'Wederom strooi je jouw boterham vol met die overheerlijke chocolade korrels, maar niet voor lang, want tot jouw afgrijzen zie je daar ineens dat onheilspellende gekleurde autootje, kortom: afhalen van die funnies.'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Als je je brood smeert, dan zie je die dingen toch tussen je hagelslag zitten? Of je moet ontzettend blind zijn of je verzuipt je boterham in hagelslag.
Die lust ik natuurlijk wel, zonder die funnies is het namelijk overheerlijk... Het probleem is dus dat pak met en pak zonder funnies ontiegelijk veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef SomePerson het volgende:
TS is autistisch en pakt elke keer dezelfde hagelslag die hij niet lust
Ja, hier snap ik niks van. Doe es normaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Wederom strooi je jouw boterham vol met die overheerlijke chocolade korrels, maar niet voor lang, want tot jouw afgrijzen zie je daar ineens dat onheilspellende gekleurde autootje, kortom: afhalen van die funnies.'
Te lang voor je, lieve schat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef datisstom het volgende:
De OP faalt en is kut getypt.
Verder begrijp ik je klacht wel; funnies zijn alleen voor bazen. Dat ben jij duidelijk niet.
Ik zie de funnies en dan moet ik ze vervolgens afhalen... Dat is werken en de gemiddelde fokker is autistisch en te lui om te werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hier snap ik niks van. Doe es normaal
Ik probeer mijn klacht zo goed mogelijk onder woorden te brengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee, alleen lijk je wel één of andere mislukte column schrijver.
Dus je bent te lui om die zooi er tussen uit te halen, maar je bent niet te lui om hierover een kuttopic te openen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie de funnies en dan moet ik ze vervolgens afhalen... Dat is werken en de gemiddelde fokker is autistisch en te lui om te werken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus je bent te lui om die zooi er tussen uit te halen, maar je bent niet te lui om hierover een kuttopic te openen.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus je bent te lui om die zooi er tussen uit te halen, maar je bent niet te lui om hierover een kuttopic te openen.
Jij eet vla met je vingers?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik vind chocoladehagel in mijn vla lekker, als er dan zo'n funniepak bijzit, dan is het helemaal gieren en brullen geblazen natuurlijk, mag je lekker met je vingers in de vla graaien.
Nog even snel een klacht erbij verzinnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik vind chocoladehagel in mijn vla lekker, als er dan zo'n funniepak bijzit, dan is het helemaal gieren en brullen geblazen natuurlijk, mag je lekker met je vingers in de vla graaien.
Nee, ik haal de funnies dan uit mijn vla natuurlijk, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij eet vla met je vingers?
Heb je goed gedaan maar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn klacht zo goed mogelijk onder woorden te brengen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik haal de funnies dan uit mijn vla natuurlijk, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet.
Dat kan ook met je lepel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is zonde van je lepel man, komt er zo een of andere funniesmaak aan die in je bek blijft hangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ook met je lepel.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Funnies zijn fucking lekker. Ze zouden pakken moeten verkopen vol met die funnies en zonder hagelslag.
Jij hebt maar 1 lepel thuis? Pauper.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zonde van je lepel man, komt er zo een of andere funniesmaak aan die in je bek blijft hangen.
Hij probeerde zijn klacht nog enigszins gegrond te maken, helaas faalt hij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 lepel thuis? Pauper..
2 lepels viesmaken, die vervolgens ook weer in de vaatwasser gezet moeten wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn klacht in de OP is al gegrond genoeg. Dit is slechts een toevoeging, die ik net bedenk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Hij probeerde zijn klacht nog enigszins gegrond te maken, helaas faalt hij.
Ik heb volgens mij nog nooit een Marokkaan 'pauper' horen/zien zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dezelfde (soort) hagelslag, maar dan zonder Funnies. Te lui om even een schap lager te kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Afzonderlijk in een pak, is voor mij oké, maar val mijn autistische brein er niet mee lastig. Op de manier van de Hitler sketch: 'IK WIL GODVERDOMME HAGELSLAG ZONDER FUNNIES!'
Mensen die gezonde dingen op hun brood etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Oerbeer het volgende:
Fack hagelsag![]()
Tevens vroeger ook altijd puur gegeten. Nu lust ik het niet meer, en eet ik alleen kaas en worst op mijn brood.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Funnies zijn fucking lekker. Ze zouden pakken moeten verkopen vol met die funnies en zonder hagelslag.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Afzonderlijk in een pak, is voor mij oké, maar val mijn autistische brein er niet mee lastig. Op de manier van de Hitler sketch: 'IK WIL GODVERDOMME HAGELSLAG ZONDER FUNNIES!'
Ten eerste: dat is een afbeelding van melkhagelslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Dezelfde (soort) hagelslag, maar dan zonder Funnies. Te lui om even een schap lager te kijken?
[ afbeelding ]
Je kunt zelfs een spionnentraining winnen!
Melkhagelslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef gewoonfaye het volgende:
MELKHAGELSLAG VAN DE EUROSHOPPER IS BAAS
mensen die even aangeven dat ze een bewuste typo makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Melkhagelslageuroschopper
(ja, bewuste fout)
Inderdaad. Eerst naast je brood leggen, en ze pas opeten als je brood op was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Best wel he, ik viste ze er altijd uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |