Wilskracht komt uit jezelf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Is er nog animo voor zo'n topic, oftewel: zijn er nog meer mensen die net als ik die met nagelbijten willen stoppen. Dit topic zou dan als een stok achter de deur moeten dienen. Als je de neiging weer hebt denk je aan dit topic en zo kun je het hopelijk tegenhouden. Er was een topic over, maar het recentste dat ik kon vinden was van augustus '08.
Of anders, hebben jullie nog tips om er gewoon middels wilskracht vanaf te komen (dus geen middeltjes enzovoort).
Graag jullie ervaringen
Jep, dat is het precies. Ik wíl er wel mee stoppen, alleen soms heb je het helemaal niet door dat je het aan het doen bent.. Tot voor anderhalf jaar zoog ik ook nog op m'n duim, en dat is me ook in een keer gelukt, terwijl van nagelbijten de gevolgen veel beter zichtbaar zijn. Tsja.. moeilijk moeilijk..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik ben er drie jaar geleden ook prompt mee gestopt. De vraag is heel simpel: wil je nog langer met lelijke nagels blijven rondlopen? De aanpak is ook heel simpel: continu blijven opletten dat je niet op je nagels bijt, ook niet onderbewust, ook niet bij stress, etc. Als je het wil kan het.
Hmm ja.. maar ik vind dat vrij beschamend om te vragen.. Ik ga het nu eerst zonder proberen, als het me niet lukt stap ik daar wel op over. Ik wil er nu echt wel eens vanaf want het is geen gezicht..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef PinkLadii het volgende:
Ga maar s naar de drogist en vraag om een flesje Byte-X. Egt heeeeel smerig maar je leert t nagelbijten af in no time! Heeft bij mij ook gewerkt
Hoezo beschamend? Je moeder vroeg je om een flesje te kopen omdat je zusje van 6 nog steeds op haar duim zuigtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja.. maar ik vind dat vrij beschamend om te vragen.. Ik ga het nu eerst zonder proberen, als het me niet lukt stap ik daar wel op over. Ik wil er nu echt wel eens vanaf want het is geen gezicht..
Haha ja, maar wanneer krijg je de kans dat te zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Hoezo beschamend? Je moeder vroeg je om een flesje te kopen omdat je zusje van 6 nog steeds op haar duim zuigt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |