quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Sowieso nog wel een paar weken als ik 'm om mag houden op werk. Vorig jaar was hij er snel af want vond hem veel te lomp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Hoe lang houden jullie dat bandje nog om? Of is 'ie er al af?
Hij zit nu nog om, morgen weer werken, denk dat ik 'm er dan weer af haal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Tot ik weer moet werken (nog 3 weken)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Ja, dat bandje staat voor vrolijkheid en feest. Geel en blauw. Luv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het bandje fucking mooi dit jaar.
Leuke dame ookquote:
quote:
Direct in de pendelbus eraf gehaald. Vies ding. 1x je handen wassen en dat ding blijft nog 2 uur nat. Vies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef TWP het volgende:
Hoe de neuk was jij dan je handen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Direct in de pendelbus eraf gehaald. Vies ding. 1x je handen wassen en dat ding blijft nog 2 uur nat. Vies.
Met een chipszak?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Net nog geprobeerd met een chipszak (had nog geen eens honger), maar hij wou er niet af. Morgen maar nog eens proberen.
Ik zou hem er dan ook gewoon aftrekken ipv het met een chipszak proberen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef vaasinbloem het volgende:
Net nog geprobeerd met een chipszak (had nog geen eens honger), maar hij wou er niet af. Morgen maar nog eens proberen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef nosleep het volgende:
mijn bandje meteen doorgeknipt toen ik thuiskwam. wat een kutfestival zeg
Ik zou hem ook nog even ritueel verbranden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef nosleep het volgende:
Hetzelfde bij het DE-koffiehuis. Hoe moeilijk kan het zijn om een beker koffie in te schenken? Maar nee hoor, met drie man/vrouw je bemoeien met één bestelling en een bonnetjes-apparaat en vervolgens 3 keer navragen wat het ook alweer je bestelling was. Trage bende daar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ow wat had ik trouwens een verschrikkelijke tyfushekel aan die domme wijven in het koffiekarretje op camping 3.Ongelooflijk wat een domheid en wat een achterlijke hoerenhumor. Schenk gewoon in hoog tempo die koffie in, domme wijven.
Die Noviblui deden er ook erg lang over. Het systeem met de namen op de bekertjes klinkt leuk maar werkt een stuk minder als er drie mensen met dezelfde naam staan te wachten. DE was wat dat betreft een stuk sneller.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hetzelfde bij het DE-koffiehuis. Hoe moeilijk kan het zijn om een beker koffie in te schenken? Maar nee hoor, met drie man/vrouw je bemoeien met één bestelling en een bonnetjes-apparaat en vervolgens 3 keer navragen wat het ook alweer je bestelling was. Trage bende daar.
Ik vond het juist erg lekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
Grootste bummer was Surinaams eten voor mij dit jaar. Duur en niet lekker, terwijl ik er normaal wel van houd.
Suri is sinds ze verhuisd zijn in de richting van de Alpha een stuk minder, mijn favoriete broodjes hete kip zijn niet meerquote:
Nou, volgend jaar niet weer komen hè? Meer ruimte voor toffe mensen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef nosleep het volgende:
De vietnamees had hete kip, alleen was die niet heetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Suri is sinds ze verhuisd zijn in de richting van de Alpha een stuk minder, mijn favoriete broodjes hete kip zijn niet meer
Ik wil de echte hete kip, met stukjes kip (en geen vaag kipgehakt) op een zacht broodje met een enorme schijf komkommerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
De vietnamees had hete kip, alleen was die niet heetDit jaar voor het eerst geen surinaams gegeten bedenk ik me nu net.
We hadden moeten meeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
De vietnamees had hete kip, alleen was die niet heetDit jaar voor het eerst geen surinaams gegeten bedenk ik me nu net.
Ga je naar plastikman 21 oktober in de hmh?quote:
Te duur. Maar nu ik dit typ heb ik al spijt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ga je naar plastikman 21 oktober in de hmh?
Ik was er in 2006 voor 't laatst, toen was 't volgens mij nog 24 uur. Maar dat dacht ik dit jaar ook. Altijd als ik er was, was ie open. Maar dat was ook altijd om 5 uur, dus niet gekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Volgens mij was 2006 inderdaad het laatste jaar dat het echt een 24-uurs tent was, dat was ook mijn eerste jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik was er in 2006 voor 't laatst, toen was 't volgens mij nog 24 uur. Maar dat dacht ik dit jaar ook. Altijd als ik er was, was ie open. Maar dat was ook altijd om 5 uur, dus niet gek
lekkere wijven daar. mocht nog wel wat langer duren wmbquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hetzelfde bij het DE-koffiehuis. Hoe moeilijk kan het zijn om een beker koffie in te schenken? Maar nee hoor, met drie man/vrouw je bemoeien met één bestelling en een bonnetjes-apparaat en vervolgens 3 keer navragen wat het ook alweer je bestelling was. Trage bende daar.
Idd duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Te duur. Maar nu ik dit typ heb ik al spijt.
Ga je naar Time Warp Holland?
line up is ziek goed, maar de Brabanthallen zijn zo vreselijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef PiRANiA het volgende:
Time Warp Holland
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn eerste concert was daar dus heb er supergoede herinneringen aan. En met die line-up en zo dichtbij huis kan ik het niet laten liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
line up is ziek goed, maar de Brabanthallen zijn zo vreselijk
I Love Londonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
mede Lowlanders !
Iemand enig idee welk nummer dit is van Crystal Fighters (aan het begin?):
Heb gezocht op dat album maar kon het niet vinden
Als het eindigt op -hallen dan betekent het meestal een sfeerloze ruimte waar optredens totaal niet tot hun recht komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
line up is ziek goed, maar de Brabanthallen zijn zo vreselijk
"India"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het eindigt op -hallen dan betekent het meestal een sfeerloze ruimte waar optredens totaal niet tot hun recht komen.
Die heeft toch een andere beat? Of luister ik nou niet goed? Of remix ofzo ? Vind hem hier anders klinkenquote:
Vind het er het meest op lijken iig.. Dit is live opgenomen dus sowieso wat anders maar als ik hun setlist bekijk van afgelopen concerten beginnen ze steeds met Solar System maar dat lijkt er totaal niet op..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die heeft toch een andere beat? Of luister ik nou niet goed? Of remix ofzo ? Vind hem hier anders klinken
laatste nieuws:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Komt Richie?![]()
![]()
En Seth? Wist ik niet eens.
![]()
Ik moet nog ff mensen vinden die met me mee willen maar ga morgen m'n ticket kopen denk ik zo.
Edit: ok ticket net besteld.
Richie nog nooit gezien en die wil ik zo graag zien en Seth Troxler moest één van mijn hoogtepunten worden op lowlandsquote:Richie Hawtin, Luke Slater & Tommy Four Seven are confirmed for Time Warp Holland.
En dat. Heb me prima vermaakt bij Bart Skils, vond hem fucking vet (dacht ook dat het Troxler was, wist ik veel man), maar achteraf baal ik toch wel hard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef willemwaus het volgende:
Waarom was troxler nou gecancelled?
Volgens mij is het I Do This Everyday, ook al aan het begin van het filmpje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die heeft toch een andere beat? Of luister ik nou niet goed? Of remix ofzo ? Vind hem hier anders klinken
Troxler idd niet, hoe de fuck kom ik daar dan opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Seth Troxler komt niet, zie hem niet staan. En Richie is een fucking held.Kan m´n ticket alleen niet openen, fijn.
[..]
En dat. Heb me prima vermaakt bij Bart Skils, vond hem fucking vet (dacht ook dat het Troxler was, wist ik veel man), maar achteraf baal ik toch wel hard.
Benny was een van de helden van de nacht wat mij betreftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Troxler idd niet, hoe de fuck kom ik daar dan op
Vond het zo kut dat troxler niet kwam dat Bart Skils sowieso weinig kans maakte bij mij. Benny Rodrigues daarna draaide 10x lekkerder.
Maar bartje is dan ook een baas waar ik jarenlang achteraan heb gehobbeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Seth Troxler komt niet, zie hem niet staan. En Richie is een fucking held.Kan m´n ticket alleen niet openen, fijn.
[..]
En dat. Heb me prima vermaakt bij Bart Skils, vond hem fucking vet (dacht ook dat het Troxler was, wist ik veel man), maar achteraf baal ik toch wel hard.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het eindigt op -hallen dan betekent het meestal een sfeerloze ruimte waar optredens totaal niet tot hun recht komen.
Dat is idd..ik twijfel nog. Dat kwartiertje trein is geweldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was daar dus heb er supergoede herinneringen aan. En met die line-up en zo dichtbij huis kan ik het niet laten liggen![]()
![]()
![]()
Jep. Vond het leuk, maar niet superquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie is er nog meer bij Trentemøller geweest ofzo? Was toch mijn hoogtepunt, op de voet gevolgd door Amon Tobin.
Ik heb het gepresteerd om die gasten voor de 3e keer te missenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie is er nog meer bij Trentemøller geweest ofzo? Was toch mijn hoogtepunt, op de voet gevolgd door Amon Tobin.
Ik moest bijna huilen zo mooi vond ik het. Publiek was wel lame. Maar toen hij Miss You deed wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb het gepresteerd om die gasten voor de 3e keer te missenDat is dan ook gelijk mijn dieptepunt van LL.
Allebei. Was werkelijk ge-wel-digquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Impulz welk jaar? Met tiësto (was er serieus n x)toevallig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is idd..ik twijfel nog. Dat kwartiertje trein is geweldig.
Ik heb alleen nog een beetje matige herinneringen aan Impulz aldaar, maar goed, das lang geleden
Ik was er ook, heerlijk genoten terwijl de rest van de groep bij Crystal Castles stond geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ergens begin jaren 2000. Volgens mij was ik er ook toen Tiesto er was, maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef JanKort het volgende:
[..]
Impulz welk jaar? Met tiësto (was er serieus n x)toevallig?
Eenrichtingsverkeer was er toen volgens mij wat ik zeer k vond.
Miss You is ook zooo mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen zo mooi vond ik het. Publiek was wel lame. Maar toen hij Miss You deed wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw![]()
![]()
Was niet CC, want ik was bij allebei. Maar ik vond Trentemöller ook echt geweldig. En de wazige schermen kwamen in Paradiso een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik was er ook, heerlijk genoten terwijl de rest van de groep bij Crystal Castles stond geloof ik.
Dacht trouwens dat er een vet lichtshowtje kwam ofzo op die wazige schermen.
Ik heb ze nog wel een keer op Waldrock gezien, dat was niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Deftones, wat een helden. Jammer dat die niet op LL stonden.
Alhoewel, de paradiso show net. Wat een bazenshow.
Crystal Fighters dus, net ff gecheckt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Was niet CC, want ik was bij allebei. Maar ik vond Trentemöller ook echt geweldig. En de wazige schermen kwamen in Paradiso een stuk beter uit.
Heb ze ook een paar keer eerder gezien, maar dit was weer een fijne show.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel een keer op Waldrock gezien, dat was niet zo'n succes.
Mja, dit was het Waldrock optreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb ze ook een paar keer eerder gezien, maar dit was weer een fijne show.
quote:Het jaarlijkse Wâldrock festival wat zondag 30 juni plaatsvond in Friesland had een grote domper voor de Deftones fans. Na een perfecte dag met bands als Apocalyptica (metal op cello's), Fantômas (met hun experimentele manier van muziek maken, het hoogtepunt van de dag), Suicidal Tendencies (Hardcore), Devin Townsend (Keihard voor je kanus) en de metalhelden van Saxon moest Deftones de perfecte afsluiter van de dag worden. Helaas ging dit niet zoals verwacht.
Met een vertraging van rond de 40 minuten begon het Deftones optreden. Volgens de presentator waren er wat 'technische problemen' en of we nog even wat geduld wilden hebben. Geduld was er bij de fans wel, maar toen de band eindelijk op het podium kwam, waarbij zanger Chino Moreno (foto) het podium werd opgedragen door een roadie, werd al duidelijk dat de technische problemen bij Chino lagen.
De band begon strak maar toen de eerste zanglijnen van Chino door de speakers schalden werd al snel duidelijk dat er een grote hoeveelheid alcohol en drugs in z'n lijf zat. Na nog geen minuut in het nummer sprong Chino van het podium af en begon beneden bij het publiek te zingen.
Chino werd bekogeld door modder, bier en vervloekingen en was zo ver weg dat hij z'n broek uitdeed en met z'n penis begon te spelen. Ook begon hij vrouwelijke fans te beledigen. De set, die eigenlijk 90 minuten had moeten duren werd na 45 minuten door de organisatie afgebroken. Chino brak ook 4 microfoons tijdens het optreden, waarvan er eentje een concertganger op z'n hoofd raakte.
Chino was niet alleen buitensporig bij z'n eigen optreden, ook brak hij de regels door tijdens Suicidal Tendencies te gaan crowdsurfen. Hierdoor werd hij achtervolgd door beveiligingsmedewerkers, waar hij backstage hardhandig werd gestopt. Niemand raakte gewond en Chino bleef de resterende 2 uur in z'n kleedkamer.
Briljantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dit was het Waldrock optreden.
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dit was het Waldrock optreden.
[..]
Ik zal je helpen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja: een paar topics geleden vroeg iemand of je muntjes op Lowlands kon kopen met een Mastercard. Ik heb het geprobeerd en met mijn creditcard van ING ging dat zonder problemen
En nu hopen dat dit voor volgend jaar terug te vinden is via Google
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zal je helpen:
Dus muntjes kopen op lowlands met een creditcard van ING is goed mogelijk? Misschien overweeg ik dan om volgend jaar ook muntjes voor lowlands te kopen met een creditcard, nu ik weet dat ik met een creditcard van mastercard muntjes bij Lowlands kan kopen. Geweldig!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zal je helpen:
Dus muntjes kopen op lowlands met een creditcard van ING is goed mogelijk? Misschien overweeg ik dan om volgend jaar ook muntjes voor lowlands te kopen met een creditcard, nu ik weet dat ik met een creditcard van mastercard muntjes bij Lowlands kan kopen. Geweldig!
Dat eerste nummer is wel gaaf. Klonk ook goed van buiten de tent, leuk om te zien al die handjes de lucht inquote:
Ik vond het ook steengoed. Was toch verbaasd dat Menno Pot van de Volkskrant en niks vond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vond het helemaal fantastisch, ging een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |