quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een verrassing voor je vriendjes om jou zo slapend in bed aan te treffen dan of niet Anne?
Heel extreem: hh schoenen aantrekken bij het lezen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag deed ik het heel bewust, en was ik ook heel boos op mezelf naderhand. Ik doe het vooral onder het lezen van academische artikelen. Dan ben ik met m'n vingers bezig tijdens het lezen en voel ik alle randjes.
Morgen ga ik schrijven en niet lezen, dus dat moet makkelijker zijn!
Oh tnx, ik zal haar eens pm-en!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
oh ja, DE ... Mariaetcetera bij de Slankies gaat vaker naar Artis.
Ms kan zij jouw vraag beantwoorden.
Beyond reasonable doubt...nu nog civielrechterlijk en in France to go.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he, politiek en strafrecht. Strauss kahn wordt niet vervolgt want aanklacht niet bewezen maar heeft hem wel een fortuin en zijn baan gekostik snap dat soort dingen eigenlijk niet
Het Rijks is toch ternauwernood open met beperkte expositie ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh tnx, ik zal haar eens pm-en!
we hebben al bedacht dat we anders naar de Hermitage kunnen of t Rijksmuseum ofzo, kan je ook vlakbij parkeren en is rolstoel toegankelijk
Heeft die gast het nou wel gedaan of niet? Of staat het vast dat hij het gedaan heeft maar is het niet duidelijk of het vrijwillig was of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he, politiek en strafrecht. Strauss kahn wordt niet vervolgt want aanklacht niet bewezen maar heeft hem wel een fortuin en zijn baan gekostik snap dat soort dingen eigenlijk niet
Mijn buren links en rechts groeien ook dicht van alle koek en taart die ik kom brengenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef Sarabi het volgende:
en toen besloot ik opeens om zandkoekjes te gaan makenwie moet ze alleen gaan opeten....
Hermitage lijkt me ook leuk idd, en je kan er heel lekker lunchen zag ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het Rijks is toch ternauwernood open met beperkte expositie ?
Hermitage kreeg ik voor mijn verjaardag van / met nichtje en was een belevenis.
Dat wij voor de originelen stonden waarvan je de plaatjes kent.
Lekker ding he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
Mijn god, ik blijf hangen op rtl4 en zie dat zoonlief Brandsteder ook al op tv werkt.![]()
Heeft-ie geen vak geleerd?
Er lopen nog wat zaken tegen hem, want helemaal onschuldig is ie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat ik de buren niet echt kenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn buren links en rechts groeien ook dicht van alle koek en taart die ik kom brengen
om onszelf. te redden.
Mijn god, ik blijf hangen op rtl4 en zie dat zoonlief Brandsteder ook al op tv werkt.![]()
Heeft-ie geen vak geleerd?
Z'n reputatie is niet bepaald onschuldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Hoezo reken maar Golfer?
Was je erbij dan?
dat houdt niet meteen per definitie in dat hij nu ook schuldig is natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Z'n reputatie is niet bepaald onschuldig.
Dan heeft-ie wel wat anders tegen hem, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hopelijk met een minder extreme seksuele voorkeur als palief.
vanaf september zit ik daar "vast". tot nu toe een aantal dagen daar gedraaid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef AnneX het volgende:
Neen, ik ben niet hyper.
Dag Z., ben je al begonnen in je nieuwe functie/baan en hoe bevalt het?
Die gozer vorige week die choco op zijn taart smeerde en hem van tafel deed flikkeren, zooo zielig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Tv tip voor bakliefhebbers: zo op bbc2 2e afl van The Great British Bake off! om 21 uur start het, erg leuk! (vind ik dan)
heb je er een goed gevoel bij? afgelopen dagen leuk gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef z80 het volgende:
[..]
vanaf september zit ik daar "vast". tot nu toe een aantal dagen daar gedraaid.
en het kan nog wel eens een uitdaging worden.
Nou he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die gozer vorige week die choco op zijn taart smeerde en hem van tafel deed flikkeren, zooo zielig.
Deze dus http://www.ah.nl/recepten(...)rijst+met+zalm+en+eiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
@ AnneX; 750 gram prei ? hallelujah
Ik heb zowaar een was gedraaid en gestofzuigd. Ik netjes was ophangen op het droogrek, let helemaal niet op. Doe de deur open om het rek naar buiten te rijden, regent het KEIhard
nu Miss Congeniality op tv![]()
ah voor 4 pers, ik dacht dat jezelf zoveel groente ging etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze dus http://www.ah.nl/recepten(...)rijst+met+zalm+en+ei
En groenten en vette vis: win-win
Heb je een hh schema gemaakt?
Zou de zalm door haring vervangen, veeel lekkerderderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze dus http://www.ah.nl/recepten(...)rijst+met+zalm+en+ei
En groenten en vette vis: win-win
Heb je een hh schema gemaakt?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga Bride Flight eens checken..
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
godsamme.. het is deel 2.. en stiekem vermoed ik dat ik hem al gezien heb ook
![]()
Weet je al weer ? wie het heeft gedaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
godsamme.. het is deel 2.. en stiekem vermoed ik dat ik hem al gezien heb ook
![]()
De getuige.. met de jurkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet je al weer ? wie het heeft gedaan?
Ik ben een nieuwe religie begonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Hey Sun, hoe is het nu met jouw slaappatroon? Sinds je de melatonine dus neemt.
playmobil doet het vaak goed! ook al ben je 9quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
Moeilijk hoor. Wat vinden meisjes van 6-7 jaar leuk om als cadeau te krijgen?
Mijn kleindochter wordt overmorgen alweer 6 jaar maar is geestelijk altijd haar leeftijd wat vooruit geweest. Zit nu in groep 3.
Zit te denken aan een 'vriendinnenboekje'. Maar wil er nog iets bij doen.
Suggesties?
6!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
playmobil doet het vaak goed! ook al ben je 9
Ja, schijnt zoiets te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Is een vriendinnenboekje zoiets als het poesie album ?
Ja, zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een leuke pennen/potlodensetje?
Goeie vraag.. dat gaan we zien nu een mogelijke oorzaak weggenomen is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; het is absoluut zo dat je met genoeg slaap veel vrolijker en rustiger bent. als je constant moe bent ga je doemdenken, je veel rot voelen, zorgen maken en dat zorgt er weer voor dat je nog minder slaapt. slaap is zo'n goed medicijn.
maar had je ook echt angstaanvallen vanwege weinig slaap of was dat iets anders?
ja maar jij zei dat ze al een paar jaar vooruit was op haar leeftijd vandaarquote:
Nee, ik schreef : is geestelijk altijd haar leeftijd wat vooruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar jij zei dat ze al een paar jaar vooruit was op haar leeftijd vandaar
Dat zeg ik toch? Drastische vermindering van allerlei psychische klachten..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en heb je dat nu niet meer?
vriendinnenalbum is als een 'klasgenootje'; je schrijft eigenschappen over jezelf, wat je leuk vindt en wat je later wilt worden en wat je van diegene vindt etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Is een vriendinnenboekje zoiets als het poesie album ?
Tot 12-14 jaar gaf ik alle kinderen een (voor)leesboek - vertelboek - plaatjesboek.
20 jaar jetlag klinkt heel heel erg vermoeiendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe religie begonnen![]()
Echt melatonine FTW![]()
![]()
![]()
Erg goed dus, lief dat je het vraagt. Nu in de vakantie wat rommeliger al heb ik het in Wales wel braaf geslikt. En deze week ben ik ook weer netjes bezig, uurtje later dan wanneer ik weer moet werken op advies van de neuroloog (uitslapen mag best een beetje vond hij
)
Maar niet alleen mijn slaappatroon en dus fitheid overdag is verbeterd, maar ook mijn emotionele gesteldheid. Veel stabieler, geen angstaanvallen, geen overmatig gepieker, bijna geen neerslachtige buien en al helemaal geen 'als ik dood was zou dat best makkelijk zijn' gedachtes meer. Wat nou depressie? Ik had gewoon een jetlag.. 20 jaar lang of zo![]()
![]()
Nou ja, uiteraard niet 100% verbetering, en even afwachten hoe het in de herfst/wintermaanden gaat, maar dusdanig dat Thijs en ik melatonine hebben verheven tot wondermiddel![]()
![]()
Begin januari ga ik weer naar de neuroloog om te kijken of we kunnen gaan afbouwen. Merk nu nog meteen als ik 1x een pilletje mis, het is de bedoeling het uiteindelijk zonder te kunnen.. Maar daar gaat dus wel wat tijd overheen.
jemig idd een wondermiddel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Drastische vermindering van allerlei psychische klachten..
Eensch, maar voor Babi S vond ik het nog wat vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kies zelf ook meestal voor een boek. Kinderen krijgen tegenwoordig vaak veel te weinig boeken is mijn mening
dat vatte ik op als hetzelfde. als je een half jaar voorloopt op leeftijdsgenootjes scheelt het ook niks hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik schreef : is geestelijk altijd haar leeftijd wat vooruit.
Niet een paar jaar.
Nou als ik het gevoel heb dat afbouwen nog niet wil dan doen we dat mooi niet neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
20 jaar jetlag klinkt heel heel erg vermoeiendMaar jeetje, dat melatonine zo'n geweldig effect op je heeft! Dat is echt super zeg. En al die klachten van overdag vrijwel foetsie
Misschien niet afbouwen in de herfst/winter? Ik heb geen verstand van slaapstoornissen hoor, maar dat zou ik zelf zo hebben verzonnen
Goed te horen dat het zo goed gaat.
Oké. Ze heeft geestelijk jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vatte ik op als hetzelfde. als je een half jaar voorloopt op leeftijdsgenootjes scheelt het ook niks he
Het is nooooooit te vroeg voor een mooi prentenboek Liequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eensch, maar voor Babi S vond ik het nog wat vroeg
ooee lekker jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Ze heeft geestelijk jouw leeftijd.
Ook wel weer waar, maar daar had kleuter B ook al het een en ander van, en veel puzzels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is nooooooit te vroeg voor een mooi prentenboek Lie
Omdat het de bedoeling is dat mijn lichaam het over gaat nemen. Dat is in principe goed mogelijk en het einddoel. Maar lukt dat niet dan heb ik er de 15,- die het me kost per maand wel voor overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sun, waarom dat afbouwen? Als het goed gaat voorlopig zo houden zou ik zeggen... het is geen antidep of slaappillen
Ja maar B is een jongetje en S is een meisje!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook wel weer waar, maar daar had kleuter B ook al het een en ander van, en veel puzzels.
Nou, ik vind het helemaal niet gek dat je er niet eerder bent achter gekomen. In mijn hele opleiding heb ik nooit iets gehoord over het delayed sleep phase syndrome. Denk dat een groot deel van de artsen het niet eens kent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou als ik het gevoel heb dat afbouwen nog niet wil dan doen we dat mooi niet neeMaar waarschijnlijk beginnen we met van 5mg naar 3mg te gaan bijvoorbeeld. Dus denk dat het wel moet kunnen werken.
En ja, wonderlijk he.. zo stom dat dit 10 jaar geleden of zo niet naar voren is gekomen.. Ik ben de laatste 10 jaar zo moe geweest.. En deels ben ik geestelijk wel wat 'moeilijk' hoor, en gevoelig voor het een en ander, maar doordat ik ongemerkt zo'n verkeerd ritme had versterkte dat en kon ik er minder goed mee omgaan. Logisch, maar zie er maar eens achter te komen
En vriendjes. FFT heeft ook een hele serie ABC's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Aaaaarrrrggggghhhhh, ik ga echt een keer serieus doordraaien van dat hele alfabet aan vriendinnen, baby's. peuters, pubers en collega's hier
Nee nou dat blijkt idd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vind het helemaal niet gek dat je er niet eerder bent achter gekomen. In mijn hele opleiding heb ik nooit iets gehoord over het delayed sleep phase syndrome. Denk dat een groot deel van de artsen het niet eens kent.
in ieder geval geen vriendjes... hou het maar op datesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vriendjes. FFT heeft ook een hele serie ABC's.
Absoluutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee nou dat blijkt idd..Test die ik heb gedaan is ook vrij nieuw, dus wellicht sowieso nog niet erg bekend in de medische wereld. Ben al lang blij dat de huisarts me naar het slaapcentrum heeft gestuurd
Ja, bij de drogist, maar dat is een erg lage samenstelling. Ik heb ze op recept.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
mag/kun je melatonine kopen zonder dat een arts er vanaf weet?
Mijn kleindochter is basisschoolkind Y.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Aaaaarrrrggggghhhhh, ik ga echt een keer serieus doordraaien van dat hele alfabet aan vriendinnen, baby's. peuters, pubers en collega's hier
Je moet er een notepad documentje naast leggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Nou geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutKende je huisarts het overigens?
Ja, daar ben je en je hebt pm. ( over 5 minuten )quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sun, waarom dat afbouwen? Als het goed gaat voorlopig zo houden zou ik zeggen... het is geen antidep of slaappillen
misschien iets om mee te beginnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, bij de drogist, maar dat is een erg lage samenstelling. Ik heb ze op recept.
Ah, ok. Mocht je hem weer zien kan je het allicht eens vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou geen idee eigenlijkhij vond het de moeite waard om te kijken naar een slaapstoornis, maar of hij van deze specifieke stoornis heeft gehoord weet ik niet. Heb hem niet meer gezien sinds ik naar de neuroloog ben gegaan, had hem niet meer nodig
maak het nog moeilijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is basisschoolkind Y.
Eerst naar het slaapcentrum om te checken of je er wel baat bij hebt lijkt mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien iets om mee te beginnenik had vroeger medicijnen van Vogel om wat levendiger te zijn vanwege mijn gebrek aan slaap maar wat een ongezonde troep is dat zeg. ik werd hyper en kon sliep nog minder, alleen toen bleef ik overdag wel hyper. net drugs
Eeehhh oh, overheen gelezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef AnneX het volgende:
Oh , nog even reageren op Blzz. per pm.
als ze weer heeft gepost. dat klikt makkelijker door dus.
Kom dr maar in B...
Of gewoon even je probleem aan een huisarts voorleggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien iets om mee te beginnenik had vroeger medicijnen van Vogel om wat levendiger te zijn vanwege mijn gebrek aan slaap maar wat een ongezonde troep is dat zeg. ik werd hyper en kon sliep nog minder, alleen toen bleef ik overdag wel hyper. net drugs
al 4x gedaan, stress blijft het antwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of gewoon even je probleem aan een huisarts voorleggen.
Ja doe ik, al denk ik dat dat nog wel ff kan duren (hoooop ik )quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ok. Mocht je hem weer zien kan je het allicht eens vragen
En om bij het onderwerp te blijven: ik ga naar bed
ok... misschien een idee. als ik jou zo hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eerst naar het slaapcentrum om te checken of je er wel baat bij hebt lijkt me
Ontstressen. Te beginnen met een andere baan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
al 4x gedaan, stress blijft het antwoord.
Het is sesamstraat en dieren en boerderijdingen, dat kan toch voor allebeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar B is een jongetje en S is een meisje!!
Dat moet wel via je huisarts he..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok... misschien een idee. als ik jou zo hoor..
Maar Sun heeft een specifiek slaapprobleem wat niets met stress te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Het grondig aanpakken van problemen is niet echt je sterke punt hč? Ik snap echt niet dat je zo halfbakken omgaat met problemen die, als ik je hier goed begrijp, zoveel impact op je hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Sun heeft een specifiek slaapprobleem wat niets met stress te maken heeft.
Bed.
na de zomer hoop ik weer op betere economische tijden. ik hoop dat er vacatures zijn die niet specifiek jarenlange ervaring in die bepaalde branche vragen, dan maak ik al meer kans. en Vork ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontstressen. Te beginnen met een andere baan!
Vet stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fysisch aangetoond dmv een test door een neuroloog van het ziekenhuis. Geen enorm vreselijke aandoening, maar het is wel echt een aandoening.
eensch is.. kan me er weinig bij voorstellen idd om zo met problemen om te gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het grondig aanpakken van problemen is niet echt je sterke punt hč? Ik snap echt niet dat je zo halfbakken omgaat met problemen die, als ik je hier goed begrijp, zoveel impact op je hebben.
ik weet niet eens meer wat stress isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Sun heeft een specifiek slaapprobleem wat niets met stress te maken heeft.
Bed.
Ja goed hequote:
geloof me; ik ken mezelf heel goed. niet alles valt zomaar op te lossen, ook al zou ik dat willen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het grondig aanpakken van problemen is niet echt je sterke punt hč? Ik snap echt niet dat je zo halfbakken omgaat met problemen die, als ik je hier goed begrijp, zoveel impact op je hebben.
Absoluut niet, dat maakt het juist extra stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goed heik héb eindelijk eens echt iets..
Dat was wel mijn frustratie namelijk: ik voelde me kut maar ik had niet echt wat. Ik was niet depressief volgens de psych, mijn schildklier doet het gewoon normaal enz enz.. Maar toch heb ik nu iets![]()
![]()
Dat het iets is wat studenten zichzelf geven door hun ritme te verschuiven of wat je tijdelijk krijgt na een verre reis doet natuurlijk niets aan de stoerheid af![]()
Gelukkig hou je het zelf niet in stand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof me; ik ken mezelf heel goed. niet alles valt zomaar op te lossen, ook al zou ik dat willen.
ik heb vannacht gedacht om weer aan de anti dep te gaan. en dat ga ik met de psych overleggen die ik vroeger heb gehad. nou genoeg info?
god begin ik weer te verdedigen..hou nou op FF
Ik heb het als kind gewoon helemaal zelf ontwikkeld, misschien zelfs al vķķr mijn geboorte, fuckin vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Absoluut niet, dat maakt het juist extra stoer
god bedankt... nu zit ik met Britt Dekker in mn hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het als kind gewoon helemaal zelf ontwikkeld, misschien zelfs al vķķr mijn geboorte, fuckin vet
Jémig he! Dan ben je gewoon briljantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het als kind gewoon helemaal zelf ontwikkeld, misschien zelfs al vķķr mijn geboorte, fuckin vet
klassieke methode van testen met plakkers of krasjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vooral veel jeukEn nog niet zoveel vertrouwen in een allergietest.
Nou, mijn schoonmoeder heeft het pas ook gehad, en die kreeg een grote plakker op haar rug met allemaal stipjes en die moest ze dan twee dagen op en ze mocht niet douchen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef z80 het volgende:
[..]
klassieke methode van testen met plakkers of krasjes?
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb incidenteel wel eens jeuk plekken en wordt er dan al gestoord van, laat staan als dat maanden duurtquote:
Dat ja. Ik had vroeger exzeem, zo irritant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb incidenteel wel eens jeuk plekken en wordt er dan al gestoord van, laat staan als dat maanden duurt
Eczeem. Grrrrrr.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja. Ik had vroeger exzeem, zo irritant.
Je baan en je zus de deur uit doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
al 4x gedaan, stress blijft het antwoord.
slaap lekker!
Mja.. dus ik zie die allergietest ook nog niet ineens de oplossing zijn. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb incidenteel wel eens jeuk plekken en wordt er dan al gestoord van, laat staan als dat maanden duurt
Ja, ook datquote:
Zin om iets te doen donderdag??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
Ik moest zo maar weer slapen, morgen nog even weer werken en dan weer weekend
Goedzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zin om iets te doen donderdag??
@ Sarabi: ja dat is hier ook het plandeze week heb ik nog écht vakantie dus mag het nog
Zin wel! Maar deze week is niet zo handig. Want donderdagavond bbq met schoonfamilie waarvoor ik nog een salade en een toetje voorbereid en 's ochtends wil ik sporten. En zaterdag verjaardag mrLie, dus vrijdag ook voorbereiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zin om iets te doen donderdag??
@ Sarabi: ja dat is hier ook het plandeze week heb ik nog écht vakantie dus mag het nog
En ik moet iig woensdag en donderdag naar mijn werk.. Nja ff kijken dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zin wel! Maar deze week is niet zo handig. Want donderdagavond bbq met schoonfamilie waarvoor ik nog een salade en een toetje voorbereid en 's ochtends wil ik sporten. En zaterdag verjaardag mrLie, dus vrijdag ook voorbereiden.
Volgende week heb ik volgens mij niks bijzonders, behalve werk op dinsdag en woensdag.
Maandag kan ook wel bij mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik moet iig woensdag en donderdag naar mijn werk.. Nja ff kijken dus
Jij begon, moet je ook wat verzinnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geen flauw idee![]()
wandelen?? Heeft Sam er ook nog wat aan (mits het weer mee werkt)
okidoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij begon, moet je ook wat verzinnen
Maar wandelen is altijd goed! En als het echt erg regent gaan we wel ganzeborden ofzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
Ik stuur mrLie wel in 't oale k'daaver hen skoele..
Dan kan ik de auto mee
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij vindt het goed, als 't k'daaver wil starten in elk geval
Het is echt erg. Als je op bed ligt en je weet niet beter dan denk je dat er een trekker door de straat rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is echt erg. Als je op bed ligt en je weet niet beter dan denk je dat er een trekker door de straat rijdt.
Jawel, ik ben echt zoveel wijzer geworden toen! Ik ga compleet parfumvrij door het leven en heb af en toe nog maar een jeukaanval op 3 bekende plekjes (hardnekkig op scheenbenen en oogleden)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vooral veel jeukEn nog niet zoveel vertrouwen in een allergietest.
eentje is al de deur uit, ikzelf trouwens ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je baan en je zus de deur uit doen
Geen idee waar die zit neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Skol!
IK zoek die scandinavische o eu
Ik ben wel heel benieuwd. Wie weet komt er wel wat uit. Ik heb wel meer gevoeligheden, maar dat is allemaal van eten (rauwe ui, zoetstoffen, noten, pinda's).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, ik ben echt zoveel wijzer geworden toen! Ik ga compleet parfumvrij door het leven en heb af en toe nog maar een jeukaanval op 3 bekende plekjes (hardnekkig op scheenbenen en oogleden)
Verder gaat het hardstikke goed!
Hebben we nog op de DVD staan, dat amusement.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik zit er ook nog.. toch ff topchef afkijken..
Het gaat niet om je ogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
morgenavond fotoshoot in Leidschendam en dan zou het fijn zijn als ik met mn ogen open op de foto sta
trusten
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGHquote:
Zat nog ff KvdB te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Verveel je je Boor, in het zeeuwse?
[ afbeelding ]
Hier ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:04 schreef borisz het volgende:
Zeeuwen zijn wel vriendelijke mensenhier groet je elkaar nog
![]()
Randstad? *check*quote:
* krakkemieke Pee een zwaard geeft voor de Gordiaanse knoopquote:
Uitstekend met Tara. Stuk blijer dan de afgelopen tijd in ieder geval.quote:
Het lijkt met de minuut erger te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke Pee een zwaard geeft voor de Gordiaanse knoop
Dat vind ik hier nu beter te handelen dan gisteren. Maar de lucht ziet er nu ook wit uit en echt koud is het niet. Geen ideaal weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
En het is hier zo plakkerig dat mijn tshirt natte plekken begint te vertonen
Het ligt ook aan de airco.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vind ik hier nu beter te handelen dan gisteren. Maar de lucht ziet er nu ook wit uit en echt koud is het niet. Geen ideaal weer.
Golfer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Zomer?
Huh?
Waar?
Heeft iemand hier verstand van arbeidsrecht en wetgeving?
Zomer? Was-da?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:09 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen, en wederom een en al regen![]()
ehm tis toch zomer he?
Ik nu ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef freecell het volgende:
Oew Isa
Verleidelijk voor Tara en Free ook
We hebben nu toch niks te doen
Tara ontslagen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef freecell het volgende:
Oew Isa
Verleidelijk voor Tara en Free ook
We hebben nu toch niks te doen
ik mis het, geef het terug ajbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets van vroegah. Dan is het licht, warm en droog.
aaah! mn ouders zijn daar 2 weken geleden (betaald) geweest...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Sun en Lie, ik weet niet of jullie van sauna houden? De Veluwse Bron is gratis (3 euro reserveringskosten oid) voor 2 personen in de maand augustus. Bon is te downloaden in het saunatopic.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:00 schreef AnneX het volgende:
Ter leringh ende vermaeck...
deze post stond nog op de laptop, toen die ermee uitschee.
En bedankt voor de tip dinsdagavond van de bake off op bbc. Leuk om bezig te zien.
Vorige week dacht ik blind te bakken en gebruikte ongekookte macaroni ( bij gebrek aan iets beters).
Het was de tweede keer dat ik ging blindbakken.
Alleen vergeten om er bakpapier onder te leggen ...
Gelukkig kon ik de macaroni grotendeels opnieuw gebruiken en lag er nog een blikje bladerdeeg in de koelkast...
Heb nog steeds een saunabon liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Sun en Lie, ik weet niet of jullie van sauna houden? De Veluwse Bron is gratis (3 euro reserveringskosten oid) voor 2 personen in de maand augustus. Bon is te downloaden in het saunatopic.
Thijsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand hier verstand van arbeidsrecht en wetgeving?
Nope, ik niet iig.. kan niet goed tegen warmtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Yep, want FC heeft het wel in de CUL SC gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar idd.. heb ik wat gemist FC??
Tja, ben er een paar keer tussenuit geweest hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, want FC heeft het wel in de CUL SC gezegd
Ik heb het ook gemist hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, want FC heeft het wel in de CUL SC gezegd
goeie combi is dat idd he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
in het kader van het balansen maar weer eens een verse tomatensoep van gegrilde tomaatjes maken
Straks lekker wat garnaaltjes er door, jum!
nou had ik toch echt bijgelezen dacht ik maar dit heb ik dus niet gezien. Goh wat een rotsituatie zeg .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef freecell het volgende:
Nou... ontslagen...
Hij zit op advies van zijn baas 'ziek' thuis. Wordt gezocht naar ideeën.
Nee, vroegah, toen piet een pietje was, waren de zomers net als deze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets van vroegah. Dan is het licht, warm en droog.
Hmm dat is ook een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie combi is dat idd he?
tomatensoep met avocado ook trouwens, kan je natuurlijk ook garnaaltjes bij gooien
Die salade moet ik ook nog een keer makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond eten wij gegrilde entrecote met een salade: venkel/gorgonzola (klein beetje maar voor mij want erg zout natuurlijk) en sinaasappel, met een mosterddressing
Vol mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou had ik toch echt bijgelezen dacht ik maar dit heb ik dus niet gezien. Goh wat een rotsituatie zeg .
Hoe voelt hij zich hierbij?
dressing is grove mosterd, citroensap, olie en peper (zout voor wie wil natuurlijk)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die salade moet ik ook nog een keer makenOnze cheesefarmer heeft een hele lekkere milde gorgonzola die daar volgens mij perfect voor te gebruiken is.. Heb je de ingrediënten voor de dressing voor me? Denk dat wij dan vanavond misschien wel het zelfde gaan eten
![]()
ah ok op die manier! nou hopen dat ze een oplossing bedenken of misschien een andere baan ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Vol mogelijkheden
Hij maakt allerlei vrolijke plannen en kijkt voor het eerst sinds tijden weer blij.
Hij is ook niet ziek, eht is meer een arbeidsconflict
Ah check, makkie dus..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dressing is grove mosterd, citroensap, olie en peper (zout voor wie wil natuurlijk)
Ik denk een andere baanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok op die manier! nou hopen dat ze een oplossing bedenken of misschien een andere baan ofzo?
yep easy idd maar het geheel is erg smakelijk vind ik altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah check, makkie dus..![]()
En dan een lekker stuk vlees en wat krieltjes er bij, klinkt als een plan
ah ja das een idee idd, jij ook af en toe even lekker de deur uit op die manier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk een andere baan
En ook dik kans dat hij 3 dagen gaat werken en ik 2 oidVindt hij ineens wel een goede optie nu, nu ze wat ouder zijn en ze er mee kan praten enzo
Eh, in mijn vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef freecell het volgende:
Nou... ontslagen...
Isa: hmmmm, slechte timing... Normaal zou ik naar je toe komen (of: wij) maar nu even niet handig... Stom
Wanneer volgende kans?
Nja daar ben ik redelijk in geoefend. Maak wel eens een salade met veldsla, gegrilde kip, gorgonzola en ontvelde sinaasappel, ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep easy idd maar het geheel is erg smakelijk vind ik altijd.
wel even gepiel om de sinaasappelpartjes zonder velletjes te hebben maar verder supersimpel.
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe religie begonnen![]()
Echt melatonine FTW![]()
![]()
![]()
Erg goed dus, lief dat je het vraagt. Nu in de vakantie wat rommeliger al heb ik het in Wales wel braaf geslikt. En deze week ben ik ook weer netjes bezig, uurtje later dan wanneer ik weer moet werken op advies van de neuroloog (uitslapen mag best een beetje vond hij
)
Maar niet alleen mijn slaappatroon en dus fitheid overdag is verbeterd, maar ook mijn emotionele gesteldheid. Veel stabieler, geen angstaanvallen, geen overmatig gepieker, bijna geen neerslachtige buien en al helemaal geen 'als ik dood was zou dat best makkelijk zijn' gedachtes meer. Wat nou depressie? Ik had gewoon een jetlag.. 20 jaar lang of zo![]()
![]()
Nou ja, uiteraard niet 100% verbetering, en even afwachten hoe het in de herfst/wintermaanden gaat, maar dusdanig dat Thijs en ik melatonine hebben verheven tot wondermiddel![]()
![]()
Begin januari ga ik weer naar de neuroloog om te kijken of we kunnen gaan afbouwen. Merk nu nog meteen als ik 1x een pilletje mis, het is de bedoeling het uiteindelijk zonder te kunnen.. Maar daar gaat dus wel wat tijd overheen.
Nou eigenlijk maak ik de dressing van het sinaasappelvocht wat ik opvang tijdens het snijden, de gorgonzola en dat leng ik aan met olijfolie en nog iets appelazijn oid. En wat peper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef DarkElf het volgende:
mm klinkt ook goed inderdaad. doe je nog een dressing erbij dan?
Ow, shitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, in mijn vakantieDat is dus vanaf 5 september. En dat weekend kom ik al naar jullie
ja dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jaEn ook gemist, dacht dat ie lich. ziek thuis was en zich klote voelde omdat een sollie niet gelukt was o.i.d.
Arbeidsconflicten zijn heul rot
klinkt goed. ik doe meestal ook wat sinaasappelsap nog door de dressing met mosterd, lekker is dat. vaak ipv de citroen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou eigenlijk maak ik de dressing van het sinaasappelvocht wat ik opvang tijdens het snijden, de gorgonzola en dat leng ik aan met olijfolie en nog iets appelazijn oid. En wat peper.
Ja, dat was beiden ook waar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jaEn ook gemist, dacht dat ie lich. ziek thuis was en zich klote voelde omdat een sollie niet gelukt was o.i.d.
Arbeidsconflicten zijn heul rot
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt goed. ik doe meestal ook wat sinaasappelsap nog door de dressing met mosterd, lekker is dat. vaak ipv de citroen.
Vast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef freecell het volgende:
Dat is sowieso een goed idee
Wil hij er even naar kijken?
Graagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast welHij is binnen nu en een uurtje op de pc gok ik.
Is dat goed gedocumenteerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef freecell het volgende:
Nou... ontslagen...
Nopequote:
http://www.intermediair.n(...)arbeidsconflict.htmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope
Gaan ze hem er anders uitflikkeren?
Ja, waarschijnlijk wel
Waarom?
Omdat hij nu even lastig is en KPN als een gek banen moet schrappen en omdat alle vorige directe leidinggevenden van Tara die hem altijd w0000t beoordelingen gaven allemaal niet meer bij KPN werken.
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)arbeidsconflict.html
Als ze aan dossieropbouw doen kan dit een goedkope mogelijkheid zijn om van Tara af te komen. En verwijtbaar werkloos wil je niet zijn
quote:
Hmmm. Da's beroerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef freecell het volgende:
Nou... ontslagen...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Het is officiëel bekend gemaakt aan "de wereld" dat ik nu de IT-boel coordineer
Yup. Dat wil ik wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef freecell het volgende:
Dat is sowieso een goed idee
Wil hij er even naar kijken?
Ik zou daar erg voorzichtig mee zijn, want dan is er sprake van ontslag met wederzijds goedvinden en dat kan ernstige gevolgen voor een eventuele WW-uitkering hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Ze hebben hem ook voorgesteld om met wederzijds goedvinden de boel te beeindigen per December, dan mag hij nog wel intern solliciteren, hoeft verder niet meer heen en is vrij om verder qua extern solliciteren te doen wat hij wil.
Hij neigt ernaar om dat te doen, want anders wippen ze hem er ook wel uit en dan issie verder van huis.
En hij stelt ook voor dat ik dan wel wat kan gaan werken en dat trekt ook wel
Rechtste provider hebben jullie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
linkje doet t niet bij mij?
oh wacht das waar, onze server blokkert de volkskrant
zou me trouwens niet verbazen hier in Vlaanderenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechtste provider hebben jullie?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Het is officiëel bekend gemaakt aan "de wereld" dat ik nu de IT-boel coordineer
Komt hier recht overheen.quote:
m'n server heeft ook problemen met de volkskrant vandaag...en hier zijn we toch redelijk links!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zou me trouwens niet verbazen hier in Vlaanderen
maar net deed t ie wel!
Zijn werk verzekerde hem dat hij dan wel zijn WW zou houden, ze noemden het een ' VSO' maar Tara weet even niet meer waar dat voor staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Yup. Dat wil ik wel.
[..]
Ik zou daar erg voorzichtig mee zijn, want dan is er sprake van ontslag met wederzijds goedvinden en dat kan ernstige gevolgen voor een eventuele WW-uitkering hebben.
In principe moet Tara nooit vrijwillig akkoord gaan met een ontslag.(ook al is ie he er mee eens, dan nog moet ie formeel zijn ontslag aanvechten).
hij laadde het artikel en toen besloot hij alsnog een foutmelding te geven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n server heeft ook problemen met de volkskrant vandaag...en hier zijn we toch redelijk links!
geen idee wat ze daarmee bedoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn werk verzekerde hem dat hij dan wel zijn WW zou houden, ze noemden het een ' VSO' maar Tara weet even niet meer waar dat voor staat.
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen idee wat ze daarmee bedoelen
Dat is een vaststellingsovereenkomst waarin bij ontslag met wederzijds goedvinden alle details vastgelegd worden om inderdaad recht op WW te behouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn werk verzekerde hem dat hij dan wel zijn WW zou houden, ze noemden het een ' VSO' maar Tara weet even niet meer waar dat voor staat.
Voordat ie iets tekent is het sowieso verstandig even een deskundige (arbeidsjurist) of iemand van het UWV naar die overeenkomst te laten kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
Golfer
Dank
Tara zei al dat bedrijf daarin de schuld op wil nemenDat kost hun namelijk niks extra's en aangezien zijn chef nu ziek is, zijn het niet de mensen die hem eruit wippen die dit opstellen, maar mensen waar hij wel wat mee kan
Dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Voordat ie iets tekent is het sowieso verstandig even een deskundige (arbeidsjurist) of iemand van het UWV naar die overeenkomst te laten kijken.
Tara krijgt, als het goed is, een schriftelijk voorstel voor de VSO. Dat moet ie even laten nakijken door een deskundige.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef freecell het volgende:
Hoe laat je iemand naar zo'n overeenkomst kijken? Kan je een kopie vragen?
sociaal juridische dienst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef freecell het volgende:
Golfer dank
En DH: nope, wel 3 goede vrienden met een SJD :
heel slimquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:15 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voorbereid voor vrijdag, ik heb een knalrode afschuwelijk lelijke maar wel practische regenponcho gekocht voor buitenbeenpop.
laarzen aan erbij, mij kan niets gebeuren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Sam maar eens de route laten bepalen. Had het kunnen weten: naar de vijver. Nu dus een natte, blije hond in huis
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]hij wilde dus gewoon zwemmen, handig beest.
ja? kun je dan geen WW krijgen? ik dacht bij alle ontslagen, behalve als je het zelf neemt..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef golfer het volgende:
Ik zou daar erg voorzichtig mee zijn, want dan is er sprake van ontslag met wederzijds goedvinden en dat kan ernstige gevolgen voor een eventuele WW-uitkering hebben.
In principe moet Tara nooit vrijwillig akkoord gaan met een ontslag.(ook al is ie he er mee eens, dan nog moet ie formeel zijn ontslag aanvechten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |