abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101105514

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Vorig topic
[Football Manager] #79 To cheat or not to cheat

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_101109923
81 maar overgeslagen?
pi_101117332
Toch een teleurstellende periode.. Verlies van Ajax en Celtic, gevolgd door een gelijkspel tegen Feyenoord..
En dat met de volgende lastige wedstrijd voor de deur: De bekerwedstrijd tegen Panningen :o
pi_101117719
Die heb je wel gewonnen neem ik aan?!
pi_101119115
Lukt in de competitie echt niet meer met psv :{ Europa league is geen probleem. maar krijg ze echt niet meer aan het voetballen :(

Ontslag zal er wel inzitten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101119955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die ga ik vanavond spelen.. maar ik denk dat het geen probleem gaat worden.. ;)
pi_101120120
epic :') halve dag gespeeld met FC porto... krijg ik blauwe scherm niet gesaved ook nog :') dus weg game.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_101120154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef Silver_Shark het volgende:
epic :') halve dag gespeeld met FC porto... krijg ik blauwe scherm niet gesaved ook nog :') dus weg game.
hij saved toch elke maand?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101123637
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

hij saved toch elke maand?
Dat kan je zelf in stellen..
Je kan onder andere instellen op: nooit, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand, 1x per 3 maanden..
pi_101124522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat kan je zelf in stellen..
Je kan onder andere instellen op: nooit, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand, 1x per 3 maanden..
Dat wel, maar het staat standaard op elke maand :)

Hier gaat het nu ineens super. ik dacht zelf aan ontslag en ineens beginnen we te winnen :'). Jammer genoeg is Ajax dit seizoen weer niet in te halen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:03:34 #11
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_101137424
Eerste competitie wedstrijd Arsenal, 1-2 bij Man City gewonnen. Phil Jones en Thomas Vermaelen de doelpunten makers

Edit: Manchester City wordt echt een ziekelijk team met FM12

[ Bericht 23% gewijzigd door vandermar op 24-08-2011 19:36:38 ]
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:56:39 #12
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101139549
Weet iemand wat ik fout doe?

Namelijk ik zit in het begin van het nieuwe seizoen, en dan nog bij de vriendschappelijke wedstrijden. Nu heb ik een beker toernooitje georganiseerd en de 3 clubs hebben toegezegd dat ze willen spelen. Nu komt de datum waarop er gespeeld moet worden gebeurd er helemaal niks. Wat doe ik fout?
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_101139841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Winski05 het volgende:
Geboren in 2004 :D :D

Goeiedag, wat een lange carrière heb je, zeg! Wat heb je bereikt met het nietige Tooting & Mitcham?
Ik heb ondertussen zes jaar achter elkaar de Premier League gewonnen, twee keer de Champions League en vele verschillende bekers. Ik wil eigenlijk doorgaan met mijn save totdat ik alles in één jaar heb gewonnen wat er te winnen valt, maar dit is verdomt moeilijk aangezien ik altijd wel ergens vroegtijdig wordt uitgeschakeld.
pi_101140217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb allemaal reserves laten spelen(van de basis 11 speelde alleen mijn rechtsback) en ik won met 5-0 :) Zometeen Zilina, en hopelijk dus de eerste 3 punten uit de CL..

Zoals het er nu voor staat gaan we op de coefficienten lijst Portugal inhalen, waardoor we over 2 jaar 2 clubs in de groepsfase CL zouden hebben en 1 in de voorronde. Afgelopen 2 seizoenen heb ik als nummer 2 beide keren de groepsfase gehaald..
pi_101156358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heb allemaal reserves laten spelen(van de basis 11 speelde alleen mijn rechtsback) en ik won met 5-0 :) Zometeen Zilina, en hopelijk dus de eerste 3 punten uit de CL..

Zoals het er nu voor staat gaan we op de coefficienten lijst Portugal inhalen, waardoor we over 2 jaar 2 clubs in de groepsfase CL zouden hebben en 1 in de voorronde. Afgelopen 2 seizoenen heb ik als nummer 2 beide keren de groepsfase gehaald..
Waar kun je deze coefficientenlijsten vinden?
Dit, dus.
pi_101160440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waar kun je deze coefficientenlijsten vinden?
Helemaal linksonder op Europe klikken, en vervolgens naar het tabblad Nations en dan Coefficients. En dan kan je via het tabblad Clubs en dan Coefficients de club coefficienten bekijken.

Laatste 4 duels:
PSV - Panningen 5-0
PSV - Zilina 6-1
PSV - ADO Den Haag 6-0
sc Heerenveen - PSV 1-5

Tegen Heerenveen stond ik na 28 minuten met 1-4 voor en kreeg ik een rode kaart..
Mijn clubtopscorer dit seizoen is Dzsudzsak met 8 uit 8. Alberto Bueno heeft 6 uit 7, Afellay 4 uit 6 en Huntelaar "slechts" 2 uit 7. Naast de 8 goals heeft Dzsudzsak ook 9 assists.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:47:37 #17
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101169370
Iemand toevallig nog een oplossing voor mijn vraag 5 posts hierboven? Namelijk heel irritant :?
pi_101169809
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef Creeg het volgende:
Iemand toevallig nog een oplossing voor mijn vraag 5 posts hierboven? Namelijk heel irritant :?
Weet je zeker dat de andere 3 clubs geaccepteerd hebben? Als er 1 het niet accepteert moet je een nieuwe tegenstander kiezen anders gebeurd er inderdaad niets... ;)
pi_101169903
Zo gaat ineens zowaar goed :/ 19 wedstrijden op rij ongeslagen 17 winst en 2 gelijk en nu ook Hoffenheim verslagen (met Rijkaard als coach :'))

2-2 uit bij Hoffenheim en thuis met 3-0 gewonnen (ondanks dat ik heel veel spelers niet heb kunnen selecteren)
Volgend jaar is dat voorbij, want dan zijn de talentjes al 3 jaar in NL :D

Ah fijn, nu tegen Liverpool :')
pi_101173817
Mwa Liverpool was niet verkeerd, uit 1-1 en thuis 2-2. Jammer maar zeker niet slecht. Wel kut dat eerst 3x op de paal schiet :(
pi_101174699

Waarom staat mijn Barça boven Atletico als zij een beter doelsaldo hebben?
Dit, dus.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:28:47 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101174747
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom staat mijn Barça boven Atletico als zij een beter doelsaldo hebben?
Onderling resultaat gaat in Spanje voor het doelsaldo.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101175202
Oh, kut. In dat geval kan me dat aan het eind van het seizoen nog wel eens de titel kosten.
Dit, dus.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:11:06 #24
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101178687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Weet je zeker dat de andere 3 clubs geaccepteerd hebben? Als er 1 het niet accepteert moet je een nieuwe tegenstander kiezen anders gebeurd er inderdaad niets... ;)
Nee echt waar. Ze hadden alle 3 toegezegd. En hij ging er gewoon overheen zeg maar. Hij stond ook niet in de wedstrijdenlijst. Wel op de kalender stond hij. Maar er gebeurde niks dus.

Ik ging ook op internet zoeken en daar vond ik nog iemand met hetzelfde probleem alleen op hem was niet geantwoord dus ik kon er niks mee en ik hoop dat 1 van jullie mij wel kan helpen :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Creeg op 25-08-2011 19:50:53 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:49:35 #25
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101196007
Inmiddels alweer over de helft in het eerste seizoen met Evian. In de competitie loopt het nog niet echt voortvarend:

Het eerste seizoen stel ik persoonlijk echter nooit al te hoge eisen. Wanneer ik boven de prognose(13e) eindig ben ik al tevreden. Volgend seizoen hoop ik dan wel mee te gaan doen bovenin. Ik heb me inmiddels overigens al behoorlijk geroerd op de transfermarkt:

vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:54:26 #26
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_101203572
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Creeg het volgende:

[..]

Nee echt waar. Ze hadden alle 3 toegezegd. En hij ging er gewoon overheen zeg maar. Hij stond ook niet in de wedstrijdenlijst. Wel op de kalender stond hij. Maar er gebeurde niks dus.

Ik ging ook op internet zoeken en daar vond ik nog iemand met hetzelfde probleem alleen op hem was niet geantwoord dus ik kon er niks mee en ik hoop dat 1 van jullie mij wel kan helpen :)
Je moet meerdere data achter elkaar aanklikken, het toernooitje duurt nl. een paar dagen ;)
Neen
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:34:27 #27
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_101219667
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:54 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Je moet meerdere data achter elkaar aanklikken, het toernooitje duurt nl. een paar dagen ;)
Dat had FM voor mij al gedaan.
pi_101219797
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:54 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Bij een toernooi doet ie dat automatisch.. De dag die je aanklikt is de eerste dag,, daarna pakt hij de volgende dag automatisch erbij. Alleen bij een tour moet je handmatig de dagen aanklikken..
pi_101224433
Volgend seizoen is Messi transfervrij, aangezien ik al 2x achterelkaar CL gewonnen heb en nu flink wat geld heb. Ga ik het proberen, die gozer wil niet bijtekenen, maar wat wil je met 15 mil per jaar salaris. :')

Edit: hehe Ajax heeft de Europa league gewonnen zie ik. :o

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2011 18:09:52 ]
pi_101224751
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen is Messi transfervrij, aangezien ik al 2x achterelkaar CL gewonnen heb en nu flink wat geld heb. Ga ik het proberen, die gozer wil niet bijtekenen, maar wat wil je met 15 mil per jaar salaris. :')

Edit: hehe Ajax heeft de Europa league gewonnen zie ik. :o
Contract aanbieden als hij transfervrij is en hopen dat hij dan wat minder salaris wil.

M'n Tottenham doet het in de CL echt fantastisch, 4-0 van Juventus gewonnen bijvoorbeeld, maar in de competitie is het allemaal maar moeizaam. Van West Ham bijvoorbeeld met moeite 1-0 gewonnen, van Fulham zelfs verloren met 1-2. Echt apart.
pi_101231092
Net 7-2 van AS Roma verloren :') Duel later met 5-1 van Utrecht gewonnen, mede door een goal van de 16 jarige Jordy Rutten :)

0-2 voor tegen NAC, na 37 minuten. Na 88 minuten 2-2.. Krijg ik in de blessure tijd een penalty tegen. Rafael veroorzaakte hem en krijgt direct rood, Digne protesteert en krijgt zijn 2e geel :') Missen ze de penalty, dus blijft 2-2. Mis daardoor wel de 1e plaats. Bij een zege had ik die op doelsaldo gepakt..

[ Bericht 39% gewijzigd door MMUFC op 26-08-2011 21:06:32 ]
pi_101246008
Na 1 seizoentje Heracles ben ik eens op de pietenbrug gaan wachten. Halverwege December klopt Allemania Aachen aan. Daar ben ik dus mee bezig.

Leuke aanval
--------Auer-Jelic
Hadouir
pi_101246289
Ik heb nog 4 wedstrijden te gaan, lig 8 punten achter op Ajax. Die gaan het niet meer weg geven. Nou hopen dat ik gewoon 2de word dan,kan ik volgend jaar weer proberen om in de CL mee te gaan. Kadlec dit seizoen topscorer van de Eredivisie. Staat nu al op 22, maar kan dus nog 25 worden. Yurchenkco heeft ze tijd wel gehad

En nog 2 leuke transfer. Begin van het seizoen Pranjic en Adu voor niks aangetrokken, en voor 4.5 en 3 mil in de winter verkocht. Een speler nog verhuurd voor 2 mil :D
pi_101251967
Mijn 2e seizoen met SVW Mannheim gaat tot nu toe zeer voorspoedig. Ik sta halverwege het seizoen op de 1e plaats in de Regionalliga Süd, met 5 punten voorsprong op nummer 2 Chemnitz. Twee van de opvallendste spelers in de eerste seizoenshelft zijn gek genoeg twee 15-jarige jeugdspelers. Ik heb aan het begin van het seizoen een reeks jeugdspelers transfervrij gehaald, om mijn U-19 team van wat meer kwaliteit te voorzien. Echter, doordat mijn linksbuiten van vorig seizoen, (de gehuurde Dominique Scholten van mijn moederclub MSV Duisburg) niet opnieuw kon worden gehuurd was ik wel genoodzaakt om de pas 15-jarige Benjamin Braun in de basis te zetten. Overigens was ik zeer verguld met de komst van Braun. Ik zag in hem absoluut een toekomstige basisspeler, maar wel pas over twee of drie jaar. Maar hij ontwikkelt zich spectaculair en presteert ook nog eens uitstekend, en dan is AML nog een voor hem vreemde positie ook. De interesse van HSV zegt wel iets over zijn potentie.

Daarnaast raakte mijn spitsenduo Okpala-Kpaka beide zwaar geblesseerd. Kpaka kan door een zware knieblessure 7 tot 9 maanden niet spelen, terwijl Okpala door eerst een knie- en later een hamstringblessure ook ruim een half jaar uit de roulatie is. Ik was daardoor genoodzaakt om niet alleen een nieuwe spits aan te trekken(de 32-jarige Kim Olsen), ik waagde ook een gok door een veelscorende jeugdspeler in de spits te plaatsen. Bedoeld als experiment, maar de 15-jarige Moritz Albrecht presteert zó goed, dat hij inmiddels een vaste basisplaats heeft. Ondanks dat zijn stats niet eens heel bijzonder zijn.

Voor de strijd om de DFL-Pokal heb ik een paar prachtige wedstrijden gespeeld. Het begon met een 1-0 overwinning op Babelsberg. In de 2e ronde won ik zeer verrassend van Bundesliga-club SC Freiburg met wederom 1-0. In de 3e ronde trof ik de huidige lijstaanvoerder van de Bundesliga, 1899 Hoffenheim. Deze club had Bayern Munchen in de 2e ronde uitgeschakeld en ik had dan ook geen schijn van kans: 0-3. Maar het heeft me in totaal bijna één miljoen euro opgeleverd, met amper 3 wedstrijden. Zeer lucratief dus. Het heeft ervoor gezorgd dat ik zelfs eventjes in de zwarte cijfers kwam te staan. Al was dat maar voor korte duur.

De oefenwedstrijden in de winterstop tegen o.a. Dortmund en HSV gingen allemaal verloren, maar heeft me opnieuw veel geld opgeleverd.

Het doel is om kampioen te worden. Gezien de huidige stand maak ik in ieder geval een goede kans :)

Stand

Benjamin Braun

Moritz Albrecht
pi_101254692
Ben onderhand in November 2015 aangekomen met mijn Ajax game, in seizoen 2014/2015 de CL gewonnen en ook de eredivisie (afgesloten met 131 voor goals).

Dit seizoen gaat het erg goed in de competitie, je begint echt te zien dat mijn team te veel voorloopt op de clubs die je normaal concurrentie noemt. Net mijn 13de wedstrijd van NEC gewonnen met 8-0, 5 keer Paloschi, in totaal 13 winstpartijen, 60 goals voor, 0 tegen.

In alle competities loopt Paloschi nu 33 uit 20, in de eredivisie heeft hij er hiervan 21 gescoord in 12 wedstrijden. Indrukwekkend is dat hij in totaal 103 keer heeft mogen uitkomen voor mijn Ajax en daarin 115 keer tot scoren is gekomen.

Heb ondertussen ook een aanbod van Barcelona afgeslagen om daar te gaan coachen, kreeg 3.9 mil per week aan salarisbudget en een transferbudget van 170 mil. Toch maar niet gedaan omdat ik het erg naar mijn zin heb bij Ajax, europees is nog steeds erg leuk. En de competitie, tja, het is hopen dat de andere clubs mee beginnen te komen in europa zodat ze wat meer geld krijgen. Feyenoord is goed bezig!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:57:22 #36
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101263874
Eerste, zeer teleurstellende, seizoen met Evian zit erop:

Op een 14e plaats geeindigt. Ondanks dat het slechts een plaats onder de prognose is behoorlijk telurstellend. Hoop voor komend seizoen toch wel een beetje bovenin mee te gaan doen. Nu eerst maar eens op zoek naar een fasoenlijke rechtsback.
pi_101269119
Kjaer en Zapata gehaald met Liverpool. Mijn verdedigers waren 30 en heb ik ze maar verkocht.

Mijn team:
----Suarez
Neymar-Ganso-Young
--Annan--Sissoko
Wilson-Zapata-Kjaer-Kelly
---------Reina

Bank:
Gerrard
Shelvey
Di Maria
Farfan
Tafer
Regenkeeper
Regenverdediger

:P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2011 22:10:50 ]
pi_101302939
Ik kijk uit naar FM12.

Leuke challenges zie ik voor mij met teams zoals Vitesse, PSG, Malaga, Sporting Portugal, Anzhi en Man. City (alhoewel, challenge?)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_101327654
tof! Er komt waarschijnlijk een overname bij psv :D. Nou hopelijk iemand met een hoop centen :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:10:01 #40
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_101327886
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
tof! Er komt waarschijnlijk een overname bij psv :D. Nou hopelijk iemand met een hoop centen :P
Bij mij werd PSV overgenomen door Jan van Halst. :D
pi_101328130
Ik zit nu in 2014-2015 en ben met PSV nog geen een keer overgenomen volgens mij..

Mijn broer liet me een screenshot zien van zijn game in 2023-2024.. Wigan Athletic, League Two!!, 16 duels 2 winst, 4 gelijk. 0 punten(10 punten aftrek).

Die zijn in seizoen 1 uit de PL gedegradeerd, vervolgens terug gepromoveerd en een paar seizoenen Premier League gespeeld. Daarna zijn ze gedregradeerd, na 2 jaar ofzo weer gedegradeerd en nu in hun 1e seizoen League Two gaan ze dus naar de Conference degraderen..
Derby is ze overigens al voor gegaan.. :')
pi_101331112
Mooi is dat, word waarschijnlijk wel overgenomen, maar dan moet ik er dus ook uit. Want dan willen ze een andere manager :/ Een of andere Javier Aguirre

Kut zooi !

Hoop dat niet doorgaat,anders voor jan lul 3 jaar bij deze club gezeten en mooi 5 talenten voor het eerste klaar gemaakt :/
En heb nog een contract tot 2017

Hmm edit : krijg nu wel ineens een baan aangeboden bij Werder Bremen, maar goed dat moet ik wel afwijzen

[ Bericht 15% gewijzigd door Nick-GizMo op 29-08-2011 15:04:42 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:04:32 #43
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_101331382
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi is dat, word waarschijnlijk wel overgenomen, maar dan moet ik er dus ook uit. Want dan willen ze een andere manager :/ Een of andere Javier Aguirre

Kut zooi !

Hoop dat niet doorgaat,anders voor jan lul 3 jaar bij deze club gezeten en mooi 5 talenten voor het eerste klaar gemaakt :/
Ach, daar dreigen ze wel vaker mee. Doe je het zo slecht dan in de competitie etc? Want dan gooien ze je er wel uit. Maar presteer je goed, dan hebben ze eigenlijk geen reden om je eruit te gooien.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_101331384
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

Kut zooi !

Volgens mij wordt je nooit ontslagen of in ieder geval bijna nooit. Ik heb het zelf iig nog niet mee gemaakt.
Feyenoord Rotterdam
pi_101331408
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Moron het volgende:

[..]

Ach, daar dreigen ze wel vaker mee. Doe je het zo slecht dan in de competitie etc? Want dan gooien ze je er wel uit. Maar presteer je goed, dan hebben ze eigenlijk geen reden om je eruit te gooien.
Nja ben nog geen kampioen geworden, wel de bekers gewonnen. Maar goed, heb deze game er voor gekozen om voor de jeugd te gaan en misschien breekt me dat nu op

edit : en de voorzitter begint nu ook te zeiken dat het snel moet gebeuren, anders zou ik geen transfers kunnen maken voor het nieuwe seizoen :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Nick-GizMo op 29-08-2011 15:10:47 ]
pi_101332471
Lol! Kan je geld krijgen, moet je wellicht opstappen. You're just out of luck ;)

Mijn overstap van Werder naar Chelsea is tot nu toe goed bevallen. Alle oefenpotten ruimschoots gewonnen en de eerste drie competitiewedstrijden weinig problemen gehad. Heb veel spelers verkocht die mij simpelweg niet aanstonden. Vooral wat middelmatige aanvallers en middenvelders. Verdedigers had ik vrij weinig helaas, maar wat er staat is goed. Wel Varane opgepikt uit Frankrijk, voor de toekomst.

Ook Canales meegenomen vanuit Duitsland en hij vond het fijn om mij weer als trainer te hebben nu bij Chelsea. Tenslotte nog een keeper gekocht, Cech wordt al oud en versleten. De Gea neemt het van hem over :)

Geen aanvallers gekocht verder, Hazard/Torres/Cavani lijkt me sterk genoeg :)
pi_101336658
Ik heb ook zin in FM12

Arsenal helemaal opnieuw opbouwen! :Y
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_101336831
Hmm had misschien toch maar naar Werder Bremen moeten gaan, 1 maand voor dat het jeugdcomplex klaar zou zijn, stoppen ze er mee en breiden ze het stadion uit :')
pi_101343512
Ik had een Nederlandse assistent(Arnold Scholten) gehaald bij Freiburg. Ik heb hem meegenomen naar Liverpool, samen met hem 2 CL, 3 titels, 2 bekers gewonnen. Ook nog de Duitse beker. Na 3 jaar Liverpool, even gekeken hoe het met mijn oude Freiburg ging. Ze hebben nog steeds dezelfde elftal, alle regens die ik daar toen gehaald heb, zijn naar de eerste gebracht en spelen super. Alleen zijn ze wel gedegradeerd. ;( Mijn topspeler daar, is dankzij mijn vertrek superslecht geworden. Ik heb een schuld gevoel, misschien moet ik maar terugkomen. :P

Maar Ajax heeft EL gewonnen en NL krijgt volgend seizoen 2 CL plaatsen, dus PSV gaat misschien mijn nieuwe club worden. Ik wil ook coach van het NL elftal worden die 38e staat met Rutten als coach. :') Maar Brazilië is ook leuker, ben nu de eerste die grote talenten kan pikken daar en gewoon in de basis zit. Gaan hun waarde ook omhoog. :D

Zoveel dingen die ik wil doen en FM 12 komt binnenkort uit. :'( Moeilijk moeilijk. ;(

Edit: Pellegrini de nieuwe coach van PSV :') _!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 22:24:46 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:30:58 #50
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101355395
Waar ik vorig seizoen nog teleurstellend 14e eindigde ben ik het 2e seizoen uitstekend gestart.

Hopelijk weet ik dit vol te houden en kan ik mee doen voor promotie. M'n spits Yurchenko staat overigens fier aan kop in de topscorerslijst met 14 goals(daaronder volgen 3 spelers met 6 goals) hij is tevens koploper in de 'man of the match' en beste gemiddelde met 5x MotM en 8.19 m'n linksbuiten staat bovenaan in de assistlijst met 7 assists. Ik heb vooralsnog niks te klagen dus.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')