Bericht is allang verwijderd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]Die edit
En dat is mod
De Pers trouwens
Snel het bewijsmateriaal weghalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bericht is allang verwijderd?
Oh stond er nog. Cool. Zijn trouwens niet mijn woorden
Bericht geedit door jojoortje stond er nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom haal je dat laatste eerst weg en nu staat het er weer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee het staat in z'n notes. Nu weer OTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel het bewijsmateriaal weghalen.
En daarna krijgen we een complete sightseeing van München, omdat daar de finale gespeeld wordt, dus ik ben blij als we om 20:30 uur eindelijk weten bij wie Ajax in zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
loting is om 17:45 toch?
De daadwerkelijke loting zal wel om 18:45 zijn omdat blatter eerst gaat vertellen hoe belangrijk fairplay is
Ik blijf bij Robben. Best een leuk potje, al speelt Robben ruk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Bonobo11 het volgende:
Toch maar OM -Inter vanwege Sneijdertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |