Da kucuksun onun ucunquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je mij wilt ontmoeten vind ik het best..... VIND IK HET BEST
Ik snap de relevantie niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, ik geloofde ze ook niet eerst jij was diegene die mijn UI had gemaakt voor Squirrel.d maar eey nu zie ik het zelfnamen enz. kloppen.
Stoer praten op FOK! ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]maak je zelf nou niet nog belachelijker
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stoer praten op FOK! ...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet bij u natuurlijk, u bent zo onvrouwelijk, achterdochtig en zielig als wat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stoer praten op FOK! ...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet jij niet je mamma erbij halen?
Tuurlijk niet, jij weet ook niet welke accounts ik eerder heb gebruiktquote:
Jawel, Squirrel.D met die gepainte UI van eekhoorn en alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij weet ook niet welke accounts ik eerder heb gebruikt
En ik bedoelde dat ik jou eerst wel een ''toffe'' gozer vond.
Ugh ik herhaalde wat hij tegen mij zeiquote:
En je denkt dat squirrel.d mijn enige account wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, Squirrel.D met die gepainte UI van eekhoorn en alles.![]()
Ik mocht jou ook wel, snap alleen niet waarom je zo haat op zomermeisje terwijl ongefundeerd is.
Wij hebben tenminste nog enige reden voor het kleineren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ugh ik herhaalde wat hij tegen mij zeimaar klopt jullie letten alleen op wat ik nu zeg en proberen mij daarop te kleineren.
[ afbeelding ]
Geen idee, kan me niet echt druk maken om wie er achter welke account zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En je denkt dat squirrel.d mijn enige account was?
Kijk gewoon je post terugquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog enige reden voor het kleineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Geen idee, kan me niet echt druk maken om wie er achter welke account zit.
En dan? Wat hoor ik daaruit op te maken volgens jou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk gewoon je post terug
Als ik me nog goed herinner was je even zielig als oostblokkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan? Wat hoor ik daaruit op te maken volgens jou?
Als ik me nog goed herinner zat je te slijmen in mijn fobo zoals skippy22.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als ik me nog goed herinner was je even zielig als oostblokker
Oh begint het kwartje te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Als ik me nog goed herinner zat je te slijmen in mijn fobo zoals skippy22.
Ben jij er zo een ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh begint het kwartje te vallen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef xSummergirlx het volgende:
Sowieso haten op iemand om iets wat je je niet eens goed herinnert.Ga toch weg.
Wat bemoei jij eigenlijk meequote:
Ik hou er niet van als mensen die ik mag beledigd worden zonder fatsoenlijke aanleiding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat bemoei jij eigenlijk mee, moet je haar steunen? Ben jij er zo een ja?
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen die ik mag beledigd worden zonder fatsoenlijke aanleiding.
Wat zou het anders zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tuurlijkdat is het vast en zeker.
Ja, what else?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |