Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Bah, veel te vroeg en veel te weinig geslapen.
En dan zo ook nog ruim een uur rijden om bij de studio te komen....
Is dit nou rock 'n roll?
Nice!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo, mijn oefenamp/testopstelling ook eindelijk klaar
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Geen idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef maniack28 het volgende:
Mijn volumeknop van het brugelement draait mee als ik hem open/dicht draai. Hij zit dus een beetje los, hoe repareer ik dat?
Kan je die er gewoon aftrekken, nee toch? Ik heb volgens mij een inbussleutel nodig daarvoor, zal morgen proberen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:46 schreef The_Dean het volgende:
Knop eraf trekken, potmeter weer vast zetten [moertje aandraaien], knop er weer op, klaar.
Verschilt wat voor knoppen je hebt. Sommige hebben een imbus zo niet dan kunnen ze er zo af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je die er gewoon aftrekken, nee toch? Ik heb volgens mij een inbussleutel nodig daarvoor, zal morgen proberen.
Tof, waar in Groningen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond gig in Groningen. Als Friese band. Even mijn moppenboek over Groningers doorlezen.
Amsweer. In een tot kroegje omgebouwde schuurquote:
Gisteren feest in een feesttent van een lokale drinkkeet:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, oerend hard gerockt in de achterhoek gisteren. Geweldig mooi feest in de tuin, alle buren erbij, Jovink, Normaal en nog 100.000 andere covers gespeeld. Live hardrock karaoke is echt de bom, zeker met 50 kratten Grolsch, hamburgers en modder aan je poten
Was niet in Lichtenvoorde toevallig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, oerend hard gerockt in de achterhoek gisteren. Geweldig mooi feest in de tuin, alle buren erbij, Jovink, Normaal en nog 100.000 andere covers gespeeld. Live hardrock karaoke is echt de bom, zeker met 50 kratten Grolsch, hamburgers en modder aan je poten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Als klein lief schattig meisje mag ik zoiets niet tof vinden, maar ik zou later echt graag naar zoiets toe gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, in Bekveld, vlakbij Hengelo gelderland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was niet in Lichtenvoorde toevallig?
quote:
Vooral dat klein lief en schattig, en dan posten om 10 voor 5 snacht'squote:Op zondag 28 augustus 2011 04:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als klein lief schattig meisje mag ik zoiets niet tof vinden, maar ik zou later echt graag naar zoiets toe gaan![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |