Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso vind ik dat Tier met VP onzin. Gewoon zoals ze t/m Ulduar hebbeng edaan. Tier van bosses. Klaar.
^^quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.
Ik haat het om die fucking VP op te sparen voor Tier gear. Als het een boss drop was zou je gwn veel makkelijker tier kunnen krijgen als raider. In ulduar25 had ik al heel snel full tank + dps tierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.
Dacht dat ze het gingen veranderen, maar gaan ze niet doen lees ik netquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
140 VP. 7x140 = 980.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef TwyLight het volgende:
Euh, als "raider" heb je na 2 raids ofzo al de cap hoor. Elke boss geeft 180 valor
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Klopt het dat je als shaman maar 2 totems in die dedicated bar kan zetten? (waar bij paladin de aura's staan, en bij druids de shapeshift-forms)
Klopt. Zodra je level 30 bent kan je er 4 tegelijk neerzetten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah het is per element zeker?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je die andere boss ook wilt doen dan organiseer je de raid of zorg je er voor dat je de tank bent en dan ga je éérst daar naar toeAls 2e willen killen is bij voorbaat kansloos.
Blizzard had een kans op een mount bij bosses in BH in laten bouwen. Dan bleven die mensen wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
En wederom eikels die na 1 boss weggaan. Flikkers...
Gelukkig wel goede legs kunnen looten.. Dat dan weer wel.
Bullshit. Met VoA was het ook altijd hetzelfde. Zodra je de meest recente boss gemolt had gingen er standaard 2-3 mensen weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Blizzard had een kans op een mount bij bosses in BH in laten bouwen. Dan bleven die mensen wel.
En jij bent een systeembeheerder?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb ik mijn mac de hele nacht en dag in sleep mode gezet zodat hij door kon downloaden.
Heeft hij dat blijkbaar niet gedaannog steeds 7gb te gaan
wel met 4 mb/s ...
Maar vanavond eerst maar weer klussen
Applefanboysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |