En hij spreekt zichzelf tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
Echt bullshit dat je zoveel goede gear kunt krijgen zonder raid kills.
quote:Zit nu op 364 met 0 raid kills op BH na dan.
FL lukt ook al op 3 bazen.. dus.
Ik bedoel de pugs doen 3/7 bij ons. Ik heb nog geen boss kills op mijn Mage.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij spreekt zichzelf tegen
[..]
4/7 HC?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Junglebeast het volgende:
Nee de guild waar mijn Mage in zit staat op 6/12. Dus daar valt op de achievement nog weinig te halen.
Mijn main (resto druid) zit op 4/7. Maar ik heb geen behoeft om mijn mage te verplaatsen.
Nee normal. Er is nog geen 10m guild op Turalyon die 4/7 HC heeft.quote:
Niet echt een goede realm danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nee normal. Er is nog geen 10m guild op Turalyon die 4/7 HC heeft.
In TBC kon je ook als non raider al in epics lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat sinds WoTLK echt kut, dat niet raiders zoveel epix kunnen krijgen. Ik voel me dan niet meer speciaal
Maar niet zoals nu, toen met BT kon je geen BT ilvl gear krijgen zonder BT te doen. Hetzelfde met SWP.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In TBC kon je ook als non raider al in epics lopen
Ja maar dat was soms moeilijker dan T4/T5 raids doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In TBC kon je ook als non raider al in epics lopen
Ja dat ging pas aan het einde met die Justice/heroism? Badges en de sunwell gear die je kon kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar niet zoals nu, toen met BT kon je geen BT ilvl gear krijgen zonder BT te doen. Hetzelfde met SWP.
ja wij zittten vast op 1/7 HC 25m sinds juli omdat er veel mensen op vakantie zijn. Deze week beginnen we weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Junglebeast het volgende:
Vaak wel genoeg mensen online voor een 10m. Komen dan vaak 2 of 3 te kort. Maar niemand die dan wil invallen. Meestal bezig met solo dingen, ZG/ZA of Archy. Maar dat is hun keuze.
En echt recruiten doen we niet. Mensen komen via via binnen.
Niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja maar dat was soms moeilijker dan T4/T5 raids doen.
True.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar niet zoals nu, toen met BT kon je geen BT ilvl gear krijgen zonder BT te doen. Hetzelfde met SWP.
Volgens mij had je op die Isle of Quel'Danas een emblem of heroism vendor met hoge ilvl gear, ergens in de 140. En dan nog Magister's Terrace en dergelijke. Ik heb toch wel "full epic" rondgelopen in TBC terwijl ik alleen voet in Kara heb gezet en daar wegging met 1 item ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ook pas aan het einde van de expansion.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij had je op die Isle of Quel'Danas een emblem of heroism vendor met hoge ilvl gear, ergens in de 140. En dan nog Magister's Terrace en dergelijke. Ik heb toch wel "full epic" rondgelopen in TBC terwijl ik alleen voet in Kara heb gezet en daar wegging met 1 item ofzo.
En je gear is dan ook nog beter dan de vorige tier. Dat ergert mij. Ipv ilvl 365 gear and al die BOE's hadden ze voor niet raiders ilvl 356 moeten maken ofzo met de dailies.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Maar ook pas aan het einde van de expansion.
Ik kan nu vrolijk FL instappen zonder maar één 4.0 baas om gelegd te hebben.
Wij hebben er al 2 met 7/7 hcquote:
Summer break heeft onze realm progress niet veel goeds gedaan. We hebben er nu 6 met 6/7 HC.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben er al 2 met 7/7 hcEn een zooi met 6/7 hc etc.
32 guilds bij ons en 8 guilds met 5+quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
wow, 27 guilds op onze server die met heroic modes bezig zijn in FL![]()
En 8 guilds hebben 5 of meer bosses down op heroic mode.
AHquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is tegenwoordig de beste profession om gold te verdienen? Blacksmithing?
Wel heel anders dan Turalyon hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef Smoofie het volgende:
32 guilds bij ons en 8 guilds met 5+
Ach, ik heb ook nog geen enkele cata raidboss neer (behalve dan die in BH), en mijn tankingset is 362...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Echt bullshit dat je zoveel goede gear kunt krijgen zonder raid kills.
Ja. De FCT voor de release van 4.0 heeft onze realm de das om gedaan tho. Frostmane was altijd wel een een top 3 realm met minimaal 1 top 10 guild . Maar in WotLK waren de queue's wel 30min + in de avondquote:
Eh ja, topguilds trekken meer spelers aan. En aangezien al die spelers niet allemaal plaats kunnen nemen in die topguilds ontstaan er heel veel andere goede guilds. Dat is op zich wel mooi, maar de toevoer van spelers zorgt er op een gegeven moment wel voor dat er queue's ontstaan en dan heb je kans dat er een free migration komt en juist die top guilds vertrekken naar een rustigere server.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Ja. De FCT voor de release van 4.0 heeft onze realm de das om gedaan tho. Frostmane was altijd wel een een top 3 realm met minimaal 1 top 10 guild . Maar in WotLK waren de queue's wel 30min + in de avond
Zoals naar Auchindoun. Fake serverquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh ja, topguilds trekken meer spelers aan. En aangezien al die spelers niet allemaal plaats kunnen nemen in die topguilds ontstaan er heel veel andere goede guilds. Dat is op zich wel mooi, maar de toevoer van spelers zorgt er op een gegeven moment wel voor dat er queue's ontstaan en dan heb je kans dat er een free migration komt en juist die top guilds vertrekken naar een rustigere server.
Doe ik ook. Waarom zou je de vorige tier boss doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
Godverdomme zeg.. Wat heb ik een pesthekel aan die eikels die in BH na 1 boss leaven. Zit je daar met 25 man, 10 seconde na de bosskill zijn er nog 16 over
/edit
Leuk, raid disbanded. Leuk 7 dagen cooldown. stelletje eikelbijters..
Om niet egoïstisch te doen.. Maar goed. Te lastig..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe ik ook. Waarom zou je de vorige tier boss doen
Bijna iedereen leaved. Misschien zijn 3 ofzo die 'm willen doen van de 25. CBA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om niet egoïstisch te doen.. Maar goed. Te lastig..
Als je die andere boss ook wilt doen dan organiseer je de raid of zorg je er voor dat je de tank bent en dan ga je éérst daar naar toequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
Om niet egoïstisch te doen.. Maar goed. Te lastig..
Yep, een stuk of 5-6 top 25m guilds zijn er mee gestopt en dan hou je maar 2 goeie over op dit moment. En waarom het met 10m niet echt lukt weet ik niet. Dat moet toch makkelijker zijn tijdens de vakantie.quote:
Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso vind ik dat Tier met VP onzin. Gewoon zoals ze t/m Ulduar hebbeng edaan. Tier van bosses. Klaar.
^^quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.
Ik haat het om die fucking VP op te sparen voor Tier gear. Als het een boss drop was zou je gwn veel makkelijker tier kunnen krijgen als raider. In ulduar25 had ik al heel snel full tank + dps tierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Niet zeuren. Niet raiders kunnen de 4 set bonus toch al niet krijgen. En wat boeit het nou wie hoe en wat krijgt. Je word er zelf niet minder van.
Dacht dat ze het gingen veranderen, maar gaan ze niet doen lees ik netquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
140 VP. 7x140 = 980.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef TwyLight het volgende:
Euh, als "raider" heb je na 2 raids ofzo al de cap hoor. Elke boss geeft 180 valor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |