Goed doelpunt van APOEL, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
APOEL 1e helft beter, 2e helft Lyon beter maar eigenlijk allebei beroerd.
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hardquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Staat weer zo'n triangeljostid door een megafoon te schreeuwen.
De aids op supportersgebied.
Geweldig man, één zo'n josti die bepaalt wat jij moet zingenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hard
als hij niet de menigte overstemt is het prima. ideaal om songs goed in te zetten
Lekker sfeertje daar, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee hoor. al staat deze wel veel en veel te hard
als hij niet de menigte overstemt is het prima. ideaal om songs goed in te zetten
Inderdaad. En dan zijn er nog mensen die het als sfeer bestempelen ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Staat weer zo'n triangeljostid door een megafoon te schreeuwen.
De aids op supportersgebied.
Snap sowieso niet waarom ze die zooi niet verbieden. Heeft geen fuck met sfeer te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zijn er nog mensen die het als sfeer bestempelen ook
Mwoah...alles onder controle.quote:
Ja maar dat is vet 'ultra' man. Net als dat je in je blote kippenborstje arm in arm met het je rug naar het veld gaat staan. Dan hoor je er echt bij man!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze die zooi niet verbieden. Heeft geen fuck met sfeer te maken.
Een beetje ik wil wel maar ik kan niet.
Alleen een kantwisselquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
[..]
Mwoah...alles onder controle.
Bijna rust!
I know, I know, alleen alle druk direct weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Vuvuzela's zijn minder irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The empire of Byzantium.
Combines the greatness of Rome with the traditions of Ancient Greece.
Roma Victor!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Vuvuzela's zijn minder irritant.Ik was zo blij toen ze er zo'n filter overheen gooiden tijdens het WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik was er aan gewend geraakt, dat kan het ook zijn.No resentment ever evened out a weaker hand
van Persie ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Die Bastos he, die heeft nog bij Excelsior gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |