U jelly?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Stuur ze allemaal gewoon een PM ofzoDe tering
Ben je al te dik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen pudding
ORIGINEEL AHAHAHquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen pudding
niet doen, gewoon niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Xsummergirlx je hoort erook bij maar typen loopt vast ennzospeciale
voor jou
DAT WIST IK WELquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef Trannellius het volgende:
MarokkaanseKip
De eerste marokkaan die niet snapt dat tussen Marokko en Nederland 2 uur tijdsverschil zit
nee gewoon niet bij summer doenquote:
Klopt, want dat is anderhalf uur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DAT WIST IK WEL
ALLEEN SPANJE NIET
tfoequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nee gewoon niet bij summer doen
kquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Klopt, want dat is anderhalf uur.
Meer dan ieder ander op dat lijstje.quote:
Moet jij niet je mamma erbij halen?quote:
Kiskanmaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nee gewoon niet bij summer doen
eey je kent mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Van bepaalde bronnen heb ik vernomen dat coban zo slaat
[ afbeelding ]
Hayir o kizi nefret ediyorum, onun amqimquote:
Omg dat ben ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
hell yeahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent die mafkees die er bij staat te kijken?
Ik zei toch dat jij mij in een jongensvorm bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Omg dat ben ikmaar dan in een jongensvorm
Wie zijn die bronnen?
wat een stoere opmerking aii box mattie ;pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet jij niet je mamma erbij halen?
Spannend wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
Blij doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wat een stoere opmerking aii box mattie ;p
Je burenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Omg dat ben ikmaar dan in een jongensvorm
Wie zijn die bronnen?
niet blij doen en huilen om een opmerking van playingwithfirequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Blij doen![]()
is een applausje waard.
Pislik zulke woorden mag je niet bij een abla zeggen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hayir o kizi nefret ediyorum, onun amqim
Hehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Pislik zulke woorden mag je niet bij een abla zeggen ja![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
niet blij doen en huilen om een opmerking van playingwithfire
We do not forgive. We do not forget. Expect us.quote:
Geen zin om uit terekenenquote:
De TS ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Alle users in dit topic op Dimens en Trannellius na
Eey ik was chill in mijn moeders plasma ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef coban het volgende:
[..]
Geen zin om uit terekenen
MOEST JE MAAR EERDER GEBOREN WORDEN HE
Doe maar wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We do not forgive. We do not forget. Expect us.
Ook al heeft ze iets me OV, nee.quote:
11?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey ik was chill in mijn moeders plasma ofzoik bleef 11 maanden in mijn moeder
Like a boss.
Inclusief jij dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mijn oma noemt me tohumluk en wilt me steeds op rugby inschrijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
11?YUUUUUUUUUH. 8 weken te laat geboren?
_!!!
okiii !!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook al heeft ze iets me OV, nee.
Zwak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook al heeft ze iets me OV, nee.
Jonge is binnen 4 maanden ingepalmdquote:
Hahahaha watquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn oma noemt me tohumluk en wilt me steeds op rugby inschrijven_!
5 sry 5 (zijn er 5)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jonge is binnen 4 maanden ingepalmd!
Aw OV zei tegen mij 4 jammerquote:
Ik ook met mijn zusje van 6 om mijn god damd afstandbediening te krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha wat
Ik doe al rugby bij ons thuis
Heb je gefaald met hosselen ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hm nee zijn er toch 5 sryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Aw OV zei tegen mij 4 jammer
Lief stelletje wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van je zusje? Pussssyyyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ook met mijn zusje van 6 om mijn god damd afstandbediening te krijgen
Als jij van haar wint krijg je 1000 euriesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van je zusje? Pussssyyy
Ow dan was het een misvattingquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je gefaald met hosselen ofzo?![]()
Je haat slaat nergens op namelijk
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ow dan was het een misvatting
Maarja OV is ook maar een mens, dus neem het hem niet kwalijkquote:
Openbaar Vervoer is geen mensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maarja OV is ook maar een mens, dus neem het hem niet kwalijk
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maarja OV is ook maar een mens, dus neem het hem niet kwalijk
Goed lezen! Jij hoort er ook bij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Stomme coban ,mij weer vergeten he
Moet ik om iets naar hem te zeggen het eerst naar jou zeggen of mag ik het hem direct zeggen?quote:
Als ik een TS ben kan niemand mijn topic kapen. Ik ben coban. Daarom.quote:
ik ben zijn secretaressequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet ik om iets naar hem te zeggen het eerst naar jou zeggen of mag ik het hem direct zeggen?
Moet dan maar snel eens een klacht indienenquote:
ok dien maar een klacht inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet dan maar snel eens een klacht indienen
zal ik zeker doenquote:
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.quote:
Je kent me niet eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.
Wat de fuck praat jij man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
EN hier zat ik op te wachten,quote:
2 keer whyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
EN hier zat ik op te wachten,
[ afbeelding ]
Why y u soquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
EN hier zat ik op te wachten,
[ afbeelding ]
Kardesim o ipneler bana ne yaptigini bilsenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Hey kardesim stop even met haten tmm? Allebei stoppen.
Oordelen over mensen die je niet eens kent is gewoon zo laf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou gebruiken, maar hadden toch sommige FOK!ers gelijk
Anlat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kardesim o ipneler bana ne yaptigini bilsen
Als je mij wilt ontmoeten vind ik het bestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:53 schreef vieze_freddie het volgende:
Stoere praatjes hebben op een forum..... EEN FORUM
Naja, ik geloofde ze ook niet eerst jij was diegene die mijn UI had gemaakt voor Squirrel.d maar eey nu zie ik het zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oordelen over mensen die je niet eens kent is gewoon zo laf.
Da kucuksun onun ucunquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je mij wilt ontmoeten vind ik het best..... VIND IK HET BEST
Ik snap de relevantie niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, ik geloofde ze ook niet eerst jij was diegene die mijn UI had gemaakt voor Squirrel.d maar eey nu zie ik het zelfnamen enz. kloppen.
Stoer praten op FOK! ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]maak je zelf nou niet nog belachelijker
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stoer praten op FOK! ...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stoer praten op FOK! ...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet jij niet je mamma erbij halen?
Tuurlijk niet, jij weet ook niet welke accounts ik eerder heb gebruiktquote:
Jawel, Squirrel.D met die gepainte UI van eekhoorn en alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij weet ook niet welke accounts ik eerder heb gebruikt
En ik bedoelde dat ik jou eerst wel een ''toffe'' gozer vond.
Ugh ik herhaalde wat hij tegen mij zeiquote:
En je denkt dat squirrel.d mijn enige account wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, Squirrel.D met die gepainte UI van eekhoorn en alles.![]()
Ik mocht jou ook wel, snap alleen niet waarom je zo haat op zomermeisje terwijl ongefundeerd is.
Wij hebben tenminste nog enige reden voor het kleineren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ugh ik herhaalde wat hij tegen mij zeimaar klopt jullie letten alleen op wat ik nu zeg en proberen mij daarop te kleineren.
[ afbeelding ]
Geen idee, kan me niet echt druk maken om wie er achter welke account zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En je denkt dat squirrel.d mijn enige account was?
Kijk gewoon je post terugquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog enige reden voor het kleineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Geen idee, kan me niet echt druk maken om wie er achter welke account zit.
En dan? Wat hoor ik daaruit op te maken volgens jou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk gewoon je post terug
Als ik me nog goed herinner was je even zielig als oostblokkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan? Wat hoor ik daaruit op te maken volgens jou?
Als ik me nog goed herinner zat je te slijmen in mijn fobo zoals skippy22.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als ik me nog goed herinner was je even zielig als oostblokker
Oh begint het kwartje te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als ik me nog goed herinner zat je te slijmen in mijn fobo zoals skippy22.
Ben jij er zo een ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh begint het kwartje te vallen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef xSummergirlx het volgende:
Sowieso haten op iemand om iets wat je je niet eens goed herinnert.Ga toch weg.
Wat bemoei jij eigenlijk meequote:
Ik hou er niet van als mensen die ik mag beledigd worden zonder fatsoenlijke aanleiding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat bemoei jij eigenlijk mee, moet je haar steunen? Ben jij er zo een ja?
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen die ik mag beledigd worden zonder fatsoenlijke aanleiding.
Wat zou het anders zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tuurlijkdat is het vast en zeker.
Ja, what else?quote:
Wie backstab ik danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja, leuk om jullie backstabbers weer gezien en gesproken te hebben toedels.
Kapot van binnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Geadoreerd worden door een turkmetsnor
Jij hoort er natuurlijk ook bij, maar mijn hand deed pijn van het typen. Dit geldt eveneens voor plastic_zakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent mij vergeten te noemen in de OP.
Omdat er kwaliteitsusers zoals ikzelf zijn vermeld in de OP.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom blijft die oeverloze topic open eigenlijk?
Narcist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat er kwaliteitsusers zoals ikzelf zijn vermeld in de OP.
juistem jij begrijpt het mijn vriendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Geadoreerd worden door een turkmetsnor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |