Dit al gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Ik meldt me ook!Ik kom ook van ONZ vandaan. Ja, ik weet het.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we zijn tegenwoordig de vluchthaven voor ONZ-ers die hun eigen forum niet meer aankunnen. Kee.
Beetje forum-xenophobie heb je wel Flesh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, er is een verschil tussen "KSC is stukken relaxter en lang niet zo incrowd als just about elke andere SC op fok" en "KSC staat met zijn armen wijd open te wachten op elke kansloze asielzoeker aan deze kant van de dampkring". Een grap is leuk, maar er zijn grenzen.
Vind ik dan
Wat een gemekker, ik kom hier voor m'n rust!quote:
Oke sorry,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat een gemekker, ik kom hier voor m'n rust!
Klein beetje maar, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje forum-xenophobie heb je wel Flesh.
Helemaal juist.quote:
Slaap lekker prinses.quote:
Slaap ze kerel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ik zie morgen wel in welke SC ik terecht kan. Welterusten iedereen.
Jij ook feliquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Helemaal juist.
[..]
Slaap lekker prinses.
[..]
Slaap ze kerel.
* Yuki komt er gezellig bij zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. ik ben net te laat zie ik
* Barretje80 neemt stelling naast fles
Eindelijk. Dank jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. ik ben net te laat zie ik
* Barretje80 neemt stelling naast fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |