abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83212880
Is er nog animo voor zo'n topic, oftewel: zijn er nog meer mensen die net als ik die met nagelbijten willen stoppen. Dit topic zou dan als een stok achter de deur moeten dienen. Als je de neiging weer hebt denk je aan dit topic en zo kun je het hopelijk tegenhouden. Er was een topic over, maar het recentste dat ik kon vinden was van augustus '08.

Of anders, hebben jullie nog tips om er gewoon middels wilskracht vanaf te komen (dus geen middeltjes enzovoort).

Graag jullie ervaringen
pi_83213038
Er is heeeeel vies spul op de markt, soort nagellak, dan leer je het gauw af
pi_83213259
Smeer er pure capsaïcine op , dan leer je het zo af
pi_83213275
Ik ben er drie jaar geleden ook prompt mee gestopt. De vraag is heel simpel: wil je nog langer met lelijke nagels blijven rondlopen? De aanpak is ook heel simpel: continu blijven opletten dat je niet op je nagels bijt, ook niet onderbewust, ook niet bij stress, etc. Als je het wil kan het.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:13:08 #5
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83213347
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Is er nog animo voor zo'n topic, oftewel: zijn er nog meer mensen die net als ik die met nagelbijten willen stoppen. Dit topic zou dan als een stok achter de deur moeten dienen. Als je de neiging weer hebt denk je aan dit topic en zo kun je het hopelijk tegenhouden. Er was een topic over, maar het recentste dat ik kon vinden was van augustus '08.

Of anders, hebben jullie nog tips om er gewoon middels wilskracht vanaf te komen (dus geen middeltjes enzovoort).

Graag jullie ervaringen
Wilskracht komt uit jezelf.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83213531
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik ben er drie jaar geleden ook prompt mee gestopt. De vraag is heel simpel: wil je nog langer met lelijke nagels blijven rondlopen? De aanpak is ook heel simpel: continu blijven opletten dat je niet op je nagels bijt, ook niet onderbewust, ook niet bij stress, etc. Als je het wil kan het.
Jep, dat is het precies. Ik wíl er wel mee stoppen, alleen soms heb je het helemaal niet door dat je het aan het doen bent.. Tot voor anderhalf jaar zoog ik ook nog op m'n duim, en dat is me ook in een keer gelukt, terwijl van nagelbijten de gevolgen veel beter zichtbaar zijn. Tsja.. moeilijk moeilijk..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 21:18:27 ]
pi_83215306
Ga maar s naar de drogist en vraag om een flesje Byte-X. Egt heeeeel smerig maar je leert t nagelbijten af in no time! Heeft bij mij ook gewerkt
A half truth is a whole lie..
pi_83220714
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef PinkLadii het volgende:
Ga maar s naar de drogist en vraag om een flesje Byte-X. Egt heeeeel smerig maar je leert t nagelbijten af in no time! Heeft bij mij ook gewerkt
Hmm ja.. maar ik vind dat vrij beschamend om te vragen.. Ik ga het nu eerst zonder proberen, als het me niet lukt stap ik daar wel op over. Ik wil er nu echt wel eens vanaf want het is geen gezicht..
pi_83221464
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hmm ja.. maar ik vind dat vrij beschamend om te vragen.. Ik ga het nu eerst zonder proberen, als het me niet lukt stap ik daar wel op over. Ik wil er nu echt wel eens vanaf want het is geen gezicht..
Hoezo beschamend? Je moeder vroeg je om een flesje te kopen omdat je zusje van 6 nog steeds op haar duim zuigt
A half truth is a whole lie..
pi_83221899
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef PinkLadii het volgende:

[..]

Hoezo beschamend? Je moeder vroeg je om een flesje te kopen omdat je zusje van 6 nog steeds op haar duim zuigt
Haha ja, maar wanneer krijg je de kans dat te zeggen En als je het zegt zonder dat hij/zij er naar vroeg, denken ze ook van: ''Ja, tzal wel ''
pi_83222889
Ik ga mee doen! Pulk alleen wel de helft van de tijd dus aan die vieze troep voor erop heb ik weinig..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83223266
Zelf ook enige tijd geleden gestopt met nagelbijten na het jaaaren gedaan te hebben...
Wat bij mij heeft geholpen maar voor de heren hier een beetje vreemd is, nagelak gebruiken. Niet van die vieze antibijt maar gewoon een mooi kleurtje. Zo waren mijn nagels mooi en de lak maakte mijn nagels wat sterker. En zodra ik een beetje nagel had bleef ik er wel van af omdat mijn nageltjes zo mooi waren!

Voor de heren misschien altijd een vijltje bij je hebben? Zo zorg je er ook voor dat je nagels er mooi uitzien, wat help om niet te bijten!

Succes!
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:31:04 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83223433
Doe ook mee!
Al 6 dagen niet meer gebeten (wel wat velletjes)
Nu witte randjes, moeilijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83224489
Fijn al die medestanders . Ik ben een jongen, dus nagellakken is geen optie. Ik hoop echt dat ik het vanaf nu kan volhouden. Vooral m'n middel- en ringvinger zien er verschrikkelijk uit..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 23:52:50 ]
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:12:57 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83225416
Mijn duimen en wijsvingers en de rest is ook drama...
Pax, nagelvijl wel bij de hand houden, zo kan je uitstekende stukjes afvijlen ipv bijten.
Sneu eigenlijks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83225523
Heb vorige maand een huis gekocht waarin ik een week of 2 en een half heb lopen schilderen.

2 weken verf op je vingers doet al heel wat. Ben goed op weg.
pi_83225786
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voor je afgekauwde nagels weer de normale lengte hebben bereikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')