Akoestische gitaar comboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef KaMo het volgende:
Geen gitaar combo's meer? Stack is niet ideaal voor op mijn studentenkamer
En hoeveel moet je ongeveer hebben voor die bascombo?
Ga voor de pershing top manquote:
200 watt gekquote:
Gewoon even de snaren oprekken door ze omhoog te trekken, doe dit een paar keer en dan ontstemt hij als het goed is veel minder snel als wat je aangeeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoietsquote:
Even flink oprekken, stemmen, en dan moet het veel stabieler zijn. Doe ik met al mijn gitaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Die top is 150quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoiets
Ja lekker manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In combinatie met deze 200W Cab
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000![]()
En daarmee op kamers gaanquote:
Hmm ik zie nu net dezequote:
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu net deze
http://www.musicstore.de/(...)d/art-GIT0004324-001
Marshall![]()
![]()
Maar dan gaat ons mam echt over de rooie
Nah ik ga ook voor die eerste, heeft ook een wat meer handelbaar formaat, en ziet er wat strakker uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoeken
Die 7 snarige gitaar btwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Er staat trouwens alweer een hele serie London City Strats en Tele's op Daan
Wordt wel een beetje...saai zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja en die zak heeft me nog overboden ook nog, om hem dan niet op te komen halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ze hadden nog een paar staan... zat blijkbaar ook een Goldtop tussen
Oh zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Nee als in nog een paar dozen met wat gitaren. Ze doen elke keer een partijtje, om het overzichtelijk te houden
Misschien om de prijs op te drijven?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja en die zak heeft me nog overboden ook nog, om hem dan niet op te komen halen
Dean had het al uitgelegtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Misschien om de prijs op te drijven?
Ksit te denken om zo'n goedkope spitfire voor 100 euro te kopen voor de onderdelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan vast nog wel eens vrij krijgen binnenkort
Kun je doen. Maar die spelen verder ook best primaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ksit te denken om zo'n goedkope spitfire voor 100 euro te kopen voor de onderdelen.
Of mooie wanddecoratiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar die spelen verder ook best prima
jammer dat het ophalen net na me vakantie zit dan, heb namelijk geen dagen meer over helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
mja, alleen ff kijken hoe deze veiling zich ontwikkeld, wil niet al te veel geld er aan uitgeven natuurlijkquote:
Ik ga er wss college voor skippen mocht ik er iets interessants zie, en ik ben helemaal niet te beroerd om iets voor een ander op te halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jammer dat het ophalen net na me vakantie zit dan, heb namelijk geen dagen meer over helaas
Waarschijnlijk vrij cheap, waar is je oog op gevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mja, alleen ff kijken hoe deze veiling zich ontwikkeld, wil niet al te veel geld er aan uitgeven natuurlijk
En die pershing?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Akoestische gitaar combo
Geen gewone combo's nee, helaas.
Ik vind die basscombo hier voor 345...
Wel een scheurtje rechts in de tolex, maar dat is ook alles volgens mij. Je mag hem voor 150 komen halen
[ afbeelding ]
nog nergens op, eerst ff nog wat rekeningen afwachten, daarna kijken of ik een lek centje over houdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrij cheap, waar is je oog op gevallen?
Op die uniekere modellen achteraan of die strats & tele's ?
Twijfel nog, die gaat al snel richting de 300.quote:
10 euro per stuk van 15 meter. Kan ingekort of opgedeeld worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
OkeeHoeveel wou je voor die kabels hebben ?
Kan ik ook wel maken. Wat is je budget?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet nog een keer een stuk of 10 hele korte kabels hebben voor mijn pedals enz >_>
Prijs maakt niet zoveel uit, je mag gewoon de kosten rekenen voor die kabel en de pluggen die je moet kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik ook wel maken. Wat is je budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |