ik weet ook niet wat ik benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben ik nou? Identiteitscrisis en al
Dit een SC noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Fantastisch, vooral nu er toch een SC is gekomen whehe
Zelf onderzoek ik ook een beetje moeilijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben ik nou? Identiteitscrisis en al
Nee.quote:
Je bent viesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef vieze_freddie het volgende:
Wie wilt zijn eerlijke mening over mij geven, ik ben onzeker
Laatste keer Leidseplein hebben we zonder slapen/kotsen volbracht...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die amsterdamse straten zien er ook zo comfortabel uit !
Zie het topic midbies zitten kwa user nummer tussen 15486 en 56897 dus jij iig niet maar misschien ook wel dat hangt vaniemand anders af ..quote:
quote:
Ik tiep een meel, wat wil je nou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelf onderzoek ik ook een beetje moeilijk?
Ja dat was wel mild eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Laatste keer Leidseplein hebben we zonder slapen/kotsen volbracht...
We mochten alleen de Melkweg niet meer in..
quote:
quote:Jezelf tot oldbie bombarderen op het forum zal slechts tot hoongelach leiden. De oldbie begrijpt best dat ook jij het graag zou willen zijn, maar omdat het nou 1x een natuurlijke selectie is, zal dat een utopie blijven.
Jij bent Luna.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef twi het volgende:
Geweldig stuk, maar waarom schrijft een kutnewbie zoiets?
Helemaal mee eens. De pijn van BBQSausage...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geeft niets, ik weet dat het diep bij je zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |