Mietjequote:
TEEEWEEEEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik kan wel blijven maar dan val ik tijdens het fokken in slaapquote:
Dan moet je tijdens je slaap proberen te fokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan wel blijven maar dan val ik tijdens het fokken in slaap
Jij zegt expres mietje zodat ik boos word en niet ga slapen he! Seni uyanikquote:
Oke, nog even dan. (oerbeer dat kan ik alquote:
Dat is leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan wel blijven maar dan val ik tijdens het fokken in slaap
Die ram ik in zijn gezicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, nog even dan. (oerbeer dat kan ik al)
Wie ramt me in mijn gezicht?
U mad?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jij zegt expres mietje zodat ik boos word en niet ga slapen he! Seni uyanik
hahaaa ik droom al lucide sinds ik klein was ik kan niet andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil ook lucide dromen maar daarin faal ik
Heb je al een adoratietopic?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
hahaaa ik droom al lucide sinds ik klein was ik kan niet anders
SERIEUS?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
hahaaa ik droom al lucide sinds ik klein was ik kan niet anders
Niemand adoreert mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je al een adoratietopic?
babani soglerim haquote:
Cool dat ga ik proberenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is fucking baas.
Kan je je dromen controleren enzo.
[ afbeelding ]
Geen idee, voor ik ga slapen bedenk ik waar ik wil zijn en wat ik ga doen, en tijdens het dromen kan ik besturen als het me niet bevalt. Is soms wel supervermoeiendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SERIEUS?
ik heb 1 x gelucidedroomt ()
hoe doe je dat
Sickquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is fucking baas.
[ afbeelding ]
nope.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SAISAI MEET [FOK! MEET] Zwolle! #4
Ik kan waarschijnlijk niet......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SAISAI MEET [FOK! MEET] Zwolle! #4
Wel op de misschien lijst? misschien trek jij fokkers aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk niet......
Daar durf ik nog niks over te zeggen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel op de misschien lijst? misschien trek jij fokkers aan.
Horror.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Straks bevallingsverhalen op RTL8 kijken. Altijd spannend.
ga je ook binnenkort bevallen en moet je kijken van je wederhelft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Mensen die samen zwanger zijn en samen bevallen.quote:
Nou nee, niet echt... tenminste.... niet dat ik weetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
ga je ook binnenkort bevallen en moet je kijken van je wederhelft?
moet jij niet slapen ?quote:
ja tenzij het kind niet van jou is. Wat in jouw geval het meest plausibel is.quote:
waarom wil ze dan ineens kijken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt... tenminste.... niet dat ik weet![]()
Bhehehe!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Een man kan fysiek gezien niet zwanger zijn. Wel kan een stel in verwachting zijn van een kind, maar niet zwanger. Voor zo ver ik weet, dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja tenzij het kind niet van jou is. Wat in jouw geval het meest plausibel is.
of heb je wel eens seks gehad?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ayay, die Myraela. Ik krijg het toch altijd een beetje warm als zei mensen op hun nummer zet![]()
Ik voel die dingen aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom weet jij wat ik nu luister?
Waar nu weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ayay, die Myraela. Ik krijg het toch altijd een beetje warm als zij mensen op hun nummer zet![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heeft er geen ene flikker mee te maken.
Dan was gewoon omdat ik dat ook luister.quote:
Dat lijkt me eng manquote:Kijk naar een horloge. Bedek het horloge en kijk daarna nogmaals hoe laat het is. Vaak zal de klok vreemde dingen vertonen, andere tijd bijvoorbeeld, omdat men wacht op informatie (dat is men gewend van een klok) in plaats van dat men de droom zelf invult. De klok kan geen informatie geven, omdat de klok niet bestaat.
Ook teksten zijn meestal onstabiel: vaak bewegen de letters en als je ze probeert te lezen, lukt dat meestal niet of moeizaam.
Schakel het licht aan en uit. In een droom zal het meestal nauwelijks lichter of donkerder worden.
Probeer te zweven of te vliegen.
Doe je mond dicht en knijp je neus dicht en probeer dan te ademen. In een droom zal dit gewoon lukken.
Begin met lopen, je zult niet moe worden.
Loop door een muur of steek er een hand doorheen.
Kijk in een spiegel. Spiegels in dromen geven niet precies jouw spiegelbeeld weer.
Kijk naar je handen. In dromen heb je vaak meer vingers, zijn je handen vervormd of kan je er doorheen kijken. Een vinger er doorheen steken volstaat ook.
Vraag jezelf af wat je tien minuten geleden deed. Als je je dat kan bedenken en het logisch is, weet je dat je niet droomt. In je dromen verspringt de tijd vaak en is tijd onlogisch.
Maar dan weet ik dat ik enge dingen ga dromen, en dat ik dan niet kan opstaan. Hoe sta je daar eigenlijk uit op?quote:
Het is "Tijd voor MUZAK!"quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Ik nam het als voorbeeldquote:
Is DV het mooiste meisje wat je kent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Ik heb net een tijdje naar jouw UI gekekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Damn aight.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Isaacanushoofd. het volgende:
beatrix keihard in haar smoel swaffelen.
Aight ik ga ook lucide dromen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
horneyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aight ik ga ook lucide dromen.
Well hello there
How are you doing tonight?
I am so horney take off your clothes
[ afbeelding ]
Ken er zat in 't echt die mooier zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?
Ja maar van FOK!? Als je natuurlijk echt zou gaan voor de non FOK!kers denk je natuurlijk aan Suzan Coffey.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ken er zat in 't echt die mooier zijn
quote:
Weetniet kan me niet veel boeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar van FOK!? Als je natuurlijk echt zou gaan voor de non FOK!kers denk je natuurlijk aan Suzan Coffey.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
So, waar hebben jullie lieve NBers het over?
Lucide dromenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
Maar serieus kan dat? Denken aan een 13 jarige suzan coffey waarmee je allemaal leuke dingen kan doen en dat dan ook echt denken dat je dat voelt? En zien enzo? En horen enzo?
geef dan serieus antwoord op mijn vraagquote:
gewoon wakker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Maar hoe sta je op uit zo'n lucide droom dan?
Weet ik niet man, heb nooit zoiets gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
geef dan serieus antwoord op mijn vraag
Dat zal toch wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
Als je denkt zo van "nu wil ik wakker worden" dan word je toch lucide wakker?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Nouja, Aight, dan gaan we jou als proefpersoon gebruiken. Denk maar aan het lekkerste wijf dat je kent die met je piemol zit te spelen.
?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
Oh wat de fuck die post was onzichtbaar net?
Alle plaatjes doen het gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
Oh wat de fuck die post was onzichtbaar net?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is fucking baas.
[ afbeelding ]
He wat, ik kon deze post net niet zien, en snapte dus niet wat Chloro gequote had:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle plaatjes doen het gewoon
maar het gaat om deze...
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Nouja, Aight, dan gaan we jou als proefpersoon gebruiken. Denk maar aan het lekkerste wijf dat je kent die met je piemol zit te spelen.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de 112e geboortedag van Jorge Luis Borges aan het vieren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
freezepop wweet jij iets over lucide slapen?
koel oke weet je hoe je wakker kan worden terwijl je aan het lucinerend slapen ben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hond
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hond
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
Man ik durf niet meer te slapen na het horen over lucide dromen man straks krijg ik ereen en word het een nachtmerrie
Snap 'm niet.quote:
Nee. Soms lukt het niet of soms gaat het totaal anders en kun je het niet meer controllen. Dan word ik meestal wakker ofzo. Of soms wordt een lucide droom een normale droom. Maar ik heb wel altijd door dat ikdroomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geen
je hebt je zin, nou oprotten!quote:
Serieus?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geen
Niet bepaald lekker neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag voor het eerst een goulashkroket gegeten. Wat een smerige dingen.
daarom altijd volumequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Oordopjes indoen, muziek aanzetten, muziek keihard in je oor, kapotschrikken alles.
Ja man, vergeten man.quote:
2x gehad in totaal, daarna lukte het niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja, ik droomdus wel lucide. Wie nog meer?
jij nogaspekulant!quote:
Kan gebeuren ik vergeef het je direct.quote:
Nu allemaal woorden roepen die van die site komen.quote:
Gelukkig maar, even bang dat je dat niet zou doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan gebeuren ik vergeef het je direct.
The fuck..quote:
Het ontstaan van de SCquote:
Mooi.quote:
Oké.quote:
Jij moet ook maandag weer beginnen he?quote:
HAHA IK NIET.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet ook maandag weer beginnen he?
Hoe lang geef jij het de tijd voor het mis gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
SC's in ONZ, yeah, like that is going to work.
MAAR JIJ HEBT NAUWELIJKS VAKANTIE GEHAD.quote:
Geen week.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang geef jij het de tijd voor het mis gaat?
Maar die begint vrijdag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT NAUWELIJKS VAKANTIE GEHAD.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet ook maandag weer beginnen he?
Gewoon nog week vakantie nemen man, fuck het systeem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze nog niks hebben laten weten dus weet ik het eigenlijk niet
Neuk die poep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon nog week vakantie nemen man, fuck het systeem.
Wacht maar, ik krijg later keiveel vakantie terwijl jij dan lekker moet werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen week.
[..]
Maar die begint vrijdag.
Wat moet je weten dan? Plattegrondje nodig van je school?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze nog niks hebben laten weten dus weet ik het eigenlijk niet
Ik plan voor mijn dertigste financieel onafhankelijk te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg later keiveel vakantie terwijl jij dan lekker moet werken.
Oh. Trouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik plan voor mijn dertigste financieel onafhankelijk te zijn.
Groetjes thuis man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Gister hadden we er tegen deze tijd al 3 vol ofzo. Ik ga dan ook slapen en zal niet meehelpen deze vol te krijgen. Toedeledoki!
Bedankt voor het toch meehelpenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Gister hadden we er tegen deze tijd al 3 vol ofzo. Ik ga dan ook slapen en zal niet meehelpen deze vol te krijgen. Toedeledoki!
Trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet op huwelijkse voorwaarden.quote:
Mua, introductie in blok, klas, rooster enzo zouden wel handig zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet je weten dan? Plattegrondje nodig van je school?
Prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet op huwelijkse voorwaarden.
Bob, geile beer, ik heb je gemist man.quote:
Wederom falen je hosselskills.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bob, geile beer, ik heb je gemist man.
quote:
Hihi boobquote:
Vertel jij het mij maar.. Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Bob wat is er met ARG7 gebeurd btw?
Hmm raar, jij was toch diegene met een baseball?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hihi boobHey you
[..]
Vertel jij het mij maar.. Ik snap het niet meer
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
Holy shit heeft ARG7 al bijna 400 delen
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.quote:
Dalandoquote:
Nog geen reguliere bezoeker?quote:
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?quote:
2 stuks in m'n broek..hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmm raar, jij was toch diegene met een baseball?
Je hoeft je neit te schamenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.
[..]
Dalando
[..]
Nog geen reguliere bezoeker?
[..]
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?
[..]
2 stuks in m'n broek..hihiMaar nee, dat was ik niet
Darn je lijkt er best veel opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.
[..]
Dalando
[..]
Nog geen reguliere bezoeker?
[..]
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?
[..]
2 stuks in m'n broek..hihiMaar nee, dat was ik niet
Ik snap je post nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hoeft je neit te schamenIk ben het maar
Ik ben DV niet.
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Darn je lijkt er best veel op, je deed destijds toch ook aan tinychat met ARG7?
Naja dan verwar ik jou met iemand andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap je post niet
[..]
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?Ik deed soms wel mee met de tinychat van ARG7 ja
Oke, succes met snappen he,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap je post niet
[..]
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?Ik deed soms wel mee met de tinychat van ARG7 ja
Vast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar is het wel weer mogelijk om wakker te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Sjapoela het volgende:
Luicide dromen is lastig, wil het wel eens gaan proberen te leren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Sjapoela het volgende:
Luicide dromen is lastig, wil het wel eens gaan proberen te leren
Dat is de grote vraagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar is het wel weer mogelijk om wakker te worden?
Zoals je het nu doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
Wat is de officiele/echte schrijfwijze van Khaddafi?
Vast een aantrekkelijke jongeman welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja dan verwar ik jou met iemand anders.
Laat mij maar zitten met al deze vragenquote:
I know youquote:
Ligt eraan in welke taal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
Gadaffi is toch de meest gebruikte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
gewoon dit 3x proberen, ga het vannacht proberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik droomde vroeger wel eens lucide. Nu kan ik het niet meer.
Dan zou het Ghadaffi moeten zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Gadaffi is toch de meest gebruikte?
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Dat zal helpen, jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XD
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Ja, maar das wiki...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Nog beter, volgens wikipedia is het Qadhafi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moammar_al-Qadhafi
Nee nogsteeds. I wanna know moar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Gaat het nu alweer over die lucide dromen?
Ja zoietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?Niet kunnen bewegen icm nachtmerrie en niet slapen. Bah brr
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
En er is ook zo iets met zwarte figuren of dingen in je kamer ofzo, ook zwaar creepy.
Slaap lekker dalijk hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebben
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.quote:
Ehrm, je gaat voor de 4 uur slaap dat weet je nu?quote:
Maar dat moet je er net uit, das kutquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.
Nee, het word hier licht om 6:15 hoor. En dan word ik wakker om 7 uur, veel koffie enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar dat moet je er net uit, das kut
Quickfixquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
Er was weer bliksem enzo beloofd voor vanochtend.
Is goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef Dalando het volgende:
Ik weet een goeie TT mag ik de lapo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |