quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een verrassing voor je vriendjes om jou zo slapend in bed aan te treffen dan of niet Anne?
Heel extreem: hh schoenen aantrekken bij het lezen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag deed ik het heel bewust, en was ik ook heel boos op mezelf naderhand. Ik doe het vooral onder het lezen van academische artikelen. Dan ben ik met m'n vingers bezig tijdens het lezen en voel ik alle randjes.
Morgen ga ik schrijven en niet lezen, dus dat moet makkelijker zijn!
Oh tnx, ik zal haar eens pm-en!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
oh ja, DE ... Mariaetcetera bij de Slankies gaat vaker naar Artis.
Ms kan zij jouw vraag beantwoorden.
Beyond reasonable doubt...nu nog civielrechterlijk en in France to go.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he, politiek en strafrecht. Strauss kahn wordt niet vervolgt want aanklacht niet bewezen maar heeft hem wel een fortuin en zijn baan gekostik snap dat soort dingen eigenlijk niet
Het Rijks is toch ternauwernood open met beperkte expositie ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh tnx, ik zal haar eens pm-en!
we hebben al bedacht dat we anders naar de Hermitage kunnen of t Rijksmuseum ofzo, kan je ook vlakbij parkeren en is rolstoel toegankelijk
Heeft die gast het nou wel gedaan of niet? Of staat het vast dat hij het gedaan heeft maar is het niet duidelijk of het vrijwillig was of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he, politiek en strafrecht. Strauss kahn wordt niet vervolgt want aanklacht niet bewezen maar heeft hem wel een fortuin en zijn baan gekostik snap dat soort dingen eigenlijk niet
Mijn buren links en rechts groeien ook dicht van alle koek en taart die ik kom brengenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef Sarabi het volgende:
en toen besloot ik opeens om zandkoekjes te gaan makenwie moet ze alleen gaan opeten....
Hermitage lijkt me ook leuk idd, en je kan er heel lekker lunchen zag ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het Rijks is toch ternauwernood open met beperkte expositie ?
Hermitage kreeg ik voor mijn verjaardag van / met nichtje en was een belevenis.
Dat wij voor de originelen stonden waarvan je de plaatjes kent.
Lekker ding he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
Mijn god, ik blijf hangen op rtl4 en zie dat zoonlief Brandsteder ook al op tv werkt.![]()
Heeft-ie geen vak geleerd?
Er lopen nog wat zaken tegen hem, want helemaal onschuldig is ie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat ik de buren niet echt kenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn buren links en rechts groeien ook dicht van alle koek en taart die ik kom brengen
om onszelf. te redden.
Mijn god, ik blijf hangen op rtl4 en zie dat zoonlief Brandsteder ook al op tv werkt.![]()
Heeft-ie geen vak geleerd?
Z'n reputatie is niet bepaald onschuldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Hoezo reken maar Golfer?
Was je erbij dan?
dat houdt niet meteen per definitie in dat hij nu ook schuldig is natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Z'n reputatie is niet bepaald onschuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |