Hij probeerde zijn klacht nog enigszins gegrond te maken, helaas faalt hij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 lepel thuis? Pauper..
2 lepels viesmaken, die vervolgens ook weer in de vaatwasser gezet moeten wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn klacht in de OP is al gegrond genoeg. Dit is slechts een toevoeging, die ik net bedenk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Hij probeerde zijn klacht nog enigszins gegrond te maken, helaas faalt hij.
Ik heb volgens mij nog nooit een Marokkaan 'pauper' horen/zien zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dezelfde (soort) hagelslag, maar dan zonder Funnies. Te lui om even een schap lager te kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Afzonderlijk in een pak, is voor mij oké, maar val mijn autistische brein er niet mee lastig. Op de manier van de Hitler sketch: 'IK WIL GODVERDOMME HAGELSLAG ZONDER FUNNIES!'
Mensen die gezonde dingen op hun brood etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Oerbeer het volgende:
Fack hagelsag![]()
Tevens vroeger ook altijd puur gegeten. Nu lust ik het niet meer, en eet ik alleen kaas en worst op mijn brood.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Funnies zijn fucking lekker. Ze zouden pakken moeten verkopen vol met die funnies en zonder hagelslag.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Afzonderlijk in een pak, is voor mij oké, maar val mijn autistische brein er niet mee lastig. Op de manier van de Hitler sketch: 'IK WIL GODVERDOMME HAGELSLAG ZONDER FUNNIES!'
Ten eerste: dat is een afbeelding van melkhagelslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Dezelfde (soort) hagelslag, maar dan zonder Funnies. Te lui om even een schap lager te kijken?
[ afbeelding ]
Je kunt zelfs een spionnentraining winnen!
Melkhagelslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef gewoonfaye het volgende:
MELKHAGELSLAG VAN DE EUROSHOPPER IS BAAS
mensen die even aangeven dat ze een bewuste typo makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Melkhagelslageuroschopper
(ja, bewuste fout)
Inderdaad. Eerst naast je brood leggen, en ze pas opeten als je brood op was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Best wel he, ik viste ze er altijd uit
Dus jij ziet niet het verschil tussen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
de funniepakken zijn bijna niet te onderscheiden van normale pakken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een Marokkaan 'pauper' horen/zien zeggen![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Stoeprand het volgende:
Inderdaad. Eerst naast je brood leggen, en ze pas opeten als je brood op was.
Awh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
Ik gooide altijd het hele pak hagelslag op een bord, en dan zocht ik alle funnies eruit
TS begrijpt nooit ergens iets van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef 9611Niels het volgende:
Haten op funnies en ze van je brood halen![]()
![]()
TS heeft er niets, maar dan ook NIETS van begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |