quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de 112e geboortedag van Jorge Luis Borges aan het vieren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de 112e geboortedag van Jorge Luis Borges aan het vieren
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
freezepop wweet jij iets over lucide slapen?
koel oke weet je hoe je wakker kan worden terwijl je aan het lucinerend slapen ben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hond
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja man dromen en dan zelf beinvloeden en kunnen vliegen op de rug van een.hond
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
Man ik durf niet meer te slapen na het horen over lucide dromen man straks krijg ik ereen en word het een nachtmerrie
Snap 'm niet.quote:
Nee. Soms lukt het niet of soms gaat het totaal anders en kun je het niet meer controllen. Dan word ik meestal wakker ofzo. Of soms wordt een lucide droom een normale droom. Maar ik heb wel altijd door dat ikdroomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geen
je hebt je zin, nou oprotten!quote:
Serieus?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kan alles dromen wat je wilt dus als je geen nachtmerrie wilt krijg je er geen
Niet bepaald lekker neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag voor het eerst een goulashkroket gegeten. Wat een smerige dingen.
daarom altijd volumequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Oordopjes indoen, muziek aanzetten, muziek keihard in je oor, kapotschrikken alles.
Ja man, vergeten man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |