Merci.quote:
sorry.. ik was even babies aan het knuffelenquote:
Hoewel ik voor "iedereen is welkom" ben (hoe was ik hier anders ooit beland??). snap ik Fles bestquote:
Beebies!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. ik was even babies aan het knuffelen
Jij begrijpt er helemaal niks van. Sukkelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje forum-xenophobie heb je wel Flesh.
af en toe 1tje is ok.. maar niet met golven tegelijkertijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel ik voor "iedereen is welkom" ben (hoe was ik hier anders ooit beland??). snap ik Fles best
Doe maar hatelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begrijpt er helemaal niks van. Sukkel
uhuh..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Leg het eens uit dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begrijpt er helemaal niks van. Sukkel
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh..
alleen ruik ik nu wel een beetje zuur
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh..
alleen ruik ik nu wel een beetje zuur
Ze hebben mensenkennis heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben mensenkennis heOEISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nah! Ik ben gewoon cynisch.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben mensenkennis hedus bar is veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Wat snap je niet aan die post die WW van mij quootte?quote:
dat was de bedoelingquote:
Ik vind iemand betichten van xenofobie niet cynisch.quote:
Joe dossunt rielie understent tie "quote:
Daaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was de bedoeling
ach niks wat een wasje niet kan verwijderen
RN.. mijn haat konijntjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joe dossunt rielie understent tie ""
nu erover heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieder woord na nu erover is er 1 teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |