quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet dat allemaal in 1 topic-reeks?
Waarom niet? Zijn vaak zat wedstrijden in de CL waar geen apart topic voor is maar wel wordt bekeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet dat allemaal in 1 topic-reeks?
Zie editquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn vaak zat wedstrijden in de CL waar geen apart topic voor is maar wel wordt bekeken.
Inderdaad, gewoon blijven doorspelen tot de eerste neervaltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Wilskracht het volgende:
Penalty's het zou verboden moeten worden.
Nee gewoon na 2x 10 minuten verlenging geen beslissing danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon blijven doorspelen tot de eerste neervalt
quote:
quote:
staanplaatsen = meer sfeer dus alleen maar beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Hoeveel plaatsen minder hebben ze nu trouwens bij Genk door die staanplaatsen? Toch wel zonde zeg, ook voor de club.
Eens, maar mag niet van de UEFA. Dus die plekken zijn nu leeg achter het doelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
staanplaatsen = meer sfeer dus alleen maar beter
oh oke dat had ik niet begrepen. Dat is wel minder danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar mag niet van de UEFA. Dus die plekken zijn nu leeg achter het doel
Google leert mij dat er 4200 staanplaatsen zijn bij Genkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Hoeveel plaatsen minder hebben ze nu trouwens bij Genk door die staanplaatsen? Toch wel zonde zeg, ook voor de club.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Staanplaatsen is alleen voor arme clubs.
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.quote:
Omdat het de wens is van een groot gedeelte supporters in je stadion. Staan op zitplaatsen is sowieso veel gevaarlijker dan staanplaatsen. Vaak genoeg aan den lijve ondervondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.
Je bedoelt: ik had het de Belgen NIET gegund ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, ik had het de Joden wel gegund...
Er zijn in deze commerciele tijden en ondanks de tirannie van de UEFA gelukkig nog clubs die nog naar hun eigen achterban luisteren en rekening houden met de wensen van hun afnemers. Er is een grote groep die wel wil staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je staanplaatsen hebben in deze tijd? Maak er gewoon zitplaatsen van, en de mensen die zouden staan zullen dan ook wel staan in de wedstrijd voor de sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |