quote:
zit er haar op?quote:
Nee, geen hondjesquote:
Ja. DOOD moeten ze!quote:
Ik voel de passie in het kattenstampen in me opkomenquote:
Ja, gieten we er water over; heeft ie ook eens een nat poesje in z'n handen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
En daarna door KK zijn brievenbus!
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik voel de passie in het kattenstampen in me opkomen
Precies! Toch lief dat je aan hem denkt op zo'n momentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, gieten we er water over; heeft ie ook eens een nat poesje in z'n handen.
Ja. Wij komen zo uit de Natural Born Killers filmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies! Toch lief dat je aan hem denkt op zo'n moment
Door jou ken ik gewoon die film.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wij komen zo uit de Natural Born Killers film
Heb je die ook gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door jou ken ik gewoon die film.
Poging to humor: FAALquote:
Die is serieus vet!quote:
Je gaat 'm toch nooit kijkenquote:
Jawel, ik ga hem downloaden en dan onder schooltijd bekijken. Deal?quote:
Zou ik echt tof van je vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel, ik ga hem downloaden en dan onder schooltijd bekijken. Deal?
That's how I rollquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou ik echt tof van je vinden
Rock n rollquote:
Kan ik echt uren naar luisterenquote:
Noem is een goed nummer dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik echt uren naar luisteren
Papa Oom Maw Maw. Heerlijk op de fiets ;Pquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Noem is een goed nummer dan.
??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Papa Oom Maw Maw. Heerlijk op de fiets ;P
Andere versiequote:
Truste lieverdquote:
Best vetquote:
Wil net zeggenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef bijdehand het volgende:
Eigenlijk is ook alle muziek uit de Vietnamoorlog super
Serieus hoor. Sommige mensen noemen die oorlog 'De oorlog met de beste soundtrack'quote:
Hou ik wel vanquote:
Grappigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus hoor. Sommige mensen noemen die oorlog 'De oorlog met de beste soundtrack'
Alsof die loempia's ons wat kon schelenquote:
Preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof die loempia's ons wat kon schelen
Dan ben ik 10 minuten te vroegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan haal je tenminste je trein.
Te vroeg is ook niet goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben ik 10 minuten te vroeg
Dat liedje ken ikquote:
Oh jij doelt op seks?quote:
Oh ik dacht alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, treinen die vertraging hebben.
Ik haat die 'man'quote:
Niet veel. Mijn Miranda zegt ook altijd: bijdehand, niet nadenken is een van uw specialiteiten he.quote:
Sorryquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet veel. Mijn Miranda zegt ook altijd: bijdehand, niet nadenken is een van uw specialiteiten he.
Die vent is geniaalquote:
Hou je nu minder van me?quote:
Klein beetje.quote:
Of we worden samen uitgestooid door onze honderden kleinkinderenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klein beetje.
Maar ik heb iemand nodig om mijn as later van de Sint Jan te gooien dus het is je vergeven.
Meneer de Bollequote:
Wil jij meerdere vrouwen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of we worden samen uitgestooid door onze honderden kleinkinderen
Nee, alleen jouw. Maar we krijgen vijf tweelingen. En die krijgen ook allemaal kinderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij meerdere vrouwen dan?
Van Samson en Gertquote:
Toch niet vijf tweelingen tegelijk he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, alleen jouw. Maar we krijgen vijf tweelingen. En die krijgen ook allemaal kinderen.
Nee joh. Je bent toch geen hondquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch niet vijf tweelingen tegelijk he?
Oke goed om te weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh. Je bent toch geen hond
Da's je geraaiequote:
Hoe awesome is een tienlingquote:
Dan pakte ik de auto, ging ik naar je toe en keken we alle afleveringen van die twee lovers.quote:
Wel als het allemaal kleine handjes zijn.quote:
Oh daar kom ik dan nu wel heel gemakkelijk vanafquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan pakte ik de auto, ging ik naar je toe en keken we alle afleveringen van die twee lovers.
Dat dacht jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh daar kom ik dan nu wel heel gemakkelijk vanaf
Echt niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel als het allemaal kleine handjes zijn.
Da's een droom van mijquote:
Die exact gelijk zijn aan mij.quote:
Vanavond ben jij Samsonquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die exact gelijk zijn aan mij.
En dan krijgen ze allemaal een high five als ze naar school gaan.quote:
Ja dat is wel tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan krijgen ze allemaal een high five als ze naar school gaan.
quote:
Da's te hopen. Anders stoot ik ze af...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is wel tofWorden het allemaal jongentjes?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat ben je wel in ons rollenspel!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's te hopen. Anders stoot ik ze af...
Dan mag jij ze opvoeden.quote:
'auw'quote:
Met de riem!quote:
Nee, die krijgen halsbanden met elektriciteit omquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat doe je met jongens.
Dan wil ik niet weten hoe jij meisjes zou opvoedenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die krijgen halsbanden met elektriciteit om
Ik ook niet, maar een kuishiedsgordel kregen ze sowiesoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jij meisjes zou opvoeden
YEAH!quote:
En je zoons mogen erop losneuken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een kuishiedsgordel kregen ze sowieso
Ja. Maar niet met elkaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En je zoons mogen erop losneuken?
Dan lijk je net een moslim. Daar mogen de mannen ook alles maar de vrouwen niets.quote:
Mijn kinderen worden niet besneden en mijn vrouw mag haar hoofd gewoon laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan lijk je net een moslim. Daar mogen de mannen ook alles maar de vrouwen niets.
Goh wat sociaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden niet besneden en mijn vrouw mag haar hoofd gewoon laten zien.
Ik ben een goede vaderquote:
Ik heb jou ook opgevoedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer?
Nee mijn kinderen zijn weggelopen.quote:
Niet weggezwommen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mijn kinderen zijn weggelopen.
Nee, want als ik jou had opgevoed had je nooit met mij gemeetquote:
Zo de wc in!quote:
Bruidstaart!quote:
Niks tegen mijn opvoeding hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want als ik jou had opgevoed had je nooit met mij gemeet
Ik ben er blij meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niks tegen mijn opvoeding he
Alsof jij jouw eieren niet ongebruikt weggooitquote:
Ze hadden wel met dochter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef bijdehand het volgende:
My love of my life went to Spain and all I got was this lousy T-shirt
En father, brother, sisterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze hadden wel met dochter.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij jouw eieren niet ongebruikt weggooit
quote:
Niks van meegekregenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:57 schreef bijdehand het volgende:
Spanje met hun Indonesiërs die troep verkopen
Ja. Fed wil nog geen vader worden.quote:
In Callela had je die keiveel. Stinkmensen.quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Fed wil nog geen vader worden.
Ik ben blij dat je me wilde ontmoetenquote:
Sate kennen ze wel makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Callela had je die keiveel. Stinkmensen.
Zei hij tegen zijn zusje toen ze vroeg: 'waarom doe je een condoom om?'quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |