Die ga ik vanavond spelen.. maar ik denk dat het geen probleem gaat worden..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die heb je wel gewonnen neem ik aan?!
hij saved toch elke maand?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef Silver_Shark het volgende:
epichalve dag gespeeld met FC porto... krijg ik blauwe scherm niet gesaved ook nog
dus weg game.
Dat kan je zelf in stellen..quote:
Dat wel, maar het staat standaard op elke maandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat kan je zelf in stellen..
Je kan onder andere instellen op: nooit, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand, 1x per 3 maanden..
Ik heb ondertussen zes jaar achter elkaar de Premier League gewonnen, twee keer de Champions League en vele verschillende bekers. Ik wil eigenlijk doorgaan met mijn save totdat ik alles in één jaar heb gewonnen wat er te winnen valt, maar dit is verdomt moeilijk aangezien ik altijd wel ergens vroegtijdig wordt uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Winski05 het volgende:
Geboren in 2004![]()
Goeiedag, wat een lange carrière heb je, zeg! Wat heb je bereikt met het nietige Tooting & Mitcham?
Heb allemaal reserves laten spelen(van de basis 11 speelde alleen mijn rechtsback) en ik won met 5-0quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die heb je wel gewonnen neem ik aan?!
Waar kun je deze coefficientenlijsten vinden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb allemaal reserves laten spelen(van de basis 11 speelde alleen mijn rechtsback) en ik won met 5-0Zometeen Zilina, en hopelijk dus de eerste 3 punten uit de CL..
Zoals het er nu voor staat gaan we op de coefficienten lijst Portugal inhalen, waardoor we over 2 jaar 2 clubs in de groepsfase CL zouden hebben en 1 in de voorronde. Afgelopen 2 seizoenen heb ik als nummer 2 beide keren de groepsfase gehaald..
Helemaal linksonder op Europe klikken, en vervolgens naar het tabblad Nations en dan Coefficients. En dan kan je via het tabblad Clubs en dan Coefficients de club coefficienten bekijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar kun je deze coefficientenlijsten vinden?
Weet je zeker dat de andere 3 clubs geaccepteerd hebben? Als er 1 het niet accepteert moet je een nieuwe tegenstander kiezen anders gebeurd er inderdaad niets...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef Creeg het volgende:
Iemand toevallig nog een oplossing voor mijn vraag 5 posts hierboven? Namelijk heel irritant
Onderling resultaat gaat in Spanje voor het doelsaldo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat mijn Barça boven Atletico als zij een beter doelsaldo hebben?
Nee echt waar. Ze hadden alle 3 toegezegd. En hij ging er gewoon overheen zeg maar. Hij stond ook niet in de wedstrijdenlijst. Wel op de kalender stond hij. Maar er gebeurde niks dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de andere 3 clubs geaccepteerd hebben? Als er 1 het niet accepteert moet je een nieuwe tegenstander kiezen anders gebeurd er inderdaad niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |