Misschien heeft tie dan daarom niet de bios gehaald.quote:

Ik weet niet. Maar hij is wel tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft tie dan daarom niet de bios gehaald.

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar hij is wel tof!

Die gast is echt een kensermongool.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Cam Gigandetdan snap ik het ook niet.

/carequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gast is echt een kensermongool.

Ik heb verder nog nooit van hem gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]

KK wel kan je nagaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb verder nog nooit van hem gehoord

Ja van een mixed martial arts film met alleen maar snelle auto's, vechtende gasten en gruwelijk lekkere chicks. Nou jij weer.quote:

Welke editie playgirl stond hij in dan?quote:

Never back down ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja van een mixed martial arts film met alleen maar snelle auto's, vechtende gasten en gruwelijk lekkere chicks. Nou jij weer.

Misschien weet KK dat wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke editie playgirl stond hij in dan?

Ik google hem net.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Never back down ja.Maar dat jij dan uitgerekend zijn naam onthoud is wel erg.

Nadat ik hem gegoogled heb, ben ik het met deze post eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]

Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.quote:

Smoesjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.

Klopt. Ik zag 'm ook meteenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Slechte test want zijn voornamelijk lelijke wijven en die nigger is opvallend.

Jij weet er heul niks van. Op geen van die chicks kan ik mijn truukje doen hoor.quote:

Maar wel gelijk die neger zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij weet er heul niks van. Op geen van die chicks kan ik mijn truukje doen hoor.
Edit: ok mss op 2-3

Ik zag die neger ook meteen, maar die was ook kei opvallen. Er is wel een ander vet filmpje met zoiets, zal ff zoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wel gelijk die neger zienAls man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |