ok dien maar een klacht inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet dan maar snel eens een klacht indienen
zal ik zeker doenquote:
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.quote:
Je kent me niet eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.
Wat de fuck praat jij man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.
EN hier zat ik op te wachten,quote:
2 keer whyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
EN hier zat ik op te wachten,
[ afbeelding ]
Why y u soquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
EN hier zat ik op te wachten,
[ afbeelding ]
Kardesim o ipneler bana ne yaptigini bilsenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Hey kardesim stop even met haten tmm? Allebei stoppen.
Oordelen over mensen die je niet eens kent is gewoon zo laf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou gebruiken, maar hadden toch sommige FOK!ers gelijk
Anlat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kardesim o ipneler bana ne yaptigini bilsen
Als je mij wilt ontmoeten vind ik het bestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:53 schreef vieze_freddie het volgende:
Stoere praatjes hebben op een forum..... EEN FORUM
Naja, ik geloofde ze ook niet eerst jij was diegene die mijn UI had gemaakt voor Squirrel.d maar eey nu zie ik het zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oordelen over mensen die je niet eens kent is gewoon zo laf.
Da kucuksun onun ucunquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je mij wilt ontmoeten vind ik het best..... VIND IK HET BEST
Ik snap de relevantie niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, ik geloofde ze ook niet eerst jij was diegene die mijn UI had gemaakt voor Squirrel.d maar eey nu zie ik het zelfnamen enz. kloppen.
Stoer praten op FOK! ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]maak je zelf nou niet nog belachelijker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |