je BENT in den haag??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ben net weer zover dat ik naar Den Haag toe ben gereden
Ik denk het jaquote:
Dat ook. Voel je mijn aanwezigheid niet dan? Of vielen die donkere wolken boven de stad niet op?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Ik moest vandaag ook even bellen naar een leverancier. Kwam ook in zo'n irritant stem-keuze-menu terecht. Moest natuurlijk eerst alles afluisteren voordat ik wist dat ik overig moest hebben. Maar daarna gelukkig snel geholpen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
Best handig zo'n keuzemenu van de Belastingdienst. Mijn vraag paste bij vrijwel alle opties, dus koos ik maar voor 'overig'. Vervolgens werd ik zo vaak doorverbonden dat ik alsnog alle keuze-opties heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope.. spoed klusjes tussen doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is die nog niet klaar?
succes dan...
maar ik ga lekker naar huis lopen
quote:
welk land zit JIJ dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef crv het volgende:
heb verdorie gewoon geen tijd om te leven![]()
en dan moet je ook nog werken met die hitte![]()
gefeli danquote:
Even je konijn knuffelen dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel ST is vrij dus ....quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even je konijn knuffelen dan!Als ik thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat andere kan volgend jaar pas
![]()
quote:
quote:
quote:
hoezo heb je een neukverbod opgekregenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik thuis benEn dat andere kan volgend jaar pas
Wootquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo heb je een neukverbod opgekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |