Akoestische gitaar comboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef KaMo het volgende:
Geen gitaar combo's meer? Stack is niet ideaal voor op mijn studentenkamer
En hoeveel moet je ongeveer hebben voor die bascombo?
Ga voor de pershing top manquote:
200 watt gekquote:
Gewoon even de snaren oprekken door ze omhoog te trekken, doe dit een paar keer en dan ontstemt hij als het goed is veel minder snel als wat je aangeeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoietsquote:
Even flink oprekken, stemmen, en dan moet het veel stabieler zijn. Doe ik met al mijn gitaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Die top is 150quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoiets
Ja lekker manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In combinatie met deze 200W Cab
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000![]()
En daarmee op kamers gaanquote:
Hmm ik zie nu net dezequote:
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu net deze
http://www.musicstore.de/(...)d/art-GIT0004324-001
Marshall![]()
![]()
Maar dan gaat ons mam echt over de rooie
Nah ik ga ook voor die eerste, heeft ook een wat meer handelbaar formaat, en ziet er wat strakker uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoeken
Die 7 snarige gitaar btwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Er staat trouwens alweer een hele serie London City Strats en Tele's op Daan
Wordt wel een beetje...saai zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja en die zak heeft me nog overboden ook nog, om hem dan niet op te komen halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ze hadden nog een paar staan... zat blijkbaar ook een Goldtop tussen
Oh zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Nee als in nog een paar dozen met wat gitaren. Ze doen elke keer een partijtje, om het overzichtelijk te houden
Misschien om de prijs op te drijven?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja en die zak heeft me nog overboden ook nog, om hem dan niet op te komen halen
Dean had het al uitgelegtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Misschien om de prijs op te drijven?
Ksit te denken om zo'n goedkope spitfire voor 100 euro te kopen voor de onderdelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan vast nog wel eens vrij krijgen binnenkort
Kun je doen. Maar die spelen verder ook best primaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ksit te denken om zo'n goedkope spitfire voor 100 euro te kopen voor de onderdelen.
Of mooie wanddecoratiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar die spelen verder ook best prima
jammer dat het ophalen net na me vakantie zit dan, heb namelijk geen dagen meer over helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
mja, alleen ff kijken hoe deze veiling zich ontwikkeld, wil niet al te veel geld er aan uitgeven natuurlijkquote:
Ik ga er wss college voor skippen mocht ik er iets interessants zie, en ik ben helemaal niet te beroerd om iets voor een ander op te halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jammer dat het ophalen net na me vakantie zit dan, heb namelijk geen dagen meer over helaas
Waarschijnlijk vrij cheap, waar is je oog op gevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mja, alleen ff kijken hoe deze veiling zich ontwikkeld, wil niet al te veel geld er aan uitgeven natuurlijk
En die pershing?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Akoestische gitaar combo
Geen gewone combo's nee, helaas.
Ik vind die basscombo hier voor 345...
Wel een scheurtje rechts in de tolex, maar dat is ook alles volgens mij. Je mag hem voor 150 komen halen
[ afbeelding ]
nog nergens op, eerst ff nog wat rekeningen afwachten, daarna kijken of ik een lek centje over houdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrij cheap, waar is je oog op gevallen?
Op die uniekere modellen achteraan of die strats & tele's ?
Twijfel nog, die gaat al snel richting de 300.quote:
10 euro per stuk van 15 meter. Kan ingekort of opgedeeld worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
OkeeHoeveel wou je voor die kabels hebben ?
Kan ik ook wel maken. Wat is je budget?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet nog een keer een stuk of 10 hele korte kabels hebben voor mijn pedals enz >_>
Prijs maakt niet zoveel uit, je mag gewoon de kosten rekenen voor die kabel en de pluggen die je moet kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik ook wel maken. Wat is je budget?
zelfs 6 voor ¤6,80quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ze zelf ter waatde van tegen de tien euro pet stuk
Zal ff voor je rekenen.
Zelfs het plaatje ziet er al goedkoop uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zelfs 6 voor ¤6,80
http://www.musicstore.de/(...)t/art-ACC0001145-001
Maar ik twijfel erg over de kwaliteit van die kabels die daar staan voor die prijzen.
Echt hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfs het plaatje ziet er al goedkoop uit
Ik ga liever meteen in eerste instantie voor kwaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij zijn A-kwaliteit kabel met Neutrik pluggen. Supergoed, maar wel 'prijzig'. Kan wel goedkoper en nogsteeds goed hoor.
En met een kapotte Vortex in de ruil? (zekering in eindtrap)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twijfel nog, die gaat al snel richting de 300.
Weet nog wel een H&K Warp en Vortex te koop, die zitten op 200.
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Zelf het zadeltje even omhoog draaien joh, kan niks kapot gaan.
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef The_Dean het volgende:
En zo nieuw, voor zo weinig. Gewoon minder dan wat je normaal tweedehands zou geven
Ik heb de neiging om op zo'n bruine comet van 80 euro te biedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.
Ja, die jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.
Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die ja
En ik ga denk ik ook een schot wagen op een Tele. Als ik ze zo zie, en zag hoe nieuw ze waren, dan is het zijn geld wel waard.
Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog om
Bij mij zat zelfs het papier om de snaren te beschermen er nog op
Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaar
Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien een comet en een spitfire proberen te bemachtigen, maar zie wel, eerst eens het nodige overleggen daarvoor.
Joah, daarom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijn
Ik heb ook nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krap
De digidelay geven ze helaas geen serienummer of productnummer maar van wat ik zo kan vinden is die in de winkel 89 euro en de power driver iets van 50 dollar ofso maar die wordt niet meer verkochtquote:
Yep in dat kleine frutzakje in de doosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij
Ja natuurlijk, zijn nieuwe gitarenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mot alleen wel een zwarte slagplaat op tho
alleen die slagplaat shape verkopen ze bij vox humana niet dus moet bij warmoth besteld worden
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Griebus het volgende:
Over slagplaat gesproken, mocht er hier iemand met een comet met zwarte slagplaat denken, hey ik zou wel een witte willen... PM me even
Er zijn namelijk geen pickguards voor LC te koop die precies passen zonder extra gaatjes te boren etc.
Een zwarte slagplaat zal op mijn sunburst veel beter staan imo
Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.
NvmIk bestel wel gewoon een plaat van dat materiaal en maak een duplicaat van de LC versie.
En dan kan je die witte overnemen.
Als ik er een koop mag je die witte slagplaat wel overnemen, kom ik hem ook nog wel langsbrengen.
Het is alleen wel een Pearl slagplaat, ipv plain white.
Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaat
Heel erg mooi. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Merk alleen wat fretbuzz op de E snaar, moet ik even laten afstellen
Daar heb ik niet zo'n zin in, vandaar dat ik graag zou willen ruilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.
Dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Gefeliciteerd.
Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tapequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Haha zeker weten, speelt ook een stuk lekkerderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tape
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
zit eraan te denken zilvere kapjes te kopen voor over m'n humbuckers op m'n LTD
Chroomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.
Ja dat bedoel ik zilverkleurig ipv goudkleurigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je hoeft niet bang te zijn voor een tegenbod dat was bij de vorige partij op die strat's ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik ook voor zo'n LC http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=903463&CategoryId=14
Wat is een goed eindbod hierop?
Die gitaar voor 82,82 zou erg mooi zijn. Al speelt hij niet fijn of minder dan mijn huidige gebruik ik het als decoratiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor een tegenbod dat was bij de vorige partij op die strat's ook niet.
Ik koop daarom ook zo'n comet als decoratie, en als hij fijn speelt is het alleen maar chillquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Die gitaar voor 82,82 zou erg mooi zijn. Al speelt hij niet fijn of minder dan mijn huidige gebruik ik het als decoratie
Slim, maar houdt er rekening mee dat als de veiling nog maar een haff uur loopt en je biedt dan, dat er dan 3 min bij de tijd komtquote:
Ja dat zijn van die mensen met zo'n kleine gitaarshop / webwinkel. die ze goedkoop opkopen en willen verkopen met wat winstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij hebben we hier een paar doorverkopers
http://link.marktplaats.nl/1000057402
http://link.marktplaats.nl/1000097194
http://link.marktplaats.nl/475771312
En zo gaat het wel even door
aan de andere kant waarom niet. Het is alleen wel jammer als daardoor mensen als wij hierdoor misgrijpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mensen met zo'n kleine gitaarshop / webwinkel. die ze goedkoop opkopen en willen verkopen met wat winst
Deze hebben tenminste niet letterlijk de foto van Daan overgenomen. Dat zijn de échte falers.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Ja dat wel, maarja we kunnen niet alles hebben hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
aan de andere kant waarom niet. Het is alleen wel jammer als daardoor mensen als wij hierdoor misgrijpen.
Dat doet Dean hier toch ook gewoon ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Maar dean verkoopt de dingen die hij niet nodig heeft om de kosten te beperken, dat is iets anders als het opkopen met het doel om te verkopen tegen winst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat doet Dean hier toch ook gewoon ?
Ik geef hem ook zeker geen ongelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean is ook maar een verkoper hoor geen liefdadigheids instelling, tuurlijk wil hij ook een centje meepikken als dat lukt
PRecies, ophalen, nalopen, aanpassen, repareren. En alsnog matst hij jullie heel erg met de prijsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef hem ook zeker geen ongelijkwant hij heeft ze wel opgehaald en nagekeken of er iets mis mee was
Wat een goedzakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
PRecies, ophalen, nalopen, aanpassen, repareren. En alsnog matst hij jullie heel erg met de prijs
Maar bij jou is het niet van: Ik wil hem kwijt, oh nee, toch niet, ja, toch weer wel want mijn crafter van 2 tientjes en een kokosnoot speelt veel beter, ik zak in prijs, ik zak nog eens in prijs, ik gooi de prijs weer omhoog, ik houd hem toch want hij speelt toch beter dan de crafter, ik verkoop hem toch weer want het is toch niet de goede kleur, oh nee, ik houd hem toch.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou zeggen, ROT TOCH OP MET DIE GITAAR NIEMAND HIER WIL HEM. Maar dat zou hypocriet zijn want ik doe hetzelfde met m'n Ibanez
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bij jou is het niet van: Ik wil hem kwijt, oh nee, toch niet, ja, toch weer wel want mijn crafter van 2 tientjes en een kokosnoot speelt veel beter, ik zak in prijs, ik zak nog eens in prijs, ik gooi de prijs weer omhoog, ik houd hem toch want hij speelt toch beter dan de crafter, ik verkoop hem toch weer want het is toch niet de goede kleur, oh nee, ik houd hem toch.....
Hoe groot zoek je? Ik heb volgens mij hier nog een heel kleintje staan, die eventueel wel weg mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope versterker te koop? Ik zoek er eentje voor erbij (om simpel ergens mee naar toe te nemen). Liefst rond de 50 euro
Grote maakt opzich niet uit. Liefst kleinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Hoe groot zoek je? Ik heb volgens mij hier nog een heel kleintje staan, die eventueel wel weg mag.
Ow wacht geen clean is wel een groot gemis...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef belsen het volgende:
Een Stagg GA15.
[ afbeelding ]
't Is een schattig dingetje, maar er zit zeg maar geen clean op. De volumeknop is ook meteen de gain. Ik gebruik hem zelf denk al een jaar of 10 niet meer.
Hij kan wel cleanig, maar als je hem harder zet gaat ie snel scheuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ow wacht geen clean is wel een groot gemis...
Ik kijk in de pauze even.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean, ik heb een nieuwe output gehaald voor de gitaar van iemand anders. Maar er zitten 2 aansluitingen op (aarde en output neem ik aan? )
Maar waar is die sleeve voor eigenlijk aan het uiteinde is daar nog een functie voor? En is er nog iets om aan te zijn welke aansluiting wat is of is dat gewoon proberen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bij jou is het niet van: Ik wil hem kwijt, oh nee, toch niet, ja, toch weer wel want mijn crafter van 2 tientjes en een kokosnoot speelt veel beter, ik zak in prijs, ik zak nog eens in prijs, ik gooi de prijs weer omhoog, ik houd hem toch want hij speelt toch beter dan de crafter, ik verkoop hem toch weer want het is toch niet de goede kleur, oh nee, ik houd hem toch.....
Maar die van hem is voorzien van een set snaren!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou zeggen, ROT TOCH OP MET DIE GITAAR NIEMAND HIER WIL HEM. Maar dat zou hypocriet zijn want ik doe hetzelfde met m'n Ibanez
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die van hem is voorzien van een set snaren!
Ik hoop toch wel dat het dan gouden snaren zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die van hem is voorzien van een set snaren!
Omsmelten en een toffe gitaar van kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat het dan gouden snaren zijn
Zoals een les paul customquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omsmelten en een toffe gitaar van kopen.
Ziet er uit als een stereoplug. Gewoon net zo aansluiten als de oude, dat extra lipje kan je gewoon laten voor wat het is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean, ik heb een nieuwe output gehaald voor de gitaar van iemand anders. Maar er zitten 2 aansluitingen op (aarde en output neem ik aan? )
Maar waar is die sleeve voor eigenlijk aan het uiteinde is daar nog een functie voor? En is er nog iets om aan te zijn welke aansluiting wat is of is dat gewoon proberen.
[ afbeelding ]
Okee thnxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er uit als een stereoplug. Gewoon net zo aansluiten als de oude, dat extra lipje kan je gewoon laten voor wat het is.
Heb je die nou nog steeds te koopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:09 schreef -Menn0- het volgende:
Velletje die op het laatste moment afhaakt om m'n Truckster te kopen
Niet te doen....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren verkopen is echt waardeloos in deze tijd lijkt he wel
650 euro is niet duur voor deze gitaar lijkt mij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
Omdat de meesten ook niet superveel geld hebben dus als je een duurdere gitaar wil verkopen duurt het ook langer
LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
650 euro is niet duur voor deze gitaar lijkt mij...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.
Heb de mijne voor 450 gekocht
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef The_Dean het volgende:
Als ik geld had was je hem allang kwijt geweest.
Ja maar dit is geen ec-1000quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.
Heb de mijne voor 450 gekocht
pics of link?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen ec-1000dit is een Truckster. Daar zijn er niet zo veel van
Ik heb nog een Roland Cube staan, ouder model met alleen chorus, reverb en overdrive. Sinds ik een blues jr heb issie overbodig. Ben nu op vakantie, zal thuis even wat pics maken. Na het weekend. :-)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope versterker te koop? Ik zoek er eentje voor erbij (om simpel ergens mee naar toe te nemen). Liefst rond de 50 euro
hij ziet er wel vet uitquote:
Sowieso zijn gitaren lastig kwijt te raken..... de Brian May mag voor 400euro weg....... dusja, en dan heb je een mooie gitaar met een lekkere sound en goede playability voor niet tè veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dacht dat dat ook een 1000 serie was.. my bad
Speciale gitaren zijn lastig kwijt te raken helaas.
quote:
En de Squier is een Classic Vibe '60?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef KaMo het volgende:
Rare headstock heeft die Tele, is dat een Yamaha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn projectje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog nieuwe brug, tuners, slagplaat bestellen en nieuwe jack en dan kijken of de elementen die erop zitten het nog doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door stefanhaan op 25-08-2011 19:24:03 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
De meest linkse is een Rock axe, de gene rechts is gewoon een basis Squier Strat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
En de Squier is een Classic Vibe '60?![]()
Inderdaad, alleen was de line-up van vorig jaar beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef mr-green het volgende:
Tof festivalletje
http://www.baroegopenair.nl/
Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef brother52 het volgende:
Ik ben dan wel weer benieuwd naar hoe the Gathering is nu dinges er niet meer bij is.
Ja, maar dit jaar hebben ze Korpiklaani! Ultimate partyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen was de line-up van vorig jaar beter
Die heb ik een paar jaar geleden gezien, vond het toen niet zo geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar hebben ze Korpiklaani! Ultimate partyyyyyyyyyyyyyy.
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso zijn gitaren lastig kwijt te raken..... de Brian May mag voor 400euro weg....... dusja, en dan heb je een mooie gitaar met een lekkere sound en goede playability voor niet tè veel geld.
Hij heeft nieuwe playstations nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kleine collectie
Er ontbreekt alleen een basis ibanezje maarja kheb er nu 4. (eentje werkt nog niet though)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn projectje:Ik wil ook een Les Paul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog nieuwe brug, tuners, slagplaat bestellen en nieuwe jack en dan kijken of de elementen die erop zitten het nog doen.Vond een goldtop altijd een beetje....hmm... maar hier ziet die er toch wel tof uit.
Leek me al, de sunburst is nét wat anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Alstead het volgende:
[..]
De meest linkse is een Rock axe, de gene rechts is gewoon een basis Squier Strat.
Hunten wordt je moe van...
Ben er op uitgespeeld, klinkt raar.. maar het is om de een of andere reden gewoon niet mijn gitaar meer, heb de afgelopen weken veel op m`n oude stratje gespeeld en dat voelt veel fijner, Het is een lekkere gitaar die Brian May Signature, maar toch... het is beter dat er een andere mede-gitarist blij mee gemaakt word!, dan dat hij hier in de hoes staat..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?
ja ik zie het probleem ook niet echt om ze te hebben.liggen... Je weet nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Zo heb ik ook zes andere gitaren hier rond liggen
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo is m'n andere LTD ook wel gaaf![]()
[ afbeelding ]
Oh kut, Friesisme zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dat is er wel eentje van de bovenste plank.
Gebruik gewoon je computer manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef Griebus het volgende:
Wat is de beste gitaar interface voor de ipad die in ieder geval met Garageband werkt?
Yep, zelfs ik moest eerst even denken wat je nou precies bedoeldequote:
Damn, dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, zelfs ik moest eerst even denken wat je nou precies bedoelde
Dan doe je het juist erg goed.quote:
Ik snap er nog steeds niks van andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan doe je het juist erg goed.
Als je ze gebruikt, moet je ze ook zo gebruiken dat niemand er nog iets van snapt.
Neuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij doe ik het ook constant, ook in mijn praten. Niks van gemerkt toen?
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij doe ik het ook constant, ook in mijn praten. Niks van gemerkt toen?
Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef mEATT het volgende:
gitaarwinkel.nl betrouwbaar? wil zo'n starterpack kopen zegmaar
Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.
http://www.feedback.nl
Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.
BREDA DE GEKSTE!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederland
JWZ BRO, daar studeer ik trouwensquote:
Ik woon er helaas alleen nietquote:
schijt aan hebben en doorraggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:
2 keer 4 dagen aaneengesloten geen gitaar kunnen spelen is kut.
En als je dan thuiskomt gaan mensen gelijk zeuren dat je het volume te ver opendraait
goedkoopste manier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik zonder heel veel moeite en geld, mijn gitaar aan de pc gehangen?
vooral die comets jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef mr-green het volgende:
Men zit nu al te bieden op Daanauctions...
Beetje vaag inderdaad. Je zou toch zo laat mogelijk bieden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef mr-green het volgende:
Men zit nu al te bieden op Daanauctions...
komt door de grootte. Daardoor kan hij niet in een kleinere doos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje vaag inderdaad. Je zou toch zo laat mogelijk bieden?
En die verzendkosten zijn echt belachelijk ja, beetje offtopic maar d'r staat een Ikea poster in lijst van New York, 90x120cm. Bod tot nu toe ¤7. Verzendkosten: ¤53,95!
Ja mijne staat nu momenteel op 125, een witte comet thinlinequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Gelukkig heb ik mijn thinline ook al voor 140
De rest zit er nu al ruim overheen.
Gaan al gewoon voor 180 nu
Je hebt gelijk, maar toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
komt door de grootte. Daardoor kan hij niet in een kleinere doos.
Zeker welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar toch.
Staat best wel geinig spul eigenlijk daar, paar piano's voor een appel en een ei (niet speelwaardig maar toch) een viool (leuk als decoratie).
Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker welDaarom probeer ik nou zo'n thinline op de kop te tikken. Ben benieuwd naar de reactie van mijn ouders als ik weer met 2 gitaren thuis kom
en er zeker nog een 3de komt binnekort
wtf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reageren![]()
Was als grapje bedoeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtf?![]()
baas.
Hoe wil je hem meenemen though?
Je weet dat je dan helemaal naar dronten moet he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reageren![]()
Zo ver is Dronten niet. Half uurtje max.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je weet dat je dan helemaal naar dronten moet he.
Piano reclame ook gelijk hierzo op fok
quote:Concerten/Festivals op de planning:
16 Oktober '11 - Red Hot Chili Peppers @ Rotterdam
Afhankelijk van waar je woont, in mijn geval ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is Dronten niet. Half uurtje max.
Valt vies tegen die kaartjes gaven ze gratis weg op ons werk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Crosspost
Net een hele mooie Fobo-update gemaakt
[..]![]()
![]()
Doe mij er dan tweequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt vies tegen die kaartjes gaven ze gratis weg op ons werk...
Zo goed zijn ze niet
Too late nowquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt vies tegen die kaartjes gaven ze gratis weg op ons werk...
Zo goed zijn ze niet
Aan een haakjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik zonder heel veel moeite en geld, mijn gitaar aan de pc gehangen?
Ducktapequote:
Nah, niet mijn smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef GuitarJJ het volgende:
RHCPHoewel ik hun oude stijl toffer vond:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef GuitarJJ het volgende:
RHCPHoewel ik hun oude stijl toffer vond:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klinkt ie ook lekker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo, mijn oefenamp/testopstelling ook eindelijk klaar
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere top klinkt beterquote:
De Bulldog bedoel je? Kloptquote:
Absoluut!quote:
Thanksquote:
Alles is zowat verschuifbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraag, niet echt een gitaarvraag, meer een theorievraag die belangrijk is bij gitaarspel
Zijn er meerdere tritonen of is het gewoon DE tritoon? (F-B)
Tritoon betekent gewoon 3 tonen. En zo simpel als dat is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraag, niet echt een gitaarvraag, meer een theorievraag die belangrijk is bij gitaarspel
Zijn er meerdere tritonen of is het gewoon DE tritoon? (F-B)
Simpel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tritoon betekent gewoon 3 tonen. En zo simpel als dat is het ook gewoon.
Nah, toch nog wat te ingewikkeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Yep,
En in een chromatische toonladder heb je dus 12 tritonen.
Een diatonische ladder is wat lastiger omdat je daar er dus minder in hebt zitten. last hebt van halve toonafstanden.
Dus A#-D is een tritoon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Elke interval van 6 is een tritone.
Zo moeilijk is dat toch niet. ?
1 2 | Chromatic C C# D D# E F F# G G# A Bb B Major C D E F G A B |
Omdat de meeste (moderne) muziek is gebaseerd op diatonische toonladdersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja, in een chromatische toonladder.
Ga je naar een diatonische ladder zoals een Majeur ladder (bijvoorbeeld C )
[ code verwijderd ]
Heb je eigenlijk alleen nog maar F en B en dat is de reden waarom je die zo vaak ziet. (denk ik)
Je moet er wel iets voor over hebben hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Bah, veel te vroeg en veel te weinig geslapen.
En dan zo ook nog ruim een uur rijden om bij de studio te komen....
Is dit nou rock 'n roll?
Dat ligt eraan: wordt je gereden door een chauffeur en heb je nog een kater van gisteren en heb je je eerste lijntje coke al gesnoven voor vandaag en begin je al een beetje jeuk te krijgen aan je dop van die 39jarige groupie die je gisteren maar niet van je afgeslagen kreeg? Dat is toch wel rock n roll jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Is dit nou rock 'n roll?
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Is dit nou rock 'n roll?
Nice!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Geen idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef maniack28 het volgende:
Mijn volumeknop van het brugelement draait mee als ik hem open/dicht draai. Hij zit dus een beetje los, hoe repareer ik dat?
Kan je die er gewoon aftrekken, nee toch? Ik heb volgens mij een inbussleutel nodig daarvoor, zal morgen proberen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:46 schreef The_Dean het volgende:
Knop eraf trekken, potmeter weer vast zetten [moertje aandraaien], knop er weer op, klaar.
Verschilt wat voor knoppen je hebt. Sommige hebben een imbus zo niet dan kunnen ze er zo af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je die er gewoon aftrekken, nee toch? Ik heb volgens mij een inbussleutel nodig daarvoor, zal morgen proberen.
Tof, waar in Groningen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond gig in Groningen. Als Friese band. Even mijn moppenboek over Groningers doorlezen.
Amsweer. In een tot kroegje omgebouwde schuurquote:
Gisteren feest in een feesttent van een lokale drinkkeet:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, oerend hard gerockt in de achterhoek gisteren. Geweldig mooi feest in de tuin, alle buren erbij, Jovink, Normaal en nog 100.000 andere covers gespeeld. Live hardrock karaoke is echt de bom, zeker met 50 kratten Grolsch, hamburgers en modder aan je poten
Was niet in Lichtenvoorde toevallig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, oerend hard gerockt in de achterhoek gisteren. Geweldig mooi feest in de tuin, alle buren erbij, Jovink, Normaal en nog 100.000 andere covers gespeeld. Live hardrock karaoke is echt de bom, zeker met 50 kratten Grolsch, hamburgers en modder aan je poten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Als klein lief schattig meisje mag ik zoiets niet tof vinden, maar ik zou later echt graag naar zoiets toe gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, in Bekveld, vlakbij Hengelo gelderland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was niet in Lichtenvoorde toevallig?
quote:
Vooral dat klein lief en schattig, en dan posten om 10 voor 5 snacht'squote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als klein lief schattig meisje mag ik zoiets niet tof vinden, maar ik zou later echt graag naar zoiets toe gaan![]()
.
Niet zo pauper doen he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef Specularium het volgende:
Ik, als (ex)drummer mag gitaristen niet zo.
Betweters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |