quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet dat allemaal in 1 topic-reeks?
Waarom niet? Zijn vaak zat wedstrijden in de CL waar geen apart topic voor is maar wel wordt bekeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet dat allemaal in 1 topic-reeks?
Zie editquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn vaak zat wedstrijden in de CL waar geen apart topic voor is maar wel wordt bekeken.
Inderdaad, gewoon blijven doorspelen tot de eerste neervaltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Wilskracht het volgende:
Penalty's het zou verboden moeten worden.
Nee gewoon na 2x 10 minuten verlenging geen beslissing danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon blijven doorspelen tot de eerste neervalt
quote:
quote:
staanplaatsen = meer sfeer dus alleen maar beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Hoeveel plaatsen minder hebben ze nu trouwens bij Genk door die staanplaatsen? Toch wel zonde zeg, ook voor de club.
Eens, maar mag niet van de UEFA. Dus die plekken zijn nu leeg achter het doelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
staanplaatsen = meer sfeer dus alleen maar beter
oh oke dat had ik niet begrepen. Dat is wel minder danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar mag niet van de UEFA. Dus die plekken zijn nu leeg achter het doel
Google leert mij dat er 4200 staanplaatsen zijn bij Genkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Hoeveel plaatsen minder hebben ze nu trouwens bij Genk door die staanplaatsen? Toch wel zonde zeg, ook voor de club.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Staanplaatsen is alleen voor arme clubs.
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.quote:
Omdat het de wens is van een groot gedeelte supporters in je stadion. Staan op zitplaatsen is sowieso veel gevaarlijker dan staanplaatsen. Vaak genoeg aan den lijve ondervondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.
Je bedoelt: ik had het de Belgen NIET gegund ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, ik had het de Joden wel gegund...
Er zijn in deze commerciele tijden en ondanks de tirannie van de UEFA gelukkig nog clubs die nog naar hun eigen achterban luisteren en rekening houden met de wensen van hun afnemers. Er is een grote groep die wel wil staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.
Staanplaatsen achter een doel zijn de charme van het voetbal. Spijtig dat dit allemaal niet meer kan. Dat Genkse staanvak kan echt een fantastische sfeer teweeg brengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Van mij mag vak410 ook wel weer een staantribune krijgen
Eens. Meer staanvakken brengt zeker meer sfeer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Staanplaatsen achter een doel zijn de charme van het voetbal. Spijtig dat dit allemaal niet meer kan. Dat Genkse staanvak kan echt een fantastische sfeer teweeg brengen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Dan is Udinese ook door, zelfs bij verlies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce er dus uitgehaald, betekent dat Arsenal zeker gekwalificeerd is ook al verliezen ze.
Licht me even in, waarom is Arsenal dan door?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
Fenerbahce er dus uitgehaald, betekent dat Arsenal zeker gekwalificeerd is ook al verliezen ze.
Het grappige is dat trabzonspor zelf ook wordt verdacht van omkoopschandalen. Hun preses mag het land niet verlaten omdat hij als verdachte wordt gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef sylvietjoo het volgende:
2016: BREAKING NEWS
UEFA has confirmed that Trabzonspor have replaced fellow Turkish side Fenerbahce in the Champions League group stage. Fenerbahce were withdrawn by the Turkish federation earlier today because of an ongoing match-fixing investigation.
verlengen kan al niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef chufi het volgende:
En twente moet er minstens nog 2 scoren om te verlengen
Bericht is allang verwijderd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]Die edit
En dat is mod
De Pers trouwens
Snel het bewijsmateriaal weghalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bericht is allang verwijderd?
Oh stond er nog. Cool. Zijn trouwens niet mijn woorden
Bericht geedit door jojoortje stond er nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom haal je dat laatste eerst weg en nu staat het er weer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee het staat in z'n notes. Nu weer OTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel het bewijsmateriaal weghalen.
En daarna krijgen we een complete sightseeing van München, omdat daar de finale gespeeld wordt, dus ik ben blij als we om 20:30 uur eindelijk weten bij wie Ajax in zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
loting is om 17:45 toch?
De daadwerkelijke loting zal wel om 18:45 zijn omdat blatter eerst gaat vertellen hoe belangrijk fairplay is
Ik blijf bij Robben. Best een leuk potje, al speelt Robben ruk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Bonobo11 het volgende:
Toch maar OM -Inter vanwege Sneijdertje
vandaag niet, geen van beide trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
gaat inter het nog winnen?
ach zo'n gevecht op het middenveld zonder grote kansenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
is het zo'n drama dan? of is inter voor een gelijkspel gekomen en verdedigt alleen maar heel goed
Hoop het niet! Zit al de hele wedstrijd voor de buis, kwalitatief niet groots, maar wel spannend!quote:
Goed doelpunt van APOEL, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
APOEL 1e helft beter, 2e helft Lyon beter maar eigenlijk allebei beroerd.
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hardquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Staat weer zo'n triangeljostid door een megafoon te schreeuwen.
De aids op supportersgebied.
Geweldig man, één zo'n josti die bepaalt wat jij moet zingenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hard
als hij niet de menigte overstemt is het prima. ideaal om songs goed in te zetten
Lekker sfeertje daar, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hard
als hij niet de menigte overstemt is het prima. ideaal om songs goed in te zetten
Inderdaad. En dan zijn er nog mensen die het als sfeer bestempelen ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Staat weer zo'n triangeljostid door een megafoon te schreeuwen.
De aids op supportersgebied.
Snap sowieso niet waarom ze die zooi niet verbieden. Heeft geen fuck met sfeer te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zijn er nog mensen die het als sfeer bestempelen ook
Mwoah...alles onder controle.quote:
Ja maar dat is vet 'ultra' man. Net als dat je in je blote kippenborstje arm in arm met het je rug naar het veld gaat staan. Dan hoor je er echt bij man!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze die zooi niet verbieden. Heeft geen fuck met sfeer te maken.
Een beetje ik wil wel maar ik kan niet.
Alleen een kantwisselquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
[..]
Mwoah...alles onder controle.
Bijna rust!
I know, I know, alleen alle druk direct weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Vuvuzela's zijn minder irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The empire of Byzantium.
Combines the greatness of Rome with the traditions of Ancient Greece.
Roma Victor!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Vuvuzela's zijn minder irritant.Ik was zo blij toen ze er zo'n filter overheen gooiden tijdens het WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik was er aan gewend geraakt, dat kan het ook zijn.No resentment ever evened out a weaker hand
van Persie ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Die Bastos he, die heeft nog bij Excelsior gespeeld.
Mag niet, ze hebben de rechten niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef Quisho het volgende:
Gaan ze het laatste deel nu live op de NOS uitzenden? De samenvatting is bezig
Volgende week wel weer though.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
De nos faalt dus weer eens, godverdomme zeg.
Chiotys niet echt, maar we kunnen hopen.quote:
quote:
En niemand bij Sport1 die ingrijptquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
De tering, die Kieft zit weer als een astmapatiënt in de microfoon te ademen
Inderdaad manquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
De tering, die Kieft zit weer als een astmapatiënt in de microfoon te ademen
Anti 020 voldoet, hup Lyonnais!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Quisho het volgende:
[..]Ben je frans? Iedereen in Nederland heeft namelijk gezien dat OL corrupt is.
Mooie club man, Lyon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Quisho het volgende:
[..]Ben je frans? Iedereen in Nederland heeft namelijk gezien dat OL corrupt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
2 zelfs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Nober het volgende:
12 Brazilianen bij APOEL? Da's een teveel!
Zet je aluhoedje eens af.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
APOEL is tenminste op eerlijke wijze zo ver gekomen![]()
Is niet zekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
APOEL is tenminste op eerlijke wijze zo ver gekomen![]()
Corrupt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Quisho het volgende:
Nee ik zeg niet snel dat voetbal corrupt is en hoop vaak dat het gewoon een domme beslissing is van de scheids, maar kom op, iedereen weet dat die match corrupt was.quote:
nee hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet snel dat voetbal corrupt is en hoop vaak dat het gewoon een domme beslissing is van de scheids, maar kom op, iedereen weet dat die match corrupt was.
Slechte verliezerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet snel dat voetbal corrupt is en hoop vaak dat het gewoon een domme beslissing is van de scheids, maar kom op, iedereen weet dat die match corrupt was.
yupquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Geluid loopt 2 seconden voor op Sport 1
Inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Geluid loopt 2 seconden voor op Sport 1
...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen haat Lyon, behalve Nederlandse-niet-ajacieden.
QFTquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef andre77 het volgende:
Wat een blunder van de scheids, die hoort niet te tellen!
Waarom? Haat je elke club die Ajax ooit uitgeschakeld heeft ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Haat je elke club die Ajax ooit uitgeschakeld heeft ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |